No Man’s Sky: Η πορεία προς τον Αύγουστο

Ο Sean Murray μας ενημερώνει αναφορικά με την πορεία του παιχνιδιού

Platforms
 
Publisher
 
Developer
 

Ο Sean Murray μας ενημερώνει αναφορικά με την πορεία του παιχνιδιούNoMansSky-gs-front

Μετά την πρώτη καθυστέρηση στην κυκλοφορία του παιχνιδιού, οι ενδείξεις φαίνεται να δείχνουν, ότι τα πράγματα «πηγαίνουν καλά». Μέσω ενός blog post, που προστέθηκε στο επίσημο site του No Man’s Sky, ο «συνήθης ύποπτος» στις δηλώσεις και ένας εκ των δημιουργών της εταιρίας, Sean Murray, μας έδωσε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με την εξελικτική πορεία του παιχνιδιού.

Σημείωσε πως, όπως είχαν ανακοινώσει και το προηγούμενο διάστημα, τα πάντα οδεύουν – ικανοποιητικά – προς την καταληκτική ημερομηνία της αυγουστιάτικης κυκλοφορίας (9 Αυγούστου). Στάθηκε για μια στιγμή, στην συνολική αρνητικότητα που αποκόμισαν οι δημιουργοί του παιχνιδιού, αναφορικά με τη σχετική καθυστέρηση. Απέφυγε δε να σχολιάσει ξανά τις απειλές κατά της σωματικής του ακεραιότητας, «ανταλλάσσοντας» την αρνητικότητα, με την θετικότητα που αποκόμισε η ομάδα που εργάζεται για το παιχνίδι. Δεν υπήρχε μόνο κακία, αλλά και υποστήριξη, δείχνει να υπογραμμίζει.

Επιστρέφοντας στα developing, ο Murray, χαρακτήρισε την δημιουργία συγκεκριμένου τίτλου το δυσκολότερο πράγμα πάνω στο οποίο έχει εργαστεί ποτέ. Και πώς να μην είναι, εφόσον οι παίκτες μπορούν να εξερευνούν και να εξερευνούν και ποτέ να μην τελειώνει αυτό που ακόμα μπορούν να ανακαλύψουν. Ακούγεται τουλάχιστον ενθουσιώδες, θα μπορούσε να πει κανείς.

Σε αυτό το σημείο, όπως είχαμε αναρωτηθεί και παλαιότερα, η πραγματική ερώτηση δεν θα μπορούσε να είναι άλλη, από το ποιο ακριβώς θα είναι το παιχνίδι. Από ότι φαίνεται, ο κεντρικός στόχος θα είναι – τι άλλο; – το κέντρο του σύμπαντος. Τον στόχο αυτό πλαισιώνουν άλλοι που αφορούν την γενικότερη εξερεύνηση, μέσω crafting αλλά και αναβαθμίζοντας το σκάφος και θωρακίζοντας την άμυνα, που δεν είναι κατώτερης σημασίας.

no-mans-sky

Επιστρέφοντας στα της κυκλοφορίας, από πλευράς Murray, ήταν δεδομένο πως, ειδικότερα μετά την κακή επίδραση που είχε στο fan base η καθυστέρηση του παιχνιδιού, δεν θα μπορούσε να μην ενημερώνεται η κοινότητα των gamers για κάθε μικρό ή μεγάλο βήμα. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η ανυπομονησία αλλά και αποσιωπούν πιθανές φήμες περί νέων καθυστερήσεων, που με βεβαιότητα θα έκαναν νέο κακό στην προσπάθεια.

Η ημερομηνία παραμένει ως έχει, 9 Αυγούστου 2016. Η ενημέρωση από πλευράς Hello Games, δεν μας δίνει το δικαίωμα να κάνουμε εικασίες περί νέων καθυστερήσεων. Ο δρόμος φαίνεται «καθαρός» και όλα – σύμφωνα με την ενημέρωση του Sean Murray – βαίνουν καλώς προς τις αρχές Αυγούστου.

Περισσότερα νέα για το No Man's Sky