Ενημέρωση ήρωα: Φιόρα

Σε σύγκριση με ορισμένες από τις πρόσφατες ενημερώσεις, η Φιόρα κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

fu-banner

Σε σύγκριση με ορισμένες από τις πρόσφατες ενημερώσεις, η Φιόρα κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα. Ωστόσο, είναι μια από αυτούς τους παραπλανητικούς σκοπευτές/μαχητές κοντινών αποστάσεων που υποτίθεται ότι θα ήταν μια γοργοπόδαρη ξιφομάχος, αλλά η οποία, μόλις αποκτούσε λίγα αντικείμενα, μπορούσε να ορμήσει με το ξίφος της στους ευάλωτους στόχους της αντίπαλης ομάδας και να επιτύχει μια γρήγορη, εύκολη και ασταμάτητη εκτέλεση. Αυτή ήταν η πραγματική της δύναμη και, καθώς η Φιόρα ήταν καλή μόνο στο να σκοτώνει, όταν δεν διέθετε τη ζημιά για να κάνει αυτήν τη μία δουλειά, ουσιαστικά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.

Απαιτούνταν, λοιπόν, αλλαγές. Για το λόγο αυτό, προσθέσαμε εργαλεία που δεν προκαλούν Ζημιά για να βοηθήσουμε τη Φιόρα και την ομάδα της και, ακολούθως, τα εξισορροπήσαμε μειώνοντας την ασταμάτητη δυνατότητα εκτέλεσης του κιτ της. Εξακολουθεί να κατατροπώνει τους αντιπάλους της, αλλά πλέον διαθέτει τα εργαλεία που χρειάζεται για να παίζει από πίσω ή να βοηθάει την ομάδα της με τρόπους που δεν περιλαμβάνουν απευθείας σφαγή. Ορίστε, λοιπόν. Αυτό είναι το νέο κιτ της:

Ικανότητες

F_P Παθητική: Ο Χορός της Ξιφομάχου

Η Φιόρα εντοπίζει τα αδύνατα σημεία – ή τις ζωτικές λειτουργίες – στις άμυνες όλων των αντίπαλων ηρώων που πλησιάζει. Αν καταφέρει να επιτεθεί στο αδύνατο σημείο του αντιπάλου της, η Φιόρα προκαλεί επιπλέον Πραγματική Ζημιά με αυτήν την επίθεση, ενώ κερδίζει μια μικρή θεραπεία και μια σύντομη αύξηση ταχύτητας. Η Φιόρα αποκαλύπτει ένα νέο αδύνατο σημείο κάθε φορά που επιτίθεται σε ένα ή όταν περάσει σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς να επιτεθεί σε αυτό.



F_Q Q: Εφόρμηση

Η Φιόρα ορμά με το ξίφος της προς την κατεύθυνση ενός στόχου, προτού χτυπήσει έναν κοντινό αντίπαλο, προκαλώντας Ζημιά και εφαρμόζοντας επιδράσεις κατά το χτύπημα. Η Εφόρμηση δίνει προτεραιότητα στους κοντινούς εχθρούς και προσπαθεί να χτυπήσει τα αδύνατα σημεία των εχθρών. Τέλος, ένα τμήμα του Χρόνου Επαναφόρτισης της Εφόρμησης ανανεώνεται όταν η ικανότητα χτυπάει έναν εχθρό.



F_W W: Απόκρουση

Η Φιόρα παίρνει αμυντική στάση, εξουδετερώνοντας όλη τη Ζημιά και τις ισχυρές ικανότητες καταστολής πλήθους για ένα κλάσμα δευτερολέπτου. Μετά το τέλος της εξουδετέρωσης, η Φιόρα επιτίθεται προς την κατεύθυνση ενός στόχου, προκαλώντας Ζημιά και επιβραδύνοντας για σύντομο διάστημα τον πρώτο αντίπαλο εχθρό που πετυχαίνει. Αν εξουδετερώσει ισχυρές ικανότητες καταστολής πλήθους, η Απόκρουση ακινητοποιεί αντί να επιβραδύνει.



F_E E: Ξιφασκία

Η Φιόρα αποκτά αυξημένη Ταχύτητα Επίθεσης κατά τις δύο επόμενες βασικές επιθέσεις. Η πρώτη δεν μπορεί να επιφέρει Καίριο Χτύπημα αλλά επιβραδύνει το στόχο της, ενώ η δεύτερη επιφέρει σίγουρα Καίριο Χτύπημα.



F_R R: Μονομαχία

Η Φιόρα στοχεύει έναν αντίπαλο ήρωα, κερδίζοντας Ταχύτητα και πλήρη γνώση των ζωτικών σημείων του. Κάθε φορά που καταστρέφει ένα αδύνατο σημείο, προκαλεί ένα ποσοστό της μέγιστης Ζωής του σε Πραγματική Ζημιά. Αν καταφέρει να καταστρέψει και τα τέσσερα αδύνατα σημεία ή αν καταστρέψει τουλάχιστον έναν πριν ο στόχος της πεθάνει, η Φιόρα δημιουργεί μια μεγάλη και μεγάλης διάρκειας ζώνη κάτω από τον εχθρό της που θεραπεύει τη Φιόρα και τους συμμάχους της.



Με την ενημέρωση, η Φιόρα ανταλλάσσει απόλυτη ζημιά για επιπλέον δυνατότητα επιβίωσης και υποστήριξη, καθιστώντας την περισσότερο μονομάχο για αψιμαχίες και λιγότερο δολοφόνο. Αλλάξαμε πλήρως την παθητική της, προσδίδοντάς της ένα μίνι παιχνίδι «επίθεση στο αδύνατο σημείο» που απαιτεί έξυπνο σχεδιασμό και έξυπνη τοποθέτηση και εκτέλεση. Βέβαια, το να χτυπήσεις έναν ήρωα εκεί που δεν θέλει να χτυπηθεί είναι δύσκολο. Για το λόγο αυτό, δώσαμε στην Εφόρμηση την ελεύθερη στόχευση που χρειάζεται η Φιόρα για να επιτίθεται χωρίς απλώς να πλησιάζει προς τον εχθρό της. Τώρα, μπορεί να εφορμά μέσα από τους στόχους (ή δίπλα από έναν), ώστε να μπορεί στη συνέχεια να επιτεθεί στο αδύναμο σημείο του εχθρού, να επιφέρει επιπλέον Ζημιά και να υποχωρήσει με ασφάλεια με τη μικρή ενίσχυση Ταχύτητας.

F_Splash

Ακολουθεί το W της. Η παλιά Απόκρουση ήταν εξαιρετικά δυαδική – αν ο αντίπαλος έχει Βασική επίθεση, χρησιμοποιείτε το W, αν όχι, δεν το χρησιμοποιείτε – και προκαλούσε άπειρο, αόρατο πόνο παθητικά. Πλέον η Φιόρα χάνει πλήρως την παθητική και αποκτά πολλές επιπλέον αμυντικές επιλογές. Αν και δεν διαρκεί πολύ, η Απόκρουση εξουδετερώνει όλη την εισερχόμενη Ζημιά, το οποίο σημαίνει ότι οι παίκτες με γατίσια αντανακλαστικά που παίζουν με τη Φιόρα μπορούν να ακυρώσουν μεγάλη ζημιά από δολοφόνους που πλησιάζουν ή εκτελέσεις από άλλους μαχητές όπως ο Ντάριους και ο Γκάρεν. Η επίθεση της Απόκρουσης βοηθάει σε μια έξυπνη αντεπίθεση, δίνοντας στη Φιόρα την ευκαιρία να πλησιάσει και να επιτεθεί σε περισσότερα αδύνατα σημεία, ιδίως αν έχει εξουδετερώσει εχθρικές ικανότητες καταστολής πλήθους. Η Ξιφασκία αντικατοπτρίζει το παλιό E της Φιόρα, αλλά και πάλι βοηθάει την Ανίκητη Ξιφομάχο να φτάνει με ελιγμούς σε θέσεις από τις οποίες μπορεί να επιτεθεί στις αδυναμίες του εχθρού της.

Και, τέλος, ας μιλήσουμε για την υπέρτατη ικανότητά της! Το Βαλς της Λεπίδας ήταν μια ικανότητα με τεράστια επίδραση που προκαλούσε απίστευτη Ζημιά και, ενώ ήταν η εκπλήρωση της υπόσχεσης της Φιόρα ως ευέλικτη δολοφόνος που κραδαίνει το σπαθί της, το μόνο που χρειαζόταν για να πραγματοποιήσετε την κίνηση ήταν να πατήσετε το πλήκτρο R. Με άλλα λόγια, οι μηχανισμοί δεν ταίριαζαν στην εικόνα μιας μονομάχου με ικανότητες και ευελιξία. Η Μονομαχία είναι προφανώς εντελώς διαφορετική και έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει στους παίκτες που χρησιμοποιούν τη Φιόρα – και στο στόχο της – τη γνήσια αίσθηση μιας μονομαχίας σε πραγματικό χρόνο, με τη Φιόρα να τριγυρνάει προσπαθώντας να καταστρέψει τα τέσσερα αδύνατα σημεία και τον αντίπαλό της να προσπαθεί να τα υπερασπιστεί. Αν τα καταφέρει, οι ανταμοιβές είναι εντυπωσιακές. Πέρα από την αυξανόμενη Πραγματική Ζημιά που προκαλεί, η θεραπεία θα προσφέρει συχνά στη Φιόρα και την ομάδα της τη διατήρηση που χρειάζονται για να υπερισχύσουν των αντιπάλων τους και να κερδίσουν τη μάχη.

Με λίγα λόγια, με αυτές τις αλλαγές θέλαμε να εκπληρώσουμε καλύτερα την υπόσχεση για μια μονομάχο, κάποια που κερδίζει χάρη σε έξυπνες και επιδέξιες κινήσεις παρά με βαρβαρότητα. Η παλιά Φιόρα είχε ορισμένα από αυτά τα στοιχεία, αλλά τελικά το καλύτερο μοτίβο τρόπου παιχνιδιού ήταν η διπλή εφόρμηση έως ότου φτάσει πρόσωπο με πρόσωπο με έναν τρομοκρατημένο ευάλωτο ήρωα και, στη συνέχεια, να πατήσει το πλήκτρο R. Η Απόκρουση και η Έκρηξη Ταχύτητας είχαν ορισμένα στοιχεία μονομαχίας που μας άρεσαν, αλλά και πάλι, θέλαμε να τα βελτιώσουμε. Για το λόγο αυτό βασικά τροποποιήσαμε και δεν αντικαταστήσαμε τις περισσότερες από τις παλιές της ικανότητες με τις νέες τις κινήσεις.

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends