Συνέντευξη με τον Παγκόσμιο πρωταθλητή στο Smite, JeffHindla

Συνέντευξη παραχώρησε ο JeffHindla, Support της ομάδας Cloud 9 και παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2015 στο Smite

Platforms
 
Genres
,  
Publisher
 
Developer
 

Συνέντευξη παραχώρησε ο JeffHindla, Support της ομάδας Cloud 9 και παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2015 στο Smite

Smite-SMITE-World-Championships

Στο επίσημο site της ομάδας Dignitas έδωσε συνέντευξη ο JeffHindla, παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2015 και μέλος των Cloud 9.

«Με την θέση που κατάφερε να τερματίσει στην Season 1 κέρδισε την θέση του στο SPL της Season 2 (χωρίς να αγωνιστεί στα προκριματικά όπως όλοι οι υπόλοιποι). Παγκόσμιος πρωταθλητής ως Support ο Rosario “JeffHindla” Vilardi, είναι έτοιμος να πάρει θέση και να αγωνιστεί ξανά στο πεδίο μάχης των θεών και να θυμίσει σε όλους πως κατάφερε να βοηθήσει την ομάδα του να κερδίσει κάτι παραπάνω από $1.3 εκατομμύρια τον Ιανουάριο όταν ακόμα “πετούσε” με το λάβαρο των COGnitive Gaming. Μπορείς να αλλάξεις το έδαφος κάτω από τα πόδια του (αναφέρετε στην αλλαγή του χάρτη στο Season 2), μπορείς να παίξεις με τα παιχνίδια του, αλλά να ξέρεις πως τίποτα δεν θα τον σταματήσει από το να σου κλέψει τα objectives, να δώσει -γενναιόδωρα- kills στο ad carry του, ενώ ταυτόχρονα δεν θα σταματήσει ούτε για να πάρει ανάσα να ενημερώνει την ομάδα του για το τι συμβαίνει στον χάρτη».

Καταρχήν, πολλά συγχαρητήρια που κέρδισες το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Smite! Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ την έξαψη και την περηφάνια που ένιωσες όταν στεκόσουν μπροστά από ένα εκατομμύριο ανθρώπους που σε παρακολουθούσαν το live stream να κρατάς ψηλά το τρόπαιο του πρωταθλήματος.

Σε ευχαριστώ! ήταν με διαφορά το μεγαλύτερο κατόρθωμα της ζωής μου.

Smite-cog

Η S2 μας ήρθε με έναν καινούργιο χάρτη για το Conquest. Είχες μερικούς μήνες για να νιώσεις άνετα με τον χάρτη, πιστεύεις ότι ήταν μια αναβάθμιση από τον χάρτη του S1;

Αν ο χάρτης είναι μια αναβάθμιση από μόνος του; Φυσικά, δείχνει πανέμορφος! Μου αρέσουν τα νέα οπτικά εφέ που έχουν τα τέρατα της ζούγκλας (jungle camps), μου αρέσουν οι αλλαγές που έγιναν στην περιοχή της Gold Fury και του Fire Giant. Μου αρέσει που ο FG (Fire Giant) είναι μια μάχη και όχι όπως ήταν παλιά, που ήταν ένα πολύ δύσκολο boss που έπρεπε απλά να κάνεις tank και να το δείρεις, εννοώ πως τώρα πρέπει τουλάχιστον να προσέξεις τι κάνεις την ώρα που το κάνεις. Και μου αρέσει πολύ.

Υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει;

Σχετικά με τον χάρτη; Όχι. όλα τα προβλήματα που υπήρχαν, ξέρεις το να μην μπορείς να χτυπήσεις τα τέρατα και τέτοια, έχουν λυθεί.

Ναι, με το νέο patch θα εξομαλύνουν τα εφέ της GF και του FG, οπότε όλα καλά.

Ναι, ακριβώς!

Λίγες εβδομάδες πριν, διάβασα πως έκανες ένα σχόλιο και είπες πως “είναι αδύνατων ως Support να επιστρέψεις στο παιχνίδι αν μείνεις πίσω” στο S2. Πες μας λίγες παραπάνω λεπτομέρειες πάνω σε αυτό, πες μας τι θα ήθελες να δεις έτσι ώστε να ψάξει να ισχύει αυτό.

Ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι η πτώση του χρυσού που παίρνει ο παίκτης ανά δευτερόλεπτο των αντικειμένων του S1, οπότε αν είσαι πίσω και πρέπει, ξέρεις, να παλέψεις, απλά θα συνεχίσεις να είσαι πίσω και θα χάσεις γιατί θα είσαι πίσω (εννοεί πως υπάρχει ένας φαύλος κύκλος που είναι δύσκολο να σπάσει). Τώρα αν έχεις πλεονέκτημα πρέπει να προσέξεις πολύ έτσι ώστε να μην το χάσει στο αληθινό παιχνίδι.

Οπότε όλα αφορούν τα αντικείμενα με GPS (gold per second);

Λοιπόν, ε ναι… Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να επιστρέψεις στο παιχνίδι μετά από ένα στραβοπάτημα. Ας πούμε, νωρίτερα έπαιζα ένα ranked αγώνα και έτυχε να πεθάνω, όταν επέστρεψα έπρεπε να πάω να παλέψω ξανά… γιατί ξέρεις… αυτό συμβαίνει και πέθανα, φυσικά κέρδισα μερικά assists από τα οποία έβγαλα ένα Χ αριθμό gold όταν επέστρεψα με το gold που είχα αγόρασα μερικά wards και μετά πήγα ξανά σε μάχη. Οπότε ουσιαστικά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να αλλάξω την κατάσταση που βρισκόμουν. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι το εύρος των leeching αλλαγών που τρέχουν από την S1 και είναι ακόμα εδώ. Είναι δύσκολα.

Πρόσφατα έχουμε δει μια αναζωπύρωση των Warrior στην θέση των Supports, ας πούμε σαν τον Sun Wukong και τον Odin. Πιστεύεις ότι θα επιστρέψουν; Θα ξανακυριαρχήσουν όπως το έκαναν πριν το μαζικό nerf στους Warrior’s την προηγούμενη season;

Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο δεν το έχω δει. Προσωπικά, λατρεύω να παίζω με Wukong, πιστεύω πως είναι μακράν ο ευχάριστος από τους Warriors για να παίξεις, γιατί ξέρεις, είσαι μέσα σε ένα teamfight και απλά κινείσαι χωρίς να σε ενοχλεί κάποιος. Πιστεύω ότι πολύ διασκεδαστικός θεός για να παίξεις, αλλά δεν τον βλέπω συνέχεια ούτε κάποιον άλλο [Warrior], οπότε αυτό που μου είπες δεν το έχω δει να συμβαίνει καθόλου. Πάντως αν συμβαίνει είναι οκ, απλά προτιμώ τους Guardians.

Smite-fenrir-lord

 Όπως και το φαινόμενο που σου προανέφερα με τους Warrior, έχουμε δει και Assassin’s στο ρόλο των Supports με τον Fenrir να κυριαρχεί. Γιατί αυτό;

Ο Fenrir είναι διασκεδαστικός! Νομίζω πως αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος. Εκτός από αυτό ο Fenrir νικάει τον Cupid  επειδή αυτός [Cupid] δεν μπορεί να φύγει μακριά από τον Fenrir λόγο της 3ης του Fenrir. Ακόμα είναι πολύ καλός και ενάντια στον Xbalanque. Οπότε μπορώ να υποθέσω ότι αυτοί είναι οι σημαντικότεροι λόγοι μιας και τώρα βλέπουμε συνέχεια τον Cupid και τον Xbalanque.

Έχεις παίξει καθόλου με την Bellona; Έτυχε να την δεις καθόλου στην Duo lane;

Ειλικρινά όχι. Όπως με όλους τους θεούς που βγαίνουν περιμένω μέχρι να έρθουν σε ισορροπία με τους υπόλοιπους θεούς, το οποίο μάλλον θα γίνει στο επόμενο patch, οπότε περιμένω μέχρι να επενδύσω χρόνο σε αυτήν. Από αυτά που έχω ακούσει είναι πολύ δυνατή και τα πάει πολύ καλά ως Support. Αλλά δεν την έχω δοκιμάσει.

Με τον νέο χάρτη εισήχθησαν νέα αντικείμενα και έγιναν αλλαγές σε αυτά που υπήρχαν. Μια από αυτές τις αλλαγές έγιναν στο Sovereignty το οποίο χωρίζεται σε μια νέα εκδοχή του Sovereignty και του Heartward Amulet. Φαίνεται πως η Hirez έχει χωρίσει ένα σκληρό αντικείμενο σε δύο, αναγκάζοντας έτσι τα supports να κλειδώσουν μια παραπάνω θέση στα αντικείμενα τους, αν βάλουμε και τις Boots μαζί με τα Winged Blade και Magi’s Blessing αφήνουμε μόνο μια κενή θέση για κάποιο counter αντικείμενο. Πιστεύεις πως αυτό ισχύει; 

Δεν νομίζω πως αυτό είναι αλήθεια. Νομίζω πως, όταν χωρίζεις το Sov, το οποίο στην S1 ήταν μακράν το καλύτερο αμυντικό αντικείμενο, τώρα μετά τις αλλαγές πιστεύω πως υπάρχει περισσότερος χώρος για τα build’s απ’ ότι στο παρελθόν. Δεν χρειάζεται μετά από το  Midas’ Boots να πηγαίνουμε σε Sovereignty σε κάθε παιχνίδι! Πιθανότατα τώρα θα πηγαίνουμε σε Sov πρώτα, αν και σε μερικά παιχνίδια αγοράζω πρώτα Heartward. Νομίζω πως τώρα υπάρχει περισσότερος χώρος σε ξεχωριστά build που θα εξαρτιόνται από τις ομάδες. Winged Blade’s είναι πολύ καλό, Midgardian Mail’s καλό, μερικές φορές και το επίπεδο δύο του Silver Talisman σε κάνει να αναρωτιέσαι αν είναι καλό.. ειλικρινά εξαρτάτε… Μετά τις αλλαγές σε κάθε παιχνίδι το build θα διαφέρει. Υπάρχουν βέβαια κάποια αντικείμενα που είναι αντικειμενικά καλά αλλά δεν νομίζω πως θα τα βλέπουμε όλα σε κάθε παιχνίδι όπως παλιά.

Άρα πιστεύεις ότι υπάρχει ένας βασικός πυρήνας αντικειμένων αλλά πρέπει να σκέφτεσαι και το τι θα αγοράσεις για το build σου;

Ναι, αυτό ακριβώς. Αυτό νομίζω ότι είναι μια καλύτερη διατύπωση… Αν αγοράσεις Sov και μετά Heartward δεν σημαίνει ότι είναι λάθος, ίσα ίσα γενικά είναι το βασικό build για support, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και πάντα σωστό.

Θα σου άρεσε να είναι ποιο συχνό φαινόμενο να παίρνεις εσύ Sov ή Heartward, και ο solo laner της ομάδας να παίρνει το άλλο; Ας πούμε αν ο solo laner έχει αντίπαλο Mage να παίρνει Heartward και εσύ Sov;

Ναι, θα μου άρεσε πολύ να συμβαίνει κάτι τέτοιο και για να είμαι ακριβής συμβαίνει, τουλάχιστον στα ranked. Δύο φορές σήμερα με ρώτησαν άτομα που έπαιζαν Solo ενάντια σε μάγους αν μπορούν να πάρουν το Heartward ή αν έχω σκοπό να το πάρω εγώ. Και εγώ λέω “Φυσικά και μπορείς να το πάρεις”, οπότε εγώ παίρνω Silver Talisman για να έχω και εγώ magic defense οπότε είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν σε βοηθάει εννοείτε πως πρέπει να το αγοράσεις.

Είναι πολύ ευχάριστα αυτά που μας λες και μοιάζει σαν αυτό ακριβώς να είχε στο μυαλό τους οι άνθρωποι της Hi-rez όταν έκαναν αυτές τις αλλαγές.

Αλήθεια αυτό είναι πολύ καλό. Δεν πρόκειται να σου πω τι να αγοράσεις, καταλαβαίνεις τι εννοώ; Αν μπορείς να μου γλιτώσεις μερικά λεφτά θα το δεχτώ!

Γιατί πιστεύεις ότι κανένας δεν αγοράζει πια Talaria Boots ή Travellers Shoes; Η επιπλέον ταχύτητα που σου δίνουν ή το επιπλέον HP5 (αναγέννηση ζωής ανά δευτερόλεπτο) όταν είσαι εκτός μάχης φαίνονται τέλεια για τα Supports.

Έχω σκεφτεί αρκετά και γι ’αυτό, ξέρεις όταν αγοράζεις Reinforced Greaves που σου δίνουν 30% μείωση στο CC που δέχεσαι και σε σώζουν τόσο συχνά είναι ένας πολύ καλός λόγος να τις αγοράσεις έναντι των Talaria Boots ή Travellers Shoes. Μην ξεχνάς ότι για πολλά Supports το να έχουν damage ή λίγο περισσότερο μείωση στον χρόνο των μαγειών είναι εξίσου σημαντικό. Πιστεύω ότι υπάρχει σωστός χρόνος μέσα σε έναν αγώνα που θα μπορούσε κάποιος να αγοράσει αυτές τις μπότες αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος έχει ανακαλύψει ποιος χρόνος είναι αυτός. Δεν νομίζω ότι είναι φρικτές επιλογές απλά δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο του παιχνιδιού οι συγκεκριμένες μπότες είναι καλύτερες από τις εναλλακτικές επιλογές που υπάρχουν στο παιχνίδι.

Σε ποιες περιπτώσεις αγοράζεις ποια αρχικά αντικείμενα; Συμπεριλαμβανομένου και του Bluestone Pendant ή του Death’s Toll σε Supports που προκαλούν physical damage όπως ας πούμε ο Guan Yu.

Όπως το βλέπω εγώ πάει πρώτα Mark of the Vanguard αν θέλεις να μπεις με τα μούτρα σε μια lane και να ξεκινάς μάχη για τα creeps κλπ. Το Watchers’s Gift είναι αν δεν θες να κάνεις αυτό που μόλις είπα (αν θες δηλαδή να παίξεις ποιο σοβαρά και συντηρητικά). Και το Bluestone Pendant αν θες να παίξεις με Warrior -αν και δεν έχω παίξει ιδιαίτερα πολύ με αυτούς. Ο λόγος που θα πάρει κάποιος το Bluestone Pendant είναι προφανώς για την παθητική ικανότητα που έχει να αναγεννά mana. Δεν νομίζω ότι υπάρχει παίκτης αυτήν την στιγμή που να υποτιμά αυτήν την παθητική ικανότητα και είναι τρομερά μεγάλη βοήθεια στους Warriors. Αν και εγώ δεν το χρησιμοποιώ τόσο πιστεύω ότι είναι πολύ καλό αντικείμενο.

Στο stream που έκανες νωρίτερα σήμερα είπες πως το Mark of the Vanguard δεν είναι τόσο καλό όσο το Watcher’s Gift. Έχει αυτό να κάνει με το buff στο Watcher’s Gift που θα έρθει στο επόμενο patch;

Όχι, δεν έχει νομίζω ότι το Vanguard είναι καλό μόνο αν έχεις όρεξη να ξεκινάς μάχες συνέχεια μέσα στο lane σου, αλλά εκτός αν είσαι τόσο καλός ώστε να κερδίζεις συνέχεια kills σε οδηγεί στο να είσαι μονίμως εκτός θέση άρα και ευάλωτος. Εννοείτε πως έχει την θέση του μέσα στο παιχνίδι ας πούμε αν αντιμετωπίζεις διπλό lane με DoT εχθρούς τότε το Vanguard είναι σωστό. Αλλά εμένα μου αρέσει περισσότερο το Watcher’s, δεν είμαι ιδιαίτερα καλός στο farming οπότε με βοηθά περισσότερο.

Smite-jeffhindla-Bacchus

Στο patch αυτής της εβδομάδας θα έχουμε buffs σε τρεις Guardians τον Bacchus τον Cabrakan και τον Kumbhakarna. Πιστεύεις ότι αυτές οι αλλαγές θα τους βοηθήσουν να συμβαδίσουν με το παιχνίδι;

Είμαι τρομερά ενθουσιασμένος για το buff στον Bacchus, είναι τέλειο! Νομίζω ότι αυτές οι αλλαγές είναι ζωτικής σημασίας και έπρεπε να γίνουν πριν από καιρό. Ο Συγκεκριμένος θεός είχε κάποια γνωστά προβλήματα και όσοι παίζουν με αυτόν το ήξεραν, ας πούμε η 3τη του [Bacchus’ Belch of the Gods ability] κάθε φορά που προσπαθείς να την κάνεις σε κάποιον εχθρό υπάρχει τρόπος να σε σταματήσουν… Οπότε ναι είμαι ενθουσιασμένος, επίσης το buff θα τον βοηθήσει πολύ απέναντι στον Geb και τον Sobek γιατί πρακτικά τώρα έχεις μια παραπάνω ικανότητα που όντως μπορείς να την χρησιμοποιήσεις απέναντι τους. Οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένος με την αλλαγή, θέλω να δω πως θα εφαρμοστεί μέσα στο παιχνίδι γιατί ξέρεις.. μπορεί να μην είναι αρκετό. Επίσης καλή αλλαγή είναι και ο μετρητής που έχεις στην παθητική του ικανότητα είναι πολύ καλή, αν και δεν νομίζω πως ενοχλούσε ιδιαίτερα κάποιον έτσι όπως ήταν είναι καλό που την έφτιαξαν.

Ξέρεις, στο πρώτο επίπεδο μπορείς να γεμίσεις την παθητική ικανότητα του Bacchus (Drunk-O-Meter) με τρία γεμίσματα αντί για 5, οπότε είναι αρκετά σημαντικό.

Ναι, δεν διαφωνώ είναι πολύ μεγάλη αλλαγή και σίγουρα καλή.

Θα δούμε και ένα buff στον Crabrakan και ξέρω ότι δεν τον βλέπουμε στον ρόλο του Support τόσο συχνά. Πιστεύεις ότι με τις αλλαγές που θα γίνουν θα τον βλέπουμε συχνότερα ως Support ή δεν θα είναι αρκετό;

Σίγουρα θα τον βοηθήσει. Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο να αλλάξει την θέση που παίζει δεν έχω παίξει ιδιαίτερα πολύ μαζί του αλλά τις φορές που το έκανα είδα πως αν χάσεις την πρώτη του χάνεις και την δεύτερη οπότε χάνεις και την τρίτη του και συνήθως οι εχθροί μου με τιμωρούσαν γι ’αυτό. Οπότε οι αλλαγές είναι ευχάριστες.

Με τρομάζει η σκέψη ενός Cabrakan μετά τις αλλαγές που θα πάει στην ζούγκλα και μου επιτεθεί από εκεί.. ξέρω πως δεν θα μπορώ να κάνω κάτι να τον σταματήσω.

[γέλια] ναι μάλλον θα έρθει με πολύ φόρα και θα είναι σε φάση “έρχομαι για σένα” [γέλια].

Και τέλος ο Kumbhakarna, ένας υπό-χαρακτήρας με ρόλο support. Η τρίτη του θα επιστρέψει στην μορφή που ήταν όταν προτο-βγήκε ο χαρακτήρας. Τι πιστεύεις γι ’αυτό;

Φυσικά και θα τον βοηθήσει, θα πάρει ένα buff το οποίο είναι εξαιρετικό. Αλλά δεν πιστεύω πως μετά τις αλλαγές θα δούμε μια αλλαγή στο πως βλέπουν οι παίκτες τον συγκεκριμένο θεό, μην ξεχνάς ότι είναι ο ίδιος θεός με τα ίδια προβλήματα. Είναι καλό που βλέπουμε μια προσπάθεια ενδυνάμωσης του είναι πολύ καλό.

Παίζεις πολλά ranked. Υπάρχουν κάποια προβλήματα που εμφανίζονται συχνά; Τι μπορούν να γίνει γι ’αυτό;

Ναι υπάρχει μια συμβουλή: Μπες στο Curse! Μίλα! Βγάζε.. λέξεις! Πες στους συμπαίκτες τι κάνεις ή τι έχεις σκοπό να κάνεις. Το Curse είναι πολύ σημαντικό στα ranked, στα οποία παίζεις για να κερδίσεις και αν δεν χρησιμοποιείς το Curse θέτεις την ομάδα σου σε μειονεκτική θέση. Το Curse για οποιοδήποτε Support είναι ειλικρινά ένα όνειρο. Το να είσαι σε θέση να μιλάς με τους συμπαίκτες σου σε οποιοδήποτε MOBA και να κάνεις σχέδια μάχης, το να λες που πας και γιατί και γενικά να δίνεις πληροφορίες είναι τόσο σημαντικό που ειλικρινά δεν ξέρω πως μπορεί κάποιος να παίξει χωρίς αυτό.

Από την δικιά μου εμπειρία στα ranked παιχνίδια υπάρχει πρόβλημα στους περισσότερους στο πως θα γυρίσουν ένα παιχνίδι όταν έχουν μείνει πίσω. Τι έχεις να πεις γι ’αυτό;

Όταν μένεις πίσω πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι έξυπνα. Να μπαίνεις σε μάχη μόνο όταν έχεις κάτι να κερδίσεις από αυτήν και όταν μπαίνεις να φέρεσαι έξυπνα. Είναι δύσκολο να γυρίσεις ένα παιχνίδι στο οποίο έχεις μείνει πίσω γι ’αυτό πρέπει να αναγνωρίζεις τις καλές μάχες και να τις κερδίζεις.

Ευχαριστώ πολύ για την κουβέντα. Θέλεις να δηλώσεις κάτι; 

Ευχαριστώ για την ερώτηση, λατρεύω να δίνω συνεντεύξεις, ειλικρινά το εκτιμώ! Θέλω να κάνω μερικές δηλώσεις για την ομάδα μου και για όλους τους συντελεστές στο Cloud 9 και τους sponsors μας. Ευχαριστώ πολύ παιδιά μας συμπεριφέρεστε πολύ όμορφα και ανυπομονούμε να αρχίσουμε να παίζουμε ξανά!

Περισσότερα νέα για το Smite