Σύμφωνα με δήλωση της CD Projekt
Κατά τη διάρκεια της GDC τον Μάρτιο, όταν η Microsoft ανακοίνωσε το DirectX 12, είχε υποσχεθεί πως ‘θα εκμεταλλεύεται καλύτερα την υπολογιστική ισχύ των σύγχρονων GPU και θα προσφέρει ομορφότερα και πιο λεπτομερή τοπία‘ στα μελλοντικά παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν στις πλατφόρμες της. Σύμφωνα με την CD Projekt όμως, η κυκλοφορία του νέου API δε πρόκειται να βελτιώσει την ικανότητα της κονσόλας να παράγει 1080p.
Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη του στο GamingBolt, ο Balasz Torok, Lead engine Programmer ανέφερε τα εξής: ‘Τα περισσότερα παιχνίδια, δε μπορούν να τρέξουν σε 1080p γιατί το επιπλέον φορτίο στην υπολογιστική δύναμη θα ήταν πολύ μεγάλο. Το DX12 δε πρόκειται να βοηθήσει αυτά τα παιχνίδια‘ .
Ο Τorok πρόσθεσε, πως τεχνικά τα παιχνίδια θα μπορούν να τρέξουν σε 1080p αλλά στην ουσία δεν θα έχει καμία διαφορά γιατί το κόστος στην επεξεργαστική ισχύ δεν θ’αλλάξει.
Εδώ και πολύ καιρό υπάρχει μία ανησυχία στην αγορά, καθώς το Xbox One δείχνει να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των 1080p. Τον Ιούνιο είχε γίνει ένα update στο Development Kit της κονσόλας, κάτι που επέτρεψε στους developers ν’απορροφήσουν 10% επιπλέον υπολογιστή δύναμη.
Το Witcher 3: The Wild Hunt, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 24 Φεβρουαρίου για PC, PlayStation 4 και Xbox One.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers