The Order: 1886 – Review

Το The Order: 1886 είναι ένας κινηματογραφικής εμπειρίας τίτλος, με third-person χαρακτηριστικά

Το The Order: 1886 είναι ένας κινηματογραφικής εμπειρίας τίτλος, με third-person χαρακτηριστικά και stealth μηχανισμούς της Ready at Dawn (developer). Το The Order: 1886 αποτελεί αποκλειστική κυκλοφορία του PS4.

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα Λονδίνο…

Η Ready at Dawn το είπε… και το έκανε! Το ¨The Order: 1886¨ είναι ο κινηματογράφος ενσωματωμένος μέσα σε ένα ¨δισκάκι βιντεοπαιχνιδιού¨. Η ιστορία του τίτλου -έπεται ο οπτικοακουστικός τομέας- είναι το πιο αξιοσημείωτο κομμάτι του, το οποίο δυστυχώς δεν μπήκε στη διαδικασία να κορυφωθεί. Συνοπτικά, αν και η ομάδα ανάπτυξης προετοίμαζε τον τίτλο για 5 ολόκληρα χρόνια, το αποτέλεσμα ήταν πολύ αμφιλεγόμενο – όπως και τα συναισθήματά μας.

Έχοντας ένα πολύ υποσχόμενο σενάριο, στο The Order: 1886 λείπει το ¨ζουμί¨ από την πλοκή! Οι στιγμές κορύφωσης αποτελούν ¨είδος προς εξαφάνιση¨ και σε γενικά πλαίσια ο τίτλος δεν κατάφερε να συγκλονίσει. Αντιθέτως, έκανε focus σε πολύ ασήμαντα σημεία –τα οποία ήταν και η καταδίκη του. Παρ’ όλα αυτά, σε σύγκριση με το παικτικό σύστημα και τους άλλους τομείς, η ιστορία, όπως προαναφέραμε, είναι το πιο αξιοσημείωτο κομμάτι του The Order: 1886, κυρίως λόγω της κινηματογραφικής αίσθησης που εκπέμπει. Το παιχνίδι αποτελεί κάτι καινούργιο στο χώρο του gaming (χωρίς προγόνους) οπότε θα μπούμε ευθέως στη διαδικασία να παρουσιάσουμε την ιστορία, χωρίς αναδρομές στο παρελθόν ή κάποια διασαφήνιση περί τίτλου.

Σε γενικά πλαίσια, το The Order: 1886 μας ταξιδεύει σε μία εναλλακτική ιστορία του Λονδίνου, όπου υπάρχει πόλεμος μεταξύ ¨ειδών¨ (άνθρωποι εναντίων lycans). Με μία γρήγορη αναδρομή στο παρελθόν, μαθαίνουμε ότι όλα ξεκίνησαν ανάμεσα στον 7ο με 8ο αιώνα μ.Χ. όπου μία μυστηριώδες επιδημία άρχισε να κυριεύει τους ανθρώπους, οδηγώντας τους αρχικά σε κτηνώδη συμπεριφορά, και μετέπειτα στα ίδια τα κτήνη.

the-order-1886

Η πρώτη άμυνα εναντίων των λυκανθρώπων υπήρξε ο βασιλιάς Αρθούρος και οι Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης. Οι συγκεκριμένοι ανακάλυψαν το «Μαύρο Νερό», ένα ιδιαίτερο υγρό που μπορούσε να αυξήσει το μέσο όρο ζωής, αλλά και να επουλώσει πληγές. Συνοπτικά, η ελπίδα φάνηκε να επιστρέφει για την ανθρωπότητα.
Φτάνοντας στη σημερινή εποχή (Λονδίνο), θα συναντήσετε τον Sir Galahad, ο οποίος θα είναι και ο πρωταγωνιστής του τίτλου. Με τον Sir Galahad, ανήκετε στο σημερινό Τάγμα των Ιπποτών, εκτελώντας τα καθήκοντά σας, τα οποία δεν είναι άλλα, από το να προστατεύσετε την ανθρωπότητα από τους lycans, αλλά και από την κατώτερη τάξη (πάλη των τάξεων).

Τάγμα εν δράση…

Το gameplay, η εταιρία ανάπτυξης το βάζει σε τρίτη μοίρα, όπως άλλωστε είχε δηλώσει. Παρ’ όλα αυτά, ένα παιχνίδι που δεν έχει καλά σχεδιασμένο παικτικό σύστημα κινείται, σε ¨ρηχά νερά¨. Η Ready at Dawn, αν και πήρε αυτό το ρίσκο, δεν κατάφερε να το αξιοποιήσει με τρόπο μοναδικό, ώστε να το φέρει εις πέρας. Το gameplay του τίτλου είναι περιορισμένο, χωρίς μεγάλη ελευθερία κινήσεων και με αρκετούς broken μηχανισμούς.

Σε πρώτο στάδιο ακόμη και το παικτικό σύστημα διακατέχεται από ένα κινηματογραφικής αίσθησης στίγμα. Το συγκεκριμένο, γίνεται έκδηλο από τα quick-time events, τα οποία κυριαρχούν ποσοτικά στον τίτλο. Μέσω των events αυτών, η Ready at Dawn κατάφερε – άθελα της – να περιορίσει την ελευθερία κινήσεων και σε γενικά πλαίσια το όλο παικτικό σύστημα. Ο μεγάλος τους αριθμός, γρήγορα μας έδειξε ότι ο τίτλος δεν είναι όσο ¨παιχνίδι θα έπρεπε να είναι¨!

Συνεχίζοντας, το The Order: 1886 είναι ένα ¨καθαρά¨ single-player παιχνίδι, το οποίο φαίνεται απίστευτα στάσιμο στην πλοκή των αποστολών του. Με λίγα λόγια, τα main missions, ακολουθούν μία συνηθισμένη ροή. Αν και σε κάθε αποστολή θα βρίσκεστε σε διαφορετικά μέρη, η πλοκή δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, έχοντας ένα πρόγραμμα που λέει ¨επαναστάτης-stealth μηχανισμός- και λίγο lycans¨.

gif1

Στο The Order: 1886 οι εχθροί σας κυρίως θα είναι οι επαναστάτες της κατώτερης τάξης, ενώ οι λυκάνθρωποι έρχονται σε ορισμένα σημεία και κορυφώνουν τη δράση. Παρ’ όλα αυτά, η διάρκεια του τίτλου – η οποία είναι ελάχιστη – δεν επιτρέπει στους λυκανθρώπους να γίνουν κάτι το αξιοσημείωτο, πόσο μάλλον να γίνει το κερδοφόρο κομμάτι του παιχνιδιού.

Έπειτα, μεγάλο μέρος στον τίτλο καταλαμβάνει το stealth σύστημα. Το συγκεκριμένο, συνοδεύεται συνήθως από τα quick-time events, ώστε να δώσει αυτήν την κινηματογραφική αίσθηση που αποζητά απεγνωσμένα η εταιρία ανάπτυξης. Αν και το παιχνίδι έχει αρκετές stealth στιγμές, δεν αποτελούν κάτι το μοναδικό, μιας και δεν τους δίνεται η δυνατότητα να αναπτυχθούν καθώς πρέπει.

Στα θετικά του τίτλου μπορούμε να προσθέσουμε τα εξαιρετικά όπλα που κατέχετε για την τότε εποχή. Στο παιχνίδι, υπάρχει ποικιλία από rifles, shotguns, rocket launchers, snipers, flamethrowers, machine guns, mini guns, grenades, μέχρι mines και πολλά άλλα, που συνδυάζονται με την αισθητική του 19ου αιώνα. Με λίγα λόγια, δεν θα νιώσετε να σας οδηγούν σε ένα sci-fi είδος παιχνιδιού, παρόλο που όλο το σκηνικό δεν αρμόζει στον 19ο αιώνα.

Τα χρώματα… και όλα τα υπόλοιπα…

Η Ready at Dawn, σε δήλωσή της είχε πει ότι στο The Order: 1886, δεν θα έβαζε το frame rate σε προτεραιότητα. Για άλλη μία φόρα, το είπε… και το έκανε, έχοντας τα γραφικά και τον ήχο στην πρωτιά, αντί του frame rate.

Η εταιρία ανάπτυξης κατάφερε επιτυχώς αυτό που τονίζουμε τόση ώρα… την κινηματογραφική εμπειρία! Το The Order: 1886 μπορεί να τρέξει στα 30fps, έχοντα 1080p ανάλυση. Σε αυτό βοηθάει αρκετά και η RAD Engine 4, δίνοντάς μας ποικιλία από χρώματα και την κατάλληλη αίσθηση. Τέλος, τα textures και τα animations είναι λεπτομερειακά σχεδιασμένα, όπως και τα cinematics όπου προσφέρουν μία ρεαλιστική ατμόσφαιρα.

the-order-18862

Όσον αφορά τον τομέα του ήχου, η Ready at Dawn φρόντισε τα καλύτερα! Και όταν λέω τα καλύτερα, αναφέρομαι στον Jason Graves, έναν από τους κορυφαίους συνθέτες βιντεοπαιχνιδιών (έχουμε δει τη μουσική του σε τίτλους όπως τα Dead Space, Silent Hunter, Tomb Raider). Επίσης, εξαιρετική δουλεία κάνει και το voice acting, έχοντας εξαιρετικές ερμηνείες, όπως αυτή του Neil Grainger (τον έχουμε συναντήσει και σε τίτλους όπως το AC: Unity, Killzone, Fable). Συνοπτικά, η μουσική είναι εξαιρετική, αλλά και τα υπόλοιπα εφέ λειτουργούν εξαίσια και την κατάλληλη στιγμή.

Μία κινηματογραφική εμπειρία…

Το The Order: 1886 είναι ξεχωριστό στο είδος του, κατευθυνόμενο στα μονοπάτια μιας ταινίας. Το σενάριο είναι ξεχωριστό και αρκετά έξυπνο, αλλά δυστυχώς δεν συγκλονίζει, έχοντας ελάχιστες στιγμές κορύφωσης και διάρκεια. Από την άλλη, το παικτικό σύστημα είναι αρκετά περιορισμένο, λόγω των υπερβολικά πολλών quick-time events, αλλά και του πρόχειρου σχεδιασμού του stealth συστήματος. Παρ΄ όλα αυτά, οι ποικιλία όπλων δίνει μια ζωηρότητα στον τίτλο και ανεβάζει λιγάκι το παικτικό σύστημα. Τέλος, τα γραφικά και ο ηχητικός τομέας βρίσκονται στις δόξες τους… Οι voice actors έκαναν εξαιρετική δουλειά, αλλά και η εταιρία ανάπτυξης έδωσε βάση στον γραφικό τομέα, παρέχοντας μία όμορφη ατμόσφαιρα και ένα φαντασμαγορικό Λονδίνο.

gif2

Το The Order: 1886 θα πρόσφερε περισσότερα ως ταινία ή novel, αλλά παρ’ όλα αυτά, κατάφερε να δώσει μία ξεχωριστή εμπειρία και σαν βιντεοπαιχνίδι…

Θετικά

  • Εξαιρετικό voice Acting
  • Φαντασμαγορική απεικόνιση του Λονδίνου
  • Ποικιλία από υπέροχα όπλα
  • Έξυπνο σενάριο

Αρνητικά

  • Δεν κορυφώνεται το σενάριο
  • Οι συγκρούσεις με τους lycans είναι ελάχιστες
  • Μικρή διάρκεια
  • Κακοσχεδιασμένο stealth σύστημα
  • Περισσότερο ταινία… παρά παιχνίδι
Το The Order: 1886 είναι ένας κινηματογραφικής εμπειρίας τίτλος, με third-person χαρακτηριστικά και stealth μηχανισμούς της Ready at Dawn (developer). Το The Order: 1886 αποτελεί αποκλειστική κυκλοφορία του PS4. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα Λονδίνο... Η Ready at Dawn το είπε... και το έκανε! Το ¨The Order: 1886¨ είναι ο κινηματογράφος ενσωματωμένος μέσα σε ένα ¨δισκάκι βιντεοπαιχνιδιού¨. Η ιστορία του τίτλου -έπεται ο οπτικοακουστικός τομέας- είναι το πιο αξιοσημείωτο κομμάτι του, το οποίο δυστυχώς δεν μπήκε στη διαδικασία να κορυφωθεί. Συνοπτικά, αν και η ομάδα ανάπτυξης προετοίμαζε τον τίτλο για 5 ολόκληρα χρόνια, το αποτέλεσμα ήταν πολύ αμφιλεγόμενο – όπως και τα συναισθήματά μας. Έχοντας ένα πολύ υποσχόμενο σενάριο, στο The Order: 1886 λείπει το ¨ζουμί¨ από την πλοκή! Οι στιγμές κορύφωσης αποτελούν ¨είδος προς εξαφάνιση¨ και σε γενικά πλαίσια ο τίτλος δεν κατάφερε να συγκλονίσει. Αντιθέτως, έκανε focus σε πολύ ασήμαντα σημεία –τα οποία ήταν και η καταδίκη του. Παρ’ όλα αυτά, σε σύγκριση με το παικτικό σύστημα και τους άλλους τομείς, η ιστορία, όπως προαναφέραμε, είναι το πιο αξιοσημείωτο κομμάτι του The Order: 1886, κυρίως λόγω της κινηματογραφικής αίσθησης που εκπέμπει. Το παιχνίδι αποτελεί κάτι καινούργιο στο χώρο του gaming (χωρίς προγόνους) οπότε θα μπούμε ευθέως στη διαδικασία να παρουσιάσουμε την ιστορία, χωρίς αναδρομές στο παρελθόν ή κάποια διασαφήνιση περί τίτλου. Σε γενικά πλαίσια, το The Order: 1886 μας ταξιδεύει σε μία εναλλακτική ιστορία του Λονδίνου, όπου υπάρχει πόλεμος μεταξύ ¨ειδών¨ (άνθρωποι εναντίων lycans). Με μία γρήγορη αναδρομή στο παρελθόν, μαθαίνουμε ότι όλα ξεκίνησαν ανάμεσα στον 7ο με 8ο αιώνα μ.Χ. όπου μία μυστηριώδες επιδημία άρχισε να κυριεύει τους ανθρώπους, οδηγώντας τους αρχικά σε κτηνώδη συμπεριφορά, και μετέπειτα στα ίδια τα κτήνη. Η πρώτη άμυνα εναντίων των λυκανθρώπων υπήρξε ο βασιλιάς Αρθούρος και οι Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης. Οι συγκεκριμένοι ανακάλυψαν το «Μαύρο Νερό», ένα ιδιαίτερο υγρό που μπορούσε να αυξήσει το μέσο όρο ζωής, αλλά και να επουλώσει πληγές. Συνοπτικά, η ελπίδα φάνηκε να επιστρέφει για την ανθρωπότητα. Φτάνοντας στη σημερινή εποχή (Λονδίνο), θα συναντήσετε τον Sir Galahad, ο οποίος θα είναι και ο πρωταγωνιστής του τίτλου. Με τον Sir Galahad, ανήκετε στο σημερινό Τάγμα των Ιπποτών, εκτελώντας τα καθήκοντά σας, τα οποία δεν είναι άλλα, από το να προστατεύσετε την ανθρωπότητα από τους lycans, αλλά και από την κατώτερη τάξη (πάλη των τάξεων). Τάγμα εν δράση... Το gameplay, η εταιρία ανάπτυξης το βάζει σε τρίτη μοίρα, όπως άλλωστε είχε δηλώσει. Παρ’ όλα αυτά, ένα παιχνίδι που δεν έχει καλά σχεδιασμένο παικτικό σύστημα κινείται, σε ¨ρηχά νερά¨. Η Ready at Dawn, αν και πήρε αυτό το ρίσκο, δεν κατάφερε να το αξιοποιήσει με τρόπο μοναδικό, ώστε να το φέρει εις πέρας. Το gameplay του τίτλου είναι περιορισμένο, χωρίς μεγάλη ελευθερία κινήσεων και με αρκετούς broken μηχανισμούς. Σε πρώτο στάδιο ακόμη και το παικτικό σύστημα διακατέχεται από ένα κινηματογραφικής αίσθησης στίγμα. Το συγκεκριμένο, γίνεται έκδηλο από τα quick-time events, τα οποία κυριαρχούν ποσοτικά στον τίτλο. Μέσω των events αυτών, η Ready at Dawn κατάφερε - άθελα της - να περιορίσει την ελευθερία κινήσεων και σε γενικά πλαίσια το όλο παικτικό…

7

Καλό

Μία κινηματογραφική εμπειρία...

Το The Order: 1886 είναι ο κινηματογράφος ενσωματωμένος μέσα σε ένα ¨δισκάκι βιντεοπαιχνιδιού¨!

Gameplay

5.5

Διάρκεια

5

Γραφικά

8.5

Ήχος

9

User Rating : 4.85 ( 2 votes)
7
Περισσότερα νέα για το The Order: 1866