Για ψευδή διαφήμιση κατηγορείται η Sony

Αφορμή η ανάλυση του Killzone : Shadow Fall Ο αποκλειστικός τίτλος που συνόδευσε την κυκλοφορία του PS4, Killzone: Shadow Fall, βρέθηκε στο επίκεντρο της διαμάχης μεταξύ της Sony και του Καλιφορνέζου Douglas Ladore, όπως αναφέρει το Polygon. Ο τελευταίος κατέθεσε μήνυση στο δικαστήριο της Βόρειας Καλιφόρνια, διότι η ιαπωνική εταιρεία διαφημίζει στην επίσημη ιστοσελίδα της, βίντεο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην συσκευασία του τίτλου πως το προϊόν της υποστηρίζει native ανάλυση 1080p, ενώ ‘…χρησιμοποιεί τεχνολογικό τέχνασμα το οποίο έχει υποκειμενικά παρόμοια αποτελέσματα. ‘ Τον Μάρτιο, σε ανάλυση που έκανε το Eurogamer για τα γραφικά του Killzone: Shadow Fall, ανέφερε πως […]

Αφορμή η ανάλυση του Killzone : Shadow Fall

KillzoneShadowFall

Ο αποκλειστικός τίτλος που συνόδευσε την κυκλοφορία του PS4, Killzone: Shadow Fall, βρέθηκε στο επίκεντρο της διαμάχης μεταξύ της Sony και του Καλιφορνέζου Douglas Ladore, όπως αναφέρει το Polygon.

Ο τελευταίος κατέθεσε μήνυση στο δικαστήριο της Βόρειας Καλιφόρνια, διότι η ιαπωνική εταιρεία διαφημίζει στην επίσημη ιστοσελίδα της, βίντεο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην συσκευασία του τίτλου πως το προϊόν της υποστηρίζει native ανάλυση 1080p, ενώ ‘…χρησιμοποιεί τεχνολογικό τέχνασμα το οποίο έχει υποκειμενικά παρόμοια αποτελέσματα. ‘

Τον Μάρτιο, σε ανάλυση που έκανε το Eurogamer για τα γραφικά του Killzone: Shadow Fall, ανέφερε πως η ανάλυση στο multiplayer κομμάτι είναι 960 x 1080 (σε αντίθεση με την 1920 x 1080 η οποία και είναι η 1080p) κάνοντας χρήση υψηλής ποιότητας upscaling (μεγέθυνσης). ‘ Δυστυχώς ‘ , αναγράφεται στην μήνυση, ‘ το marketing της Sony και η αναγραφή στο κουτί, δεν είναι τίποτα πέρα από φαντασία. ‘

killzone-shadow-fal

Προς απάντηση της αναφοράς του Eurogamer σχετικά με τα γραφικά του παιχνιδιού, η εταιρεία ανάπτυξης του Killzone: Shadow Fall, Guerilla Games, εξηγεί στην επίσημη ιστοσελίδα της την λύση που βρήκε για τα γραφικά του multiplayer. ‘ Στο single και multiplayer, το Killzone : Shadow Fall αποδίδει πλήρης, μη μεγενθυμένη απεικόνιση 1080p στα 60fps. Η ορολογία native συχνά χρησιμοποιείται για να περιγράψει εικόνες οι οποίες δεν μεγεθύνονται, είναι native σε αυτήν την ανάλυση ‘ γράφει ο παραγωγός Poria Torkan. ‘ Στο multiplayer όμως, χρησιμοποιούμε την τεχνική «temporal projection» που συνδυάζει pixels και motion vectors από πολλαπλές εικόνες χαμηλότερης ανάλυσης, ώστε να ανασχηματίσει μια πλήρης 1080p εικόνα. Εάν native σημαίνει πως κάθε κομμάτι της διαδικασίας είναι 1080p, τότε αυτή η τεχνική δεν είναι native ‘ .

Πάνω σε αυτό πατάει και η μήνυση, ότι η τεχνική αυτή δεν προσφέρει native 1080p ανάλυση όπως υποσχέθηκε η Sony και τώρα η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει αδικήματα όπως απάτη και ψευδή διαφήμιση και το ποσό που ζητάει ο ενάγων είναι 5.000.000 δολάρια (!). Αξίζει να αναφέρουμε πως η δικηγορική εταιρεία που συνέταξε την μήνυση είναι η Edelson PC, η οποία είχε καταθέσει και το 2011 μήνυση στην Sony και την EA που υποσχέθηκαν δωρεάν αντίγραφο του Battlefield: 1943 στους κατόχους PS3 που αγόρασαν το Battlefield 3 και δεν τα έδωσαν. Επίσης και οι Sega και Gearbox βρέθηκαν αντιμέτωποι με την εταιρία για ψευδή διαφήμιση του Alien: Colonial Marines.

Περισσότερα νέα για το Killzone: Shadow Fall
Tags