Dev Blog: Το στυλ γραφικών του Φαραγγιού

Η ανανέωση του στυλ γραφικών στο Φαράγγι των Επικαλεστών άξιζε τον κόπο, αλλά δεν ήταν εύκολη

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

dev-diary-article-image-sru1v4_1

Η ανανέωση του στυλ γραφικών στο Φαράγγι των Επικαλεστών άξιζε τον κόπο, αλλά δεν ήταν εύκολη. Θέλουμε να προσφέρουμε ένα μοναδικό, διαχρονικό στυλ που να κάνει την ίδια εντύπωση ακόμη και χρόνια μετά τη δημιουργία του. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα διαχρονικό στυλ που να διατηρεί το χαρακτήρα του «ευχάριστου, γεμάτου μαγεία δάσους» για το Φαράγγι των Επικαλεστών. Αυτό σημαίνει βελτίωση του στυλ, της συνοχής και της πιστότητας του σχεδιαστικού μέρους, χωρίς όμως να παρεμβάλλονται οι τεχνολογικοί περιορισμοί. Τέλος, οι διάφορες επόψεις αυτού του στυλ γραφικών πρέπει να έχουν όλες τους ως στόχο την αποσαφήνιση του τρόπου παιχνιδιού, ώστε να προσφέρουμε στους παίκτες μια πραγματικά ουσιαστική και όμορφη εμπειρία, όταν παίζουν LoL.

Διαχρονικό στυλ

TimelessStyle

Η διαχρονική τέχνη πρέπει να έχει ένα μοναδικό, αναγνωρίσιμο στυλ, αλλά πρέπει επίσης να έχει επαφή με την πραγματικότητα, ώστε οι παίκτες να σχετίζονται με αυτήν. Έχοντας κατά νου αυτήν την πρόκληση, πήραμε έμπνευση από τα αγαπημένα μας παιχνίδια και έργα τέχνης και τις αγαπημένες μας ταινίες κινουμένων σχεδίων, ώστε να φτάσουμε στο σχεδιασμένο με το χέρι, αλλά χαρακτηριστικό στυλ που αναπτύξαμε για το Φαράγγι των Επικαλεστών.

Όλα τα παραπάνω τα υλοποιήσαμε στο Φαράγγι των Επικαλεστών με διάφορους τρόπους. Δημιουργήσαμε αντιθέσεις με αλλόκοτα δέντρα από τη μία και πιο επιθετικούς και χαρακτηριστικούς βράχους από την άλλη· ομαλή, γαλήνια βλάστηση και λουλούδια στη μια πλευρά και οξείς, σπασμένους γεωλογικούς σχηματισμούς στην άλλη. Αυτές οι αντιθετικές μορφές είναι πολύ σημαντικές για την ανάδειξη των σχημάτων του χάρτη και επεκτείνεται, αντίστοιχα, στα πλάσματα που ζουν στο Φαράγγι, με μια προσεκτικά ισορροπημένη αναλογία των στοιχείων της φύσης που είναι αποτέλεσμα συνδυασμού φαντασίας και πραγματικότητας. Αυτές οι αντιθέσεις, μαζί με τις αναλογίες, τα καθιερωμένα σχήματα, τις χροιές και τις αξίες του ενημερωμένου Φαραγγιού συνδυάζονται, για να αποδώσουν την χαρακτηριστική αισθητική του LoL που επιδιώκουμε.

Θεματική συνοχή

ThematicCohesion

Για τη δημιουργία μιας συνεκτικής θεματολογίας στο Φαράγγι απαιτείται η αναφορά σε μια ενιαία οπτική που αναπτύσσεται μέσω της ιστορίας, των πρωτότυπων έργων και των αναφορών στον πραγματικό κόσμο. Έτσι δημιουργείται μια συνέχεια ανάμεσα στα διαφορετικά στοιχεία εντός του περιβάλλοντος και εξασφαλίζεται ότι αυτά που βλέπετε στο παιχνίδι την ώρα που παίζετε συνδυάζονται αρμονικά, αποδίδοντας έναν πιο αληθοφανή και ατμοσφαιρικό κόσμο. Ασχοληθήκαμε ακόμη και με το μέγεθος των κτιρίων και της βλάστησης. Εργαζόμαστε για να δημιουργήσουμε έναν κόσμο, όπου τα διάφορα στοιχεία του περιβάλλοντος δεν ξενίζουν δίπλα στο στυλ, το μέγεθος και τη συνολική εμφάνιση των ηρώων.

Ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να έχουμε υπόψη μας είναι ότι το Φαράγγι των Επικαλεστών είναι ο καμβάς πάνω στον οποίο πρέπει να βρίσκονται όλοι οι ήρωές μας. Το ρόστερ των ηρώων περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών στυλ, από την αλλόκοτη φύση του Τίμο ή της Λούλου στην πιο σκοτεινή φύση του Νόκτουρν ή του Ζεντ. Για να εξασφαλίσουμε ότι οι ήρωες ταιριάζουν στον κόσμο, πρέπει να συνδυάσουμε τη ζωγραφική βάση του περιβάλλοντος και των τεράτων με περισσότερα γραφικά στοιχεία που σχετίζονται με το σχεδιασμό ακόμη και των πιο σκληρών ηρώων. Αυτό το φάσμα (από καλλιτεχνικό στυλ έως γραφικά υπολογιστή) είναι κάτι που θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε, καθώς εξετάζουμε διαρκώς το συνολικό στυλ γραφικών του Φαραγγιού των Επικαλεστών και του LoL.

Βελτίωση της σαφήνειας

Η βελτίωση της σαφήνειας του τρόπου παιχνιδιού είναι βασικός στόχος για την ενημέρωση του Φαραγγιού των Επικαλεστών. Για την τέχνη, η σαφήνεια σημαίνει λιγότερα άχρηστα οπτικά στοιχεία.

PanthOldSR

PanthSRU

Πολύ απλά, σε έναν αγώνα LoL, κάθε στιγμή δίνουμε πλήθος πληροφοριών. Έτσι, όταν μιλάμε για την προσπάθεια βελτίωσης της σαφήνειας, μιλάμε για τη βελτίωση της ακρίβειας και της χρησιμότητας όλων αυτών των πληροφοριών, ώστε οι παίκτες να έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν πιο εύκολα τι συμβαίνει στη διάρκεια του αγώνα.

Αυτό σημαίνει απλοποίηση των σχημάτων και των αξιών, ώστε τα πάντα να είναι εύκολα ευανάγνωστα με το μάτι, ανεξαρτήτως του πού βρίσκεστε στο χάρτη και τι βλέπετε. Ο χάρτης πρέπει πάντα να σχετίζεται με τους ήρωες, αλλά πρέπει επίσης να βρίσκεται πάντα στο παρασκήνιο και να τους αναδεικνύει, καθώς μπορεί ανά πάσα στιγμή να υπάρχουν έως 10 παίκτες που να κινούνται και να χρησιμοποιούν ικανότητες ταυτόχρονα.

ClarityFlow

Μια άλλη ιδέα στην οποία βασιζόμαστε όταν επιδιώκουμε περισσότερη σαφήνεια είναι η «ροή». Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι τα γραφικά πρέπει να είναι μια απαλή οπτική ένδειξη, ώστε να υποδεικνύει το πώς να κινηθεί ο παίκτης. Θα πρέπει να αποσαφηνίζει το χώρο διεξαγωγής του παιχνιδιού και όχι να τον επιβαρύνει. Η εφαρμογή στοιχείων οπτικού σχεδιασμού για τη δημιουργία αναγνωρίσιμων διαδρομών βοηθά τους παίκτες να κατανοούν πού ακριβώς βρίσκονται και προς τα πού κινούνται ανά πάσα στιγμή στο Φαράγγι.

Οπτική ιεραρχία

Επίσης, προσπαθούμε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τη σαφήνεια για τους παίκτες βλέποντας το χάρτη συνολικά σε επίπεδα, σαν μια ιεραρχία οπτικών στοιχείων που συνδέει πολλά από αυτά που αναφέραμε παραπάνω. Οι παρακάτω εικόνες δείχνουν αυτήν την ιεραρχία, ενώ τα γραφήματα που τις συνοδεύουν δείχνουν τους περιορισμούς αξίας και κορεσμού για κάθε επίπεδο.

VisualHierarchy1

Πρώτα έχουμε το παρασκήνιο που βρίσκεται πίσω από οτιδήποτε άλλο και αποτελεί τον καμβά για τα άλλα στοιχεία.

VisualHierarchy2

Πάνω σ’ αυτό κινούνται οι χαρακτήρες οι οποίοι έπονται σε αντίθεση και ορατότητα, ώστε να ξεχωρίζουν από το παρασκήνιο. Οι παίκτες πρέπει να έχουν ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να κατανοούν πού ακριβώς βρίσκεται ο ήρωάς τους (και οι άλλοι) στο χάρτη.

VisualHierarchy3

Ακολουθούν τα Οπτικά Εφέ, ώστε στη διάρκεια μιας μεγάλης ομαδικής μάχης να μπορείτε να δείτε με σαφήνεια πότε ο Κογκ’Μο στρέφει το πυροβολικό του εναντίον σας ή ο Σάιον ορμά καταπάνω σας.

VisualHierarchy4

Τέλος το Περιβάλλον Χρήστη επικαλύπτει τα πάντα και είναι το πιο ευδιάκριτο στοιχείο. Παρόλο που βρίσκεται στο ανώτατο επίπεδο, είναι όσο το δυνατόν πιο λιτό και μικρό σε μέγεθος, ώστε να μην εμποδίζει τη διεξαγωγή του παιχνιδιού.

Αόρατη Τεχνολογία

Ο τελευταίος, αλλά εξίσου σημαντικός στόχος μας, είναι η δημιουργία ενός στυλ γραφικών χωρίς να είναι εμφανής η τεχνολογία πίσω από αυτόν, δηλαδή οξείες γωνίες πολυγώνων ή καθαρές, υπερβολικά ρεαλιστικές υφές. Αν σκεφτούμε τα αγαπημένα μας παιχνίδια πριν από 5 ή 10 χρόνια, τα περισσότερα χρησιμοποιούσαν διάφορες μορφές τεχνολογίας γραφικών που μοιάζουν σχεδόν αρχαίες σήμερα. Παρόλο που λατρεύαμε την αίσθηση αυτών των παιχνιδιών, βλέποντας ξανά τα γραφικά είναι ξεκάθαρο ότι η τεχνολογία αποτελούσε συχνά εμπόδιο. Λίγα παιχνίδια και ταινίες υπερβαίνουν με επιτυχία αυτό το όριο, αλλά είναι κάτι στο οποίο πραγματικά προσβλέπουμε με το νέο στυλ γραφικών του Φαραγγιού.

Ορισμένα στοιχεία που κερδίσαμε με αυτόν τον τρόπο σχεδιασμού είναι η πλήρως συνεκτική εμφάνιση και τα ενιαία, σχεδιασμένα στο χέρι γραφικά σε ολόκληρο το χάρτη. Περιορίσαμε τον προϋπολογισμό μας για το σχεδιασμό πολυγώνων σε σημείο που, υπό κανονικές συνθήκες, η εμφάνισή τους θα ήταν πολύ φτηνή με οξείες γωνίες. Ωστόσο, στα νέα γραφικά χρησιμοποιείται μια τεχνική, όπου οι γωνίες καθορίζονται από τα ζωγραφισμένα στοιχεία και η τεχνολογία δεν είναι ορατή. Δείτε το αποτέλεσμα στο παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης με το λάκκο του Γκόλεμ σε σύγκριση:

InvisTech1

InvisTech2

Στον παλιό χάρτη χρησιμοποιείται τεχνολογία που είναι ορατή: οι γωνίες των πολυγώνων προεξέχουν και προδίδουν την ηλικία των γραφικών. Η νέα έκδοση δείχνει πώς επιλέγουμε τις γωνίες που θέλουμε χρησιμοποιώντας τεχνικές alpha-blending και γεωμετρικά σχήματα σχεδιασμένα στο χέρι, για να πετύχουμε την εμφάνιση που θέλουμε. Αυτή η τεχνική μπορεί να εφαρμοστεί επίσης σε ακόμη πιο «φτηνά» γεωμετρικά σχήματα που μπορούν να αποδώσουν οι κάρτες γραφικών, επιτρέποντάς μας να βελτιώσουμε άλλα στοιχεία του χάρτη, όπως οπτικά εφέ ή κινούμενα μέρη του περιβάλλοντος.

Με το βλέμμα στο μέλλον

Αυτά προς το παρόν όσον αφορά στα γραφικά! Για την ανοικτή beta, καθώς και τη συνέχεια, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τον ενημερωμένο χάρτη και, εν τέλει, να υλοποιήσουμε το στυλ γραφικών του League of Legends σε άλλα μέρη του παιχνιδιού. Ευχαριστούμε και τα λέμε στο Φαράγγι!

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends