Σημειώσεις ενημέρωσης 5.3

Είχαμε αναφέρει ότι οι ενημερώσεις 5.2 και 5.3 θα καταργούσαν το Αγκάλιασμα Θανάτου

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes

Στον πρόλογο για την ενημέρωση 5.2, είχαμε αναφέρει ότι οι ενημερώσεις 5.2 και 5.3 θα ήταν οι ενημερώσεις που θα καταργούσαν το Αγκάλιασμα Θανάτου, αλλά τώρα που είδαμε πόση δουλειά χρειάζεται, καταλάβαμε ότι χρειαζόμαστε έναν κύκλο ακόμα για να νιώσουμε πιο ασφαλείς. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε καθυστερήσει τις αλλαγές σε ορισμένους ήρωες που είχαμε υποσχεθεί για την ενημέρωση 5.3, μεταξύ των οποίων οι Βέιγκαρ, Μορντεκάιζερ, Καταρίνα (περισσότερα για αυτήν παρακάτω), καθώς και την εισαγωγή ενός νέου αντικειμένου με +120 Ισχύ Ικανότητας που θα γεμίσει το κενό που αφήνει πίσω του το Αγκάλιασμα Θανάτου. Νέος μας στόχος για τις αλλαγές είναι πλέον η ενημέρωση 5.4 και είναι όλα δείχνουν ότι θα τον πετύχουμε (εκτός ίσως από το νέο αντικείμενο, καθώς είναι μια πιο απαιτητική προσθήκη και ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος!).

Επιπλέον, παρακολουθούμε στενά όλους τους ήρωες που επηρεάζονται από την κατάργηση του Αγκαλιάσματος Θανάτου και δεν έχουμε παρατηρήσει κάποια αξιοσημείωτη επίδραση στην απόδοσή τους. Δεν το λέμε αυτό για να δικαιολογήσουμε την κατάργηση ενός αντικειμένου που πολλοί πιστεύουν ότι ήταν απαραίτητο στους συνδυασμούς τους (με άλλα λόγια, δεν πετάμε τα σχόλιά σας στα σκουπίδια!), αλλά είναι μια ενδιαφέρουσα παράμετρος που θέλαμε να ερευνήσουμε.

Αν και είμαστε βέβαιοι ότι στα υψηλότερα επίπεδα παιχνιδιού, η στρατηγική κατάργηση του Αγκαλιάσματος Θανάτου θα δυσκολέψει τους παίκτες που ήξεραν να το χρησιμοποιούν σωστά, υπάρχει ένας υπολογίσιμος αριθμός παικτών που προσπαθούν απλά να βρουν ευκολότερους εναλλακτικούς συνδυασμούς που απαιτούν λιγότερες ενεργές ικανότητες. Διερευνήσαμε προσεκτικά το ζήτημα και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι, εφόσον είναι τόσο λίγοι (ελάχιστοι) οι παίκτες που χρησιμοποιούν τις ενεργές ικανότητες, φαίνεται ότι υπάρχει ένα καθοριστικό σημείο που επιτρέπει την αντικατάσταση του Αγκαλιάσματος Θανάτου με ένα άλλο αντικείμενο Ισχύος Ικανότητας (όπως ένα ή δύο (ή πέντε) Μορελονομικόν), χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα το τελικό αποτέλεσμα. Και πάλι, η κατάσταση ενδέχεται να είναι διαφορετική στα υψηλότερα επίπεδα παιχνιδιού, αλλά ισχύει σίγουρα από ευρείας στατιστικής άποψης, επομένως καταλήγουμε πάντα στη σημασία των μαζικών στατιστικών στοιχείων.

Ωστόσο, θα επαναλάβουμε: ο λόγος που αναφέρουμε σωρηδόν αυτές τις πληροφορίες δεν είναι για να δικαιολογήσουμε την αλλαγή, αλλά για να σας προσφέρουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πόσο περίπλοκα είναι τα θέματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρχει ένα αντικείμενο με Ισχύ Ικανότητας +120 για τους μάγους στα μεταγενέστερα στάδια του αγώνα και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχουμε αρχίσει το σχεδιασμό αυτού του αντικειμένου. Ή μάλλον τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές.

Τι μένει λοιπόν για αυτήν την ενημέρωση, μετά από αυτόν τον τεράστιο πρόλογο; Όχι πολλά ουσιαστικά πράγματα, με ορισμένες αλλαγές που εστιάζουν σε ήρωες που δεν έχουν καταφέρει να πρωταγωνιστήσουν σε επαγγελματικό ή κανονικό επίπεδο (για σένα λέμε, Άρι). Με άλλα λόγια, αυτή η ενημέρωση προσδιορίζεται περισσότερο από αυτά δεν περιέχει, παρά από αυτά που περιέχει (για αυτό και αφιερώσαμε τέσσερις παραγράφους σε αυτές τις ελλείψεις), αλλά τώρα μπορείτε να φορτίζετε έως και 2 μάτια σε ένα αναβαθμισμένο κίτρινο φυλακτό. Ωραίο, ε; Τα λέμε στην επόμενη ενημέρωση!

Σφάλμα με τα βασικά στατιστικά της Σόνα

Μερικές φορές, όταν η ομάδα που δημιουργεί τις αμφιέσεις αναλαμβάνει μεγάλα έργα, κρατάει ένα «στιγμιότυπο» των αρχείων του ήρωα ως βάση εργασίας, το οποίο περιλαμβάνει ορισμένες τιμές που έχουν ενσωματωθεί στον κώδικα, όπως τα βασικά στατιστικά και τις ταχύτητες κίνησης. Δυστυχώς, όταν η ομάδα ολοκληρώνει και προσθέτει την αμφίεση στο παιχνίδι, αυτές οι παλιές τιμές υπάρχει κίνδυνος να μπουν ξανά στο παιχνίδι και να αντικαταστήσουν όλες τις πρόσφατες αλλαγές ισορροπίας που έχουν γίνει. Αυτό έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν σε ορισμένες περιπτώσεις (η Ταχύτητα Επίθεσης ανά επίπεδο της Κέιλ όταν κυκλοφόρησε η Riot Κέιλ, το Q του Γκάλιο όταν κυκλοφόρησε ο Φρουρός της Πύλης Γκάλιο κ.λπ.), αλλά σπάνια έχουν γίνει τόσες «επαναφορές» σε έναν ήρωα. Δυστυχώς, έγινε μια μικρή ενημέρωση στη Σόνα κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της αμφίεσης, επομένως έχει επιστρέψει στα παλιά τις στατιστικά πριν από την ενημέρωση. Σκεφτήκαμε να κυκλοφορήσουμε την ενημέρωση 5.3 με απενεργοποιημένη τη Σόνα, αλλά δεν πιστεύουμε ότι αξίζει τον κόπο να τη στερήσουμε από τόσους πολλούς παίκτες λόγω αυτών των αλλαγών. Για αυτό, αποφασίσαμε να σας ενημερώσουμε για το τι συνέβη, ενώ εργαζόμαστε για να διορθώσουμε το σφάλμα το συντομότερο δυνατόν.

Sona Σόνα

ΖΗΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 50,04 => 52,04
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 325 => 330
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 482,36 => 497,6
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΖΩΗΣ: 77 => 70
ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 9 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα => 8,1 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΑΝΑ: 0,4 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα => 0,65 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα

Ήρωες

AhriΆρι

Το κόστος Μάνα της Σφαίρας είναι υψηλότερο, η βασική ζημιά του W μειώνεται (ιδιαίτερα στις υψηλότερες βαθμίδες) και τα W / R αποκτούν μικρότερη «εμβέλεια επιλογής στόχου», πράγμα που σημαίνει ότι κινούνται αυτομάτως προς τους στόχους από μικρότερη απόσταση.

Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι η επιστροφή της Άρι στις ρίζες της ως ευέλικτου μάγου που δεν επιτρέπει στους αντιπάλους της να την πλησιάσουν στέφθηκε με επιτυχία, αλλά η νεοαποκτηθείσα ευελιξία της την έκανε υπερβολικά πιεστική. Για έναν ήρωα που μπορεί να παραμένει στις παρυφές των μαχών τόσο αποτελεσματικά, τα πλεονεκτήματα της Άρι δεν συνοδεύονται από τους αντίστοιχους κινδύνους (δεν χρειαζόταν να πλησιάσει τόσο πολύ, ενώ μπορούσε να ξεφύγει εύκολα). Το αγαπημένο μας αλεπουδοκόριτσο πρέπει πλέον να ρισκάρει για να επιτύχει εγγυημένη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιεί πιο έξυπνα την ταχύτητα από τη Σφαίρα και τη Γοητεία της. Αυτή ακριβώς είναι η αίσθηση που θέλαμε να πετύχουμε: απαιτεί αρκετή επιδεξιότητα στο παιχνίδι της και έχει πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, αλλά είναι ευάλωτη όταν κάνει λάθη.

AhriOrbofDeception Q – Σφαίρα της Παραπλάνησης
ΚΟΣΤΟΣ: 55/60/65/70/75 Μάνα => 65/70/75/80/85 Μάνα

AhriFoxFire W – Σφαίρα Φωτός
Νέο: ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ: Η ταχύτητα περιστροφής της Σφαίρας Φωτός αυξήθηκε κατά ~30%. Αυτό σημαίνει ότι, αν η Άρι χτυπήσει έναν ήρωα με τη Σφαίρα Φωτός από μέγιστη απόσταση, δεν θα χρειάζεται να περιμένει τόσο πολύ για να πλησιάσουν και οι υπόλοιπες Σφαίρες Φωτός.
ΖΗΜΙΑ: 50/80/110/140/170 Μαγική Ζημιά => 40/65/90/115/140 Μαγική Ζημιά
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΥ: 650 => 550

AhriTumble R – Πνευματική Ορμή
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΥ: 700 => 600

AzirΑζίρ

Η βασική ζημιά του Q μειώθηκε (ιδιαίτερα στα υψηλότερα επίπεδα), η εμβέλεια του W είναι μικρότερη και η τεράστια ζημιά του W σε πύργους μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Λέμε να τον μαζέψουμε λίγο.

Οι υπερ-επωμιστές χαρακτηρίζονται συνήθως από πιο αδύναμη παρουσία στην αρχή και στη μέση του παιχνιδιού (όπως η Τριστάνα και ο Τζαξ) και στη συνέχεια «παίρνουν μπροστά» καθώς αποκτούν τα βασικά αντικείμενά τους και ενισχύουν τις ικανότητές τους. Οι ήρωες λωρίδας ακολουθούν την αντίθετη φιλοσοφία: είναι ισχυροί στην αρχή, αλλά δεν εντυπωσιάζουν στα τελικά στάδια του παιχνιδιού (όπως οι Ρένεκτον και Κουίν).

Αυτό δεν ισχύει για τον Αζίρ. Βλέπετε, ο Αζίρ μπορεί να καλύψει και τους δύο ρόλους.

Με την τρέχουσα κατάσταση, τα πλεονεκτήματα του αυτοκράτορα είναι εντελώς αντιφατικά. Από τη μια πλευρά, είναι ένας υπερ-επωμιστής που προκαλεί τεράστιες ποσότητες ζημιάς στα μεταγενέστερα στάδια του παιχνιδιού, τόσο σε ήρωες όσο και σε κτίρια. Από την άλλη, είναι ένας πανίσχυρος ήρωας λωρίδας που μπορεί να απωθήσει στη βάση τους ακόμη και τους πιο επιθετικούς αντιπάλους. Όταν ένας ήρωας μπορεί να καλύψει τόσο καλά τις αδυναμίες του, πρέπει να γίνει κάποιος συμβιβασμός.

Η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του Αζίρ στα τελικά στάδια του παιχνιδιού ταιριάζει περισσότερο στους στόχους που είχαμε όταν σχεδιάζαμε τον μάγο της άμμου, επομένως αποφασίσαμε να αποδυναμώσουμε λίγο την παρουσία του στις λωρίδες και να αυξήσουμε λίγο τη Ζημιά Επίθεσής του, ώστε να μπορεί να εκτελεί τους αντιπάλους του κάπως πιο εύκολα, όταν οι στρατιώτες του λουφάρουν. Και η αλήθεια είναι ότι λουφάρουν. Συχνά.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 49,704 => 52

AzirQ Q – Επέλαση της Άμμου
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 75/105/135/165/195 Μαγική Ζημιά => 65/85/105/125/145 Μαγική Ζημιά

AzirW W – Έγερση!
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ: ~400 => ~325 (χρησιμοποιούμε τιμές κατά προσέγγιση, γιατί οι υπολογισμοί είναι αρκετά περίπλοκοι)
ΖΗΜΙΑ ΣΕ ΠΥΡΓΟΥΣ: Το 0,6 της Ισχύος Ικανότητας που αναφέρονταν στην επεξήγηση δεν ήταν η σωστή τιμή (η σωστή τιμή είναι 0,7). 90 + (15 x επίπεδο) (0,7 Ισχύος Ικανότητας) => 50 + (10 x επίπεδο) (0,4 Ισχύος Ικανότητας)

DianaΝτιάνα

Η Φεγγαρολεπίδα εμφανίζει πλέον τον αριθμό των στοιβών και τη διάρκεια που απομένει, ενώ οι σφαίρες του W κινούνται πολύ πιο γρήγορα.

Η αλήθεια είναι ότι η Ντιάνα δεν είναι πολύ δημοφιλής τελευταία, για αυτό είπαμε να της στείλουμε ένα πακέτο σεληνιακής ενίσχυσης. Η παθητική της ικανότητα σάς ενημερώνει πλέον για τη διάρκειά της μέχρι να τη χρησιμοποιήσετε και οι ταχύτερες σφαίρες του Ασημένιου Φύλακα προσφέρουν πιο συνεπή απόδοση όταν ενσαρκώνει το φεγγάρι της εκδίκησης.

Diana_Passive_LunarBlade Παθητική – Φεγγαρολεπίδα
ΣΑΦΗΝΕΙΑ! Εμφανίζει πλέον τον αριθμό των στοιβών και τη διάρκεια που απομένει.

DianaOrbs W – Ασημένιος Φύλακας
ΤΡΟΧΙΑ ΣΦΑΙΡΩΝ: Οι σφαίρες του Ασημένιου Φύλακα περιστρέφονται πλέον με διπλάσια ταχύτητα

FiddleSticksΦίντλστιξ

Η εμβέλεια του νήματος της Αφαίμαξης έγινε μικρότερη.

Οι μηχανισμοί της Αφαίμαξης είναι απλοί: αν σπάσεις το νήμα, είσαι εντάξει. Αν παραμείνεις εντός εμβέλειας, θα χάσεις από ένα σκιάχτρο. Ο Φίντλστιξ μπορεί να σας ακινητοποιήσει με τον Τρόμο για να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά την ικανότητά του, αλλά η μειωμένη εμβέλεια του νήματος επιτρέπει στους αντιπάλους να διαφεύγουν, ακινητοποιηθούν για τα καλά.

Drain W – Αφαίμαξη
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΝΗΜΑΤΟΣ: 700 => 650

GnarΓκναρ

Ο Γκναρ πρέπει να μάθει να διαχειρίζεται καλύτερα την μπάρα του, αν θέλει να αξιοποιήσει σωστά τη δύναμη του Μέγα-Γκναρ. Μην γκναριάζετε, έπρεπε να γίνει.

Από το στάδιο του σχεδιασμού μέχρι την κυκλοφορία του, η βασική ιδέα του Γκναρ ήταν η ιδιοσυγκρασία της μεταμόρφωσής του και η εγγενής ασυνέπεια που χαρακτηρίζει αυτόν το μηχανισμό. Θα επιτεθεί ο εχθρός επειδή βλέπει τον Μέγα-Γκναρ να χάνει την ορμή του; Πρέπει να ξεκινήσουμε τη μάχη περιμένοντας τη μεταμόρφωση του Γκναρ στο ξεκίνημα; Αυτά είναι τα ζητήματα που θέλουμε να διαχειρίζονται οι παίκτες του Γκναρ και αυτά είναι τα ερωτήματα που θέλουμε να έχουν στο μυαλό τους οι συμπαίκτες τους. Όταν ένας ήρωας που βασίζεται στην αστάθεια της συμπεριφοράς του γίνεται μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε υψηλό επίπεδο (όπου η αξιοπιστία είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό), καταλάβαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Λόγω ενός σφάλματος που δεν εντοπίστηκε από την ημερομηνία κυκλοφορίας του (ουπς), ο Μέγα-Γκναρ είχε λίγο μεγαλύτερη διάρκεια από αυτήν που θέλαμε. Όταν ανακαλύψαμε το θέμα, σκεφτήκαμε ότι είναι μια καλή ευκαιρία για να συμμαζέψουμε λίγο τα περιθώρια που έχει στη διάθεσή του ο Γκναρ για να ξεσπάσει στους αντιπάλους του, ώστε να τονίσουμε περισσότερο τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του. Δεν προσπαθούμε να τον κάνουμε να εξαφανιστεί από τους αγώνες υψηλού επιπέδου, απλά πιστεύουμε ότι οι ομάδες πρέπει να έχουν λίγο πιο δύσκολο έργο και να μην επιλέγουν απλά τον Τζάρβαν Δ’. Ναι, σας προκαλούμε.

Gnar_Passive Παθητική – Γονίδιο της Οργής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗΣ «ΚΟΥΡΑΣΗΣ»: 13 δευτερόλεπτα => 15 δευτερόλεπτα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΕΓΑ-ΓΚΝΑΡ: 19 δευτερόλεπτα => 15 δευτερόλεπτα (σημείωση: η επεξήγηση έγραφε αρχικά 15 δευτερόλεπτα, αλλά στην πραγματικότητα ήταν 19 δευτερόλεπτα)

GragasΓκράγκας

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ.

Οι τελευταίες περικοπές που έγιναν στον Γκράγκας επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητά του ενάντια σε κύματα υπηρετών, επομένως αποφασίσαμε να του δώσουμε περισσότερα κίνητρα για να πετάει το βαρέλι του σε ήρωες. Κερνάμε ενισχύσεις, λέμε.

GragasQ Q – Κύλιση Βαρελιού
ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ: 30/35/40/45/50% => 40/45/50/55/60%
ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ: 45/52,5/60/67,5/75% => 60/67,5/75/82,5/90%

KassadinΚάσαντιν

Το Q κάνει πλέον -10 ζημιά.

Ας μιλήσουμε λίγο για τον Κάσαντιν. Η απαράμιλλη κινητικότητά του, σε συνδυασμό με την υψηλή ζημιά και την επιλογή στόχου με ακρίβεια καθιστούν τον Κάσαντιν έναν από τους πιο ευέλικτους ήρωες του League. Αυτήν τη στιγμή, η καλύτερη μέθοδος που έχουμε στη διάθεσή μας για να συγκρατήσουμε λίγο τον Κάσαντιν και να μην τον αφήσουμε να κάνει ό,τι θέλει στο παιχνίδι είναι να αποδυναμώνουμε το παιχνίδι του στις λωρίδες, με την ελπίδα ότι αυτό θα είναι αρκετό για να μην εξελιχθεί σε πραγματικό εφιάλτη. Θέλουμε να διατηρήσουμε τη χαρακτηριστική κινητικότητα του Κάσαντιν, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχει τα απαραίτητα παράθυρα αδυναμίας που θα επιτρέψουν στους αντιπάλους του να αντεπιτεθούν. Αυτό σημαίνει ότι όταν χάνει μάχες, συνήθως πρόκειται για λάθος του παίκτη και όχι για έξυπνες κινήσεις από τους αντιπάλους.

Ωστόσο, αυτή η αλλαγή δεν είναι αρκετή για να αλλάξει τα δεδομένα. Δυστυχώς. Θα ερευνήσουμε περισσότερο το ζήτημα στο μέλλον (ποιος θα το πίστευε ότι ένας ευέλικτος εκτελεστής θα απειλούσε τόσο πολύ την ισορροπία του παιχνιδιού), αλλά προς το παρόν προσπαθούμε απλά να τον μαζέψουμε λίγο. Με μεγάλη προσοχή.

NullLance Q – Σφαίρα του Μηδενός
ΖΗΜΙΑ: 80/105/130/155/180 Μαγική Ζημιά => 70/95/120/145/170 Μαγική Ζημιά

KatarinaΚαταρίνα

Η Καταρίνα ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις επιθέσεις της.

Όπως σας ενημερώσαμε και στον πρόλογο, η κατάργηση του Αγκαλιάσματος Θανάτου δεν επηρέασε όσους το αγόραζαν συχνά με τον τρόπο που περιμέναμε. Ενώ πειραματιζόμαστε με την αναπλήρωσή του, από τα δεδομένα μας προέκυψε κάτι πολύ ξεκάθαρο: η Καταρίνα εξακολουθεί να είναι μια πολύ ισχυρή ηρωίδα.

Αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε διάφορες ιδέες για να ενισχύσουμε διακριτικά την Κατ, αλλά πολύ γρήγορα ανακαλύψαμε ότι η ενίσχυση ενός ήδη ισχυρού ήρωα δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα εξαιρεθεί από επιπλέον αλλαγές στο μέλλον, αλλά αυτήν τη στιγμή, αν κάνουμε άλλες παρεμβάσεις, πέρα από βασικές λειτουργικές αλλαγές, ενδέχεται να προκαλέσουμε περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα διορθώσουμε.

Γενικά
ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ: Το καρέ επίθεσης είναι λίγο πιο γρήγορο. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Καταρίνα επιτίθεται πιο γρήγορα, απλώς ότι ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις επιθέσεις της.

KennenΚένεν

Το W χτυπά πλέον όλους όσους βρίσκονται στον Ανεμοστρόβιλο Τεμαχισμού και όχι μόνο αυτούς που έχουν σημαδευτεί. Επίσης, ο Ανεμοστρόβιλος Τεμαχισμού χτυπά πλέον τον ίδιο στόχο μόνο μία φορά ανά 0,5 δευτερόλεπτα.

Όταν κάποιος παίκτης παίρνει το ρίσκο να επιτεθεί σε μια ολόκληρη ομάδα, είναι κρίμα να κρίνεται από την τύχη αν θα καταφέρει να ακινητοποιήσει ολόκληρη την ομάδα ή αν θα αποτύχει οικτρά. Η μοναδική αίσθηση του Ανεμοστρόβιλου Τερματισμού ως καταιγίδα που χτυπά τα πάντα γύρω της είναι πολύ ωραία και μας κάνει να σκεφτόμαστε διάφορους τρόπους για να κάνουμε πιο ενδιαφέρον αυτό το ηλεκτρικό σόου. Χαααααγιααα!

KennenBringTheLight W – Ηλεκτρικό Τίναγμα
Νέο: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΟΟΥ: Το Ηλεκτρικό Τίναγμα χτυπά πλέον όλους τους εχθρούς που έχουν πιαστεί στον Ανεμοστρόβιλο Τεμαχισμού, επιπλέον από τους στόχους που έχουν σημαδευτεί από το Σημάδι της Καταιγίδας (δεν συσσωρεύεται η ζημιά, βέβαια, αυτό θα ήταν παράλογο)

KennenShurikenStorm R – Ανεμοστρόβιλος Τεμαχισμού
ΗΡΕΜΗΣΕ ΛΙΓΟ ΚΕΝΕΝ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε στον Ανεμοστρόβιλο Τεμαχισμού να χτυπά τον ίδιο στόχο κάθε 0,25 δευτερόλεπτα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να χτυπά μια φορά ανά 0,5 δευτερόλεπτα

NidaleeΝίνταλι

Δεν έχουν γίνει αλλαγές που επηρεάζουν τη δύναμή της, απλά καταγράφουμε πιο αναλυτικά ορισμένες πληροφορίες.

Δεν έχουμε πολλά να πούμε εδώ. Στην προηγούμενη ενημέρωση, η Νίνταλι έγινε μια ισχυρή κυνηγός τεράτων και της δώσαμε τη δυνατότητα να τα ακινητοποιεί (γιατί είναι μεγάλο ξενέρωμα να ξεκινάς το κυνήγι από την ομίχλη πολέμου, αλλά να χάνεις όλους τους στόχους σου όταν ορμάς). Ξεχάσαμε, όμως, να το προσθέσουμε στις σημειώσεις. Σε αυτήν την ενημέρωση το θυμηθήκαμε. Ζήτω!

Γενικά
ΛΑΘΟΣ! Διορθώσαμε ένα σφάλμα που δεν ρύθμιζε σωστά τους Χρόνους Επαναφόρτισης όταν η Νίνταλι μεταμορφωνόταν από άνθρωπος σε κούγκαρ

Nidalee_Passive Παθητική – Αθόρυβο Αρπακτικό
ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΕ: Η επεξήγηση του Αθόρυβου Αρπακτικού αναφέρει πλέον ότι τα τέρατα που γίνονται Θηράματα ακινητοποιούνται για 2 δευτερόλεπτα

TwistedFateΤουίστεντ Φέιτ

Η Σημαδεμένη Τράπουλα φορτίζεται και από επιθέσεις σε πύργους (εξακολουθεί να μην τους επηρεάζει) και το Πεπρωμένο στέλνει ένα σήμα «Έρχομαι!», όταν χρησιμοποιείτε την Πύλη.

Αναζητούμε διαρκώς τρόπους για να βοηθήσουμε τους ήρωες που χρειάζονται λίγη ενίσχυση, για αυτό είπαμε να δώσουμε στον ΤΦ μερικά κρυμμένα χαρτιά ακόμα. Η Σημαδεμένη Τράπουλα φορτίζεται πλέον και με τα χτυπήματα στους πύργους, ώστε να μπορείτε να συνεχίζετε να πιέζετε τους αντιπάλους ακόμα και όταν απωθείτε τους υπηρέτες στη λωρίδα. Επίσης, η Πύλη στέλνει πλέον ένα σήμα «Έρχομαι!» αντίστοιχο με αυτό της Ρεκ’Σάι για να μπορείτε να συντονίζετε πιο εύκολα αιφνιδιασμούς σε μεγάλες αποστάσεις. Βέβαια, εξακολουθεί να παίζει ρόλο η τύχη. Απλά όχι τόσο μεγάλο.

CardmasterStack E – Σημαδεμένη Τράπουλα
Νέο: ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: Η Σημαδεμένη Τράπουλα φορτίζεται και από τους πύργους, αλλά δεν εφαρμόζει μπόνους ζημιά

Destiny R – Πεπρωμένο
ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΟΜΩΣ; Όταν χρησιμοποιείτε την Πύλη, θα εμφανίζεται πλέον ένα σήμα «Έρχομαι», παρόμοιο με αυτό της Εφόρμησης του Κενού της Ρεκ’Σάι

VarusΒάρους

Το R έγινε παχύτερο.

Η μοναδική ικανότητα ομαδικής απεμπλοκής του Βάρους είναι μια από τις πιο στρατηγικές κινήσεις που έχουν στη διάθεσή τους οι σκοπευτές του League of Legends και για αυτό θέλουμε να ενθαρρύνουμε τη χρήση του. Για να κάνουμε τη ζωή του λίγο πιο εύκολη, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε λίγο την αξιοπιστία του.

VarusR R – Αλυσίδα της Σήψης
ΕΥΡΟΣ ΒΛΗΜΑΤΟΣ: 100 => 120

ZyraΖάιρα

Τα φυτά της Ζάιρα έχουν πλέον δείκτες εμβέλειας που βλέπει μόνο η ίδια.

Στα πλαίσια της αιώνιας Σταυροφορίας μας για τη Σαφήνεια ™, ένας πολύ χρήσιμος δείκτης εμβέλειας έχει προστεθεί σε όλα τα φυτά της Ζάιρα, ο οποίος θα τη βοηθήσει να καταλάβει καλύτερα τη σωστή χρήση κάθε φυτού. Μην περιφρονείς τα φυτά σου, Ζάιρα. Σε παρακαλούμε.

ZyraQFissure Q – Θανάσιμος Ανθός
ΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ: Οι Εκτοξευτές Αγκαθιών εμφανίζουν πλέον την εμβέλειά τους όταν φυτρώσουν

ZyraGraspingRoots E – Αρπακτικές Ρίζες
ΜΑΣΤΙΓΩΣΕ ΜΕ: Τα Μαστίγια Περικοκλάδας εμφανίζουν πλέον την εμβέλειά τους όταν φυτρώσουν

Ασπίδες ικανοτήτων

Γνωρίζουμε ότι με αυτήν την αλλαγή θα αποδυναμωθούν λίγο οι Σίβιρ και Νόκτουρν, αλλά η τρέχουσα συμπεριφορά δεν ήταν αυτή που θέλαμε.

ΟΥΠΣ! Διορθώθηκε ένα θέμα με την Ασπίδα Ξορκιών της Σίβιρ, το Πέπλο του Σκότους του Νόκτουρν και το Πέπλο της Καταραμένης το οποίο έκανε τις ασπίδες αυτές να μειώνουν τη ζημιά από όλες τις πηγές κάθε φορά που μπλόκαραν μια ικανότητα. Η περιοδική ζημιά και η ζημιά από αυτόματες επιθέσεις δεν επηρεάζονται πλέον από την ασπίδα ικανοτήτων.

Μαζικές αλλαγές στις υφές (Μέρος 7)

Συνεχίζουμε την εκτεταμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Όπως και τις προηγούμενες φορές, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την ισορροπία με τις νέες κυκλοφορίες και να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι ήρωες θα ταιριάζουν οπτικά με το ενημερωμένο Φαράγγι.

FiddleSticksΦίντλστιξ

Βασική, Φίντλστιξ Μεξικανός Λήσταρχος, Κουρσάρος, Κολοκυθοκέφαλος, Φάντασμα, Πάρτι Έκπληξη, Βρετανός

 

 

KennenΚένεν

Βασική, Επιχείρηση στην Αρκτική, Θανατηφόρος, Καράτε, Χειρουργός Κένεν, Άρχοντας του Βάλτου

 

 

MordekaiserΜορντεκάιζερ

Καταχθόνιος , Λόρδος

 

 

VeigarΒέιγκαρ

Βασική, Βαρώνος Φον Βέιγκαρ, Παίκτης Κέρλινγκ, Γκριζογένης, Ιρλανδικό Ξωτικό, Υπέρ Κακός, Λευκός Μάγος

 

 

Αντικείμενα

3363 Σφαίρα Διόρασης

Διαβάστε τη σημείωση! Η Σφαίρα Διόρασης έχει ορισμένες μοναδικές ιδιότητες.

Η ανίχνευση του χάρτη είναι ένα υποτιμημένο εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες για να πιέσουν το πλεονέκτημά τους ή να επανέλθουν από μειονεκτική θέση. Ωστόσο, πολλοί παίκτες δεν το συνειδητοποιούν αυτό, για αυτό θέλουμε να σας επιστήσουμε την προσοχή. Όσον αφορά συγκεκριμένα τη Σφαίρα Διόρασης, αν είχατε την εντύπωση ότι τώρα μπορείτε να δημιουργήσετε σημεία τηλεμεταφοράς μεγάλων αποστάσεων για τους πιο θεαματικούς αιφνιδιασμούς όλων των εποχών, τότε ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΤΕ. Οι συμπαίκτες σας δεν μπορούν να στοχεύσουν αυτό το αντικείμενο, ακριβώς για να αποφύγουμε στρατηγικές αυτού του τύπου (και την ελεύθερη μετακίνηση στο χάρτη).

Νέο: ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΙ: Η Σφαίρα Διόρασης αφήνει πλέον ένα ορατό μάτι Διόρασης στη στοχευμένη θέση για 60 δευτερόλεπτα, το οποίο έχει 1 πόντο Ζωής. Οι σύμμαχοί σας δεν μπορούν να στοχεύσουν αυτό το μάτι. Η Σφαίρα Διόρασης εξακολουθεί να επιτρέπει την παρατήρηση της περιοχής και να «σημαδεύει» ήρωες, σε περίπτωση που ανησυχούσατε ότι έχει γίνει πλέον ένα σύστημα τηλεμεταφοράς αδύναμων ματιών (αυτό είναι απλά το μπόνους).

3361 Μέγα Αόρατο Τοτέμ

Η αναβάθμιση του κίτρινου φυλακτού αποθηκεύει πλέον έως και 2 φορτίσεις.

Η ανίχνευση του χάρτη είναι ένα υποτιμημένο εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες για να πιέσουν το πλεονέκτημά τους ή να επανέλθουν από μειονεκτική θέση. Ωστόσο, πολλοί παίκτες δεν το συνειδητοποιούν αυτό, για αυτό θέλουμε να σας επιστήσουμε την προσοχή. Ναι, επαναλαμβανόμαστε. Όσο για το Μέγα Αόρατο Τοτέμ, η αλλαγή είναι αρκετά απλή. Θέλουμε να προσφέρουμε στις ομάδες που καλούνται να ξεπεράσουν ένα μειονέκτημα μια σειρά από εργαλεία που θα κάνουν το έργο τους λίγο πιο εύκολο. Η συγκεκριμένη αλλαγή θα τους επιτρέψει να αντιμετωπίσουν (λίγο) πιο αποτελεσματικά τις επιθετικές ομάδες που σαρώνουν το χάρτη.

Νέο: ΦΟΡΤΙΖΩ ΤΑ… ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ: Το Μέγα Αόρατο Τοτέμ αποθηκεύει πλέον έως και 2 φορτίσεις. Αποθηκεύει 1 φόρτιση κάθε 60 δευτερόλεπτα.

3211 Κουκούλα του Φαντάσματος

Η Ζωή που περνά και αναπληρώνεται.

Λίγη περισσότερη βοήθεια στους μαχητές και τα τανκ που καλούνται να αντιμετωπίσουν μάγους στις λωρίδες.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ: 100% Βασική Αναπλήρωση Ζωής => 150% Βασική Αναπλήρωση Ζωής

map-banner-sr

Φαράγγι των Επικαλεστών

Βαρόνος Νάσορ

Είναι πλέον μέρος του εδάφους. Ένα μεγάλο, χοντρό, μοβ μέρος του εδάφους που δεν μπορείτε να διασχίσετε.

ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ΝΑΣΟΡ: Δεν μπορείτε πλέον να περάσετε μέσα από τον Βαρόνο Νάσορ, ακόμη και με επιδράσεις όπως το Φάντασμα ή τον Ευέλικτο Πολεμιστή του Φιζ, οι οποίες δίνουν αυτήν την ικανότητα

Ινχίμπιτορ

Τι να πούμε εδώ.

ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΜΑΓΟΙ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου τα Ινχίμπιτορ δεν μετέτρεπαν την Ισχύ Ικανότητας σε μπόνους ζημιά σε κτίρια (Αυτό σημαίνει ότι αν το 40% της Ισχύος Ικανότητάς σας είναι ίσο ή υψηλότερο από το μπόνους Ζημιάς Επίθεσής σας, προκαλείτε ζημιά ίση με τη βασική Ζημιά Επίθεσης συν το 40% της Ισχύος Ικανότητάς σας)

Ξόρκια Επικαλεστή

SummonerDot Ανάφλεξη

Η φωτιά δεν είναι παίξε-γέλασε, φίλε.

ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΦΩΤΙΑ: Η Ανάφλεξη πλέον διακόπτει τους ήρωες που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν την Επαναφορά ενώ καίγονται

Επιλογές εντός του παιχνιδιού

Αλλαγές στην κάμερα

Νέο: ΚΑΝΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Οι παίκτες μπορούν πλέον να αλλάζουν τις ταχύτητες κύλισης της κάμερας με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι
Νέο: ΣΠΡΩΞΕ ΛΙΓΟ: Προστέθηκε μια επιλογή «Κύλιση μεταφοράς με κουμπί ποντικιού», η οποία αλλάζει τη συμπεριφορά της κύλισης με το μεσαίο κουμπί του ποντικιού ώστε να μοιάζει περισσότερο σαν να σέρνετε το χάρτη με το χέρι σας (κάντε κλικ, κρατήστε πατημένο το κουμπί, σύρετε το χάρτη σε μια κατεύθυνση), αντί να κάνετε κύλιση (κλικ, κίνηση προς την κατεύθυνση που θέλετε να γίνει κύλιση).
Νέο: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ: Ρυθμίστηκε η μετατόπιση της κλειδωμένης κάμερας στο Φαράγγι των Επικαλεστών και στην Άβυσσο των Κραυγών ανάλογα με την ομάδα στην οποία συμμετέχετε. Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί στο μενού επιλογών.

Προβεβλημένες λειτουργίες παιχνιδιού

Νέμεσις Draft

Η επόμενη προβεβλημένη λειτουργία παιχνιδιού, το Νέμεσις Draft, θα γίνει διαθέσιμη αργότερα, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.3! Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα. Έχετε το νου σας!

Επεξηγήσεις παικτών

Δεν έχουμε μιλήσει πολύ στο παρελθόν για τις επεξηγήσεις παικτών, δηλαδή τις κάρτες που εμφανίζονται στη λίστα φίλων σας όταν τοποθετείτε το δείκτη του ποντικιού επάνω στο όνομα κάποιου άλλου παίκτη. Θέλουμε οι επεξηγήσεις παικτών να γίνουν ένα βολικό, προσβάσιμο σημείο αναφοράς που θα σας επιτρέπει να βρίσκετε τις βασικές πληροφορίες για κάθε παίκτη. Υπάρχουν όμως ορισμένοι τομείς που πιστεύουμε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε. Αυτή η ενημέρωση θα ενεργοποιηθεί μέσα σε λίγες μέρες από την εφαρμογή της αρχικής ενημέρωσης!

Η διάταξη που χρησιμοποιούμε παραδοσιακά βασίζεται στο κείμενο, με το μέγεθος απλώς να περιορίζεται αν λείπει κάποιο χαρακτηριστικό (για παράδειγμα, δεν έχουν όλοι οι παίκτες κατηγορία κατάταξης). Κατά συνέπεια, οι επεξηγήσεις δεν ήταν συνεπείς μεταξύ των παικτών, ενώ ορισμένες από αυτές μεγάλωναν υπερβολικά, καθώς εμπλουτίζονταν με πληροφορίες. Ο νέος σχεδιασμός θα δίνει σε κάθε δεδομένο το δικό του χώρο: αν λείπει κάτι, ο αντίστοιχος χώρος θα μείνει κενός. Με αυτόν τον τρόπο, οι επεξηγήσεις θα γίνουν λιγότερο κουραστικές στη χρήση.

Αυτό είναι πολύ χρήσιμο, γιατί θέλουμε να τις προσθέσουμε και στα λόμπι παιχνιδιών.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ… Όταν ενεργοποιηθεί η ενημέρωση, οι επεξηγήσεις παικτών θα εμφανίζονται στα λόμπι παιχνιδιών, μαζί με τις λίστες φίλων και τα δωμάτια συνομιλίας σας
Νέο: …ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ; Οι επεξηγήσεις παικτών θα περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με το «Πρόσφατο στυλ παιχνιδιού» του παίκτη, οι οποίες θα υποδεικνύουν τον ήρωα, τη θέση και το ρόλο που έπαιζε ο συγκεκριμένος παίκτης στις ουρές αναμονής με εύρεση συμπαικτών
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ 30 Μόλις οι παίκτες που φτάνουν στο επίπεδο 30 ολοκληρώσουν τους αγώνες κατάταξης για την τοποθέτησή τους, το Επίπεδο Επικαλεστή τους θα αντικατασταθεί από την τρέχουσα κατηγορία τους, η οποία θα εμφανίζεται με τη μορφή εμβλήματος βαθμίδας και αριθμό κατηγορίας

Συμβουλές οθόνης φόρτωσης

ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΑΥΤΟ; Έχουμε προσθέσει μια σειρά από τυχαίες πληροφορίες για το League στην οθόνη φόρτωσης (ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κοινότητα για ορισμένες από αυτές τις προτάσεις!)

Διορθώσεις σφαλμάτων

Ο Τίμπερς κληρονομεί πλέον ειδικά οπτικά εφέ ανάλογα με την αμφίεση για την ικανότητα E – Πύρινη Ασπίδα, όταν γίνεται χρήση ορισμένων αμφιέσεων της Άνι

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.3:

Γλυκούλα Άνι

Annie_9

Βάρους ο Καρδιοκατακτητής

Varus_4

Σίβιρ του Λευκού Τάγματος – Νότιλους του Λευκού Τάγματος

Sivir_7

Ας η Σκοτεινή Ιππότης – Γουόργουικ ο Σκοτεινός Ιππότης

Ashe_7

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends