Συνέντευξη με την Anarteam, την ομάδα πίσω από το Anarcute

Η Anarteam μας μιλάει για το πολύ ξεχωριστό παιχνίδι που ετοιμάζει, με θέμα τις διαδηλώσεις

Developer
 

Η Anarteam μας μιλάει για το πολύ ξεχωριστό παιχνίδι που ετοιμάζει, με θέμα τις διαδηλώσεις

anarcute producer

Η πενταμελής ομάδα με έδρα τη Γαλλία, Anarteam, μετά από πολλές διακρίσεις για το project της με τίτλο Anarcute, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δικιά της εταιρία και να μπει στο πρόγραμμα [email protected] Από εκεί και πέρα, το παιχνίδι της σημείωσε ανοδική πορεία. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον παραγωγό της ομάδας, David Rabineu, σχετικά με την πορεία του παιχνιδιού και τα σχέδια τους για το μέλλον.

Ήταν αποφασισμένη εξ’αρχής η κυκλοφορίας μίας πλήρους έκδοσης του The Anarcute ή προέκυψε μετά τις πολλές διακρίσεις και βραβεία που λάβατε;

Αποφασίσαμε να το κάνουμε αμέσως μετά αφού κερδίσαμε ένα βραβείο στο Imagine Cup. Στην αρχή, υποτίθεται πως θα ήταν ένα ακόμα απλό μαθητικό project για μερικούς μήνες. Μετά το Imagine Cup, όταν η Xbox μας πλησίασε, αισθανθήκαμε πως είχαμε κάτι πραγματικά μοναδικό και ενδιαφέρον και πως θα έπρεπε να ακολουθήσουμε την ευκαιρία και να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι πάνω σε αυτό. Επίσης, αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να ξεχάσουμε τις βραδιές εξόδου και τα σαββατοκύριακα κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού, καθώς ήμασταν ακόμα στο σχολείο, αλλά κοιτάζοντας το παρελθόν όλοι μας αισθανόμαστε πως τελικά άξιζε όλο τον κόπο.

Ποια ήταν η κύρια ιδέα πίσω από το να συνδυάσετε επαναστάτες με ένα όμως τόσο γλυκό περιβάλλον τριγύρω;

Δύο ήταν τα στοιχεία που μας οδήγησαν στην ιδέα. Πρώτον, παρατηρήσαμε ότι δεν υπήρχαν τόσα παιχνίδια που να έχουν ως θέμα την επανάσταση και τους επαναστάτες, ούτε καν τις διαδηλώσεις και φυσικά αναρωτηθήκαμε τον λόγο. Ένας από τους λόγους που νομίζουμε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ξανά, είναι ότι το όλο θέμα είναι αρκετά σκοτεινό, λυπητερό και βίαιο και αρκετοί developers πιστεύουν πως δεν μπορούν να ασχοληθούν με ένα τέτοιο project. Δεύτερον, ενώ μπορούσαμε να επιλέξουμε έναν πιο σκοτεινό και στενάχωρο τρόπο, δεν ήταν αυτό που πραγματικά θα θέλαμε να μεταβιβάσουμε στους παίκτες με το δημιούργημά μας. Θέλουμε το παιχνίδι να είναι ανάλαφρο και διασκεδαστικό από όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Οπότε, πήραμε όλες τις απίθανες ιδέες για gameplay που θα μπορούσαν να μας παρέχουν οι επαναστάτες, τις τοποθετήσαμε σε ένα πολύ γλυκό περιβάλλον με πολύχρωμους χαρακτήρες και δώσαμε στη βία μία πολύ ελαφριά μορφή για να κρατήσουμε τα πάντα τόσο διασκεδαστικά και υπέροχα όσο θα μπορούσαν να είναι.

Υπάρχει κάποιο άλλο παιχνίδι το οποίο σας ενέπνευσε για τη δημιουργία του The Anarcute;

Πολλά παιχνίδια περνούν από τη σκέψη όταν το κοινό βλέπει το The Anarcute αλλά προσπαθήσαμε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του να αποφύγουμε την οποιαδήποτε ομοιότητα με άλλα παιχνίδια για να διατηρήσουμε την μοναδικότητα αυτού όσο το δυνατόν περισσότερο. Φυσικά, παιχνίδια όπως το Katamari μας ενέπνευσαν, και πολλά Nintendo παιχνίδια αποτέλεσαν σημεία αναφοράς στην γενική ανάπτυξη αλλά και στον σχεδιασμό των επιπέδων του παιχνιδιού.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο βραβείο που έχετε λάβει;

Το Unity Award για το Καλύτερο Μαθητικό παιχνίδι (Best Student game) ήταν εκπληκτικό καθώς αγαπάμε την Unity και ήταν η πρώτη μας παγκόσμια αναγνώριση, σίγουρα σήμαινε πάρα πολλά για εμάς. Υπήρξε επίσης και το βραβείο «Best of Show – Action» στην Paris Games Week, που ήταν πολύ μεγάλο γεγονός επειδή ήταν ένα επαγγελματικό βραβείο και υπήρχαν εκατοντάδες παιχνίδια, κάποια από μεγάλα studio, που παρουσιάστηκαν σε αυτό το event. Ήταν εκπληκτικά περίεργο (αλλά εννοείται και τέλειο) να βλέπουμε το The Anarcute να λαμβάνει βραβεία στην ίδια τελετή όπου βραβεύτηκαν και τα Uncharted και Halo!

Σχεδιάζετε να δοθεί κάποιο επιπλέον περιεχόμενο για το The Anarcute μετά την επίσημη κυκλοφορία του ή θα ξεκινήσετε να δουλεύετε σε κάποιο καινούριο project;

Τη δεδομένη στιγμή έχουμε μόλις τελειώσει έναν «μαραθώνα» που διήρκεσε δυόμισι χρόνια. Ήταν εξουθενωτικό και χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να ξεκουραστούμε αλλά και για να αποπερατώσουμε τις σπουδές μας. Μόλις περάσει λίγος καιρός που θα έχουμε ξεκουραστεί και χαλαρώσει (και γιορτάσει τα επιτεύγματα μας) θα συνεχίσουμε στην συζήτηση σκέψεων και ιδεών για το τι θα γίνει αργότερα.

Θα γίνει το παιχνίδι διαθέσιμο και για άλλες πλατφόρμες πέρα των Xbox  One και PC;

Εξερευνούμε διάφορες ιδέες αυτή τη στιγμή και προσπαθούμε να καταλάβουμε τι θα ήταν ενδιαφέρον και φυσικά εφικτό. Δεν είμαστε σε θέση να πούμε κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή αλλά δεν αποκλείουμε τίποτα!

Τι σας ώθησε στο να θέλετε να ασχοληθείτε με την ανάπτυξη παιχνιδιών;

Όλοι μας μεγαλώσαμε με παιχνίδια, μιας και είμαστε όλοι μεταξύ 25 και 22 χρονών, και είναι το πάθος μας. Σε όλους μας αρέσει να λέμε ιστορίες και να προσφέρουμε διασκέδαση στους ανθρώπους, και τα games φάνηκαν ως η μόνη λογική οδός στο να το καταφέρουμε. Είναι ο πιο τέλειος τρόπος στο να επιτευχθούν και τα δύο αυτά πράγματα!

Τι θα προτείνατε σε όσους επιθυμούν να δημιουργήσουν το δικό τους παιχνίδι;

Κάντε το! Μοιάζει σαν μία λίγο περίεργη και πολύπλοκη κατάσταση στην αρχή αλλά με υπομονή και πολλή δουλειά ο καθένας θα μπορούσε να το κάνει. Παρουσιάσαμε ένα console game μετά από δουλειά που έγινε σε πολύ δύσκολες συνθήκες αλλά δεν χάσαμε το κίνητρο μας και συνεχίσαμε να δουλεύουμε ακόμα και στις πιο δύσκολες ώρες. Από την στιγμή που δεν θέλετε να παραιτηθείτε, όλα θα πάνε καλά. Και αν επιθυμείτε να ξεκινήσετε να εργάζεστε σε ένα μικρό project, τα game jems είναι ένας υπέροχος τρόπος να μάθετε την ανάπτυξη των παιχνιδιών ενώ διασκεδάζετε με άλλους!

Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το Anarcute στο preview μας εδώ.

Περισσότερα νέα για το Anarcute

Υποστηρίζει οτιδήποτε (σχεδόν) μπορεί να αναχθεί σε τέχνη. Κάποια στιγμή το πτυχίο της θα γράφει “Ιστορικός”, και όταν δεν μαθαίνει ημερομηνίες & ιστορικά γεγονότα παίζει & δοκιμάζει ό,τι game υπάρχει.