Σημειώσεις ενημέρωσης 5.8

Η ενημέρωση 5.8 έχει αρκετή ποικιλία με τον νέο Μαύρο Θεριστή

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes

Η ενημέρωση 5.8 έχει αρκετή ποικιλία με τον νέο Μαύρο Θεριστή, με μια ενημέρωση τρόπου παιχνιδιού του Ράιζ και με μερικές αναβαθμίσεις στη Μαινόμενη Άβυσσο (τώρα όλοι θα έχουν το «Σύνδρομο του Λι»). Είναι σχετικά απλό να μιλήσουμε και για τα τρία στοιχεία στο αντίστοιχο κεφάλαιό τους, γι’ αυτό και δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες στον πρόλογο. Απλώς θέλαμε να πούμε ότι είμαστε για ακόμη μια φορά ικανοποιημένοι με την αυξανόμενη ποικιλία ηρώων σε όλες τις βαθμίδες ικανότητας παικτών και είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τόσους πολλούς παίκτες να πειραματίζονται. Ορισμένες φορές πρέπει να κάνεις κάτι έξω από τα καθιερωμένα για να ζήσεις καινούριες εμπειρίες. Όσοι αναζητάτε τον επόμενο γίγαντα υποστήριξης, μπορείτε κάλλιστα να μαζέψετε τους φίλους σας από την ομάδα κατάταξής σας και να πειραματιστείτε! Το αερόπλοιο των ηρώων (ναι, είμαστε ιπτάμενοι τώρα) είναι εδώ για να μείνει.

Εξαιρετικές αλλαγές στη χρήση ικανοτήτων

Στην ενημέρωση 5.7 είχαμε επανασχεδιάσει τον τρόπο λειτουργίας της χρήσης ξορκιών, κάτι που προβλημάτισε τους παίκτες οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τη Γρήγορη Χρήση με δείκτες εμβέλειας. Παρόλο που από τότε έχουμε επαναφέρει τις παλιές λειτουργίες, αποφασίσαμε ότι θα μπορούσαμε τουλάχιστον να καταστήσουμε το νέο τρόπο διαθέσιμο σε όσους το επιθυμούν. Για να τον δοκιμάσετε, δείτε την ετικέτα «Γρήγορη Χρήση με δείκτη» στην καρτέλα πλήκτρων συντόμευσης!

Επίσης, συμπεριλαμβάνουμε μερικές νέες λειτουργίες σε αυτήν την αλλαγή, όπως τη δυνατότητα μεμονωμένης αντιστοίχισης ικανοτήτων για Γρήγορη Χρήση με δείκτη, τη δυνατότητα στόχευσης / χρήσης ικανοτήτων μέσω των ενδείξεων οθόνης, καθώς και μερικές μικροαλλαγές στη στόχευση για το μίνι χάρτη (ώστε όταν οι παίκτες της Ρίβεν χοροπηδούν προς την αντίπαλη ομάδα, η ευθύνη να είναι δική τους).

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙΣ ΠΛΗΚΤΡΩΝ ΠΑΝΤΟΥ: Τώρα μπορείτε να αντιστοιχίζετε μεμονωμένα πλήκτρα για Γρήγορη Χρήση με δείκτη εμβέλειας, αλλά θα πρέπει να το κάνετε μη αυτόματα (δεν μπορούσαμε να το συμπεριλάβουμε στο περιβάλλον χρήστη γρήγορης αντιστοίχισης πλήκτρου χωρίς σημαντικές μετατροπές)

Νέο: ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ; Προστέθηκε μια νέα επιλογή «Απενεργοποίηση στόχευσης μέσω ενδείξεων οθόνης», όπου πλέον μπορείτε να στοχεύετε ικανότητες μέσω των ενδείξεων οθόνης, εκτός αν η ικανότητα έχει δυνατότητα στόχευσης μέσω των πορτραίτων του ήρωά σας και των συμμάχων ηρώων. Ουσιαστικά, αυτό δεν επηρεάζει τον μίνι χάρτη, αλλά συμπεριλαμβάνουμε και μια δεύτερη αλλαγή παρακάτω…

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι παίκτες στόχευαν κατά λάθος την ικανότητά τους σε διαφορετική κατεύθυνση, αν ο δείκτης του ποντικιού βρισκόταν στον μίνι χάρτη. Γενικά, οι ικανότητες μικρής εμβέλειας δεν θα επηρεάζονται πλέον, αν ο δείκτης του ποντικιού σας βρίσκεται στον μίνι χάρτη.

Ήρωες

RyzeΡάιζ

Ο Ράιζ ενημερώθηκε! Διαβάστε το άρθρο αν θέλετε όλες τις λεπτομέρειες ή συνεχίστε παρακάτω για να μάθετε τα βασικά.

Γενικά
ΞΟΡΚΙΑ ΜΕ ΣΤΥΛ: Τα οπτικά εφέ, οι ήχοι και τα εικονίδια ικανοτήτων του Ράιζ έχουν ενημερωθεί!
ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 6 ⇒ 5
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΑΝΑ: 0,8 ⇒ 1
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ: 3,9 ⇒ 3,0
Νέο: Παθητική – Μαγική Εξειδίκευση

Κάθε χρήση ικανότητας δίνει μια στοίβα Μαγικής Εξειδίκευσης για 12 δευτερόλεπτα. .Στις 5 στοίβες, ο Ράιζ γεμίζει από ενέργεια για 3/4/5/6 δευτερόλεπτα (αυξάνει ανάλογα με τη βαθμίδα της Απεγνωσμένης Δύναμης) και αποκτά μια ασπίδα που μπλοκάρει ζημιά ίση με (20 + 5 ανά επίπεδο) (+8% του μέγιστου Μάνα του) και μειώνει με κάθε χρήση ικανότητας το Χρόνο Επαναφόρτισης των υπόλοιπων ικανοτήτων του κατά το Χρόνο Επαναφόρτισης της Υπερφόρτισης, με ελάχιστο όριο 0,25 δευτερόλεπτα.

Q – Υπερφόρτιση
Αφαιρέθηκε: ΥΠΕΡΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΣ: Δεν δίνει πλέον παθητικά Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης
Νέο: ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΑ ΒΟΛΗ: Είναι πλέον ευθεία επιδέξια βολή που σταματά στον πρώτο εχθρό που θα χτυπήσει
Νέο: ΕΥΡΟΣ: 50
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 625 ⇒ 900
ΚΟΣΤΟΣ: 60 Μάνα ⇒ 30/35/40/45/50 Μάνα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΑΝΑ: 6,5% του μέγιστου Μάνα ⇒ 2/2,5/3/3,5/4% του μέγιστου Μάνα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,4 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,55 Ισχύος Ικανότητας
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 3,5 δευτερόλεπτα ⇒ 4 δευτερόλεπτα

W – Ρουνική Φυλακή
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 60/95/130/165/200 ⇒ 65/95/125/155/185
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΑΝΑ: 4,5% του μέγιστου Μάνα ⇒ 2,5% του μέγιστου Μάνα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,6 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,4 Ισχύος Ικανότητας
Νέο: E – Ροή Μαγείας

Εξαπολύει μια σφαίρα που προκαλεί Ζημιά και μειώνει την Αντίσταση Μαγείας των στόχων που χτυπά κατά ένα ποσοστό και μπορεί να συσσωρευτεί έως 3 φορές.

Μετά από το χτύπημα, η Ροή Μαγείας αναπηδά σε κοντινούς εχθρούς και στον Ράιζ (έως και 6 δευτερεύοντες στόχους) προτού επιστρέψει στον κύριο στόχο.

ΖΗΜΙΑ: 50/66/82/98/114 (+2% του μέγιστου Μάνα) (+0,3 Ισχύος Ικανότητας)
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: 25/33/41/49/57 (+1% του μέγιστου Μάνα) (+0,15 Ισχύος Ικανότητας)

R – Απεγνωσμένη Δύναμη
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 70/60/50 δευτερόλεπτα ⇒ 80/60/40 δευτερόλεπτα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 5/6/7 δευτερόλεπτα ⇒ 4/5/6 δευτερόλεπτα
Νέο: ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: Αυξάνει τη διάρκεια της Μαγικής Εξειδίκευσης σε 4/5/6, ανάλογα με τη βαθμίδα
Νέο: ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: Δίνει παθητικά 10/20/30% Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης

AhriΆρι

Μην εμπιστεύεστε ποτέ εννιά ουρές και ένα χαμόγελο.

E – Γοητεία
ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΗ: Η Γοητεία δεν διακόπτει πλέον «Ασταμάτητες» επιδράσεις (όπως η R – Ασταμάτητη Δύναμη του Μάλφαϊτ, η R – Επίθεση των Σκιών του Χέκαριμ και η R – Βιαιοπραγία της Βάι)

BardΒάρδος

Οι καμπάνες εμφανίζονται σε πιο ασφαλή σημεία στην αρχή του αγώνα και δίνουν περισσότερη εμπειρία στη διάρκεια του αγώνα.

Στην ενημέρωση 5.7, ο ηδύφωνος περίπατος του Βάρδου πήρε μια πιο θετική κατεύθυνση κι έτσι τώρα προσθέτουμε μερικές τελευταίες μικροαλλαγές στην παθητική του, για να είμαστε σίγουροι ότι οι παίκτες θα ξεκινήσουν το μαγικό ταξίδι εκμάθησης του Βάρδου, αντί να τον ενισχύσουμε υπερβολικά.

Παθητική – Ταξιδευτής των Κόσμων
ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Οι καμπάνες δεν θα εμφανίζονται στη ζούγκλα του εχθρού πριν από την πάροδο 5 λεπτών
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑ: 20 ΕΜΠ εφάπαξ ⇒ 20 + 1 ΕΜΠ ανά λεπτό (μετά από 5 λεπτά)

BlitzcrankΜπλίτζκρανκ

Η Υπερ-Ταχύτητα έχει πλέον ελάχιστη ταχύτητα η οποία μειώνεται με πιο αργούς ρυθμούς.

Παρόλο που μείναμε ικανοποιημένοι με την πορεία των τελευταίων αλλαγών του Μπλιτζ, οι αριθμητικές τιμές που επιλέξαμε έκαναν την ικανότητα να μοιάζει περισσότερο με Υπο-Ταχύτητα και γι’ αυτό βελτιώνουμε την επιτάχυνση, ώστε να μην χάνει τόση πολλή ταχύτητα τόσο γρήγορα.

W – Υπερ-Ταχύτητα
ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙ: Το Μπόνους Ταχύτητας Κίνησης μειώνεται με πιο αργούς ρυθμούς μέσα σε 5 δευτερόλεπτα
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Το Μπόνους Ταχύτητας Κίνησης της Υπερ-Ταχύτητας δεν μπορεί να μειώνεται κάτω από 10%

CaitlynΚέιτλιν

Οι παγίδες της Κέιτλιν είναι πιο ορατές στη βλάστηση.

Παρόλο που είναι καλή ιδέα να τοποθετείτε τις παγίδες σας στη βλάστηση, θα πρέπει να τους παγιδεύετε εκμεταλλευόμενοι τις λάθος κινήσεις τους κι όχι το γεγονός ότι δεν μπορούν να τις βλέπουν.

W – Δόκανο για Γιόρντελ
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ: Αυξημένη ορατότητα, όταν τοποθετείται μέσα στη βλάστηση.

DrMundoΔρ. Μούντο

Το κόστος του Q επιστρέφεται κατά την εκτέλεση. Οι επεξηγήσεις εργαλείου της παθητικής και του R είναι πιο σαφείς.

Πάντα πρωταγωνιστής ανάμεσα στα τανκ της πάνω λωρίδας, ο Δρ. Μούντο είναι ασφαλής επιλογή για αυτούς που θέλουν να βρίσκονται όπου γουστάρουν στις ομαδικές μάχες. Του δίνουμε λίγο μολυσμένο κρέας να φάει, για να απαλύνουμε τον πόνο του κόστους των ικανοτήτων του σε Ζωή όταν βρίσκεται πίσω στον αγώνα, χωρίς να ενισχύουμε τις ικανότητές του στη ζούγκλα σε μεγάλο βαθμό.

Παθητική – Κύμα Αδρεναλίνης
ΔΥΝΑΜΙΚΟ! Προστέθηκαν αριθμοί δυναμικής επαναφοράς στην επεξήγηση εργαλείου (οι τιμές δεν έχουν αλλάξει)

Q – Μολυσμένος Μπαλτάς
Νέο: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Πλέον επιστρέφει το 100% του κόστους σε Ζωή κατά την εκτέλεση

R – Σαδισμός
ΕΠΙΣΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟ! Προστέθηκαν αριθμοί δυναμικής επαναφοράς στην επεξήγηση εργαλείου (οι τιμές δεν έχουν αλλάξει)

GravesΓκρέιβς

Τα Σκάγια προκαλούν λιγότερη ζημιά στη μέγιστη εμβέλεια και ελαφρώς περισσότερη ζημιά σε κοντινότερη απόσταση.

Πολύ σκληρός και δυνατός σαν Γκρομπ, ο Μάλκολμ Γκρέιβς είναι ο άνθρωπός σας, αν θέλετε να σαρώνετε τα πάντα στη λωρίδα. Θέλουμε να διατηρήσουμε την εκρηκτικότητα που τον χαρακτηρίζει (καθώς και τη γοητεία του εξωτικού Μπιλτζγουότερ), αλλά στην απόσταση που προτιμά: πρόσωπο με πρόσωπο. Με απλά λόγια, η ανταλλαγή πυρών σε μεγάλη απόσταση δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική για τον Γκρέιβς, αλλά αν καταφέρει να τους πλησιάσει δεν θα έχουν καμία τύχη.

Q – Σκάγια
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 60/95/130/165/200 ⇒ 60/90/120/150/180
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,8 Μπόνους Ζημιάς Επίθεσης ⇒ 0,75 Μπόνους Ζημιάς Επίθεσης
ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΣΦΑΙΡΑ: 40% ⇒ 50%
ΜΕΓΙΣΤΗ ΖΗΜΙΑ (3 χτυπήματα): 108/171/234/297/360 (+1,44 Μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) ⇒ 120/180/240/300/360 +1,5 Μπόνους Ζημιάς Επίθεσης)

JinxΤζινξ

Η ζημιά της Υπερμέγιστης Ρουκέτας Θανάτου σε κοντινή απόσταση έχει μειωθεί σημαντικά.

Αποδυναμώσεις στη Τζινξ; ΠΑΝΙΚΟΣ! Η Τζινξ είναι μια ηρωίδα που παίζει γρήγορα και ανοιχτά, εκμεταλλευόμενη την εμβέλειά της και το πλήθος εκρήξεων (σε πολλά χρώματα), για να πάρει τον έλεγχο του πεδίου της μάχης. Ο μοναδικός πραγματικός τρόπος να σταματήσετε το πολυβόλο-που-κάνει-τα-πάντα είναι να την πλησιάσετε πολύ, όπου βέβαια θα φάτε μια Υπερμέγιστη Εκτέλεση από Κοντά και η Τζινξ θα ξεφύγει και πάλι. Πρέπει να σημειωθεί ότι η Υπερμέγιστη Ρουκέτα Θανάτου εξακολουθεί να έχει το στοιχείο της εκτέλεσης, πράγμα που σημαίνει ότι η Τζινξ διατηρεί την ικανότητα να πετυχαίνει φονικές βολές από μέση ή μεγάλη απόσταση. Η διαφορά είναι ότι τώρα πρέπει να είναι πιο προσεκτική, αντί να ορμάει στον κοντινότερο εχθρό.

R – Υπερμέγιστη Ρουκέτα Θανάτου!
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΖΗΜΙΑ: 125/175/225 (0,5 Μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) ⇒ 25/35/45 (+0,1 Μπόνους Ζημιάς Επίθεσης)

KhazixΚα’Ζιξ

Το W θεραπεύει περισσότερο στις αρχικές βαθμίδες.

Με δυνατότητες ενέδρας και μεγάλης ενίσχυσης στο τέλος του αγώνα, Ο Κα’Ζιξ ρισκάρει μάλλον περισσότερα από όσα μπορεί να κερδίσει όταν βρίσκεται στη ζούγκλα. Πιστεύουμε ότι ενισχύοντας τη Θεραπεία στην αρχή του αγώνα θα τον βοηθήσουμε στις πρώτες του εκκαθαρίσεις της ζούγκλας.

W – Καρφί του Κενού
ΠΟΣΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ: 40/70/100/130/160 ⇒ 60/85/110/135/160

MordekaiserΜορντεκάιζερ

Το W δεν διακόπτει την κίνησή σας κατά τη χρήση του και στοχεύει αυτόματα τον κοντινότερο σύμμαχο, όταν γίνεται ιδιόχρησή του.

Την τελευταία φορά που ασχοληθήκαμε με τον Άρχοντα του Μετάλλου, τροποποιήσαμε το Σύννεφο Θανάτου, ώστε να φέρνει τον κόσμο πιο κοντά (και να τσακίζετε τους αντιπάλους σας και να κλέβετε τις ψυχές τους). Σε αυτήν την ενημέρωση προσθέτουμε μερικές βελτιώσεις, ώστε ο Μορντεκάιζερ και οι συνεργάτες του στο φόνο να επωφελούνται από το αγαπημένο τους σπορ.

W – Σύννεφο Θανάτου
ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ: Ο Μορντεκάιζερ μπορεί πλέον να κινείται κατά τη χρήση του Σύννεφου Θανάτου. (προηγουμένως ήταν άμεση μόνο η ιδιόχρηση, αλλά για χρήση σε συμμάχους σταματούσε την κίνηση για 0,25 δευτερόλεπτα)
ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Πλέον στοχεύει αυτόματα τον κοντινότερο σύμμαχο ήρωα, όταν γίνεται ιδιόχρηση

NunuΝούνου

Η Ζωή ανά επίπεδο μειώνεται. Το Αίμα που Βράζει στοχεύει αυτόματα τον κοντινότερο σύμμαχο, όταν γίνεται ιδιόχρησή του.

Μιας και ο Νούνου είναι ήρωας που έχει δύο διαφορετικούς τρόπους να αυξάνει τη Ζωή του (χάρη στο Καταβρόχθισμα και στον Γίγαντα), δεν ήταν πολύ λογικό να είναι ένας από τους ήρωες με την περισσότερη Ζωή στο παιχνίδι χωρίς αντικείμενα, γι’ αυτό την μειώνουμε ελαφρώς, ως αντιστάθμισμα για τη Ζωή που αποκτά στη συνέχεια.

Γενικά
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΖΩΗΣ: 96 ⇒ 90

W – Αίμα που Βράζει
ΒΟΗΘΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ: Πλέον στοχεύει αυτόματα τον κοντινότερο σύμμαχο ήρωα, όταν γίνεται ιδιόχρηση

PantheonΠάνθεον

ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΜΑ

Όπως η Ρεκ’Σάι και ο Τουίστεντ Φέιτ προηγούμενα, έτσι και ο πολεμοχαρής ήρωας του LoL αποκτά τρόπους και ανακοινώνει πλέον στην ομάδα του πού θα προσγειωθεί, ώστε να τον ακολουθούν πιο εύκολα.

R – Ουράνιο Άλμα
ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΞΥΠΝΑ ΣΗΜΑΤΑ: Τώρα στέλνει ένα σήμα «Έρχομαι», όταν επιβεβαιωθεί η χρήση του Ουράνιου Άλματος

ShenΣεν

Ο Σεν είναι καλύτερος σωματοφύλακας (αλλά και πάλι όχι τόσο καλός νίντζα).

Ο Σεν είναι ήδη ικανότατος φύλακας και έχει βελτιώσει τις τηλεμεταφορές του, ώστε να παίρνει την καλύτερη θέση για να υπερασπίζεται τους συμπαίκτες του.

R – Μαζί Ενωμένοι
ΤΖΕΝΤΛΕΜΑΝ ΣΕΝ: Πλέον τοποθετεί τον Σεν μεταξύ του στόχου του και του πιο κοντινού ορατού αντίπαλου ήρωα

SionΣάιον

Η αναλογία Ζωής του W είναι χαμηλότερη στα αρχικά επίπεδα και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ενεργοποιηθεί.

Ο Σάιον, ο απέθαντος γίγαντας, πεθαίνει αυτόν τον καιρό πιο συχνά από τέρατα της ζούγκλας και όχι από ήρωες, κυρίως λόγω της ισχύος του Κλιβάνου Ψυχών. Μας αρέσει μεν που τρώει ξύλο και δεν μασάει (μεταφορικά το εννοούμε, γιατί τα ζόμπι μασάνε και πολύ μάλιστα), αλλά οι επιθετικές δυνατότητες του Κλιβάνου Ψυχών συχνά του εξασφαλίζουν τη νίκη στη λωρίδα, όταν αποκτήσει αρκετή Ζωή. Έτσι, οι αντίπαλοί του βρίσκονται σε μια περίεργη κατάσταση, όπου αν αποκτήσουν Ζωή η ζημιά που προκαλεί η ασπίδα γίνεται πιο επικίνδυνη (καθώς προσαρμόζεται στη μέγιστη Ζωή του αντιπάλου), ενώ αν αποκτήσουν περισσότερη ζημιά και ενεργοποιηθεί ο Κλίβανος Ψυχών, ο Σάιον μπορεί να τους τσακίσει με το Χτύπημα Αποδεκατισμού. Με τον περιορισμό των επιθετικών δυνατοτήτων της ασπίδας και την ταυτόχρονη διατήρηση της ανθεκτικότητάς της σε ομαδικές μάχες 5v5, ο Σάιον παραμένει το ίδιο επικίνδυνος, χωρίς να είναι άπιαστος.

W – Κλίβανος Ψυχών
ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ: 2 δευτερόλεπτα ⇒ 3 δευτερόλεπτα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 10% μέγιστης Ζωής ⇒ 6/7/8/9/10% μέγιστης Ζωής

TwitchΤουίτς

Αυτό ήταν ένα διαβόητο σφάλμα που εμπόδιζε όσους κυκλοφορούσαν αόρατοι να αξιοποιούν πλήρως τη δυνατότητα ενέδρας σε ανύποπτα κτίρια της βάσης. Πολλές ευχαριστίες στην κοινότητα που το ξετρύπωσε!

R – Αρουραιοριπές
ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΥΠΟΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Πλέον χτυπά τα ινχίμπιτορ και το Νέξους

WarwickΓουόργουικ

Εκκαθαρίσαμε εν μέρει τον κώδικα της Μυρωδιάς Αίματος που τον εμπόδιζε να αποτελειώσει το θήραμά του.

E – Μυρωδιά Αίματος
ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΜΥΤΗ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Γουόργουικ χρειαζόταν έως και 2 δευτερόλεπτα για να εντοπίσει ήρωες με λίγη Ζωή με τη Μυρωδιά Αίματος

XerathΖέραθ

Προσπαθήσαμε να διορθώσουμε αυτό το σφάλμα με μια άμεση επιδιόρθωση προηγουμένως, αλλά δεν τα καταφέραμε. Πιστεύουμε ότι αυτή η λύση θα είναι αποτελεσματική.

R – Τελετή Μαγείας
ΜΑΓΙΚΟ ΚΑΠΕΛΟ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Ζέραθ μπορεί να εξαπέλυε κατά λάθος την πρώτη του Μαγική Ομοβροντία πάνω από τον εαυτό του, αν πατούσε το R πολύ γρήγορα

YasuoΥασούο

Η ασπίδα ροής του Υασούο γίνεται πιο ισχυρή σε κάθε επίπεδο, αλλά απαιτεί περισσότερη προσπάθεια για να δημιουργηθεί στην αρχή του αγώνα.

Παρόλο που χαιρόμαστε ιδιαίτερα που βοηθάμε τον μοναχικό ρόνιν της Ιονίας, πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν ήταν εύκολο. Ο Υασούο είναι ένας από τους πιο περίπλοκους και στυλάτους ήρωες και η παραμικρή αλλαγή μπορεί να μετατρέψει αυτόν τον πολεμιστή των ανέμων σε ανεμοστρόβιλο. Αυξάνουμε το ποσό της ασπίδας σε όλα τα επίπεδα, για να μετριάσουμε τις αποδυναμώσεις του στην αρχή του αγώνα, αλλά με αντιστάθμισμα τη μειωμένη παραγωγή ροής στην αρχή του αγώνα. Θέλουμε οι παίκτες του Υασούο να έχουν στη διάθεσή τους τα μέσα για να πετύχουν, αλλά, όπως πάντα, θα πρέπει να προσπαθήσουν.

Παθητική – Ο Δρόμος του Περιπλανώμενου
ΙΣΧΥΣ ΑΣΠΙΔΑΣ: 60 – 470 ⇒ 100 – 510
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΡΟΗΣ: 100% σε κάθε επίπεδο ⇒ 78/89/100% αποτελεσματικότητα (στα επίπεδα 1/7/13)

Μαζική αλλαγή στις υφές (Μέρος 10)

Με αυτό το τελευταίο πακέτο ηρώων, ολοκληρώνεται το «μαζικό» κομμάτι της αλλαγής στις υφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ενημερώσουμε ποτέ ξανά τις υφές. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε σε κάθε ευκαιρία, αλλά αυτή είναι η τελευταία φορά που θα αποτελέσουν μεγάλο μέρος των σημειώσεων ενημέρωσης. Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας!

Για όσους ενδιαφέρονται για τους τελικούς αριθμούς, σε δέκα συνέχειες ενημερώθηκαν περίπου 311 αμφιέσεις για 62 ήρωες στη διάρκεια 7 μηνών (ξεκινήσαμε από την ενημέρωση 4.17)!

Lux Λουξ

Βασική, Καταδρομέας, Αυτοκρατορική, Μάγισσα, Κλέφτρα Ξορκιών, Ατσάλινη Λεγεώνα

Khazix Νόκτουρν

Άγριος (ενημέρωση προηγούμενης αλλαγής)

Poppy Πόπι

Βασική, Ευγενής Ιππότης, Σιδηρουργός, Γλειφιτζούρι, της Νόξους, Πάνινη Κούκλα, Κόκκινο Σφυρί

Shaco Σάκο

Βασική, Τρελός, Καρυοθραύστης, Τρελοκαπελάς, Αυτοκρατορικός, Γρανάζης
Τα Κουτιά Γελωτοποιού της βασικής εμφάνισης έχουν επίσης ενημερωθεί για όλες τις αμφιέσεις που τα χρησιμοποιούν

Shyvana Σιβάνα

Βασική, Κοκκάλινη, Φλόγα του Σκότους, Σιδερένιες Φολίδες

Teemo Τίμο

Βασική, Αστροναύτης, Κουνάβι, Κουνελάκι, Χαρούμενο Ξωτικό, Πάντα, Ανιχνευτής, Σούπερ
Τα μανιτάρια της βασικής εμφάνισης και τα προσαρμοσμένα μανιτάρια των αμφιέσεων Αστροναύτη, Πάντα και Σούπερ έχουν επίσης ενημερωθεί

Αντικείμενα

3071 Νέο: Ο Μαύρος Θεριστής

Νέα φόρμουλα, πολύ περισσότερη Ζωή, πολύ, πολύ αυξημένη σωρευτική μείωσης Θωράκισης, αλλά δεν έχει πια σταθερή Διείσδυση Θωράκισης. Είναι πιο σαρωτικός πλέον, αν καταλαβαίνετε τι θέλουμε να πούμε.

Θα το πούμε ευθέως: όταν ο Μαύρος Θεριστής είναι καλός, είναι καλός σε πολλά πράγματα, όπως στο να διαλύει ευάλωτους στόχους με την σταθερή Διείσδυση Θωράκισης και να γκρεμίζει τανκ με τη σωρευτική μείωση Θωράκισης. Γι’ αυτόν το λόγο, έπρεπε να προσαρμόσουμε ανάλογα το αντικείμενο, ώστε να είναι μέτριο και για τους δύο σκοπούς.

Όχι πια!

Δηλαδή, περίπου. Ένας από τους στόχους μας για τον Μαύρο Θεριστή ήταν να επιλέξουμε μία από αυτές τις οδούς και να την ακολουθήσουμε μέχρι τέλους. Υπάρχει ήδη πληθώρα επιλογών εναντίον ευάλωτων στόχων κι έτσι η καταστροφή τανκ έγινε το σήμα κατατεθέν του νέου Μαύρου Θεριστή. Εδώ, ο σχεδιασμός είναι κατάλληλος για όσους θέλουν να αντιμετωπίζουν τανκ με συνέπεια και γι’ αυτό δεν θα επεκταθούμε πολύ. Δοκιμάστε το!

Νέο: ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Το Όπλο της Κτηνωδίας + Ρουμπινένιος Κρύσταλλος + 1263 Χρυσός ⇒ Φάγος + Φλεγόμενος Λίθος + 825 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 3000 Χρυσός (δεν αλλάζει). Σε περίπτωση που βαριέστε να κάνετε τις πράξεις.
Αφαιρέθηκε: ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ 10 ⇒ 0
ΖΩΗ: 200 ⇒ 400
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΙΘΕΣΗΣ: 50 ⇒ 40
ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 10% ⇒ 20%
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ: 4 δευτερόλεπτα ⇒ 6 δευτερόλεπτα
ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟΙΒΩΝ ΜΕΙΩΣΗΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ: 5 ⇒ 6
Νέο: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Οργή – Η πρόκληση Σωματικής Ζημιάς δίνει 20 μονάδες Ταχύτητας Κίνησης για 2 δευτερόλεπτα. Η εκτέλεση μονάδας ή η βοήθεια σε εκτέλεση ήρωα που έχει οποιοδήποτε ποσό μείωσης Θωράκισης από τον Μαύρο Θεριστή δίνει 60 μονάδες Ταχύτητας Κίνησης για 2 δευτερόλεπτα.

1043 Νέο: Κυρτό Τόξο

Τώρα προέρχεται από μαχαίρια, κοστίζει λίγο παραπάνω και προκαλεί 10 πόντους Ζημιάς κατά το χτύπημα.

Θα το λέγαμε ίσως βελτίωση φόρμουλας; Ναι.

Νέο: ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Βασικό αντικείμενο ⇒ Μαχαίρι + Μαχαίρι + 200 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 900 Χρυσός ⇒ 1100 Χρυσός
Νέο: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Προκαλεί 10 πόντους Σωματικής Ζημιάς κατά το χτύπημα

3153 Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά

Τώρα μπορείτε να επωφεληθείτε με Αρπαγή Ζωής από τη ζημιά που προκαλείτε βάσει της μπόνους Ζωής!

Η αγορά αντικειμένων εναντίον ανθεκτικών ηρώων μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη για έναν ήρωα Ζημιάς Επίθεσης, γι’ αυτό και εξετάζουμε αν μπορούμε να ενισχύσουμε ξανά τη Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά που είναι το καλύτερο αντικείμενο αυτήν τη στιγμή ενάντια σε τανκ με μεγάλη Ζωή και Ζημιά Επίθεσης. Η Αρπαγή Ζωής στην παθητική κατά το χτύπημα σημαίνει ότι όση περισσότερη Ζωή αποκτούν οι εχθροί σας, τόσο καλύτερα θα ανακάμπτετε όταν τους κρατάτε σε απόσταση. Τώρα όλοι μπορούν να έχουν μια σταθερή στρατηγική στη μάχη!

Νέο: ΦΟΡΜΟΥΛΑ Γιαταγάνι του Μπλιτζγουότερ + Μαχαίρι + Μαχαίρι + 900 Χρυσός ⇒ Γιαταγάνι του Μπλιτζγουότερ + Κυρτό Τόξο + 700 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 3200 Χρυσός (δεν αλλάζει)
Νέο: ΔΩΣ’ ΜΟΥ ΖΩΗ: Η παθητική κατά το χτύπημα βελτιώνεται πλέον από την Αρπαγή Ζωής
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΖΗΜΙΑ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ: 3 ⇒ 10 (είμαστε σίγουροι ότι δεν ξέρατε πως υπήρχε ελάχιστη ζημιά πριν)

3085 Τυφώνας του Ρουνάαν

Αν δείτε τι χρειάζεται για ν’ αποκτήσετε το αντικείμενο στο κατάστημα του παιχνιδιού, φαίνεται πολύ ωραίο. Δείτε πραγματικά τη συμμετρία.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 600 Χρυσός ⇒ 500 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2400 Χρυσός ⇒ 2500 Χρυσός (λίγο περίεργα τα πράγματα εδώ, καθώς το Κυρτό Τόξο είναι κατά 200 Χρυσό πιο ακριβότερο, αλλά θέλαμε μόνο να κάνουμε τον Τυφώνα λίγο πιο ακριβό)
Νέο: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Προκαλεί 10 πόντους Σωματικής Ζημιάς κατά το χτύπημα
ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ: Η Ζημιά του Δευτερεύοντος Βλήματος δεν αλλάζει

3091 Παρανοϊκό ξίφος

Βελτίωση φόρμουλας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 750 Χρυσός ⇒ 550 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2600 Χρυσός (δεν αλλάζει)

3710 Ενίσχυση – Αδηφάγος

Βελτίωση φόρμουλας.

Νέο: ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Μαχαίρι + Μαχαίρι + 500 Χρυσός ⇒ Κυρτό Τόξο + 300 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 1400 Χρυσός για την ενίσχυση, 2250 συμπεριλαμβανομένου του κόστους αντικειμένου ζούγκλας (δεν αλλάζει)

3800 Ενάρετη Δόξα

Ήμαστε λίίίίγο υπερβολικοί την τελευταία φορά και τώρα κάνουμε μια μικροαλλαγή για αντιστάθμισμα.

ΖΩΗ 650 ⇒ 600

Φαράγγι των Επικαλεστών

Ισχύς του Δράκου (Ενίσχυση Δράκου #1)

Αυτό είναι λίγο περίπλοκο, αλλά η ουσία είναι ότι στην ενίσχυση της Ισχύς του Δράκου, η Ζημιά Επίθεσης +6% υπολογιζόταν κάπως περίεργα. Πρώτον, δεν πολλαπλασιαζόταν με τη Μπόνους Ζημιά Επίθεσης (οπότε δεν υπήρχε κανένα όφελος) και δεύτερον, χρησιμοποιούταν αναλογία Ζημιάς Επίθεσης 1,0 για ο,τιδήποτε χρησιμοποιούσε αναλογία Ζημιάς Επίθεσης (ακόμη κι αν η αναλογία ήταν, στην πραγματικότητα, πολύ χαμηλότερη). Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι ικανότητες αυξανόμενης Ζημιάς Επίθεσης χρησιμοποιούσαν αναλογίες 1,0, αλλά απλώς ότι η Ζημιά Επίθεσης +6% της Δύναμης του Δράκου αυξανόταν με αυτόν τον τρόπο. Αυτό ίσως να δείχνει μερικώς πώς λειτουργούν οι μαθηματικές συναρτήσεις στο παιχνίδι, αλλά είναι περίπλοκο από μόνο του. Για τη συνοπτική επεξήγηση, διαβάστε παρακάτω.

ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Η ζημιά των αυτόματων επιθέσεων ηρώων με την Ισχύ του Δράκου και αντικείμενα Ζημιάς Επίθεσης θα είναι πλέον ελαφρώς μεγαλύτερη
ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Οι ικανότητες που προκαλούν Σωματική Ζημιά θα προκαλούν τώρα ελαφρώς λιγότερη ζημιά, όταν αλληλεπιδρούν με την Ισχύ του Δράκου (εκτός αν ο ήρωας έχει πολλή Μπόνους Ζημιά Επίθεσης ή οι ικανότητές του βελτιώνονται με αναλογία Ζημιάς Επίθεσης μεγαλύτερη του 1,0

Μαινόμενη Άβυσσος

Ενημερώσεις γραφικών

Η ενημέρωση του Φαραγγιού των Επικαλεστών μάς έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε μερικές βελτιώσεις στη Μαινόμενη Άβυσσο, η οποία χρησιμοποιούσε ούτως ή άλλως πολλά ίδια στοιχεία με το παλιό Φαράγγι των Επικαλεστών.

Νέο: ΠΑΓΩΝΙΑ: Η οθόνη φόρτωσης των αγώνων στη Μαινόμενη Άβυσσο έχει πλέον εικόνα φόντου
ΖΗΤΩ ΤΑ ΜΩΒ: Τα μοντέλα υπηρετών, ινχίμπιτορ και νέξους έχουν αντικατασταθεί με ανανεωμένα στοιχεία από το ενημερωμένο Φαράγγι των Επικαλεστών. Έχουμε κρατήσει τα μπλε και μωβ χρώματα, μιας και το κόκκινο δεν ταιριάζει στη θεματολογία της Μαινόμενης Αβύσσου.
ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΖΩΗΣ: Τα κτίρια έχουν πλέον προσαρμοσμένες γραμμές Ζωής
ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΒΛΑΣΤΗΣΗ: Η βλάστηση στη Μαινόμενη Άβυσσο σείεται και κινείται, όταν οι ήρωες μετακινούνται μέσα σε αυτήν
ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: Διορθώθηκαν διάφορα ζητήματα, όπου τα οπτικά εφέ ικανοτήτων ηρώων εξαφανίζονταν κάτω από το έδαφος

Μετρητής παράδοσης

Επειδή οι αγώνες στο ARAM διαρκούν συνήθως λιγότερο από αυτούς στο Φαράγγι των Επικαλεστών, προσαρμόζουμε προς τα κάτω το μετρητή παράδοσης σε πιο κατάλληλο επίπεδο.

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: 20 λεπτά ⇒ 15 λεπτά

Καθολικές ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού

Εκσυγχρονισμός των υπηρετών, ώστε να αντικατοπτρίζουν τις πρόσφατες αλλαγές που κάναμε στο Φαράγγι των Επικαλεστών.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΤΩΝ: Οι υπηρέτες δεν αποκτούν πλέον αντιστάσεις στη διάρκεια του χρόνου. Οι κανονιοφόροι υπηρέτες δεν έχουν πλέον βασική Θωράκιση.
ΖΩΗ ΥΠΗΡΕΤΩΝ: Η αύξηση Ζωής των υπηρετών στη διάρκεια του χρόνου έχει αυξηθεί, ώστε οι υπηρέτες να είναι περίπου τόσο ανθεκτικοί όσο όταν είχαν αντιστάσεις
ΙΣΧΥΡΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ: Πλέον δίνουν στους κοντινούς σύμμαχους υπηρέτες αυξημένη ζημιά και αντιστάσεις

Οι επιθέσεις σε πύργους χωρίς βοήθεια υπηρετών είναι ήδη αποτελεσματικές στη Μαινόμενη Άβυσσο και με την επανεμφάνιση της Πανοπλίας του Γόρμογκ (σπόιλερ!), αυξάνουμε τη ζημιά των πύργων, ώστε να παραμείνουν απειλητικοί.

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΥΡΓΩΝ: 160 ⇒ 185
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΥΡΓΩΝ: 160 ⇒ 195
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΥΡΓΩΝ ΝΕΞΟΥΣ: 130 ⇒ 175

SummonerSnowball Νέο: Σημάδεμα / Εφόρμηση

Κάτι που κρατήσαμε από τον Θρύλο του Βασιλιά των Πόρο ήταν ότι υπάρχουν πολλοί ήρωες που θα μπορούσαν να είναι αποτελεσματικοί στη Μαινόμενη Άβυσσο αν είχαν καλύτερα μέσα επίθεσης. Για να καλύψουμε αυτήν την ανάγκη, παρουσιάζουμε το Σημάδεμα / Εφόρμηση ως επιλογή ξορκιού επικαλεστή.

ΣΗΜΑΔΕΜΑ: Ρίχνει μια χιονόμπαλα σε μεγάλη απόσταση και προκαλεί Πραγματική Ζημιά (20 + 10 ανά επίπεδο) στην πρώτη εχθρική μονάδα που θα χτυπήσει. Αν πετύχει κάποιον αντίπαλο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εκ νέου αυτήν την ικανότητα για 3 δευτερόλεπτα, για να κάνετε Εφόρμηση στη σημαδεμένη μονάδα. Με την εφόρμηση στο στόχο μειώνεται ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Σημαδέματος κατά 25%. Οι ασπίδες ξορκιών ή η μείωση ζημιάς από βλήματα δεν μπορούν σταματήσουν τα βλήματα του Σημαδέματος.
ΕΦΟΡΜΗΣΗΕ φορμάτε στη μονάδα που έχει χτυπηθεί από το Σημάδεμα. Με τη χρήση της Εφόρμησης μειώνεται ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Σημαδέματος κατά 25%.

3072 Ο Αιμοδιψής

Είναι εδώ!

Με τον επανασχεδιασμό της προηγούμενης σεζόν, όπου αφαιρέθηκε ο μηχανισμός συσσώρευσης του Αιμοδιψή, οι προβληματισμοί μας για την υπερβολική ενίσχυσή του έπαψαν κατά μεγάλο μέρος να υπάρχουν. Τώρα προσθέτουμε ξανά τον Αιμοδιψή στη Μαινόμενη Άβυσσο στα πλαίσια των αλλαγών που κάνουμε στο χάρτη σε αυτήν την ενημέρωση.

Νέο: ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Είναι πλέον αντικείμενο στη Μαινόμενη Άβυσσο (ίδια στατιστικά/επιδράσεις με το Φαράγγι των Επικαλεστών

3181 Αιματοβαμμένη Λεπίδα

Πάει!

Η Αιματοβαμμένη Λεπίδα προσέφερε μια φτηνή αύξηση ισχύος στην αρχή του αγώνα για σκοπευτές, η οποία κατέληγε όχι τόσο επαρκής καθώς εξελισσόταν ο αγώνας (παρόλο που δεν έφτασε ποτέ στο σημείο να είναι «κακό» αντικείμενο). Ο Αιμοδιψής είναι βασικά ο πιο μεγάλος και άγριος αδερφός της Αιματοβαμμένης Λεπίδας. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο και χρήμα για να τον αγοράσετε, αλλά προσφέρει τεράστια επιπλέον ισχύ στην τελική φάση του αγώνα. Δεν είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρχουν και τα δύο αντικείμενα στον ίδιο χάρτη και γι’ αυτό αποχαιρετούμε την Αιματοβαμμένη Λεπίδα.

Αφαιρέθηκε: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Δεν είναι πλέον αντικείμενο στη Μαινόμενη Άβυσσο

3083 Πανοπλία του Γόρμογκ

Είναι εδώ!

Παρόμοια με το ξόρκι Σημάδεμα / Εφόρμηση, θέλουμε να βοηθήσουμε κάπως τα τανκ, ώστε να επιβιώνουν από τις αψιμαχίες αρκετά, ώστε να ξεκινήσουν τη μάχη τη σωστή στιγμή. Βέβαια, η Πανοπλία του Γόρμογκ είναι τέρας Ζωής και γι’ αυτό θα παρακολουθούμε στενά την πορεία της, ώστε να μην καταλήξουν τα τανκ υπερβολικά ισχυρά.

Νέο: ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Είναι πλέον αντικείμενο στη Μαινόμενη Άβυσσο (ίδια στατιστικά/επιδράσεις με το Φαράγγι των Επικαλεστών

Ενισχύσεις αμφιέσεων

Προσωρινές, τυχαίες αμφιέσεις για τους τυχαίους ήρωες που χρησιμοποιείτε εσείς και οι (καμιά φορά) τυχαίοι συμπαίκτες σας. Και μερικοί ΠΕ.

ΝΑΙΙΙΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: Οι ενισχύσεις αμφιέσεων έχουν ενεργοποιηθεί μόνιμα στο ARAM. Αυτές κοστίζουν 95 RP και δίνουν σε εσάς και τους συμπαίκτες σας μια τυχαία αμφίεση για χρήση μίας φοράς, για τον τυχαία επιλεγμένο ήρωά σας, καθώς και 100 ΠΕ (200 για εσάς).

Μαινόμενη Άβυσσος, Δάσος της Σύγχυσης και Κρυστάλλινη Ουλή

3290 Δίδυμες Σκιές

Έλειπαν οι ενημερώσεις από ορισμένα αντικείμενα, αλλά είναι έτοιμες τώρα. Συγγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση.

Νέο: ΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΑΒΥΣΣΟΣ: Προστέθηκε η λειτουργία εύρεσης παγίδων στην έκδοση της Μαινόμενης Αβύσσου!
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ :630 Χρυσός ⇒ 730 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2300 Χρυσός ⇒ 2400 Χρυσός

Δάσος της Σύγχυσης και Κρυστάλλινη Ουλή

3170 Μαγική Λεπίδα της Νύχτας

Ξαναβάζουμε στη φόρμουλα τον Μανδύα Εξουδετέρωσης.

Έλειπαν οι ενημερώσεις από ορισμένα αντικείμενα, αλλά είναι έτοιμες τώρα. Συγγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Περικάρπιο του Κυνηγού + Αντιμαγική Κάπα + 920 Χρυσός ⇒ Περικάρπιο του Κυνηγού + Μανδύας Εξουδετέρωσης + 570 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2620 Χρυσός (δεν αλλάζει)

3104 Άρπαξ του Λόρδου Βαν Νταμ

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ: Δεν αλλάζει. Σε περίπτωση που ανησυχούσατε μήπως το προσαρμόσουμε στην Αιχμή του Απείρου. Όχι.

Κρυστάλλινη Ουλή

3180 Το Βέλο του Όντιν

Ξαναβάζουμε στη φόρμουλα τον Μανδύα Εξουδετέρωσης.

Έλειπαν οι ενημερώσεις από ορισμένα αντικείμενα, αλλά είναι έτοιμες τώρα. Συγγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Αντιμαγική Κάπα + Καταλύτης Προστασίας + 800 Χρυσός ⇒ Μανδύας Εξουδετέρωσης + Καταλύτης Προστασίας + 450 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2500 Χρυσός (δεν αλλάζει)

Λίστα φίλων

Στα πλαίσια της προετοιμασίας για την επερχόμενη λειτουργία Προσθήκη φίλων, έχουμε κάνει μερικές βελτιώσεις στη λίστα φίλων με στόχο να εξαλείψουμε τη σύγχυση που προκύπτει μερικές φορές, όταν οι παίκτες συμπληρώνουν το όριο της λίστας φίλων.

8,33% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ: Το όριο της λίστας φίλων αυξήθηκε από 300 ⇒ 325
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ: Πλέον οι παίκτες θα βλέπουν μια προειδοποίηση, όταν προσπαθούν να προσθέσουν φίλους πέραν του ορίου της λίστας φίλων
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ: 2 Πλέον οι παίκτες θα βλέπουν, επίσης, μια προειδοποίηση, όταν προσπαθούν να προσθέσουν φίλους που έχουν συμπληρώσει το όριο της λίστας φίλων

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Τα ηχητικά εφέ της αμφίεσης Νύφη-Φάντασμα Μοργκάνα για την ικανότητα R – Δεσμά Ψυχής και της αμφίεσης Τριστάνα Πυροσβέστης για την ικανότητα Εκρηκτικό Φορτίο έχουν επαναφερθεί
  • Τα φωνητικά του Γκναρ όταν χορεύει έχουν επαναφερθεί

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε κάποιο χρονικό σημείο κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.8:

Φίντλστιξ ο Παντοτινός

FiddleSticks_8

Ζίλεαν του Ματωμένου Φεγγαριού

Zilean_5

Τζέις ο Λησμονημένος

Jayce_3

Αρχιμάγος Ζιγκς

Ziggs_5

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends