Νέες πληροφορίες για το Assassin’s Creed Rogue

Χωρίς multiplayer η νέα δημιουργία της Ubisoft βάση καινούριων στοιχείων Σκαναρισμένο άρθρο από το περιοδικό Game Informer του τρέχοντος μηνός είδε το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτει πολλά από τα καινούρια features του αναμενόμενου τίτλου της Ubisoft. Ένα από αυτά, είναι η έλλειψη multiplayer, κάτι το οποίο δεν έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, αφού τα πρόσφατα παιχνίδια της σειράς είχαν multiplayer, είτε competitive είτε co-operative. Σύμφωνα με το άρθρο, η χρονική περίoδος στην οποία διαδραματίζεται το AC Rogue είναι από το 1752 έως το 1761 με φόντο τον Επταετή Πόλεμο ανάμεσα στις μεγαλύτερες δυνάμεις της τότε εποχής. Σε αυτό το σκηνικό […]

Publisher
 
Developer
 

Χωρίς multiplayer η νέα δημιουργία της Ubisoft βάση καινούριων στοιχείων

gs-AC-rogue

Σκαναρισμένο άρθρο από το περιοδικό Game Informer του τρέχοντος μηνός είδε το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτει πολλά από τα καινούρια features του αναμενόμενου τίτλου της Ubisoft. Ένα από αυτά, είναι η έλλειψη multiplayer, κάτι το οποίο δεν έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, αφού τα πρόσφατα παιχνίδια της σειράς είχαν multiplayer, είτε competitive είτε co-operative.

Σύμφωνα με το άρθρο, η χρονική περίoδος στην οποία διαδραματίζεται το AC Rogue είναι από το 1752 έως το 1761 με φόντο τον Επταετή Πόλεμο ανάμεσα στις μεγαλύτερες δυνάμεις της τότε εποχής. Σε αυτό το σκηνικό εκτυλίσσεται η μετάβαση του πρωταγωνιστή Shay Cormac από Assassin σε Templar. Ο narrative designer, Richard Farrese λέει χαρακτηριστικά πως “Θα παίξετε πολλές αποστολές ως Assassin. Θα δείτε τον Shay να ωριμάζει, μέχρι το σημείο που θα πει “Όλο αυτό είναι λάθος, πρέπει να κάνω  κάτι γι’ αυτό.” 

Assassins_Creed_Rogue_NorthernLight_in_Sapphire

Στο AC: Rogue θα δούμε επίσης και γνώριμες φυσιογνωμίες από παλιότερα παιχνίδια της σειράς, όπως ο Haytham Kenway, ο οποίος προσπαθεί την χρονική περίοδο αυτή να αναδιοργανώσει τους Ναΐτες στην Αμερική, ενώ έχει σχεδόν εξαλείψει το τοπικό τάγμα των Assassins. Άλλοι χαρακτήρες που αναμένεται να δούμε είναι ο Adewale και ο Achilles από τα AC4 και AC3 αντίστοιχα.

“Στο Rogue θα έχετε κάτι που θα δένει τέλεια με το AC4, οπότε χρονολογικά θα υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στα AC3, AC4 και AC Unity” προσθέτει ο content manager Jean Guesdon. Υπάρχει και πιο ξεκάθαρος δεσμός ανάμεσα στα Rogue και Unity, αλλά αυτό θα αποκαλυφθεί προς στο τέλος του παιχνιδιού. Όσον αφορά τώρα τα καλούδια που αναμένονται στο gameplay του AC: Rogue, το άρθρο αποκαλύπτει τα σχέδια της Ubisoft σχετικά με το πλοίο του Cormac, την Morrigan και τις ναυμαχίες. Ενώ στο Black Flag δεν είχατε να ανησυχείτε για πιθανό ρεσάλτο από εχθρικά καράβια, στο Rogue θα πρέπει να υπερασπιστείτε την Morrigan πριν οι εχθροί σκοτώσουν το πλήρωμά σας.

unnamed

Στον τομέα των εξοπλισμών, δύο καινούρια αξεσουάρ θα προστεθούν στην φαρέτρα του Cormac, ένα όπλο πυροτεχνημάτων, χρήσιμο για αντιπερισπασμό καθώς και κάλυμα για το πρόσωπο, όταν χρειαστείτε προστασία από δηλητηριώδη αέρια. Στο πλοίο τώρα, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρώτο αυτόματο όπλο της ιστορίας, το πολυβόλο Puckle καθώς και να εκτοξεύσετε καυτό λάδι στα εχθρικά καράβια. Αργότερα στο παιχνίδι θα μπορέσετε να αναβαθμίσετε την Morrigan με παγοθραύστη και να ξεκλειδώσετε καινούριες περιοχές του χάρτη.

Μιλώντας για πάγο, στα νερά στο AC Rogue θα επιπλέουν παγόβουνα, τα οποία και θα πρέπει να αποφύγετε είτε να τα χτυπήσετε είτε να τα καταστρέψετε όταν είστε κοντά για να αποφύγετε την μοίρα του Τιτανικού. Αυτό όμως δεν σας σταματά από το να τα χρησιμοποιήσετε ως κάλυψη ή να το ρίξετε σε κάποιο εχθρικό πλοίο. Το παγωμένο νερό αποτρέπει τις καταδύσεις που υπήρχαν στο Black Flag και ο Cormac θα χάνει ζωή, όση ώρα βρίσκεται μέσα στην θάλασσα.

Το Assassin’s Creed Rogue αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 11 Νοεμβρίου για PS3 και Xbox 360.

Απολαύστε το τρέιλερ:

Περισσότερα νέα για το Assassin’s Creed: Rogue
Tags