Καλώς ορίσατε στις επίσημες σημειώσεις ενημέρωσης 5.2! Καθώς πολλές από τις αλλαγές που κάναμε το 2015 είναι στη διαδικασία οριστικοποίησης, διαπιστώσαμε ότι μπορούσαμε εν τέλει να αντιμετωπίσουμε κάποιες από τις σχεδιαστικές προκλήσεις που υπήρχαν εδώ και καιρό στο παιχνίδι.
Όπως το Αγκάλιασμα Θανάτου.
Το Αγκάλιασμα Θανάτου ήταν πάντα ένα δύσκολο αντικείμενο όσον αφορά την ισορροπία και, όπως με τον Όλεθρο των Απέθαντων, διαπιστώσαμε τελικά ότι, αν θέλαμε να έχουμε υγιείς μάγους δολοφόνους στο παιχνίδι θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα στη ρίζα του. Τελικά, αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε εντελώς το Αγκάλιασμα Θανάτου (μην ξεχάσετε να διαβάσετε τους λόγους για περισσότερες πληροφορίες!), αλλά αυτό μας δίνει, επίσης, τη δυνατότητα να δώσουμε ωραία αντικείμενα και στοιχεία σε ήρωες που ήταν δέσμιοι αυτού του αντικειμένου για την απόδοσή τους (ή δέσμιοι του φόβου μας μην τυχόν και αγοράσουν το αντικείμενο).
Τα κακά νέα, ωστόσο, είναι ότι δεν μπορέσαμε να ασχοληθούμε με όλα όσα θέλαμε στην ενημέρωση 5.2 και γι’ αυτό θα ολοκληρώσουμε τις αλλαγές στην ενημέρωση 5.3. Στην 5.2, έχουμε την Άρι και την Άνι (και όχι, δεν δίνουμε προτεραιότητα βάσει αλφαβητικής σειράς), αλλά να αναμένετε κάποιες αλλαγές για ήρωες, όπως οι Βέιγκαρ, Μορντεκάιζερ και Καταρίνα, καθώς και νέες εκδόσεις αντικειμένων με Ισχύ Ικανότητας 120 στο εγγύς μέλλον (μικρή προειδοποίηση: για το αντικείμενο θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος, γι’ αυτό και δεν υποσχόμαστε τίποτα!).
Κάποιοι παρατήρησαν σε αυτήν την ενημέρωση μια θεματική ομαδοποίηση γύρω από την έννοια του «αντι-δολοφόνου», αλλά προσπαθούμε να διευρύνουμε τον ορισμό του επιτυχούς δολοφόνου πέρα από τη στενή περιγραφή κάποιου που σκοτώνει γρήγορα ευάλωτους στόχους. Εναλλακτικά, αν ένας δολοφόνος είναι απλώς υπερβολικά αποτελεσματικός σε αυτό που κάνει, αυτό αποτελεί μια ακόμη πρόκληση για εμάς. Πάντα θα υπάρχει μια λεπτή διαχωριστική γραμμή για τη δημιουργία ενός υγιούς δολοφόνου, αλλά θα θέλαμε να ζούμε σ’ έναν κόσμο όπου οι δολοφόνοι έχουν κι αυτοί μια θέση στο παιχνίδι, μαζί με άλλους τύπους μάγων. Αυτή η διαδικασία θα είναι διαρκής και θα σας ενημερώνουμε για την πορεία της.
Τέλος… Ελπίζουμε ότι όλοι είναι καλά με τις θέσεις που έλαβαν στην κατάταξη! Θέλουμε να σας ευχηθούμε κάθε επιτυχία στους αγώνες σας, αλλά αυτό καταλήγει να είναι κάπως παράδοξο, μιας και κάποιοι πρέπει να χάσουν για να κερδίσουν οι υπόλοιποι. Έτσι, αντί να δείξουμε προτίμηση σε κάποιον, σας ευχόμαστε καλή διασκέδαση. Αυτά.
Τα στατιστικά είναι εδώ.
Αφαίρεση του Αγκαλιάσματος Θανάτου
Αρχικός στόχος του Αγκαλιάσματος Θανάτου ήταν να σχεδιάσουμε ένα αντικείμενο για την αντιμετώπιση των τανκ, τη στιγμή που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Ωστόσο, μετά την κυκλοφορία του Μαρτυρίου της Λιάντρι, η αντιμετώπιση των τανκ άρχισε να γίνεται καίγοντάς τα κι έτσι το Αγκάλιασμα Θανάτου έγινε το αντικείμενο των δολοφόνων που αποκτούσαν ένα επιπλέον δυνατό ξόρκι, παράλληλα με το πανίσχυρο κιτ ξορκιών τους. Παρόλο που θέλουμε να δίνουμε δυνατότητες επιλογής αντικειμένων σε όσους το επιθυμούν, η ύπαρξη και μόνο του Αγκαλιάσματος Θανάτου μάς έχει πονοκεφαλιάσει πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά και σήμερα:
- Η προσθήκη του Αγκαλιάσματος Θανάτου σε ένα κιτ ικανοτήτων με μεγάλες δυνατότητες πρόκλησης ζημιάς ευθύνεται πολλές φορές για την έκπληξη που νιώθει κάποιος, όταν πεθαίνει στη στιγμή χωρίς καλά καλά να το καταλάβει. Στο παρελθόν, όταν βλέπαμε μάγους να αγοράζουν το Αγκάλιασμα Θανάτου για να διπλασιάσουν την επιθετική ισχύ τους, έπρεπε να αλλάξουμε τις ισορροπίες του εκάστοτε ήρωα, κάτι που τον καθιστούσε ακόμη πιο εξαρτημένο από το Αγκάλιασμα Θανάτου για να μπορεί να σκοτώνει κόσμο (ή αλλάζαμε τον ήρωα τόσο πολύ που οι παίκτες έβρισκαν κάποιο εναλλακτικό στυλ παιχνιδιού). Φαύλος κύκλος.
- Το Αγκάλιασμα Θανάτου κάνει, επίσης, πολύ πιο αξιόπιστες τις επιθετικές προσπάθειες ενός μάγου, κάτι που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τα δίνουν όλα γι’ αυτές. Αν, για παράδειγμα, η Άρι χρειάζεται να χρησιμοποιήσει μόνο μία φόρτιση Πνευματικής Ορμής για να σκοτώσει το στόχο της (με Αγκάλιασμα Θανάτου + Q + W), της μένουν οι άλλες δύο φορτίσεις, για να διαφύγει με ασφάλεια. Αν αποδεχτούμε ότι αυτό θα συμβαίνει πάντα με το Αγκάλιασμα Θανάτου, η Άρι καταλήγει να έχει πολύ επιπλέον «δυναμικό ισχύος», για να κάνει άλλα πράγματα που συνήθως κάνουν οι μάγοι, όπως να προκαλεί συνεχή ζημιά ή να κρατά σε απόσταση τους αντιπάλους.
Όπως είπαμε στον πρόλογο, εξετάζουμε ήρωες που θα επηρεαστούν σημαντικά, αλλά ορισμένα από τα πιο μεγάλα έργα μας (Βέιγκαρ, Καταρίνα, Μορντεκάιζερ) θα πρέπει να περιμένουν έως την ενημέρωση 5.3. Επίσης, υπάρχουν μερικοί μάγοι από τους οποίους δεν ζητήσαμε συγγνώμη για την αφαίρεση του Αγκαλιάσματος Θανάτου, συγκεκριμένα γιατί τους εξετάσαμε και διαπιστώσαμε ότι είτε χρειάζονταν τη μείωση ισχύος από την απώλεια του αντικειμένου είτε έχουν πρόσβαση σε εναλλακτικά σετ αντικειμένων και δεν θα επηρεαστούν το ίδιο.
Σαν τελευταία υποσημείωση, να πούμε ότι θα εξετάσουμε τις δυνατότητες αγοράς αντικειμένων για μάγους στην τελική φάση του αγώνα, γι’ αυτό να μείνετε συντονισμένοι μέχρι την ενημέρωση 5.3!
Γενικά
Αλληλεπικάλυψη επιδράσεων καταστολής πλήθους (v2.0)
Θυμάστε όταν είπαμε ότι δεν θα σας αποκαλύπταμε πότε θα την ενεργοποιούσαμε; Φαίνεται πως βρήκαμε στο μεταξύ μερικά ακόμη σφάλματα (γεια σου Ρίβεν), γι’ αυτό βάλαμε προσωρινά φρένο στην κυκλοφορία. Όμως αυτή τη φορά τα καταφέραμε κι έτσι είναι ξανά έτοιμη. Κάποια στιγμή μέσα στην επόμενη εβδομάδα, θα ενεργοποιήσουμε αυτήν τη λειτουργία, ώστε να παρακολουθούμε αποτελεσματικά την επίδρασή της στο παιχνίδι. Θέλαμε απλώς να σας ενημερώσουμε ποια ήταν η αλλαγή. Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση!
ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που υπήρχε εδώ και καιρό, όπου οι ήρωες που επηρεάζονταν αλληλεπικαλυπτόμενες επιδράσεις καταστολής πλήθους μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν περιστασιακά ικανότητες (Ταχυμεταφορά, Κλεψύδρα της Ζόνια κ.λπ.), κατά τη μετάβαση από τη μία εξουδετέρωση στην άλλη. Αυτό θα ενεργοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία κατά την ενημέρωση.
Εντολές επίθεσης-κίνησης κατά την απόκρυψη
Αν έχετε συνηθίσει να χρησιμοποιείτε εντολές επίθεσης-κίνησης, για να μετακινείστε όταν είστε αόρατοι, θα πρέπει να σταματήσετε.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ: Αν δώσετε εντολή επίθεσης-κίνησης, όταν είστε σε απόκρυψη, θα μετακινηθείτε στην περιοχή ⇒ θα επιτεθείτε στον πιο κοντινό στόχο, ακόμη κι αν είστε αόρατοι
Ήρωες
Τριστάνα
Η Τριστάνα έχει ενημερωθεί! Διαβάστε το άρθρο αν θέλετε να μάθετε όλη την ιστορία ή συνεχίστε παρακάτω, αν σας ενδιαφέρουν μόνο οι λεπτομέρειες.
Γενικά
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 2,5 ⇒ 1,5
ΒΑΣΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ: 24,04 ⇒ 22
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 552,76 ⇒ 542,76
ΓΡΑΦΙΚΑ: Ενημερωμένο μοντέλο, υφές και οπτικά εφέ για τη βάση και για όλες τις αμφιέσεις
ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ: Νέα εικονίδια ικανοτήτων
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 9 ⇒ 7
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ: Δεν έχουν γίνει αλλαγές. Θέλαμε απλώς να σας ενημερώσουμε.
Νέο: ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ: Το Άλμα Ρουκέτας αποκτά +20% αυξημένη ζημιά για κάθε στοίβα Εκρηκτικού Φορτίου στο στόχο (αυτή αυξάνεται κατά έως +100% για τη βασική φόρτιση + 4 στοίβες
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 70/115/160/205/250 Μαγική Ζημιά ⇒ 80/105/130/155/180 Μαγική Ζημιά
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,8 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,5 Ισχύος Ικανότητας
ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Δεν έγιναν αλλαγές. Εξακολουθεί να την έχει.
ΕΝΕΡΓΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: Η Τριστάνα ρίχνει μια χειροβομβίδα σε έναν στοχευμένο αντίπαλο. Μετά από 4 δευτερόλεπτα το εκρηκτικό ανατινάζεται και προκαλεί Σωματική Ζημιά πεδίου επιρροής.
ΣΤΟΙΒΕΣ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥ: Κάθε βασική επίθεση εναντίον ενός στόχου με Εκρηκτικό Φορτίο προσθέτει μια επιπλέον στοίβα που αυξάνει την τελική ζημιά έκρηξης του Εκρηκτικού Φορτίου κατά +25%, έως 4 φορές (+100% ζημιά). Αν ο στόχος έχει ήδη 4 στοίβες και δεχτεί επίθεση, το Εκρηκτικό Φορτίο θα ανατιναχτεί αμέσως.
ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ: Η χρήση του Άλματος Ρουκέτας σε έναν στόχο που έχει το μέγιστο αριθμό στοιβών Εκρηκτικού Φορτίου θα ανατινάξει τα εκρηκτικά αμέσως
ΤΡΙΣΤΑΝΑ Η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΗΣ: Το Εκρηκτικό Φορτίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πύργους και έχει μεγαλύτερη ακτίνα έκρηξης από ό,τι σε μονάδα
ΕΝΕΡΓΗ ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 60/70/80/90/100 Σωματική Ζημιά
ΕΝΕΡΓΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,5/0,65/0,8/0,95/1,10 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης + 0,5 Ισχύος Ικανότητας σε όλες τις βαθμίδες
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 1,4 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 1,0 Ισχύος Ικανότητας
Άρι
Η Άρι αποκτά ένα τεράστιο Μπόνους Ταχύτητας Κίνησης, όταν ρίχνει το Q της. Η Σφαίρα Φωτός έχει ενισχυθεί ελαφρώς και προκαλεί περισσότερη ζημιά. Η Γοητεία δεν αυξάνει πλέον τη ζημιά στο στόχο, αλλά προκαλεί ελαφρώς περισσότερη ζημιά και ενισχύεται περισσότερο με την Ισχύ Ικανότητας.
Η επιτυχία της φανταστικής κ. Άρι ως δολοφόνου που σκοτώνει ήρωες υποστήριξης και επιλέγει στόχους εξαρτιόταν πάντα από το Αγκάλιασμα Θανάτου. Τώρα που το αντικείμενο δεν υπάρχει πια, είναι προφανές ότι ο ξεχωριστός ρόλος της Άρι στο παιχνίδι έχανε την ουσία του και γι’ αυτό θέσαμε ως στόχο να την επαναφέρουμε στον αρχικό ρόλο της που ήταν εξαιρετικά ευκίνητη μάγισσα που κρατά τους αντιπάλους σε απόσταση. Οι τεχνικές βελτιώσεις και ενημερώσεις για τη Σφαίρα Φωτός και την Πνευματική Ορμή θα κάνουν πιο ομαλό το παιχνίδι της, ενώ η νέα επίδραση ευκινησίας της Σφαίρας της Παραπλάνησης τής επιτρέπει να κερδίζει μονομαχίες και να παραμένει ευέλικτη, καθώς αλλάζει θέση σε μια μάχη.
Γενικά
ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠ’ ΟΣΟ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ: Τα προτεινόμενα αντικείμενα της Άρι έχουν ενημερωθεί
νέοΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΟΥΡΕΣ: Πλέον, όταν η σφαίρα της Άρι είναι στον αέρα, η Άρι αποκτά μια πολύ μεγάλη ενίσχυση Ταχύτητας Κίνησης που μειώνεται γρήγορα με την πάροδο του χρόνου
Νέο: ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ ΦΩΤΟΣ: Το σύστημα στόχευσης της Σφαίρας Φωτός έχει βελτιωθεί και πλέον θα επιχειρεί να αποκτήσει νέο στόχο, αν ο αρχικός στόχος πρόκειται να πεθάνει από άλλες Σφαίρες Φωτός
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΤΩΝ ΑΠΕΘΑΝΤΩΝ: Η χρήση της Σφαίρας Φωτός δεν παρεμβάλλεται πλέον στην κίνηση της βασικής επίθεσης της Άρι
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΣΦΑΙΡΑ ΦΩΤΟΣ: 40/65/90/115/140 Μαγική Ζημιά ⇒ 50/80/110/140/170 Μαγική Ζημιά
ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ: Μειώθηκε ελαφρώς ο χρόνος μεταξύ της χρήσης ξορκιού και της εκτόξευσης του βλήματος
ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ: Διορθώθηκε ένα σπάνιο σφάλμα, όπου η τρίτη Σφαίρα Φωτός της Άρι δεν προκαλούσε ζημιά, όταν η παθητική της ήταν ενεργή
Αφαιρέθηκε: ΜΗΝ ΠΟΝΑΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ: Οι γοητευμένοι στόχοι δεν δέχονται πλέον +20% ζημιά
ΖΗΜΙΑ: 60/90/120/150/180 Μαγική Ζημιά ⇒ 60/95/130/165/200 Μαγική Ζημιά
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,35 Ισχύος Ικανότητας >> 0,5 Ισχύος Ικανότητας
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ, ΑΡΙ: Η Πνευματική Ορμή συγχωρεί περισσότερα λάθη όταν προσπαθεί η Άρι να περάσει μέσα ή πάνω από εμπόδια
Ακάλι
Το Κόψιμο Ημικυκλίου δεν ενεργοποιεί πλέον το Q και η εμβέλεια του R έχει μειωθεί.
Θα μιλήσουμε ευθέως: Η Ακάλι είναι ένα σαφές παράδειγμα δολοφόνου που δεν δίνει πολλά περιθώρια στους αντιπάλους, κυρίως χάρη στην αξιοπιστία της και τη δυνατότητά της για επιλογή στόχου. Η ικανότητα της Ακάλι να σκοτώνει πολύ ευέλικτους στόχους έχει μεν αξία για εμάς, αλλά αυτό σημαίνει, επίσης, ότι όταν πάρει έστω και ελαφρύ προβάδισμα, έχει όλα τα εργαλεία για να πάρει εύκολα τη νίκη. Με αυτές τις αλλαγές, η Ακάλι θα πρέπει να χρησιμοποιεί λίγο πιο έξυπνα το Πέπλο του Λυκόφωτος για να ενεργοποιήσει το Σημάδι του Δολοφόνου. Έτσι, ενώ πριν κυριαρχούσε σε μάχες εναντίον ηρώων που πολεμούν εκ του συστάδην, τώρα τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα. Ή, όπως θα έλεγε η Ακάλι, «Όπως πρέπει για την ισορροπία».
Συγγνώμη, έπρεπε να το κάνουμε.
Αφαιρέθηκε: ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΑΚΑΛΙ: Το Κόψιμο Ημικυκλίου δεν ανατινάζει πλέον το Σημάδι του Δολοφόνου
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 800 ⇒ 700
ΣΑΦΗΝΕΙΑ! Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι στοίβες του Χορού της Σκιάς δεν ήταν ορατές σε άλλους ήρωες
Άνι
Ο ΤΙΜΠΕΡΣ ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΠΥΡΙΝΗ ΑΣΠΙΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ.
Παρόλο που η Άνι είναι σίγουρα πιο αδύναμη σε έναν κόσμο χωρίς το Αγκάλιασμα Θανάτου, εξακολουθεί να είναι μια από πιο ισχυρές ηρωίδες όσον αφορά στην αρχική ζημιά στο παιχνίδι και μπορεί ακόμη να σκοτώνει αμέσως ευάλωτους ήρωες, ακόμη και με διαφορετικά αντικείμενα. Ωστόσο, θέλαμε να δείξουμε την αγάπη μας για την πιο χαριτωμένη πυρομανή στο LoL (συγγνώμη, Μπραντ) και η Πύρινη Ασπίδα ήταν η καλύτερη επιλογή για εμάς (μιας και είναι η λιγότερο ενδιαφέρουσα ικανότητά της). Στην τελική, αυτές οι αλλαγές βοηθούν την Άνι να αποκτήσει μια πιο ξεχωριστή ταυτότητα ως αρκουδοκεντρική μάγισσα (ναι, υπάρχει).
ΜΠΟΝΟΥΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ/ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ: 20/30/40/50/60 ⇒ 10/20/30/40/50
Νέο: ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ: Όταν η Άνι χρησιμοποιεί την Πύρινη Ασπίδα, ο Τίμπερς αποκτά +300 Μπόνους Ταχύτητα Κίνησης που μηδενίζεται μέσα σε 0,75 δευτερόλεπτα
Νέο: ΠΥΡΙΝΟΣ ΤΙΜΠΕΡΣ: Ο Τίμπερς αποκτά πλέον τα πλεονεκτήματα της Πύρινης Ασπίδας, όταν η Άνι την χρησιμοποιεί τη στιγμή που είναι ενεργός
Ο ΤΙΜΠΕΡΣ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΙΤΑ: Η ακτίνα πρόσκρουσης του Τίμπερς έχει μειωθεί, ώστε να μπορεί να μετακινείται ανάμεσα στους υπηρέτες πιο εύκολα
Αζίρ
Αυτή είναι μια μικρή διόρθωση για λόγους συνέπειας, αλλά θέλαμε να τονίσουμε πραγματικά την εμβέλεια του Q. Αρχικά, δεν εμφάνιζε την πλήρη εμβέλεια, γι’ αυτό και κάναμε μια αλλαγή. Με αυτόν τον τρόπο, όταν μειώνουμε την ισχύ του, μπορείτε να βλέπετε εύκολα τι αλλάζουμε για αντιστάθμισμα. Αυτό αξίζει να το επαναλάβουμε: η εμβέλεια είναι ποοοοοοολύ μεγάλη στο Q.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΜΒΕΛΕΙΑ; Η ένδειξη στόχευσης της Επέλασης της Άμμου έχει προσαρμοστεί, ώστε να εμφανίζει σωστά την πραγματική εμβέλεια της ικανότητας που είναι 800 ⇒ 875. Δεν έχουν γίνει ουσιαστικές αλλαγές.
ΑΜΜΩΔΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ: Όταν έχουν δημιουργηθεί ήδη 3 υπηρέτες, η Επέλαση της Άμμου θα μετακινεί πάντοτε τον στρατιώτη που βρίσκεται πιο κοντά στο σημείο όπου κάνει κλικ ο παίκτης
Κασσιόπη
Το Q και το E έχουν υψηλότερο κόστος Μάνα.
Καθώς η Κασσιόπη κυριαρχεί στη λωρίδα, μια λάθος κίνηση εναντίον της μπορεί να σας κοστίσει πολλή Ζωή και να αναγκαστείτε να καταφύγετε στον πύργο σας (ή απλώς να τα μαζέψετε και να πάτε σπίτι). Παρόλο που δεν είναι αδύνατο να αντιδράσετε, η θεραπεία από την Όψη του Ερπετού απλώς ενισχύει την τακτική πίεσης της Κασσιόπης, χωρίς πολλά αντισταθμίσματα (χάρη στην Αναπλήρωση Μάνα από τα Διπλά Δόντια). Με την αύξηση του κόστους μάνα των Q και E της Κασσιόπης, οι παίκτες της θα πρέπει να αποφασίζουν πλέον αν θέλουν να παρενοχλούν ή να παραμένουν αλώβητοι στη λωρίδα, δίνοντας έτσι σε έξυπνους αντιπάλους περισσότερο χρόνο για να αντεπιτεθούν (ή τουλάχιστον να επιστρέψουν στη λωρίδα).
ΚΟΣΤΟΣ: 40/45/50/55/60 Μάνα ⇒ 40/50/60/70/80 Μάνα
ΚΟΣΤΟΣ: 35/45/55/65/75 Μάνα ⇒ 50/60/70/80/90 Μάνα
ΣΑΦΗΝΕΙΑ! Η επεξήγηση εργαλείου των Διπλών Δοντιών εμφανίζει πλέον πάντοτε το ποσό Μάνα που θα αναπληρώνει
Φιζ
Η ζημιά του Φιζ εναντίον ενός αντιπάλου που έχει σημαδευτεί με το R αυξάνεται κατά +20%. Η βασική ζημιά και η αύξηση ζημιάς του Q έχουν μειωθεί σημαντικά, το W δεν προκαλεί πλέον Βαριές Πληγές, προκαλεί Ζημιά με βάση τη Ζωή που λείπει όταν είναι ενεργό και προκαλεί λιγότερη παθητική ζημιά με την πάροδο του χρόνου.
Όταν μιλάμε για δολοφόνους με εντυπωσιακές κινήσεις, ο Φιζ είναι από τους πρώτους στη λίστα. Ο παιχνιδιάρης ήρωας που ψυχαγωγεί τα πλήθη μπορεί να καταστρέψει ομάδες που δεν έχουν δυνατότητες καταστολής πλήθους με μερικά δόρατα και έναν καλά στοχευμένο καρχαρία. Ωστόσο, αυτήν την περίοδο το Χτύπημα Αχινού και η ενεργή της Τρίαινας Θαλασσόπετρας κάνουν την περισσότερη δουλειά και η ικανότητα Δαγκώνοντας τα Κύματα είναι συχνά περιττή ή υπερβολική. Η αποδυνάμωση βασικών ικανοτήτων του Φιζ και η προσθήκη ισχύος στην υπέρτατη ικανότητά του εξασφαλίζει ότι οι ικανοί παίκτες του Φιζ θα εξακολουθούν να μπορούν να εκτελέσουν στόχους προτεραιότητας, αλλά πλέον δίνει περιθώρια στους αντιπάλους, όταν ο Φιζ δεν χρησιμοποιήσει σωστά την υπέρτατη ικανότητά του.
Και κάτι άλλο: όταν κυκλοφόρησε η ενημέρωση 5.1, είχαμε κάνει μια αλλαγή στο Χτύπημα Αχινού του Φιζ, η οποία επέτρεπε στους παίκτες να αποφεύγουν εντελώς τη ζημιά της ικανότητας, αν έκαναν Ταχυμεταφορά πριν δεχτούν το χτύπημα. Πρώτον: σας ζητάμε συγγνώμη που δεν καταγράψαμε την αλλαγή. Δεύτερον: πρόκειται όντως για μείωση της ισχύος του Φιζ, αλλά είναι μια αποδυνάμωση που εφαρμόστηκε προγραμματισμένα, καθώς θέλαμε να δώσουμε στα υποψήφια θύματα του ψαρόμορφου ήρωα τη δυνατότητα να αντιδρούν σε ορισμένες τακτικές του. Δεν πρόκειται για κάποια τεράστια αλλαγή, αλλά κάτι κάνει. Ενδέχεται να εξετάσουμε και άλλους ήρωες με παρόμοιες ικανότητες στο μέλλον (κυρίως για λόγους συνέπειας), αλλά τυχόν αλλαγές θα γίνουν αυστηρά κατά περίπτωση και μόνο αφού λάβουμε υπόψη μας πώς επηρεάζονται οι υπόλοιπες ικανότητές τους.
ΖΗΜΙΑ: 10/40/70/100/130 (+0,6 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά ⇒ 10/25/40/55/70 (+0,3 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά
ΔΕ ΠΑΣ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ; Ο Φιζ δεν προκαλεί πλέον ζημιά στο στόχο, αν καταφέρει να βγει εκτός εμβέλειας του Χτυπήματος Αχινού προτού ολοκληρωθεί
Αφαιρέθηκε: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΧΥΣΗ: Δεν προκαλεί πλέον Βαριές Πληγές
ΕΝΕΡΓΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ: 10/15/20/25/30 (+0,25 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά ⇒ 10/20/30/40/50 (+0,0 Ισχύος Ικανότητας) + 4/5/6/7/8% της Ζωής που λείπει ως Μαγική Ζημιά
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΣΕ 3 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ: 30/40/50/60/70 (+0,35 Ισχύος Ικανότητας) (+4/5/6/7/8% της Ζωής του στόχου που λείπει) μέσα σε 3 δευτερόλεπτα ⇒ 20/30/40/50/60 (+0,45 Ισχύος Ικανότητας) μέσα σε 3 δευτερόλεπτα
Νέο: ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ: Η ζημιά του Φιζ εναντίον του σημαδεμένου ήρωα αυξάνεται κατά +20% για 6 δευτερόλεπτα. Η ικανότητα Δαγκώνοντας τα Κύματα δεν επηρεάζεται από αυτό το Μπόνους.
Κα’Ζιξ
Δεν έχουμε πολλά εδώ. Ανακαλύψαμε ένα σφάλμα, όπου ο χρόνος επαναφόρτισης για το άλμα του Κα’Ζιξ ήταν κατά 2 δευτερόλεπτα μικρότερος από όσο προβλέπεται. Βέβαια, το σφάλμα υπάρχει εδώ και πάνω από έναν χρόνο και ο Κα’Ζιξ είναι σε καλή κατάσταση, γι’ αυτό θα πάρουμε το μέρος του. Η πραγματική τιμή δεν θα επηρεαστεί.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑ’ΖΙΞ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα στην επεξήγηση εργαλείου, για να αντιπροσωπεύει καλύτερα το χρόνο επαναφόρτισης του Άλματος/των Εξελιγμένων Φτερών που είναι 22/20/18/16/14 ⇒ 20/18/16/14/12 (η πραγματική τιμή δεν αλλάζει)
Νίνταλι
Η Νίνταλι μπορεί να Κυνηγά ουδέτερα τέρατα. Πάντα μπορούσε να τα κυνηγά, αλλά τώρα μπορεί να εφαρμόσει την αποδυνάμωση σ’ αυτά. Συγγνώμη, πάμε να το παίξουμε έξυπνοι.
Επιτρέποντας στη Νίνταλι να Κυνηγά ουδέτερα τέρατα δίνει τη δυνατότητα βιώσιμης τακτικής υποχώρησης και μια εναλλακτική πηγή χρυσού για γατιά που μένουν πίσω στον αγώνα, αλλά υποστηρίζει, επίσης, τις ενδιαφέρουσες επιλογές που μπορεί να προσφέρει στις ομάδες, όταν αναλαμβάνει ρόλο στη ζούγκλα. Καλωσορίζουμε το μαχαιρόγατο. Ή το δορατόγατο; Ναι, το δορατόγατο. Το δορατόγατο-μαχαιροβγάλτη.
Γενικά
ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ: Το καρέ επίθεσης είναι λίγο πιο γρήγορο. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Νίνταλι επιτίθεται πιο γρήγορα, απλώς ότι ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις επιθέσεις της.
Νέο: ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ: Η Νίνταλι μπορεί πλέον να Κυνηγά και ουδέτερα τέρατα
Ρεκ’Σάι
Η επίγεια ζημιά του Q είναι ελαφρώς μικρότερη, η υπόγεια ζημιά του W (ουσιαστικά η ζημιά της ανάδυσης, δεδομένης της χρήσης του) έχει μειωθεί.
Η πιο πρόσφατη προσθήκη του LoL εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αρχή του αγώνα περισσότεορο απ’ όσο θα έπρεπε. Η μείωση των βασικών στατιστικών της θα την εμποδίσει να σκοτώνει τους επωμιστές σας με τα τούνελ της, ενώ θα αυξήσει τον αριθμό των εκτοξεύσεων στον αέρα που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει σε μια μάχη, επιτρέποντάς της να επιτεθεί ξανά εναντίον αντιπάλων που διαφεύγουν ή να αντεπιτίθεται όταν στέκεται στο πίσω πόδι (Ή μήπως είναι νύχι; Ή μήπως είναι κλαδί; Κανείς δεν ξέρει τι είναι τα άκρα των Ζερ’Σάι).
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 15/30/45/60/75 Σωματική Ζημιά ⇒ 15/25/35/45/55 Σωματική Ζημιά
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 60/110/160/210/260 Σωματική Ζημιά ⇒ 40/80/120/160/200 Σωματική Ζημιά
ΑΤΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: 10 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 δευτερόλεπτα
Σεζουάνι
Δεν πιστεύουμε ότι παίρνει κανείς την Σεζουάνι για την κορυφαία ικανότητά της καταστροφής κτιρίων, γι’ αυτό διορθώνουμε ένα σφάλμα που είχε εκεί.
ΟΥΠΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Κεφαλοθραύστης των Βόρειων Ανέμων προκαλούσε (πολλή) Μπόνους ζημιά σε κτίρια. Δεν θα σας πούμε πόση. Ήταν πολλή.
Σίντρα
Εδώ έχουμε απλές αλλαγές. Όπως παρατήρησαν πολλοί παίκτες της Σίντρα, η Καταδίωξη των Αδυνάτων ήταν κάπως αδύναμη στην ενημέρωση 5.1. Η προσπάθειά μας να αντιστοιχιστεί η εξουδετέρωση της Σίντρα στα γραφικά της ήταν κάπως υπερβολικά επιτυχημένη και γι’ αυτό η ικανότητα δεν είχε καλές επιδόσεις σε πολλές περιπτώσεις. Την έχουμε ενισχύσει κάπως, ώστε να βρίσκεται ξανά κοντά στο «χρυσό μέσο όρο».
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΔΥΝΑΤΗ: Η ακτίνα σύγκρουσης της Καταδίωξης των Αδυνάτων έχει διευρυνθεί ελαφρώς, ώστε να είναι λιγότερο άστοχη
Ζεντ
Μειωμένη Ταχύτητα Επίθεσης Γενικά.
Στις σημειώσεις της Ενημέρωσης 5.1, αναφέραμε τον Ζεντ ως καλό παράδειγμα αυτού που ονομάζουμε «υγιή δολοφόνο». Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προβλήματα στην ισορροπία. Για να αντιστοιχίσουμε την απόδοση του Ζεντ σε αυτήν των άλλων ηρώων, διατηρώντας παράλληλα την ισχύ του ως αγωνιστική επιλογή, εξετάσαμε τα πλεονεκτήματά του πέρα από το στενό πλαίσιο της δολοφονίας. Εν προκειμένω, αποδυναμώσαμε την ικανότητά του να κάνει split-push μειώνοντας την Ταχύτητα Επίθεσής του.
Η τακτική του Ζεντ να παρενοχλεί από απόσταση και να περιμένει την κατάλληλη στιγμή να επιτεθεί είναι περίπλοκη και ο αντίπαλος μπορεί να αντεπιτίθεται. Αυτό συμβαίνει, τουλάχιστον, μέχρι τη στιγμή που τα αντικείμενα Ζημιάς Επίθεσής του κάνουν περιττή τη χρήση ικανοτήτων και μπορεί με μερικές αυτόματες επιθέσεις να σας στείλει στον άλλο κόσμο. Με βασική και αυξανόμενη Ταχύτητα Επίθεσης όμοια με του Ζιν Ζάο και του Τρίνταμερ, οι αυτόματες επιθέσεις του Ζεντ ήταν ολέθριες τόσο για τους ήρωες όσο και για τους πύργους. Θα εξακολουθεί να είναι αποτελεσματικός στις πλευρικές λωρίδες χάρη στα πλεονεκτήματά του σε μονομαχίες, αλλά μειώνοντας την ισχύ του εδώ, μπορούμε να εστιάζουμε τη ζημιά του στη χρήση ικανοτήτων και αποτελεσματικών συνδυασμών επιθέσεων.
Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 0,658 ⇒ 0,644
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 3,1 ⇒ 2,1
Μαζικές αλλαγές στις υφές (Μέρος 6)
Συνεχίζουμε την εκτεταμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Όπως και τις προηγούμενες φορές, στόχος μας είναι η βελτίωση της ισορροπίας με τις νέες κυκλοφορίες και τη διασφάλιση ότι όλοι θα ταιριάζουν στο ολοκαίνουριο Φαράγγι.
Βασική, Γιάπης, Δήμιος, Μίστερ Μούντο-υφήλιος, Μούντο Μούντο, Τοξικός
Βασική, Πιλότος, Λεπίδα Παγετού, Κατάσκοπος, της Νύχτας
Βασική, Καταδρομέας, Ιππότης του Σκότους, Δρακοκτόνος
Βασική, Κατεδαφιστής, Βρωμιάρης, Bot, Σάσκουατς, Βοηθός του Αη-Βασίλη
Βασική, Μπιλτζγουότερ, Βόρειο Μέτωπο, Τύραννος
Βασική, Αριστοκρατική, Δρακοκτόνος, Ακροβολιστής, Εκδικητής
Βασική, Pentakill, Νεκροθάφτης
Αντικείμενα
Αντικείμενα ζούγκλας
Όλα τα αντικείμενα ζούγκλας 2ης βαθμίδας είναι κατά 100 Χρυσά πιο ακριβά, όλες οι ενισχύσεις αντικειμένων ζούγκλας 3ης βαθμίδας είναι πιο φτηνές κατά 100 Χρυσά.
Μέχρι στιγμής, τα αντικείμενα είναι κάπως υπερβολικά ισχυρά, ιδιαίτερα για όσους κάνουν εκτελέσεις νωρίς με εισβολές και αποκτούν το αναβαθμισμένο Πλήγμα πριν καν εμφανιστούν τα τέρατα στις φωλιές για πρώτη φορά.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΖΟΥΓΚΛΑΣ 2ΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ: 350 Χρυσός ⇒ 450 Χρυσός
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ 3ΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ: Το κόστος για όλες τις ενισχύσεις ζούγκλας 3ης βαθμίδας έχει μειωθεί κατά 100 Χρυσά
Αιθέρια Σφαίρα
ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΚΑΤΑ 100 ΧΡΥΣΑ: Οι συνδυασμοί αντικειμένων είναι κατά 100 Χρυσά πιο ακριβοί για αντιστάθμισμα.
Ως πρόσθετο αντικείμενο στη μεσαία φάση του αγώνα, η Αιθέρια Σφαίρα είναι αρκετά αποτελεσματική, αλλά όχι τόσο για αγορά νωρίς στη λωρίδα. Η μείωση της τιμής της θα σας βοηθήσει, όταν πρέπει να κινηθείτε γρήγορα.
ΚΟΣΤΟΣ: 950 Χρυσός ⇒ 850 Χρυσός
ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: Το κόστος συνδυασμού του Λαμπρού Θυμιατού, του Ολέθρου των Απέθαντων και των Δίδυμων Σκιών έχει αυξηθεί κατά 100 Χρυσά, για να διατηρηθεί το ίδιο συνολικό κόστος
Πυρσός Μαύρου Πυρός
Ακολούθησε το μεγάλο του αδελφό στο νεκροταφείο αντικειμένων.
Ο Πυρσός Μαύρου Πυρός αφαιρέθηκε από το παιχνίδι. Δείτε το περιεχόμενο για το Αγκάλιασμα Θανάτου, για μια αναλυτική παρουσίαση!
Σιδηρό Ελιξήριο
Better Nerf…
ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΙΡΕΛΙΑ: Η Εμμονή που δίνεται από το Ελιξήριο του Σιδήρου αυξάνεται προσθετικά ⇒ πολλαπλασιαστικά. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερη Εμμονή έχετε, τόσο λιγότερη σας δίνει το αντικείμενο.
Ζώνη του Γίγαντα
Κατασκευάζεται πλέον από τον Ρουμπινένιο Κρύσταλλο! Το συνολικό κόστος παραμένει το ίδιο.
Όπως πολλοί από εσάς παρατηρήσατε στις αλλαγές της ενημέρωσης 4.20 για την άμυνα, η αγορά ενός Ρουμπινένιου Κρυστάλλου αντί μιας Ζώνης του Γίγαντα σάς περιορίζει ουσιαστική στην επιλογή είτε μόνο Μαγικής Αντίστασης είτε μόνο Θωράκισης. Κάνουμε αυτήν την αλλαγή, επειδή θέλουμε να υποστηρίζουμε εναλλακτικές αγορές στην άμυνα!
Νέο: ΜΙΚΡΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΕ, ΓΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟΣ: Η Ζώνη του Γίγαντα πλέον προέρχεται από το Ρουμπινένιο Κρύσταλλο
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 1000 Χρυσός ⇒ 600 χρυσός (το συνολικό κόστος παραμένει το ίδιο)
Μαγοτεχνικό Σπαθοπίστολο
Περισσότερη Ισχύς Ικανότητας, ελαφρώς μικρότερη Ζημιά Επίθεσης και Αρπαγή Ζωής.
Μετά την απώλεια του Αγκαλιάσματος Θανάτου, ορισμένοι ήρωες ενδέχεται να αναζητούν πιο υγιείς εναλλακτικές λύσεις (μιλώντας από μια ευρύτερη προοπτική του παιχνιδιού) και το Σπαθοπίστολο είναι ουσιαστική επιλογή για κάποιους από αυτούς… να ‘μαστε λοιπόν. Ναι.
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 45 ⇒ 40
ΙΣΧΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 65 ⇒ 80
ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 12% ⇒ 10%
Ράβδος των Αιώνων
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ!
Η δεύτερη αλλαγή είναι εξαιρετική για όλους εσάς που αστοχείτε στα κλικ σας.
Νέο: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: Η Ράβδος των Αιώνων θα εμφανίζει πλέον τον αριθμό των στοιβών που έχει στο εικονίδιο αντικειμένου
ΧΟΝΤΡΑ ΔΑΧΤΥΛΑ: Η Ράβδος των Αιώνων δεν θα χάνει πλέον στοίβες, όταν πωλείτε το αντικείμενο και μετά αναιρείτε την πώληση
Αόρατο Μάτι
ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου τα Αόρατα Μάτια παρέμεναν ορατά για υπερβολικό διάστημα μετά την τοποθέτησή τους
Πύλη Ζζ’Ροτ
Οι αλλαγές φαίνονται πολλές, αλλά εν συντομία, οι Πύλες Ζζ’Ροτ θεωρούνται πλέον, για πάσα χρήση, ως κτίρια (δηλ.: Πύργοι / Ινχίμπιτορ). Επίσης, οι Υπηρέτες του Κενού έχουν λιγότερες Αντιστάσεις Μαγείας και προκαλούν λιγότερη ζημιά σε κτίρια, αλλά προκαλούν περισσότερη ζημιά σε υπηρέτες στην αρχή του αγώνα. Επίσης, ο πρώτος και κάθε τέταρτος Υπηρέτης του Κενού αποκτούν πλέον τη Μπόνους ζημιά από τα αμυντικά στατιστικά.
Σύμφωνα με το σχεδιαστή, «Τα περίπλοκα αντικείμενα συνεπάγονται περίπλοκα σφάλματα». Ανοίξαμε και τροποποιήσαμε τον κώδικα του Ζζ’Ροτ, για να το θεμελιώσουμε ως κτίριο όσον αφορά στις αλληλεπιδράσεις του με το παιχνίδι (και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν τα άλλα στοιχεία του παιχνιδιού με αυτό). Επίσης, κάναμε μερικές επιπλέον αλλαγές, για να καθιερώσουμε τόσο τη χρήση αυτού του αντικειμένου όσο και τις στρατηγικές αντιμετώπισής του.
Διορθώσεις σφαλμάτων
ΑΤΡΩΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΜΟ: Οι στρατιώτες του Αζίρ δεν μπορούν πλέον να επιτίθενται σε Πύλες του Κενού
ΣΤΕΡΕΕΣ ΠΥΛΕΣ: Οι ικανότητες μπορούν πλέον να προσκρούουν στις Πύλες του Κενού (όπως π.χ. η Ηρωική Εφόρμηση της Πόπι)
ΕΙΜΑΙ ΠΥΛΗ, ΟΧΙ ΠΟΡΤΑ, ΡΕ: Οι στοχευμένες ικανότητες κίνησης (όπως π.χ. το Σούνπο της Καταρίνα) δεν συνεργάζονται πλέον με την Πύλη Ζζ’Ροτ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΤΡΩΣΙΑ: Οι πολλαπλασιαστές που δεν επηρεάζουν κτίρια, όπως η παθητική των Μαγοτεχνικών Οβίδων Θραύσης του Κόρκι, δεν επηρεάζουν πλέον τις Πύλες του Κενού
Μηχανισμοί της Πύλης
ΣΑΝ ΠΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ: Όταν επιτίθεστε σε Πύλες του Κενού, αποκτάτε την Ισχύ Ικανότητας για Μπόνους ζημιά σε κτίρια. Αυτό σημαίνει ότι αν το 40% της Ισχύος Ικανότητάς σας είναι ίσο ή υψηλότερο από τη ζημιά της βασικής σας επίθεσης, προκαλείτε ζημιά ίση με το 40% της Ισχύος Ικανότητάς σας.
Υπηρέτης του Κενού
ΘΩΡΑΚΙΣΗ: 60 ⇒ 115
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ: 40 ⇒ 20
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 50 ⇒ 40
ΖΩΗ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 20 ⇒ 15
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΕΣ: 20 ⇒ 30
ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΕΣ: 3 ⇒ 2
ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ: 20 ⇒ 10
ΜΠΟΝΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ: Οι Υπηρέτες του Κενού αποκτούν Μπόνους ζημιά από 50% ⇒ 100% της Θωράκισης και της Αντίστασης Μαγείας του ήρωα που τα καλεί
ΠΑΡΤΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ! Το παραπάνω Μπόνους των Υπηρετών του Κενού εφαρμόζεται κάθε Υπηρέτης του Κενού μετά τον τέταρτο ⇒ στο πρώτο και σε κάθε τέταρτο Υπηρέτη του Κενού
Δράκος
Η Εμβέλεια Επίθεσης και η Ταχύτητα Επίθεσης του Δράκου έχουν αυξηθεί (η συνολική ζημιά δεν μεταβάλλεται).
Κάνουμε απλώς μερικές μικρές προσαρμογές στο Δράκο, για να μειώσουμε τις καταχρήσεις και να βελτιώσουμε την αίσθησή του.
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 350 ⇒ 500
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: Αυξήθηκε (η βασική ζημιά έχει μειωθεί, ώστε η συνολική ζημιά ανά δευτερόλεπτο να παραμένει ίδια)
Μείωση Πόντων Ομάδων Κατάταξης
Αυξήσαμε το χρονικό περιθώριο αναμονής για τις ομάδςε των βαθμίδων Διεκδικητή και Kυρίαρχου πριν ξεκινήσει η μείωση πόντων. Πλέον απαιτείται η ίδια δραστηριότητα εντός 28 ημερών με τις ομάδες Πλατινένιας και Αδαμάντινης βαθμίδας (οι ομάδες στη Χρυσή, την Αργυρή και τη Χάλκινη βαθμίδα δεν μειώνονται ποτέ). Για τους μεμονωμένους παίκτες που ορίζουν το δικό τους χρονοδιάγραμμα, είναι λογικό οι απαιτήσεις να είναι πιο αυστηρές, αλλά στις ομάδες κατάταξης οι διενέξεις είναι πολύ πιο πιθανές. Για να είμαστε σαφείς, εξακολουθούμε να θέλουμε τις ομάδες ενεργές, ώστε να διατηρούν τις θέσεις τους. Απλώς δεν θέλουμε οι απαιτήσεις να είναι τόσο αυστηρές που να αποθαρρύνουν τις ομάδες και να μην προσπαθούν να φτάσουν στην κορυφή των ομάδων κατάταξης.
ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ: Διεκδικητή/Kυρίαρχου Οι ομάδες χάνουν πόντους μετά από 10 ημέρες ⇒ 28 ημέρες αδράνειας
ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ: Διεκδικητή/Kυρίαρχου Οι παίκτες χάνουν πόντους μετά από 10 ημέρες ⇒(καμία αλλαγή)
Προβεβλημένες λειτουργίες παιχνιδιού
Διαδοχική επιλογή Νέμεσης
Τα στοιχεία για την επόμενη Προβεβλημένη Λειτουργία Παιχνιδιού, την Τυχαία Επιλογή Νέμεσης, συμπεριλαμβάνονται στην ενημέρωση 5.2, αλλά δεν θα παρουσιαστεί τώρα! Μείνετε συντονισμένοι!
Ρυθμίσεις ήχου εντός του παιχνιδιού
Πριν από αυτήν την ενημέρωση, ορισμένα από τα ρυθμιστικά ήχου ήταν στο μέγιστο από προεπιλογή κι έτσι ο μόνος τρόπος να τα «αυξάνατε» ήταν να μειώσετε όλα τα υπόλοιπα και μετά να αυξήσετε την ένταση του υπολογιστή σας. Στην ενημέρωση 5.2 θα προσθέσουμε λειτουργίες, για να αυξάνονται κατάλληλα αυτές τις ρυθμίσεις – η παλιά 100 είναι τώρα 75 (έτσι, οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις δεν θα ακούγονται διαφορετικά) και το νέο 100 δίνει μεγαλύτερη ένταση. Χάριν συνέπειας, μειώσαμε ελαφρώς το μέγιστο των υπόλοιπων ρυθμίσεων που ήταν ρυθμισμένες στο 50 από προεπιλογή, δίνοντάς τους παρόμοια αριθμητική προεπιλογή 75, χωρίς διαφορά στην πραγματική ένταση ήχου. Η Κεντρική ρύθμιση έντασης είναι η μοναδική ρύθμιση που παραμένει αμετάβλητη στην αρχική προεπιλογή 100.
Στα πλαίσια αυτής της αλλαγής θα αφαιρέσουμε όλες τις προσαρμοσμένες ρυθμίσεις ήχου στην ενημέρωση 5.2. Μην ξεχάσετε να τις δείτε, όταν ξανασυνδεθείτε!
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ: Οι προεπιλεγμένες εντάσεις ήχου για Μουσική, Εκφωνητή και Φωνή δεν έχουν αλλάξει, αλλά έχουν αντιστοιχιστεί στο 50 ⇒ 75. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ένταση ήχου στο 100 έχει μειωθεί.
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ: Οι προεπιλεγμένες εντάσεις ήχου για Ήχο, Ηχητικά εφέ και Σήματα δεν έχουν αλλάξει, αλλά έχουν αντιστοιχιστεί στο 100 ⇒ 75. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ένταση ήχου στο 100 έχει αυξηθεί.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ: Όλες οι ρυθμίσεις ήχου θα επαναφερθούν στις προεπιλογές, όταν κυκλοφορήσει η ενημέρωση 5.2. Μην ξεχάσετε να αναπροσαρμόσετε τις ρυθμίσεις σας!
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ: Για να συνοψίσουμε, οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ήχου στην ενημέρωση 5.2 θα έχουν ίδια ένταση με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις σε προηγούμενες ενημερώσεις, αλλά θα είναι πιο εύκολο να προσαρμοστούν. Τα μέγιστα επίπεδα έχουν αλλάξει.
Διορθώσεις σφαλμάτων
- (Λίγο μετά την αρχική ενημέρωση) Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η τελευταία αμφίεση ήρωα που χρησιμοποιήσατε εμφανιζόταν ως επιλεγμένη, αλλά δεν εφαρμοζόταν στο παιχνίδι.
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκρυβε τα φυλαχτά των άλλων παικτών, αν τους στοχεύατε με αριστερό κλικ
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η ενίσχυση του Χορευτή Φαντασμάτων, όπου ο ήρωας περνά μέσα από μονάδες δεν εφαρμόζαν πάντοτε
- Η Εμμονή έχει επαναφερθεί ως κατηγορία με δυνατότητα αναζήτησης στο κατάστημα αντικειμένων
- Διορθώθηκαν ζητήματα ορατότητας σωματιδίων για διάφορες ικανότητες στη ρύθμιση «Πολύ χαμηλή ποιότητα»
- Διορθώθηκε ένα ζήτημα οριοθέτησης στο Splash Art της Άνι
- Επαναφέρθηκαν τα προσαρμοσμένα εφέ φωτιάς του Καταχθόνιου Άλισταρ στην ικανότητα Q – Κονιορτοποίηση
Επερχόμενες αμφιέσεις
Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.2:
Πεφωτισμένος Βελ’Κοζ
Καταρίνα των Επτά Βασιλείων
Νίνταλι των Επτά Βασιλείων
Στρακαστρούκα Τζινξ