Καλύτερος ήχος σε παιχνίδια

Ο φωτισμός έχει φτάσει σε ένα αρκετά καλό επίπεδο, ο ήχος όμως θέλει δουλειά ακόμα, ώστε να γίνει πιο ρεαλιστικός

Ο φωτισμός έχει φτάσει σε ένα αρκετά καλό επίπεδο, ο ήχος όμως θέλει δουλειά ακόμα, ώστε να γίνει πιο ρεαλιστικός.

Sound Wave

Όλο και περισσότερες κάρτες γραφικών έχουν δυνατότητες που ξεπερνούν έναν απλό επεξεργαστή. Επίσης , έχουν δυνατότητα να χρησιμοποιούνται ως κάρτες ήχου , επεξεργάζοντας και μεταδίδοντας ήχο μέσω HDMI ή Display Port. Η πρώτη εταιρία που έκανε αυτό το Feature διαθέσιμο στους καταναλωτές ήταν η NVidia με το πρόγραμμά της GeForce Experience , για επιλεγμένα και πιο “εξελιγμένα” μοντέλα. Η ίδια η NVidia αλλά και άλλες εταιρίες έχουν ωθήσει αρκετά μακριά τις δυναμικές καταστροφές εικονικών αντικειμένων , εξομοίωση αέρα , “παγκόσμιου” φωτισμού και άλλα πολλά στα παιχνίδια τους.

Φυσικά και ο ήχος έχει εξελιχθεί , αλλά λείπουν μερικά πράγματα: πιο ρεαλιστική διάδοση και παραμόρφωση λόγω περιβάλλοντος. Όπως η διάδοση του φωτός εμποδίζεται με βάση τα αντικείμενα , έτσι και ο ήχος. Μείωση της έντασης του ήχου μέσα σε κτήρια υλοποιείται ήδη , αλλά απουσιάζει αυτή η δυναμική του διάδοση καθώς και η υλοποίηση της καθυστέρησης της διάδοσης του σε σχέση με το φως. Αν και η διαφορά είναι μικρή , ο περισσότερος ρεαλισμός είναι πάντα ευπρόσδεκτος στα παιχνίδια. Το τελευταίο κομμάτι που “πάσχει” η τεχνολογία του ήχου είναι η αδυναμία “συνδυασμού” ταυτόχρονων ήχων μέσα στο περιβάλλον.

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας για την ποιότητα του ήχου;