Ο Δημήτρης “tanq” Τσατσανάκος μιλά στο GameSpace.gr

Σήμερα έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε τον Δημήτρη “tanq” Τσατσανάκο

Platform
 
Publisher
 
Developer
 

Σήμερα έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε τον Δημήτρη “tanq” Τσατσανάκο, ο οποίος θα μας μιλήσει για τον εαυτό του, την καριέρα του και το επίπεδο της Ελλάδας, όπως το βλέπει εκείνος

550786_10151260102913641_1739854929_n

 

Καλησπέρα Δημήτρη, για αρχή θέλω να μας πεις μερικά πράγματα για σένα και την καριέρα σου στο CS:GO αλλά και το CS γενικότερα

Καλησπέρα Γιώργο , με τα Esports ασχολούμαι 10 χρόνια με μικρά break, είτε για προσωπικούς λόγους , είτε λόγω έλλειψης ελεύθερου χρόνου. Παρ’ όλα αυτά γνώρισα καλά το CS:GO με το πέρασμα που είχα από την σκηνή του 1.6, καθώς και τα δύο games έχουν κάποια παρόμοια χαρακτηριστικά αν και αυτά είναι ελάχιστα. Στο CS:GO έκανα μερικές καλές εμφανίσεις, όταν για πρώτη φορά πήγα στην ΔΕΘ το 2014 με συμπαίκτες αν θυμάμαι καλά XtremeRigouptapika και βγήκαμε 2οι μετά από έναν close τελικό εναντίον της ομάδας των tsackprJringonitrouzsmnf. Από εκεί και πέρα είχα μια εξαιρετική συνεργασία τόσο σαν παίκτης αλλά και σαν άνθρωπος με τους PANIC Gaming καθώς και 3 κατακτήσεις μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Μετά, ο ελεύθερος μου χρόνος μειώθηκε κατά πολύ και έτσι το άφησα για λίγο στην άκρη. Πρόσφατα όμως κάναμε New Lineup με τους Elysium Gaming που αποτελείται από τους averolSakosGfrozitotanqproflar και είμαστε σε φάση προσαρμογής και practice.

Τι γνώμη έχεις για το επίπεδο της Ελλάδας ; Είναι σταθερό ή εξελίσσεται ;

Το επίπεδο της Ελλάδας σε σχέση με το εξωτερικό είναι αρκετά έως πάρα πολύ χαμηλό. Σταθερό δεν είναι σίγουρα, μιας και τον τελευταίο χρόνο ομάδες εμφανίζονται συνεχώς και προσπαθούν να δημιουργήσουν κάτι αξιόλογο για να ευχαριστιούνται το παιχνίδι παίζοντας πιο σοβαρά και όχι χύμα όπως δυστυχώς συνηθίζεται στην χώρα μας.

Συνεργάζεσαι με Elysium δηλαδή, πες μας λίγα λόγια για τον οργανισμό, την συνεργασία σου με αυτόν αλλά και τους συμπαίκτες σου

Είναι, θεωρώ, από τους καλύτερους οργανισμούς που ασχολείται με το Gaming στην Ελλάδα με το εξαιρετικό ATSPOT και τους ανοιχτόμυαλους ανθρώπους που δουλεύουν στον οργανισμό , γεμάτοι όρεξη και πάντα δίπλα μας με οποιοδήποτε τρόπο. Όσο για τους συμπαίκτες μου ο Proflar είναι ένα από τα παιδιά που ταιριάξαμε σαν διαδικτυακοί φίλοι και παίζουμε σχεδόν κάθε μέρα μαζί. Ο Averol είναι ένας πολύ καλός παίκτης επίσης και διψά πραγματικά για αυτό το game. Με τον Sako γνωριστήκαμε σε ένα LAN στην Θεσσαλονίκη όπου και ήμασταν συμπαίκτες και σηκώσαμε το τουρνουά, παίζαμε δίπλα δίπλα και είχαμε άψογη συνεργασία InGame και για αυτό έγινε το DEAL πιστεύω. Τώρα θα σας πω και για τον frozito τον οποίο πράγματι, όταν ήμουν γύρω στα 17 τον κρατούσα στα πόδια μου ενώ έπαιζα και περίμενα να έρθουν οι γονείς του να τον πάρουν, οπότε καταλαβαίνετε χαχαχα!

Βλέψεις για το μέλλον; Στόχοι;

Σίγουρα ο πρωταρχικός στόχος είναι να παραμείνουμε δυνατοί σαν ομάδα. Να δουλεύουμε στα Practice και να εξελισσόμαστε μέρα με την μέρα, step by step και στο πρώτο LAN που θα συναντήσουμε να κάνουμε ταμείο για το πόσο καλά δουλέψαμε αυτό τον καιρό . Συμμετέχουμε σε διάφορα Internet Cups αυτόν τον καιρό, όπως το ESL Open League Spring και σε ένα της RazerZone, εξίσου δυνατό.

Τι πιστεύεις ότι θα ανέβαζε το επίπεδο στην Ελλάδα;

Επίπεδο ανεβάζουν οι ίδιοι οι παίκτες με τον στόχο που βάζουν αρχικά αυτοί σαν Gamers και μετά από τον στόχο της ομάδας. Ο πιο γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος είναι να ψάχνει κανείς το game και να δουλεύει συνεχώς και όχι απλά να παίζει για να περνάει την ώρα του, είτε χάσει είτε κερδίσει να είναι το ένα και το αυτό. Ο παίχτης που θέλει να ανέβει γρήγορα πρέπει να έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του άρα αναγκαστικά θα πρέπει να δουλεύει συνέχεια και να μαθαίνει καινούργια πράγματα, ακόμα και να αλλάξει το Gamestyle του αν χρειαστεί. Παλιότερα λέγαμε ότι το Latency είναι ένας μεγάλος παράγοντας για να χτυπήσεις ομάδες του εξωτερικού, θυμάμαι παίζαμε στο 1.6 ένα Clan match VS NoA, εμείς είχαμε 120 latency και αυτοί 5, καταλαβαίνεις δηλαδή πόσο δύσκολο ήταν να κάνουμε έστω τα βασικά, πόσο μάλλον να κερδίσουμε. Τώρα πλέον με τις γραμμές το latency είναι γύρω στο 45-65 και είναι πολύ εφικτό να αντιμετωπίζεις ομάδες του εξωτερικού και υψηλού επιπέδου ώστε να δοκιμάζεις τις δυνατότητες σου.

Για το τέλος τα Shoutouts!

Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω εσένα Γιώργο και το GameSpace.gr που είχε την διάθεση και τον χρόνο για αυτήν την συνέντευξη. Θέλω να κάνω Shoutout σε όλους τους πρώην και νυν συμπαίκτες και φίλους , και σε όλους όσους διαβάζουν την συνέντευξη θα πω “If you can’t reach the top , then stop!”.

Δημήτρη ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου και καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις και κάνετε σαν ομάδα από εδώ και πέρα.

Γιώργος “soLaRo” Χατζόπουλος και Δημήτρης “tanq” Τσατσανάκος !

Περισσότερα νέα για το Counter-Strike: Global Offensive