Η κινούμενη άμμος της Σουρίμα κρύβει μέσα της ατελείωτες ιστορίες. Οι περισσότεροι μιλούν για τον εδώ και αιώνες ξεχασμένο πολιτισμό της, μερικοί όμως αποκαλύπτουν κάτι άλλο: τον τρόμο κάτω από τις θίνες. Οι νομάδες και οι έμποροι που περνούν από τους χρυσούς τόπους της Γης των Ρούνων γνωρίζουν καλά αυτές τις ιστορίες και τα ματωμένα απομεινάρια των συντρόφων τους είναι απόδειξη ότι το τέρας του κενού που κρύβεται στην άμμο υπάρχει στ’ αλήθεια. Και ενώ κάποιοι μπαίνουν στην έρημο Σουρίμα χωρίς να ξέρουν την άγρια φήμη του τέρατος ή πιστεύουν ότι είναι αρκετά δυνατοί για να σωθούν από τα νύχια της, πολύ λίγοι επιβιώνουν, όταν φτάσουν στη γη της Ρεκ’Σάι.
Ικανότητες
Παθητική: Οργή των Ζερ’Σάι
Η Ρεκ’Σάι αποκτά Οργή όταν επιτίθεται στους εχθρούς της. Αν τρυπώσει στο έδαφος καταναλώνει την Οργή της και αναπληρώνει Ζωή για μικρό χρονικό διάστημα.
Q: Οργή της Βασίλισσας – Παλμός Ανίχνευσης
Επίγεια – Οργή της Βασίλισσας
Η Ρεκ’Σάι ορμά και προκαλεί ζημιά σε όλους τους εχθρούς γύρω της με τις τρεις επόμενες βασικές της επιθέσεις.
Υπόγεια – Παλμός Ανίχνευσης
Η Ρεκ’Σάι εξαπολύει ένα κύμα ενέργειας του κενού με μια επιδέξια βολή σε ευθεία γραμμή που εκρήγνυται στον πρώτο εχθρό που θα χτυπήσει, προκαλώντας ζημιά και αποκαλύπτοντας το στόχο και όλους τους κοντινούς εχθρούς που χτυπά η έκρηξη του βλήματος.
W: Τρύπωμα – Ανάδυση
Επίγεια – Τρύπωμα
Η Ρεκ’Σάι τρυπώνει στο υπέδαφος και αποκτά την Αίσθηση των Δονήσεων (έναν μοναδικό μηχανισμό που δείχνει στην Ρεκ’Σάι όλες τις κινήσεις των εχθρών σε μια μεγάλη περιοχή γύρω της), καθώς και αυξημένη Ταχύτητα Κίνησης, αλλά χάνει εμβέλεια οπτικού πεδίου και δεν μπορεί να χτυπήσει με βασικές επιθέσεις. Όταν κινείται, μπορεί να περνά μέσα από μονάδες.
Υπόγεια – Ανάδυση
Η Ρεκ’Σάι εμφανίζεται στην επιφάνεια, εκτοξεύοντας στον αέρα όλους τους εχθρούς γύρω της και προκαλώντας τους ζημιά.
E: Οργισμένο Δάγκωμα – Τούνελ
Επίγεια – Οργισμένο Δάγκωμα
Η Ρεκ’Σάι δαγκώνει το στόχο της, προκαλώντας περισσότερη ζημιά με βάση την Οργή της ή Πραγματική Ζημιά, αν η γραμμή Οργής της είναι πλήρης.
R: Εφόρμηση του Κενού
Παθητική: Η Ρεκ’Σάι αποκτά Ταχύτητα Επίθεσης.
Ενεργή: Η Ρεκ’Σάι διοχετεύει την ικανότητα για μικρό χρονικό διάστημα και στη συνέχεια τρυπώνει στο έδαφος και εφορμά προς ένα από τα τούνελ της, αποκτώντας σημαντικά μεγαλύτερη Ταχύτητα Κίνησης, όταν επανεμφανιστεί στην επιφάνεια.
Τρόπος παιχνιδιού
Η Ρεκ’Σάι είναι ένα πανίσχυρο, ευκίνητο τέρας που είναι κατάλληλο για τη ζούγκλα του Φαραγγιού των Επικαλεστών. Η έξυπνη χρήση των τούνελ της Ρεκ’Σάι τής δίνει εξαιρετική ευκινησία στη ζούγκλα και στο έδαφος του εχθρού. Εκεί είναι πολύ καλή, όταν αντεπιτίθεται στη ζούγκλα, ενώ στη συνέχεια μπορεί να στήσει ενέδρες από ασυνήθιστες θέσεις, χάρη στα τούνελ της.
Παιχνίδι στη ζούγκλα
Η Ρεκ’Σάι είναι μια ευκίνητη και πολύ επικίνδυνη ηρωίδα σε κάθε φάση του αγώνα, καθώς δημιουργεί τούνελ στη ζούγκλα της που την βοηθούν να μετακινείται γρήγορα από φωλιά σε φωλιά. Ωστόσο, δεν τρυπώνει μόνο γρήγορα στο έδαφος, αλλά σκοτώνει με την ίδια ταχύτητα. Η Οργή της Βασίλισσας προκαλεί όλεθρο σε κάθε φωλιά τεράτων, προκαλώντας μεγάλη ζημιά πεδίου επιρροής σε κάθε εχθρό γύρω της, ενώ το Οργισμένο Δάγκωμα προκαλεί μεγάλη ζημιά σε έναν στόχο. Τα τέρατα αντιστέκονται, αλλά η Ρεκ’Σάι – όταν αποκτήσει αρκετή Οργή – μπορεί να επιβιώσει αν τρυπώσει στο έδαφος, κάτι που αναπληρώνει τη Ζωή της και της δίνει ταχύτητα, για να φτάσει γρήγορα στην επόμενη φωλιά. Κι όταν η Ρεκ’Σάι καθαρίσει τη δική της ζούγκλα, έρχεται η ώρα να στρέψει το βλέμμα της στη ζούγκλα του εχθρού.
Η Αίσθηση των Δονήσεων είναι βασική ικανότητα για τις αντεπιθέσεις της Ρεκ’Σάι στη ζούγκλα με βασικό στόχο την εκκαθάριση των φωλιών του εχθρού, όταν ο αντίπαλός της στη ζούγκλα δεν βρίσκεται εκεί, αντί να μονομαχεί μαζί του. Ελέγχοντας τις κινήσεις προς την κατεύθυνση που επιθυμεί, η Ρεκ’Σάι μπορεί το λιγότερο να κατανοήσει πού δεν βρίσκεται ο αντίπαλός της στη ζούγκλα και να αξιοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για να τρυπώσει στο έδαφος και να κλέψει φωλιές, στερώντας ουσιαστικά τον αντίπαλο από τους πόρους του στη ζούγκλα και υποχρεώνοντάς τον σε ενέδρες πριν την ώρα τους ή, ακόμη χειρότερα, στέλνοντάς τους κατευθείαν στο λημέρι της Ρεκ’Σάι. Όσοι τολμήσουν να εισβάλουν βαθιά μέσα στο έδαφος της Υποχθόνιας Κυνηγού είναι καταδικασμένοι: τα τούνελ τής προσφέρουν εξαιρετική ευκινησία και με καλό έλεγχο του οπτικού πεδίου, η Ρεκ’Σάι μπορεί να συντονίσει εύκολα τους συμμάχους τη καθώς κυνηγά ανυποψίαστους στόχους.
Ας μιλήσουμε τώρα για τις ενέδρες. Η Ρεκ’Σάι έχει σχετικά μικρές δυνατότητες πρόκλησης μεγάλης ζημιάς, κάτι που σημαίνει ότι είναι καλύτερη όταν στήνει τις ενέδρες της για τους συμμάχους της που προκαλούν μεγάλη ζημιά, χρησιμοποιώντας την εξαιρετική ικανότητά της να επιβραδύνει και να ανακόπτει τη διαφυγή του στόχου της. Το πιο σημαντικό είναι ότι τα τούνελ της Ρεκ’Σάι τής δίνουν τη δυνατότητα να επιτίθεται στις εχθρικές λωρίδες από ασυνήθιστες γωνίες και να προκαλεί ζημιά στο στόχο της με τον Παλμό Ανίχνευσης, πριν αναδυθεί πάνω τους. Η εκτόξευση στον αέρα δίνει αρκετό περιθώριο στους περισσότερους δολοφόνους να πετύχουν την εκτέλεση, αλλά ακόμη κι αν ο εχθρός της είναι ακόμα ζωντανός, η Ρεκ’Σάι μπορεί να εμπιστευτεί τις δικές της ικανότητες – συγκεκριμένα την Οργή της Βασίλισσας και το Οργισμένο Δάγκωμα – για να προκαλέσει επιπλέον ζημιά.
Ομαδικές μάχες
Όταν φτάσουμε στη μεσαία φάση του αγώνα, η Ρεκ’Σάι είναι καλύτερη όταν εκμεταλλεύεται το μοναδικό της οπτικό πεδίο και τα τούνελ, αξιοποιώντας αυτές τις πληροφορίες για τις κινήσεις του αντιπάλου για να κάνει split push ή να επιλέξει απομονωμένους στόχους. Σε περιπτώσεις όπου εφαρμόζεται το split-push, η Ρεκ’Σάι καθαρίζει γρήγορα τα κύματα υπηρετών με την Οργή της Βασίλισσας και προωθεί τους υπηρέτες της στους πύργους, υποχρεώνοντας την αντίπαλη ομάδα να αντιδράσει. Η Αίσθηση των Δονήσεων διασφαλίζει, επίσης, ότι γνωρίζει πάντα πού βρίσκεται ο αντίπαλός της, δίνοντάς της τη δυνατότητα να περάσει μέσα από τα μυριάδες τούνελ που έχει ήδη δημιουργήσει και να κατευθυνθεί προς αυτούς που έχουν έρθει να σταματήσουν την πίεση. Ωστόσο, η ευκινησία της δεν περιορίζεται σ’ αυτά. Η Εφόρμηση του Κενού δίνει στην Ρεκ’Σάι την ικανότητα να τρυπώνει σε κάποιο από τα τούνελ της και να μπορεί να διατρέξει ακόμη και ολόκληρο το Φαράγγι των Επικαλεστών σε δευτερόλεπτα.
Πότε, όμως, πρέπει να χρησιμοποιήσει την υπέρτατη ικανότητά της; Αν έχει τραβήξει την προσοχή του εχθρού με το split push της, η Ρεκ’Σάι μπορεί να αλλάξει θέση γρήγορα και να βρεθεί πλάι στους συμμάχους της σε κάποια άλλη λωρίδα και να αξιοποιήσουν το αριθμητικό τους πλεονέκτημα για να καταστρέψουν πύργους ή να επιτύχουν άλλους στρατηγικούς στόχους. Εναλλακτικά, ένα κρυφό τούνελ που οδηγεί στην εχθρική βάση μπορεί να είναι το έναυσμα για μια απόπειρα επίθεσης στα νώτα του εχθρού στο τέλος του αγώνα, ενώ τα τούνελ κοντά στη βάση της της δίνουν τη δυνατότητα να επιστρέψει γρήγορα για να την υπερασπιστεί, όταν οι εχθροί την πολιορκούν στενά. Στην αρχική και στη μεσαία φάση του αγώνα, η Εφόρμηση του Κενού δίνει στην Ρεκ’Σάι άμεση πρόσβαση στη ζούγκλα της όποτε χρησιμοποιεί την Επαναφορά, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να συνεχίσει να καθαρίζει φωλιές και να αποκτά εμπειρία και χρυσό τη στιγμή που ο αντίπαλός της δεν έχει επιστρέψει ακόμη στη ζούγκλα.
Σε μεγάλες ομαδικές μάχες, η Ρεκ’Σάι είναι πιο αποδοτική όταν μπαίνει στη μάχη μετά την έναρξη και παγιδεύει στόχους πρώτης προτεραιότητας με την εκτόξευση στον αέρα από την Ανάδυση. Όταν εμπλακεί, η Ρεκ’Σάι πρέπει να δράσει γρήγορα και να αποκτήσει Οργή όσο πιο γρήγορα μπορεί, πριν σακατέψει τον εχθρό της με το Οργισμένο Δάγκωμα. Η ζημιά της ικανότητας αυξάνεται ανάλογα με το πόσο γεμάτη είναι η γραμμή Οργής της και, όταν η γραμμή είναι πλήρης, προκαλεί Πραγματική Ζημιά. Αφού προκαλέσει τη ζημιά της, η Ρεκ’Σάι πρέπει να επικεντρωθεί στην επιβίωσή της. Το Τρύπωμα τής παρέχει τόσο την Ταχύτητα Κίνησης όσο και την Αναπλήρωση Ζωής που χρειάζεται για να αποφύγει τα αντίποινα του εχθρού και να ανακτήσει τις δυνάμεις της και της δίνει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους συμμάχους της που προκαλούν την περισσότερη ζημιά με την Ανάδυση κάτω από τους επίδοξους δολοφόνους τους.
Συνέργεια
Συνεργάζεται καλά με τους:
Λουξ, η Κυρά του Φωτός
Όλες οι ικανότητες της Λουξ έχουν καλή συνέργεια με αυτές της Ρεκ’Σάι σε κάθε φάση του αγώνα. Το Φωτεινό Δέσιμο στην αρχή του αγώνα βοηθά την Ρεκ’Σάι να πάρει θέση για την ικανότητα εκτόξευσης στον αέρα, ενώ στις ομαδικές μάχες η Λαμπρή Μοναδικότητα και ο Παλμός Ανίχνευσης δίνουν ευρύ οπτικό πεδίο των στόχων τους. Και παρόλο που η Ρεκ’Σάι δεν είναι ιδιαίτερα ευάλωτη, το Πρισματικό Φράγμα την βοηθά να απορροφήσει την επιπλέον ζημιά, καθώς ορμά στη μάχη.
Μάλφαϊτ, Θραύσμα του Μονόλιθου
Οι ικανότητες καταστολής πλήθους χαρακτηρίζουν το δίδυμο Ρεκ’Σάι-Μάλφαϊτ στις ομαδικές μάχες. Η Ασταμάτητη Δύναμη είναι το ιδανικό εργαλείο πεδίου επιρροής για να ξεκινήσει μια μάχη για την Ρεκ’Σάι, η οποία μπορεί να μπει σε ένα τούνελ και να στείλει τους εχθρούς της στον αέρα για μια ακόμη φορά με την Ανάδυση, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ασχοληθεί με τους στόχους της χρησιμοποιώντας την Οργή της Βασίλισσας και το Οργισμένο Δάγκωμα.
Κάσαντιν, ο Ταξιδευτής στο Κενό
Στη μεσαία φάση του αγώνα, ο Κάσαντιν και η Ρεκ’Σάι μπορούν να συνεργαστούν για να σχηματίσουν ένα ευκίνητο δίδυμο που σπέρνει το θάνατο. Και οι δύο είναι αρκετά ευκίνητοι ώστε να διατρέχουν γρήγορα το χάρτη και όταν η Ρεκ’Σάι παγιδέψει τους στόχους της με την Ανάδυση, ο Κάσαντιν μπορεί να προκαλέσει αρκετή ζημιά για να χαρίσει μια εκτέλεση στην ομάδα του.
Δυσκολεύεται απέναντι στους:
Καλίστα, το Δόρυ της Εκδίκησης
Παρόλο που η Ρεκ’Σάι μπορεί να νικήσει όσους μπορεί να διατηρεί σε απόσταση βολής, αντιμετωπίζει προβλήματα εναντίον ηρώων που μπορούν να την κρατήσουν σε απόσταση αποτελεσματικά και ιδιαίτερα η Καλίστα. Η Πολεμική Χάρη δίνει τη δυνατότητα στο Δόρυ της Εκδίκησης να χορεύει συνεχώς γύρω από την Υποχθόνια Κυνηγό και ταυτόχρονα να προκαλεί μεγάλη ζημιά με τις βασικές της επιθέσεις και το Σούβλισμα.
Λι Σιν, ο Τυφλός Μοναχός
Ο Λι Σιν, ένας από τους καλύτερους του LoL στις αντεπιθέσεις στη ζούγκλα, έχει τη ζημιά, τη διατήρηση και την ευκινησία με το Ηχητικό Κύμα και την Περιφρούρηση, για να κυνηγήσει και να σκοτώσει την Ρεκ’Σάι, όποτε προσπαθεί να μπει στη ζούγκλα του Τυφλού Μοναχού με τα τούνελ της.
Ζιγκς, ο Ειδικός των Μαγοτεχνικών Εκρηκτικών
Το Μαγοτεχνικό Ναρκοπέδιο και ο Σάκος Εκρηκτικών καθιστούν τον Ζιγκς δύσκολο στόχο για τις ενέδρες της Ρεκ’Σάι στη φάση των λωρίδων, αλλά τα προβλήματα δεν τελειώνουν εδώ. Ακόμη κι αν η Ρεκ’Σάι κατορθώσει να ωθήσει ένα αρκετά μεγάλο κύμα υπηρετών στον πύργο του εχθρού με την τακτική split push, η εμβέλεια και η ισχύς της Εμπρηστικής Βόμβας Μεγατόνων μπορεί να εξοντώσει γρήγορα το κύμα και να αλλάξει την ισορροπία στο χάρτη.
Περισσότερες πληροφορίες για τον ήρωα
Η Ρεκ’Σάι σχεδιάστηκε από τον Beat Punchbeef
Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε την Ρεκ’Σάι, είχαμε δύο ιδέες στο μυαλό μας: Το υπόγειο παιχνίδι και τον Καρχαρία της Ξηράς. Καθώς ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε μ’ αυτήν την ιδέα, πολύ γρήγορα έγινε σαφές ότι πρώτα έπρεπε να προσδιορίσουμε τα στοιχεία που έκαναν το υπόγειο παιχνίδι μοναδικό και διασκεδαστικό. Τα αρχικά πρωτότυπα μας βοήθησαν να κατανοήσουμε ότι η απόκρυψη δεν ήταν καλή ιδέα. Η μόνιμη απόκρυψη είναι ένα στοιχείο που διαθέτει ήδη η Έβελιν και μάλιστα με επιτυχία, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το τρομακτικότερο πράγμα με έναν καρχαρία είναι να βλέπεις αυτό το διάσημο πια πτερύγιο να κυκλοφορεί γύρω γύρω και να ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το σταματήσεις.
Όταν προσδιορίσαμε τα βασικά της ζωής κάτω από την επιφάνεια της γης, ψάξαμε να βρούμε τι ακριβώς θα μπορούσε να κάνει ο ήρωας σε αυτήν την κατάσταση. Η πρώτη ιδέα που μας ήρθε ήταν να αισθάνεται τις δονήσεις των κινήσεων στο έδαφος και να τις χρησιμοποιεί για να παρακολουθεί τα θύματά του. Αυτό είχε ως απόρροια τη δυνατότητα να αποκτάτε πληροφορίες για τους στόχους, παρόμοια με την απόκρυψη, αλλά χωρίς να είναι τόσο ενοχλητικό για το αντίπαλο στρατόπεδο. Επίσης, προκαλεί συγκινήσεις σε όλους τους παίκτες, συμμάχους και αντιπάλους. Η Ρεκ’Σάι δίνει στον παίκτη την αίσθηση του αόρατου κυνηγού, ενώ οι εχθροί της νιώθουν την ένταση και το φόβο του να γνωρίζουν ότι υπάρχει κάτι που τους παρακολουθεί.
Τώρα που έχουμε έναν χαρακτήρα ο οποίος τρυπώνει στο έδαφος και μπορεί να παρακολουθεί τα θύματά του από μεγάλη απόσταση χωρίς αυτά να το γνωρίζουν, τι απομένει; Για να είσαι πραγματικός κυνηγός, δεν αρκεί να γνωρίζεις μόνο πού βρίσκεται το θήραμά σου. Πρέπει να βρεις και την κατάλληλη στιγμή να χτυπήσεις. Για να γίνει αυτό, η Ρεκ’Σάι έπρεπε να είναι ευέλικτη στον τρόπο κίνησής της στο χάρτη, να χορεύει γύρω από το στόχο που κυνηγά και ταυτόχρονα να μην μπορούν να την εντοπίσουν. Εδώ φαίνεται η αποτελεσματικότητα του Τούνελ. Όταν είναι υπόγεια, η Ρεκ’Σάι είναι κυρίαρχος του χώρου της και δεν την ενδιαφέρουν ασήμαντοι περιορισμοί, όπως οι τοίχοι. Τα τούνελ τής δίνουν την ελευθερία να βρίσκεται σε οποιοδήποτε σημείο του χάρτη ανά πάσα στιγμή και να ασχολείται μόνο με το πώς και πού θέλει να χτυπήσει το ανυποψίαστο θύμα της.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers