Προετοιμασία 2015: Ποικιλία στο οπλοστάσιο

Έχει φτάσει η Περίοδος Προετοιμασίας και αυτό σημαίνει πως επέρχονται αλλαγές και στα αντικείμενα!

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

header_-_items_db

Έχει φτάσει η Περίοδος Προετοιμασίας και αυτό σημαίνει πως επέρχονται αλλαγές και στα αντικείμενα! Όταν εξετάσαμε όλες τις υψηλού επιπέδου στρατηγικές ευκαιρίες στο League, γεννήθηκαν κάποια ερωτηματικά. Είναι δυνατόν να διαβούμε το ίδιο μονοπάτι που ακολουθήσαμε με τους Στόχους και για τα αντικείμενα ώστε να προκύψουν νέα στρατηγικά μοτίβα για τις ομάδες; Που θα μπορούσαν να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές; Τι θα μπορούσαν να είναι; Είναι δυνατή η ύπαρξη μίας μεθόδου για να προστατευθείτε από τις στρατηγικές των αντίπαλων ομάδων;

Ιδανικά, η φιλοσοφία που θα συνεχίσουμε με τα αντικείμενα της Περιόδου Προετοιμασίας (preseason) οδηγεί στον ίδιο στόχο: ποικιλία στρατηγικών – αυξάνοντας τα μονοπάτια επιλογών νίκης για την ομάδα σας. Ως εκ τούτου, επιθυμούμε να δημιουργήσουμε και να συντονίσουμε εκ νέου αντικείμενα με ιδιαίτερη έμφαση στην αξία ευρείας κλίμακας (δηλαδή προ-αγώνα, ή αξίας εκτός μάχης) παρά σε μικρές συνεισφορές. Εάν περισσότερες ομάδες μπορούν να κάνουν την ανατροπή μέσω αγοράς αντικειμένων (εννοώντας την αλλαγή σε split-push ή σε πολιορκία μέσω αντικειμένων αντί για να στηρίζονται στη σύνθεση της ομάδας), ελπίζουμε πως το ακόλουθο άρθρο θα σας παρέχει τα κατάλληλα εφόδια για τη στρατηγική καινοτομία που θα σας οδηγήσει στην ανοδική πορεία που επιθυμείτε στο League of Legends.

Διαφοροποιώντας τις Στρατηγικές Αντικειμένων

Πολλά αντικείμενα στο League απλά ενισχύουν την δύναμη του ήρωα και τα στατιστικά της παθητικής ικανότητας του. Αυτό είναι σημαντικό γιατί είναι για τις ομάδες ένας από τους βασικούς τρόπους για να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα του χρυσού. Ωστόσο, πέρα από αυτά τα είδη των αντικειμένων, πιστεύουμε ότι υπάρχουν περιθώρια για ακόμη περισσότερα στρατηγικά αντικείμενα που θα σας επιτρέπουν να υποστηρίξετε μια συγκεκριμένη στρατηγική ή να αντιμετωπίσετε τη στρατηγική του εχθρού. Από την ίδια τη φύση τους, αυτά τα αντικείμενα δεν θα είναι απαραίτητα σε κάθε παιχνίδι, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις θα να είναι πολύ χρήσιμα.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο πρώτο Dev Blog Περιόδου Προετοιμασίας, θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι περισσότεροι συνδυασμοί ομάδων μπορούν να αντιδράσει σε εξειδικευμένες στρατηγικές που μπορεί να χρησιμοποιήσει η αντίπαλη ομάδα. Σε εκείνο το άρθρο αναφέραμε ένα στοιχείο που θα σας βοηθούσε να αντιμετωπίσετε μία δύσκολη αντίπαλη ομάδα: γνωρίστε την Ενάρετη Δόξα (Righteous Glory). Πέρα από την πρόσθεση υγείας / μάνα / αναγέννησης ζωής, η ενεργή της Righteous Glory, όταν ενεργοποιείται δίνει ένα μεγάλο μπόνους ταχύτητας κίνησης τόσο στο χρήστη του όσο και στους κοντινούς συμμάχους του κατά τη μετακίνηση προς τους αντίπαλους ( ή εχθρικούς πύργους! Strong) πριν την αποβολή ενός μεγάλου , Shockwave που επιβραδύνει όλους τους κοντινούς αντίπαλους ήρωες.

Με τη χορήγηση ταχύτητας κίνησης προς την κατεύθυνση του αντίπαλου (απλά φανταστείτε την παθητική της Κυνηγού της Νύχτας, Βέιν) στην ομάδα σας τη σωστή στιγμή, μπορείτε ετοιμαστείτε γρήγορα για τη μάχη. Συν την επιβράδυνση του AOE (area of effect) αλλά και την ικανότητά σας να προκαλέσετε μάχες γίνεται τρομερή εναντίον όλων, αλλά προσθέτοντας στην ομάδα σας την δυνατότητα υπεκφυγής.

Ακόμη εξετάζουμε επίσης τα υπάρχοντα αντικείμενα για να δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε. Για παράδειγμα, το αντικείμενο “Αντιστάτης” (Ohmwrecker) είναι ένα ενδιαφέρον στοιχείο μοναδικής στρατηγικής σημασίας, αλλά φαίνεται λίγο υποβαθμισμένο σε σχέση με το κόστος του. Πιστεύουμε πως ο “Αντιστάτης” έχει τη δυνατότητα να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να καταπολεμήσετε ομάδες που είναι σε θέση να αξιοποιήσουν ασταμάτητα τη δύναμη των νέων πύργων ινχίμπιτορ και να τερματίσουν τα παιχνίδια. Έτσι θα μετατρέψουμε το συγκεκριμένο αντικείμενο (ναι, για άλλη μία φορά …) ως μία καθαρά tanky αγορά. Εκτός από τη χορήγηση του μπόνους υγείας, αναγέννηση ζωής, μείωση χρόνου επαναφόρτωσης, και την ενεργή του να απενεργοποιεί την ικανότητα του πύργου (ανεβάσαμε τη διάρκεια 0.5 δευτερόλεπτα), ο “Αντιστάτης” πλέον θα προσφέρει έως + 30% μπόνους ταχύτητας κίνησης για πάνω από 2 δευτερόλεπτα, όταν βρίσκεστε κοντά σε κάποιον αντίπαλο ή σε έναν συμμαχικό πύργο. Αυτό το μπόνους ταχύτητας κίνησης δεν ακυρώνεται από τη μάχη, οπότε όποιος κατέχει τον “Αντιστάτη” θα είναι μια σημαντική απειλή και θα δίνει την ευκαιρία στην ομάδα του για επικίνδυνες βουτιές σε εχθρικούς πύργους ανά πάσα στιγμή.

Αξίζει να αναφέρουμε πως δεν είναι μόνο τα “ενεργά” αντικείμενα που μπορούν να προσφέρουν από στρατηγική άποψη. Ρυθμίσαμε την “Πανοπλία του Γόρμογκ” (Warmog’s Armor) ώστε να χαρακτηρίζει περισσότερο μία anti-poke αγορά παρά έναν άτρωτο τοίχο για το τανκ. Διατηρήσαμε το +1% Αναπλήρωσης της μέγιστης Ζωής κάθε 5 δευτερόλεπτα, αλλά θα τριπλασιαστεί σε αναπλήρωση 3% της μέγιστης ζωής του κατόχου του εάν δεν έχει δεχθεί ζημιά για 8 δευτερόλεπτα. Η εκτός μάχης έντονη αναγέννηση παρέχει ισχυρό sustain σε μεγάλες αποκλίσεις, βοηθώντας τις ομάδες να προσαρμοστούν εναντίον στρατηγικών που βασίζονται σε ατελείωτο poke και πίεση.

Αυτές δεν είναι οι μόνες επερχόμενες αλλαγές, αλλά είναι μεμονωμένα παραδείγματα της φιλοσοφίας σχεδιασμού που ακολουθούμε. Ανυπομονούμε να δούμε τις επιπτώσεις τους στα παιχνίδια καθώς οι παίκτες αναπτύσσουν στρατηγικές και τακτικές αντιμετώπισης και θα χρησιμοποιήσουμε τα πρώτα αποτελέσματα για να διαμορφώσουμε μελλοντικές αλλαγές και νέα αντικείμενα.

Πιείτε ένα ποτηράκι στην υγειά μας! Άντε γειά μας!

Επειδή τα αναλώσιμα είναι σχετικά φθηνά και έχουν μικρή διάρκεια σκεφτήκαμε ότι ήταν από τη φύση τους κατάλληλα για να στηρίξουν δυναμικές στρατηγικές. Καθώς η ομάδα σας αλλάζει στρατηγικές, μπορείτε επίσης να αλλάζετε τα αναλώσιμα που αγοράζετε.

Τα Ελιξίρια της Ευφυΐας αλλά και του Κουράγιου έχουν αντικατασταθεί από ένα σύνολο αναλώσιμων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς τη μέση ή τέλος του παιχνιδιού:

  • Ελιξήριο της Καταστροφής
    • Προσφέρει μπόνους ζωής και έξτρα ζημιά στους πύργους και το buff του “Διοικητή Πολιορκίας” .
    • Διοικητής Πολιορκίας: Οι πλησιέστεροι Υπηρέτες κερδίζουν μπόνους ζημίας στους πύργους. Επιπλέον οι Υπηρέτες κερδίζουν ταχύτητα κίνησης βασισμένη στην δική σας ταχύτητα κίνησης.
  • Ελιξήριο της Μαγείας
    • Προσφέρει μπόνους ικανότητας μαγείας, αναπλήρωσης μάνα και το buff της “Μαγείας”
    • “Buff Μαγείας”: Ζημιώνοντας έναν ήρωα ή πύργο προκαλώντας πραγματική ζημιά. Αυτή η επιρροή έχει χρόνο επαναφόρτισης όσον αφορά τους αντίπαλους ήρωες αλλά όχι στους πύργους.
  • Ελιξήριο του Σίδερου
    • Προσφέρει αυξημένο μέγεθος, αργές αντιστάσεις, εμμονή, και το buff “Σιδερένιο Μονοπάτι“
    • Σιδερένιο Μονοπάτι Τα φύλλα παραμερίζονται προσφέροντας ενίσχυση στην ταχύτητα κίνησης συμμάχων
  • Ελιξήριο της Οργής
    • Προσφέρει μπόνους ζημιάς επίθεσης και το “Αιμοβόρικο” buff
    • Η πρόκληση φυσικής ζημιάς σε ήρωες θεραπεύει για % της ζημιάς που προκαλείται. Η εκτέλεση ή η συμβολή σε αυτή ενός αντιπάλου παρατείνει τη διάρκεια του συγκεκριμένου Ελιξηρίου για 30 δευτερόλεπτα.

Αυτά είναι πιο ακριβά από τα ελιξίρια που αντικαθιστούν και μπορείτε να έχετε μόνο ένα ενεργό κάθε φορά. Αυτά τα νέα ελιξίρια είναι κυρίως μια επιλογή σχετικά με το στόχο της στρατηγικής της ομάδας σας. Θα τα παρακολουθούμε προσεκτικά για να εκτιμήσουμε την επίδρασή τους στο παιχνίδι και θα ελιχθούμε ανάλογα. Το επίπεδο ισχύος και/ή τα αποτελέσματα αυτών, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, ενώ όλοι θα μαθαίνουμε πως τα αναλώσιμα μπορούν να προσφέρουν στις στρατηγικές επιλογές στο League.

Εξορθολογισμός Αντιδραστικών Εξοπλισμών

Όταν μόλις έχετε εξατμιστεί από τη ΛεΜπλάν ή έχετε κοπεί στα δύο από την Ρίβεν έχετε την τάση να θέλετε να προσαρμόσετε τον εξοπλισμό σας κατάλληλα αγοράζοντας Θωράκιση ή Αντίσταση Μαγείας το συντομότερο δυνατόν. Ωστόσο, με την τρέχουσα κατάσταση των αντικειμένων συχνά υπάρχει άσκοπη πολυπλοκότητα στην επιλογή αγορά αντικειμένων. Ανάλογα με το τελευταίο αντικείμενο εξοπλισμού σας, σας προτείνουμε να επιλέξετε την Υφασμάτινη Πανοπλία αντί της Σιδερόπλεκτου Γιλέκου (Σάβανο των Παγετώνων εναντίον Πανοπλίας του Φύλακα) ή τον Μανδύα Εξουδετέρωσης αντί της Αντιμαγικής Κάπας (Πέπλο της Καταραμένης εναντίον Μαγοπότη). Ανάλογα με το πόσο χρυσό έχετε στη διάθεσή σας, αυτό μπορεί να αναγκάσει παράξενες αποφάσεις γύρω από το τι αποτελεί τελικά μια αντιδραστική αγορά.

Για να το εξομαλύνουμε αυτό, αλλάζουμε το Σιδερόπλεκτο Γιλέκο να συντίθεται από την Υφασμάτινη Πανοπλία και αφαιρέσαμε τον Μανδύα Εξουδετέρωσης από το παιχνίδι (το αντικαταστήσαμε από την Αντιμαγική Κάπα νωρίτερα στα μονοπάτια της κατασκευής εξοπλισμού). Έτσι όταν η περίσταση σας φωνάζει “Χρειάζεσαι Θωράκιση ΤΩΡΑ” η ανάγκη είναι πιο ξεκάθαρη και η απόφαση λιγότερη πολύπλοκη ανεξάρτητα από το τελικό αντικείμενο που επιθυμείτε.

Κάποιες συνταγές έχουν πειραχθεί, αλλά συνολικά το επίπεδο ισχύος των συγκεκριμένων αντικειμένων παραμένει σε έναν μεγάλο βαθμό το ίδιο.

Αναπλήρωση Ζωής και Μάνα: Όχι μόνο στην αρχή του παιχνιδιού!

Η αναπλήρωση ως πιο ελεγχόμενη σταθερά είναι σημαντική για εμάς ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίξει σωστά και τον έλεγχο poke/συνδυασμούς πολιορκίας (και οποιοδήποτε συνδυασμό σύγκρουσης που μπορεί οι παίκτες να δημιουργήσουν) καθώς και άμυνες εναντίον τους. Ωστόσο, η δημιουργία και διατήρηση αντικειμένων ακαταμάχητης αναπλήρωσης υγείας / μάνα στο League, έχει υπάρξει ιστορικά δύσκολο:

Αρχικά, οι αμετάβλητες αξίες που είναι σχετικά αργές είναι υπερ-πιεστικές όταν εφαρμόζονται από νωρίς, και οι αξίες που είναι ικανοποιητικές νωρίς δεν έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον προς το τέλος του παιχνιδιού. Ας υποθέσουμε πως ξεκινάμε με 50ΗΡ/5 σε ένα μεγάλο αντικείμενο στην αρχή του παιχνιδιού ναι μεν θα ήταν παράλογα ισχυρό, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον αργότερα; Από την άλλη το 10HP/5 σας καθιστά αρκετά ισχυρούς στη λωρίδα, αλλά το να είναι κάποιος τανκ με 3500 πόντους ζωής, δεν σημαίνει ακριβώς και πολλά. Δεύτερον, η σταθερή αναπλήρωση επηρεάζει εξίσου όλους τους χαρακτήρες, γεγονός που καθιστά δύσκολο να στοχεύσετε σε πρωταθλητές που μπορεί να είναι ισχυροί και υγιείς (σε αντίθεση με την έννοια του ισχυρού και σούπερ ήρωα σε γελοίο βαθμό).

Για την αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων, αλλάζουμε τα αντικείμενα αναπλήρωσης από σταθερές αξίες σε ποσοστά στατιστικών ενός ήρωα. Τα οφέλη από έναν τέτοιο σχεδιασμό είναι διττά. Με την κλίμακωτή ανάπλαση σε όλο το παιχνίδι, μπορούμε να δημιουργήσουμε αντικείμενα που να παρέχουν ουσιαστικά οφέλη στην αρχή του παιχνιδιού ενώ εξακολουθούν να παραμένουν σχετικά και προς το τέλος. Επίσης μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το πλεονέκτημα του συντονισμού αναπλήρωσης σε πιο αποτελεσματικό βαθμό από ήρωα σε ήρωα, που σημαίνει ότι μπορούμε να εστιάσουμε σε δυνατά αντικείμενα αναπλήρωσης σε ήρωες που μπορούν να είναι ισχυροί και υγιείς. Αυτή θα είναι μια νέα ισορροπία και ένα σημείο συντονισμού για εμάς και είναι σχεδόν βέβαιο ότι στην αρχή θα είναι λίγο γυρτό. Πιστεύουμε ότι η ποσοστιαία βάση αναπλήρωσης θα αντιμετωπίσει τελικά τα προβλήματα που είχαμε με τα αντικείμενα αναπλήρωσης, αλλά θα πρέπει να τα επανεξετάσουμε αυτά με τη βοήθειά σας.
Οδεύοντας σε Μία Νέα Εποχή.

Θα εξακολουθούμε να εξερευνούμε αυτό το θέμα στο μέλλον, έτσι με βάση αυτό το πνεύμα φιλοσοφίας αναμένουμε περισσότερα αντικείμενα και αλλαγές στα ήδη υπάρχοντα.

Το έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα Dev Blog, αλλά πιθανότατα το θέμα αυτό ποτέ δεν εξαντλείται. Όλες αυτές οι αλλαγές υπόκεινται σε πολλές άλλες μικροαλλαγές οι οποίες είναι σε μεγάλο βαθμό από το feedback των παιχτών και τι είναι σε θέση οι παίκτες να κάνουν με αυτά τα νέα εργαλεία. Αυτό μπορεί να συμβεί από τώρα μέχρι και τη στιγμή που θα βγουν ζωντανά στους διακομιστές και αυτό θα συμβεί και με την πάροδο του χρόνου, καθώς όλοι μαθαίνουμε πώς να χρησιμοποιούμε καλύτερα τα αντικείμενα (καθώς και τη ζούγκλα, τους στόχους και άλλους τομείς) για να ενισχύσουμε την στρατηγική ποικιλομορφία στο League of Legends.

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends