Αν και η Σεζόν 2015 μόλις ξεκίνησε, θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια αποκλειστική ματιά στην εξέλιξη των μηχανισμών του League of Legends με τη νέα έκδοση της λειτουργίας U.R.F., αλλά, όπως ξέρετε, αυτό δεν πήγε και πολύ καλά. Τώρα που η λειτουργία U.R.F. απελευθερώθηκε από τα συντρίμμια του Νέου U.R.F., εστιάζουμε ξανά σε ένα πράγμα: την εκτέλεση εντυπωσιακών plays. Τα κόστη σε πόρους έχουν σχεδόν εξαφανιστεί, ώστε να μην υπάρχει τίποτα που να σας εμποδίζει από το να δημιουργήσετε γρήγορα το αγαπημένο σας build και να αρχίσετε να συμμετέχετε σε επικές μάχες με όλες αυτές τις θεότρελες ενισχύσεις που κάνουν τη δράση ακόμη πιο συναρπαστική.
Τι άλλο έχει αλλάξει; Λοιπόν, η θεραπεία είναι λιγότερο αποτελεσματική και οι ασπίδες έχουν αποδυναμωθεί, ώστε να μην πέφτει ο ρυθμός του παιχνιδιού λόγω των αμυντικών τακτικών. Αυτήν τη φορά είναι διαθέσιμοι και οι Ράιζ και Κάσαντιν, για να δείτε πόσο δύσκολες ήταν οι αποφάσεις που έπρεπε να πάρουμε πέρυσι. Σε συνδυασμό με τις πολυάριθμες αλλαγές που έχουν γίνει σε συγκεκριμένους ήρωες ώστε να μην είναι υπερβολικά ισχυροί (αλλά και μερικές αλλαγές που επιτρέπουν σε ορισμένους ήρωες να τα κάνουν όλα άνω-κάτω), ετοιμαστείτε για μια εμπειρία U.R.F. πέρα από κάθε φαντασία.
Τι περιμένετε, λοιπόν; Βγείτε στις αρένες και ζήστε την τρέλα του U.R.F.!
Καθολικές αλλαγές στο U.R.F.
Φανταστική Ενίσχυση της Απίστευτα Φανταστικής Ενίσχυσης
Επειδή μπορούμε.
Το U.R.F. είναι σχεδιασμένο ώστε να μετατρέπει όλους τους παίκτες σε πρωταγωνιστές. Τα κόστη σε πόρους καταργούνται (ή μειώνονται σημαντικά), ενώ οι έννοιες «Χρόνοι Επαναφόρτισης» και «Μπότες» ανήκουν πια στο παρελθόν. Δεν είναι μόνο οι σκοπευτές που γίνονται πανίσχυροι. Οι πολλαπλασιαστές Ταχύτητας Επίθεσης και Καίριου Χτυπήματος μεταμορφώνουν τους αδύναμους αρχικά «υπερ-επωμιστές» σε τέρατα βασικών επιθέσεων. Γιατί αυτό είναι το θέλημα του Ουρφ. Επίσης, έχουμε ενισχύσει την απόκτηση χρυσού και την Εμμονή, ώστε να μην υπάρχουν αργά διαστήματα, ούτε μεταπτώσεις στην Τεράστια Ζημιά™ που χαρακτηρίζει αυτήν τη λειτουργία.
Καταργήθηκαν: ΚΟΣΤΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ: Όλα είναι δωρεάν.
ΚΟΣΤΗ ΣΕ ΖΩΗ: Μειώνονται κατά 50%
ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΑ: 80% (Οι ρούνοι, τα αντικείμενα, οι εξειδικεύσεις και οι ικανότητες δεν δίνουν πλέον μείωση χρόνου επαναφόρτισης)
ΕΜΜΟΝΗ: 25%
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: +60
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: +50% (+100% για ήρωες που μάχονται από μακριά)
ΚΑΙΡΙΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ: 200% βασικής ζημιάς ⇒ 225% βασικής ζημιάς
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΥΣΟΥ: 500% του κανονικού ποσού στο Φαράγγι των Επικαλεστών
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΖΗΜΙΑ: Τα πάντα προκαλούν τεράστια ζημιά
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΖΩΗ: Τα πάντα έχουν πάρα πολλή Ζωή
Εμπάργκο στη θεραπεία
Οι θεραπείες είναι λιγότερο αποτελεσματικές στην αρχή του παιχνιδιού.
«Και ούτως διέταξε ο Ουρφ, ο μέγιστος όλων μας, ότι η διατήρηση στη λωρίδα πρέπει να παταχθεί» -από το Κεφάλαιο 3 του βιβλίου «Μάντρα των Θαλάσσιων Ελεφάντων»
Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΡΕΛΟ Όλες οι επιδράσεις άμεσης θεραπείας είναι λιγότερο αποτελεσματικές κατά 50% στην αρχή και ενισχύονται κατά 1% κάθε 30 δευτερόλεπτα (η αποτελεσματικότητα επανέρχεται στο 100% στα 25 λεπτά)
ΥΠΕΡ-ΒΟΛΙΚΕΣ ΑΣΠΙΔΕΣ
Η προσαρμογή ισχύος πολλών ασπίδων που δεν προέρχονται από υπέρτατες ικανότητες μειώθηκαν κατά 50%. Μην ανησυχείτε, οι ασπίδες εξακολουθούν να είναι φοβερές.
Στο U.R.F., πολλοί από τους ήρωες που είχαν ασπίδες γίνονταν άτρωτοι στο τέλος του παιχνιδιού, επειδή ο Χρόνος Επαναφόρτισης της ασπίδας ήταν μικρότερος από τη διάρκειά της. Δεν αφαιρούμε τη δυνατότητα να έχετε μια μόνιμη ασπίδα (γιατί είναι διασκεδαστικό και ανόητο, όπως όλη η λειτουργία), αλλά θα αποδυναμώσουμε αυτές τις ασπίδες ώστε να είναι πιο εύκολο να διασπαστούν από τους αντίπαλους, όπως αρμόζει στο U.R.F..
ΥΠΕΡ-ΒΟΛΙΚΕΣ ΑΣΠΙΔΕΣ Οι αναλογίες προσαρμογής ισχύος των ασπίδων που δεν προέρχονται από υπέρτατες ικανότητες έχουν μειωθεί κατά 50% (εκτός από αυτές των Ούντιρ και Ντιάνα. Επειδή μπορούμε).
ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ Οι ήρωες που επηρεάζονται είναι οι εξής:
Τζάνα
Η ικανότητα Ε – Μάτι της Καταιγίδας προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,7 ⇒ 0,35 της Ισχύος Ικανότητας
Κάρμα
Η ικανότητα Ε – Έμπνευση προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,5 ⇒ 0,25 της Ισχύος Ικανότητας (δεν επηρεάζει το Μπόνους Μάντρα: Τόλμη)
Λούλου
Η ικανότητα Ε – Βοήθεια, Πιξ! προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,6 ⇒ 0,3 της Ισχύος Ικανότητας
Λουξ
Η ικανότητα W – Πρισματικό Φράγμα προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,35 ⇒ 0,175 της Ισχύος Ικανότητας
Μοργκάνα
Η ικανότητα E – Μαύρη Ασπίδα προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,7 ⇒ 0,35 της Ισχύος Ικανότητας
Νότιλους
Η ικανότητα W – Η Οργή του Τιτάνα προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 7/9,5/12/14,5/17% ⇒ 3,5/4,75/6/7,25/8,5% της μέγιστης Ζωής
Οριάνα
Η ικανότητα E – Εντολή: Προστασία προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,4 ⇒ 0,2 της Ισχύος Ικανότητας
Ρίβεν
Η ικανότητα E – Θάρρος προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 1,0 ⇒ 0,5 μπόνους Ζημιάς Επίθεσης
Ραμπλ
Η ικανότητα W – Ασπίδα από Παλιοσίδερα προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,4 ⇒ 0,2 της Ισχύος Ικανότητας
Σεν
Η ικανότητα W – Προσποίηση προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,6 ⇒ 0,3 της Ισχύος Ικανότητας
Σκάρνερ
Η ικανότητα W – Κρυστάλλινος Εξωσκελετός προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,8 ⇒ 0,4 της Ισχύος Ικανότητας
Σόνα
Η ικανότητα W – Άρια της Επιμονής προσαρμόζει την ισχύ της κατά: 0,8 ⇒ 0,4 της Ισχύος Ικανότητας
Πλήγμα
Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Πλήγματος μειώνεται.
Στο προηγούμενο U.R.F. δεν υπήρχαν αλλαγές στο Πλήγμα. Τώρα υπάρχουν. Περισσότερες πληροφορίες!
ΡΥΘΜΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ: 75 δευτερόλεπτα ⇒ 30 δευτερόλεπτα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΦΟΡΤΙΣΕΩΝ: 15 δευτερόλεπτα ⇒ 10 δευτερόλεπτα
Ήρωες
Άατροξ
Ο Άατροξ είναι πλέον 100% πιο Ααπίστευτος.
Σύμφωνα με την Πρωτοβουλία Στρατηγικής League of Legends 2016 (όπου όλοι οι νέοι ήρωες έχουν μία Παθητική Ανάστασης), σκεφτήκαμε να ανανεώσουμε λίγο αυτές που έχουμε ήδη. Δοκιμάσαμε το σενάριο να κάνουμε τον Άατροξ αάτρωτο στον θάνατο, ααλλά σκεφτήκαμε ότι δεν είναι δίκαιο να παίζεις έναν τόσο κουλ ήρωα και να μην δεις ποτέ την ααπίστευτη κίνηση που έχει όταν ααναστήνεται, επομένως ααποφασίσαμε να τον ααφήσουμε να χρησιμοποιεί την ικανότητα συνέχεια.
Παθητική – Πηγάδι Αίματος
ΑΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ: Το Πηγάδι Αίματος γεμίζει 100% πιο γρήγορα από όλες τις πηγές
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 225 δευτερόλεπτα ⇒ 60 δευτερόλεπτα
Άλισταρ
Η Κουτουλιά ακινητοποιεί για μικρότερο χρονικό διάστημα. Η Αδιάρρηκτη Θέληση… διαρρηγνύεται πλέον.
Σε έναν κόσμο όπου οι Χρόνοι Επαναφόρτισης έχουν σχεδόν εξαλειφθεί, ορισμένες από τις ικανότητες γίνονται λίγο περίεργες. Η Κουτουλιά συνήθως σε ακινητοποιεί για λίγο αφού πεταχτείς προς τα πίσω, ώστε να έχεις λίγο χρόνο να αναθεωρήσεις τις αποφάσεις που έχεις πάρει στη ζωή σου. Εφόσον το U.R.F. έχει να κάνει περισσότερο με τη δράση (και λιγότερο με τη σκέψη), καταργήσαμε την ακινητοποίηση.
W – Κουτουλιά
ΑΥΤΑ ΑΡΜΕΓΟΝΤΑΙ: Η ακινητοποίηση της Κουτουλιάς λήγει πλέον αμέσως μόλις ο στόχος φτάσει στο τέλος της τροχιάς του
R – Αδιάρρηκτη Θέληση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 7 δευτερόλεπτα ⇒ 3,5 δευτερόλεπτα
Ανίβια
Η Παθητική της Ανίβια είναι πλέον (σχεδόν) πάντα ενεργοποιημένη.
Παθητική – Αναγέννηση
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 240 δευτερόλεπτα ⇒ 60 δευτερόλεπτα
Αζίρ
Ρυθμίζουμε λίγο την παθητική ικανότητά του, γιατί η καθολική ενίσχυση τον κάνει υπερβολικά ισχυρό. Θα μπορεί να έχει έως 3 στρατιώτες και αυξάνεται ο Χρόνος Επαναφόρτισης. Για τη Σουρίμα.
Παθητική – Κληρονομιά της Σουρίμα
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 1,25% Ταχύτητας Επίθεσης ανά 1% Μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης ⇒ 0,625% Ταχύτητας Επίθεσης ανά 1% Μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης
W – Έγερση!
ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ: Ο αριθμός των ενεργών στρατιωτών δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 3
ΑΛΛΑΓΗ ΡΥΘΜΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ: 2,4/2/2/2/1,8/1,6 δευτερόλεπτα ⇒ 4,8/4,4/4/3,6/3,2 δευτερόλεπτα
Βάρδος
Παθητική – Ταξιδευτής των Κόσμων
ΚΑΜΠΑΝΑΚΙΑ ΑΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ: 5 ⇒ 3
ΡΥΘΜΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΙΠ: 12 δευτερόλεπτα ⇒ 6 δευτερόλεπτα
Μπραντ
Ο Μπραντ δεν μπορεί πια να ακινητοποιεί μόνιμα.
Q – Κάψιμο
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: 2 δευτερόλεπτα ⇒ 1 δευτερόλεπτο
Έζρεαλ
Μειώνεται η επιστροφή Χρόνου Επαναφόρτισης για το Q.
Μη διαμαρτύρεστε, σας έχουμε δώσει ήδη 80% Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης. Μην μας κοιτάτε έτσι.
Q – Μυστικιστική Βολή
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ: 1 δευτερόλεπτο ⇒ 0,33 δευτερόλεπτα
Χέκαριμ
-ήχοι ελικοπτέρου-
Ρυθμίσεις στο Χρόνο Επαναφόρτισης του E. Αλλάζουμε το Q ώστε να μην χρησιμοποιείται κάθε δευτερόλεπτο σε κάθε παιχνίδι.
Q – Ξέσπασμα
ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ, ΔΕΝ ΞΕΣΠΑΜΕ: Οι διαδοχικές χρήσεις δεν μειώνουν πλέον το Χρόνο Επαναφόρτισης του Ξεσπάσματος
E – Σαρωτική Έφοδος
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: Ξεκινά με τη χρήση ⇒ Ξεκινά μετά την έφοδο ή όταν λήγει η ενίσχυση
Τζάνα
Ο Υπερταχύτατος Χρόνος Επαναφόρτισης του Q είναι κάπως λιγότερο Υπερταχύτατος.
Αφήνει τους αντιπάλους της να ανασάνουν πριν τους πάρει τον αέρα.
Q – Ανεμοστρόβιλος
ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 2,8/2,6/2,4/2,2/2 δευτερόλεπτα ⇒ 5,6/5,2/4,8/4,4/4 δευτερόλεπτα
Κάρμα
ΣΑ ΕΛΕΣΑ ΤΙΡΙ ΒΙ
Η παθητική Μείωση Χρόνους Επαναφόρτισης έχει μειωθεί ώστε να μην γίνονται υπερβολές με την ενίσχυση 80%.
Παθητική – Φούντωμα Φλόγας
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 2 δευτερόλεπτα ⇒ 0,5 δευτερόλεπτα
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ: 1 δευτερόλεπτο ⇒ 0,25 δευτερόλεπτα
Κάσαντιν
Αλλαγές για να μην έχει ο Κάσαντιν δωρεάν τηλεμεταφορά κάθε 0,6 δευτερόλεπτα.
Μην μας πείτε τώρα ότι θέλετε και εξηγήσεις. Ξέρετε γιατί έπρεπε να γίνει.
R – Διαστημικό άλμα
ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 1,4/1/0,6 δευτερόλεπτα ⇒ 3/2/1 δευτερόλεπτα
ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΑ; Οι διαδοχικές χρήσεις του Διαστημικού Άλματος δεν αυξάνουν πλέον το κόστος Μάνα ή τη ζημιά που προκαλείται
Μαοκάι
Οι Βλαστοί δεν μπορούν να είναι περισσότεροι από 5. Φτάνει με τους Βλαστούς.
Είχαμε φυτέψει το σπόρο για τον περιορισμό των Βλαστών του Μαοκάι στο προηγούμενο U.R.F.. Τώρα φτάσαμε επιτέλους στη ρίζα του προβλήματος.
E – Πέταγμα Βλαστού
ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ΣΤΟΥΣ ΒΛΑΣΤΟΥΣ: Οι Βλαστοί δεν μπορούν να είναι περισσότεροι από 5
Μάστερ Γι
Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Χτυπήματος Άλφα έχει αλλάξει ώστε να μην έχει μονίμως προστασία από τη στόχευση.
το κάναμε λίγο Χτύπημα Βήτα, α καλό ε;
Q – Χτύπημα Άλφα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: Ξεκινά με τη χρήση ⇒ Ξεκινά μόλις ολοκληρωθεί το Χτύπημα Άλφα
Ρεκ’Σάι
Η Ρεκ’Σάι στο U.R.F. είναι ΠΟΛΥ τσαντισμένη.
Γενικά
ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ: Η δημιουργία Οργής από όλες τις πηγές αυξάνεται κατά 100%
Ρένεκτον
Κανείς δεν στριμώχνει τον Ρένεκτον.
Γενικά
ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ: Η δημιουργία Οργής από όλες τις πηγές αυξάνεται κατά 100%
Ράιζ
Ο Ράιζ είναι διαθέσιμος φέτος.
…αλλά ποιο θα είναι το κόστος;!
Παθητική – Μαγική Εξειδίκευση
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ: 1 δευτερόλεπτο ⇒ 0,2 δευτερόλεπτα
Ραμπλ
Δεν γινόταν να φιμώσουμε τον Ραμπλ.
Παθητική – Μεταλλικός Τιτάνας
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ: Ο Ραμπλ μπορεί να χρησιμοποιεί ικανότητες, ακόμη και αν υπερθερμανθεί
Σεν
Αλλάζουμε τον Χρόνο Επαναφόρτισης του E ώστε να μην μπορείτε να ξεκινήσετε νέο τρέξιμο ενώ διαρκεί το προηγούμενο.
Ακούγεται πολύ πιο εντυπωσιακό από όσο είναι.
E – Τρέξιμο Σκιάς
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: Ξεκινά με τη χρήση ⇒ Ξεκινά μόλις ολοκληρωθεί το τρέξιμο
Σιβάνα
Μισή δράκος, μισή τσαντίλα.
Γενικά
ΕΞΑΛΛΟΣ ΔΡΑΚΟΣ: Η δημιουργία Οργής από όλες τις πηγές αυξάνεται κατά 100%
Σκάρνερ
Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Q διατηρείται σε λογικά επίπεδα.
Υποτίθεται ότι είναι σκορπιός, όχι οδοστρωτήρας.
Q – Κρυστάλλινο Κόψιμο
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΛΑΜΑ: Οι διαδοχικές χρήσεις δεν μειώνουν πλέον το Χρόνο Επαναφόρτισης του Κρυστάλλινου Κοψίματος
Σάκο
Ο μέγιστος αριθμός κουτιών περιορίζεται στα 6.
Αν δεν το κάνουμε αυτό, ο Σάκο μπορεί να καθαρίζει όλες τις φωλιές της ζούγκλας, αμέσως μόλις εμφανιστούν… ενώ παραμένει στη λωρίδα.
W – Κουτί Γελωτοποιού
ΤΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΟΥΤΙ: Τα Κουτιά Γελωτοποιού δεν μπορούν να είναι περισσότερα από 6
Σόνα
Η παθητική ζημιά μειώθηκε.
Όταν τη ρωτήσαμε για περισσότερες πληροφορίες, η Σόνα δεν ήθελε να σχολιάσει.
Παθητική – Χορδή της Δύναμης
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 13/20/27/35/43/52/62/72/82/92/102/112/122/132/147/162/ 177/192 ⇒ 6,5/10/13,5/17,5/22,5/26/31/35/41/46/51/56/61/66/ 73,5/81/88,5/96
Τάρικ
Η παθητική επιστροφή Χρόνου Επαναφόρτισης μειώθηκε.
Εξακολουθεί να είναι εξωφρενική.
Παθητική – Μαγικοί Λίθοι
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 2 δευτερόλεπτα ⇒ 0,5 δευτερόλεπτα
Τίμο
Το R του Τίμο έχει πλέον όριο 20. Εντάξει, δεν είναι και πολύ αυστηρό το όριο , έτσι δεν είναι;
Ακούστε τι παίζει. Ο Τίμο είναι μέρος του παιχνιδιού. Μακάρι να μην ήταν έτσι, αλλά υπάρχουν παίκτες που τους αρέσει, επομένως προσπαθήσαμε να κάνουμε κάτι για να μην αφήνει στο χάρτη εκατομμύρια μανιτάρια. Κουράγιο, θα το αντέξουμε κι αυτό.
R – Δηλητηριώδης Παγίδα
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΕΔΩ: Ο αριθμός των ενεργών μανιταριών δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 20
Τρίνταμερ
Επειδή η ζημιά του Τρίνταμερ είναι συνδεδεμένη με την οργή του, αυτή η αλλαγή ήταν απολύτως απαραίτητη.
Γενικά
ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ: Η δημιουργία Οργής από όλες τις πηγές αυξάνεται κατά 100%
Υασούο
Γενικά
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ: Η δημιουργία Ροής από όλες τις πηγές αυξάνεται κατά 100%
Ζακ
Η Παθητική του Ζακ είναι κι αυτή μόνιμα ενεργοποιημένη.
Παθητική – Μίτωση
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 300 δευτερόλεπτα ⇒ 60 δευτερόλεπτα
Ζίλεαν
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΝΕΡΦΑΡΙΣΜΑ;
ΩΡΑΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ
Q – Ωρολογιακή Βόμβα
ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 2/1,9/1,8/1,7/1,6 δευτερόλεπτα ⇒ 3,6/3,3/3/2,7/2,4 δευτερόλεπτα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 δευτερόλεπτα ⇒ 0,5 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες
W – Επιστροφή
ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 3,6/3/2,4/1,8/1,2 ⇒ 8/7/6/5/4 δευτερόλεπτα
Εικονίδια Εκτέλεσης
Οι κινήσεις εκτέλεσης είναι μια εντελώς νέα δυνατότητα, δεν είναι σφάλματα που προστέθηκαν στο U.R.F. κατά λάθος. Τα Εικονίδια Εκτέλεσης θα είναι διαθέσιμα για 250 RP το καθένα μόνο κατά τη διάρκεια του U.R.F. και κάνουν πιο εντυπωσιακό το θάνατο που σκορπάτε γύρω σας με περίτεχνες κινήσεις που κάνει ο ήρωάς σας όταν σκοτώνει τους άμοιρους εχθρούς του. Έχετε υπόψη σας ότι τα εικονίδια είναι μόνιμα, αλλά οι κινήσεις εκτέλεσης εντός του παιχνιδιού είναι προσωρινές και εμφανίζονται μόνο στο U.R.F..



ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑ: Έχουν προστεθεί τα εξής Εικονίδια Εκτέλεσης:
- Δορυφορικό Λέιζερ
- Έκρηξη Καρδιάς
- Ανατριχιαστικός Ούρφ
Εικονίδια Επικαλεστή
Εικονίδιο Σκεπτόμενου Θαλάσσιου Ελέφαντα
Ο Δαφνοστεφανωμένος Ουρφ φιγουράρει σε αυτό το εικονίδιο. Ένας πραγματικός λάτρης της σφαγής. Νικήστε σε ένα παιχνίδι U.R.F., ενώ είναι διαθέσιμο και θα ανταμειφθείτε με το εικονίδιο του Σκεπτόμενου Θαλάσσιου Ελέφαντα.
Το εικονίδιο των 99.999 RP
Η πιο κομψή, καλλιεργημένη έκφραση μεγαλοσχημίας που προσφέρει το παιχνίδι. Το εικονίδιο των 99.999 RP αποπνέει επίπεδο, γευσιγνωσία και μια έφεση στις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής. Σμιλεμένο από αστραφτερό χρυσάφι 100 καρατίων, αυτό το εικονίδιο απεικονίζει το αγαπημένο όπλο του φιλόσοφου-πολεμιστή, στην κορυφή ενός περιστρεφόμενου πυλώνα*.
*Το εικονίδιο δεν περιστρέφεται και δεν είναι κατασκευασμένο από πραγματικό χρυσό. Ούτε καν bitcoin.
Αμφιέσεις για μάτια
Θριαμβευτική Αμφίεση Ματιού Ουρφ
Προστατευτείτε από αιφνιδιασμούς με μια κομψή νέα αμφίεση ματιού που δοξάζει το αγωνιστικό πνεύμα των ανθρώπων με τη μορφή ενός θαλάσσιου ελέφαντα που ποζάρει περήφανα!
Κυριλέ Πακέτο
Κυριλέ Πακέτο – 30% έκπτωση στους 3401 RP (6487 RP μαζί με τους ήρωες)
Αν και το Νέο U.R.F. έγινε κομμάτια (κυριολεκτικά), δεν υπάρχει λόγος να μην πολεμήσετε σαν πραγματικοί αριστοκράτες. Απολαύστε τη λεπτότητα και την υψηλή ραπτική αυτών των κομψών ενδυμασιών σε πολυτελή συσκευασία που περιλαμβάνει τις εξής αμφιέσεις και ήρωες σε προσφορά 30%:
Περιλαμβάνει τις εξής αμφιέσεις:
- Σαγηνευτικός Τζέις
- Σαγηνευτική Βάι
- Σαγηνευτικός Έζρεαλ
- Γκράγκας ο Τζέντλεμαν
- Σίγουρα δεν είναι ο Μπλίτζκρανκ
Περιλαμβάνει τους εξής ήρωες:
- Τζέις
- Βάι
- Έζρεαλ
- Γκράγκας
- Μπλίτζκρανκ
Περιλαμβάνονται τα εξής εικονίδια και μάτια:
- Μάτι Πόρο Λόρδος
- Εικονίδιο Πόρο Λόρδος
Ο θρυλικός Λόρδος Τσο’Γκαθ δεν μπορούσε να είναι παρών στους εορτασμούς, αλλά είναι διαθέσιμος ξεχωριστά για 1820 RP (2405 RP αν δεν έχετε τον ήρωα, γιατί θα πρέπει να προσθέσετε και το δικό του κόστος. Τα Πλάσματα του Κενού δεν χαρίζονται σε κανέναν).
Τραγούδι οθόνης σύνδεσης – «Welcome to Planet URF»
Δεν είναι σωστό να κρατάει τόση δύναμη στα πτερύγιά του ένας θαλάσσιος ελέφαντας. Για αυτό, μπορείτε να κατεβάσετε το μουσικό κομμάτι της οθόνης σύνδεσης, «Welcome to Planet URF» από εδώ. Μην ανησυχείτε αν το χάσετε, καθώς το «Welcome to Planet URF» θα γίνει διαθέσιμο σε όλες τις μεγάλες υπηρεσίες music streaming (σύντομα TM). Γιατί κάθε U.R.F. χρειάζεται το δικό του ύμνο.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers