Οι Fearless και Axes θα σας μιλήσουν για τις αλλαγές που θα γίνουν στη ζούγκλα κατά την περίοδο προετοιμασίας 2015 που βρίσκεται προ των πυλών. Αυτήν τη φορά, ο βασικός μας στόχος είναι να επαναφέρουμε την ποικιλία των διαθέσιμων στρατηγικών επιλογών στη ζούγκλα. Αυτήν τη στιγμή, ένας μικρός αριθμός ιδανικών ηρώων ζούγκλας αναγκάζει τις ομάδες να επιλέγουν συνθέσεις που ακολουθούν έναν μικρό αριθμό αποτελεσματικών στρατηγικών σχεδίων. Στόχος μας για το 2015 είναι να επιτρέψουμε στους παίκτες να επιλέγουν τους ήρωες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν στη ζούγκλα και τους ήρωες που ταιριάζουν περισσότερο με τις στρατηγικές της ομάδας τους. Είναι αλήθεια ότι έχουμε προσπαθήσει να αυξήσουμε τις στρατηγικές επιλογές στη ζούγκλα αρκετές φορές στο παρελθόν. Δεν θα με ξάφνιαζε αν ήταν ένας από τους μόνιμους στόχους μας κάθε σεζόν. Αυτήν τη φορά, όμως, ετοιμαζόμαστε να κάνουμε πολύ μεγάλα βήματα και ανυπομονούμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικές από τις ιδέες μας.
Η αναδόμηση της ζούγκλας
Όπως ανάφερα και στον πρόλογο, με τις αλλαγές που θα γίνουν για την περίοδο προετοιμασίας 2015, θα προσπαθήσουμε να λύσουμε ορισμένα προβλήματα όσον αφορά τη ζούγκλα που έχουν συσσωρευτεί μετά από αρκετές σεζόν. Στο παρελθόν, είχαμε προσεγγίσει τα προβλήματα της ζούγκλας με μια σειρά από μικρές αλλαγές, οι οποίες στόχευαν στην επιδιόρθωση μόνο των προβλημάτων που είχαν εμφανιστεί την προηγούμενη σεζόν. Οι διορθώσεις μας αντιμετώπισαν με επιτυχία ορισμένα παλιά προβλήματα, αλλά δεν ήταν αρκετές για να εξαλείψουν τις ανισότητες ισχύος που εμφανίστηκαν στη συνέχεια.
Καθώς οι παίκτες ωριμάζουν και κατανοούν καλύτερα το περιβάλλον του παιχνιδιού, οι παίκτες ζούγκλας επιλέγουν μονίμως μια μικρή δεξαμενή ηρώων που κάνουν το ίδιο πράγμα, σε γενικές γραμμές: καθαρίζουν γρήγορα τα τέρατα και είναι πολύ ισχυροί στους αιφνιδιασμούς και στις μονομαχίες. Σε αυτήν τη σεζόν, για παράδειγμα, είδαμε πάρα πολλούς Κα’Ζιξ, Έβελιν, Ρένγκαρ, Ελίζ και τον πιο αγαπημένο όλων, τον Λι Σιν. Η ύπαρξη εξαιρετικά αποτελεσματικών ηρώων ζούγκλας που δεν αφήνουν χώρο για άλλες επιλογές έχει ως παρενέργεια το ότι οι ομάδες τείνουν να σχεδιάζουν την επιλογή ηρώων και τις στρατηγικές τους γύρω από περιορισμένες επιλογές. Για παράδειγμα, αν δεν υπάρχουν ισχυροί ήρωες ζούγκλας που να λειτουργούν καλά με μια ομάδα που εστιάζει στις πολιορκίες, τότε η δημιουργία μιας τέτοιας σύνθεσης μπορεί να έχει υπερβολικά μεγάλο ρίσκο.
Οι αλλαγές του 2015 στοχεύουν στη δημιουργία ενός νέου περιβάλλοντος στη ζούγκλα, το οποίο θα διαθέτει τα απαραίτητα μέσα για την ενίσχυση και την αντιμετώπιση των πολλών διαφορετικών ενεργειών που ενδέχεται να πραγματοποιήσει ένας παίκτης ζούγκλας. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχουμε τη δυνατότητα να ελέγχουμε καλύτερα την κατάσταση του παιχνιδιού και να παρεμβαίνουμε στη ζούγκλα με μικρές αλλαγές, αντί να πρέπει να ρυθμίζουμε συνεχώς τους ήρωες και τα αντικείμενα. Στις προηγούμενες σεζόν, κάθε αλλαγή στη ζούγκλα έφερνε μαζί της μεγάλες αναταράξεις, καθώς η ενίσχυση λίγων ηρώων μπορούσε να δημιουργήσει τεράστιες ανισορροπίες (θυμάται κανείς την Άγρια Έκλαμψη;). Η νέα ζούγκλα θα μας δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και με περισσότερη ακρίβεια από ποτέ. Κοινώς, θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πιο λεπτές επεμβάσεις και όχι να ισοπεδώνουμε. Χρειαζόμαστε περισσότερα νυστέρια, όχι σφυριά.
Περισσότερες αποφάσεις
Ένα από τα συμπτώματα των κυρίαρχων στρατηγικών είναι ότι οι παίκτες αισθάνονται ότι γνωρίζουν τι πρόκειται να κάνουν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ήδη από την οθόνη φόρτωσης. Μετά από μερικές δεκάδες επαναλήψεις της αναμέτρησης μεταξύ Λι Σιν και Κα’Ζιξ, όλοι όσοι παίζουμε στη ζούγκλα ξέρουμε πώς περίπου θα εξελιχτεί ο αγώνας και κάθε παιχνίδι ενδέχεται να έχει την ίδια αίσθηση με τα προηγούμενα και τα επόμενα. Πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο, το League of Legends γίνεται λιγότερο συναρπαστικό από όσο θα θέλαμε. Επίσης, θεωρούμε ότι αφαιρούνται οι στρατηγικές επιλογές από ένα ρόλο που έχει σχεδιαστεί γύρω από τις στρατηγικές επιλογές.
Η ζούγκλα είναι ο ρόλος που έχει τις περισσότερες δυνατότητες λήψης στρατηγικών αποφάσεων καθ’όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Επειδή δεν είναι αναγκασμένοι να προστατεύουν κάποια λωρίδα, αποφασίζουν οι ίδιοι τα σημεία δράσης τους στο χάρτη. Ο ρόλος του παίκτη ζούγκλας γίνεται πιο ανταποδοτικός και υγιής, όταν οι στρατηγικές αποφάσεις του παίκτη ζούγκλας είναι εξίσου σημαντικές με τη γνώση των μηχανισμών του παιχνιδιού. Από την άλλη πλευρά, όταν ένα παιχνίδι καθορίζεται από υπερβολικά λίγες μεταβλητές, το παιχνίδι στη ζούγκλα γίνεται ρηχό και εστιάζει σε στατιστικές βελτιστοποιήσεις μικρής σημασίας. Χωρίς τη συνεχή παρουσία ενός αντιπάλου στη λωρίδα και χωρίς την ευθύνη σημαντικών αποφάσεων, η θέση της ζούγκλας γίνεται λιγότερο ενδιαφέρουσα και διαφορετική.
Οι λεπτομέρειες
Με δεδομένο ότι ο απώτερος στόχος μας για αυτήν τη σεζόν είναι η στρατηγική πολυμορφία, κάθε μία από τις αλλαγές που ακολουθούν (μην ξεχνάτε, ακόμα τις δοκιμάζουμε!) υπηρετεί αυτόν το στόχο. Ορισμένες αλλαγές αλλάζουν το ρυθμό της ζούγκλας, άλλες προσθέτουν νέα τέρατα ή δίνουν ενισχύσεις με το Πλήγμα, αλλά όλες τους έχουν τον ίδιο στόχο: να αυξήσουν τις διαθέσιμες στρατηγικές επιλογές, τόσο στην ίδια τη ζούγκλα, όσο και στη γενικότερη σύσταση των ομάδων. Με την εισαγωγή πολλών νέων μεταβλητών, μπορούμε να τονίσουμε τα μοναδικά πλεονεκτήματα κάθε ήρωα ζούγκλας, ώστε να έχουν όλοι στη διάθεσή τους διαφορετικές βελτιστοποιήσεις και να μπορούν να αλληλεπιδρούν με τη ζούγκλα με περισσότερους, μοναδικούς τρόπους.
Αρχικά, η τρέχουσα μορφή της ζούγκλας ευνοεί πολύ τους ήρωες ζούγκλας που μπορούν να καθαρίζουν γρήγορα τα τέρατα και να πιέζουν διαρκώς τον αντίπαλο με το επιθετικό τους παιχνίδι. Πρώτος μας στόχος είναι να εξισορροπήσουμε καλύτερα το περιβάλλον της ζούγκλας, ώστε να ευνοούνται και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η αντοχή και ο περιορισμός της ζημιάς, ώστε να υπάρχει χώρος για περισσότερες στρατηγικές προσεγγίσεις στη ζούγκλα. Για αυτόν το λόγο, οι βασικές φωλιές τεράτων διαθέτουν σαφώς ενισχυμένα στατιστικά. Επίσης, έχουμε αλλάξει το ρυθμό των μαχών στις βασικές φωλιές, αυξάνοντας τις ανταμοιβές σε χρυσό και εμπειρία, ενώ παράλληλα έχουμε αυξήσει και την καθυστέρηση επανεμφάνισης των τεράτων. Αυτό ευνοεί τους ήρωες ζούγκλας που βασίζονται στον περιορισμό της ζημιάς, οι οποίοι θα μπορούν να καθαρίζουν τις φωλιές διατηρώντας αρκετή ζωή ώστε να κάνουν και αιφνιδιασμούς στη συνέχεια. Από την άλλη πλευρά, οι ήρωες ζούγκλας υψηλής ζημιάς θα είναι πιο αποτελεσματικοί στους αιφνιδιασμούς, αλλά δεν θα μπορούν να διατηρούν τους ίδιους ρυθμούς.
Στο παρελθόν, είχαμε περιορίσει τη δυνατότητα των ηρώων ζούγκλας να καθαρίζουν εντελώς τη δική τους πλευρά της ζούγκλας, επειδή αυτό θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να δράσουν στο χάρτη. Τώρα που η υπεράσπιση της ζούγκλας είναι πιο ισχυρή από ποτέ, σε συνδυασμό με τη νέα φωλιά των καβουριών (περισσότερα για αυτό σε λίγο) στο ποτάμι και τα νέα εργαλεία όρασης που προσφέρουν ως ανταμοιβές οι φωλιές (τώρα, σε λίγο!), οι παίκτες ζούγκλας θα έχουν πλέον περισσότερες ουσιαστικές στρατηγικές επιλογές όταν οι φωλιές των τεράτων θα είναι άδειες.
Και φτάνουμε με αυτόν τον τρόπο στο επόμενο θέμα που θέλω να θίξω: τις ανταμοιβές των φωλιών της ζούγκλας. Κάθε φωλιά στη ζούγκλα δίνει πλέον μια ενίσχυση την πρώτη φορά που χρησιμοποιείται το Πλήγμα (αυτή η ενίσχυση είναι διαθέσιμη κάθε φορά που επανεμφανίζονται τα τέρατα). Θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για τις φωλιές, καθώς θα τις ετοιμάζουμε για την τελική κυκλοφορία. Ωστόσο, ο στόχος των ανταμοιβών είναι να προσφέρουμε στους παίκτες ζούγκλας ένα ευέλικτο εργαλείο που θα μπορούν να χρησιμοποιούν με διαφορετικούς τρόπους, ανάλογα με τις συνθήκες του παιχνιδιού.
Για παράδειγμα, ο Γκρομπ δίνει αυτήν τη στιγμή στον παίκτη έναν δηλητηριώδη θώρακα που, ναι, σωστά το μαντέψατε, δηλητηριάζει τους εχθρούς που επιτίθενται στον παίκτη και τους προκαλεί Μαγική Ζημιά σε βάθος χρόνου. Αυτή η ενίσχυση είναι ένα ιδανικό ξεκίνημα για τους ανθεκτικούς ήρωες ζούγκλας, οι οποίοι θα πρέπει να ξεκινήσουν από εκεί την προσπάθεια εκκαθάρισης της ζούγκλας. Επίσης, προσφέρει ασφάλεια ενάντια σε εισβολείς και βοηθά σε ορισμένες ομαδικές μάχες, αλλά και στον έλεγχο των στόχων. Κάθε παίκτης ζούγκλας πρέπει να έχει λόγο να επιθυμεί τις ενισχύσεις που προσφέρουν οι φωλιές καθ’όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες ζούγκλας θα πρέπει να λαμβάνουν ουσιαστικές αποφάσεις σχετικά με τις φωλιές που θα χτυπούν και τις διαδρομές που θα ακολουθούν για να πετύχουν τους ευρύτερους στόχους τους.
Τέλος, ας μιλήσουμε λίγο για τη νέα φωλιά με τον Λοξοκάβουρα. Αυτό είναι το νέο τέρας που κατοικεί πλέον στον ποταμό. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα τέρατα, αυτό τρέχει να ξεφύγει από τους επιτιθέμενους. Με αυτό το πλάσμα, θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες ζούγκλας έναν νέο λόγο για να αφήσουν τη ζούγκλα τους και να διεκδικήσουν τον κάβουρα σε μικρότερες αψιμαχίες. Όπως έχουν τα πράγματα τώρα, όταν μια ομάδα νικά τον Λοξοκάβουρα, αποκτά μια σφαίρα όρασης και έναν ναό Ταχύτητας Κίνησης που δίνει Ταχύτητα Κίνησης εκτός μάχης μπροστά στη φωλιά του Βαρόνου ή του Δράκου. Αν και ο ίδιος ο Λοξοκάβουρας δεν είναι επικίνδυνος (αν και είναι πολύ ανθεκτικός), το κυνήγι του μπορεί να παρασύρει τους ήρωες γύρω από το ποτάμι. Αυτό σημαίνει ότι η επίθεση στον κάβουρα μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε μια μικρή μάχη με λίγους ήρωες από κάθε πλευρά. Βέβαια, υπάρχουν και άλλες συνέπειες που ενδέχεται να επηρεάσουν ολόκληρη την ομάδα, καθώς οι παίκτες μεσαίας λωρίδας ενδέχεται να αποφασίσουν να απομακρυνθούν από τη θέση τους για να αποκτήσουν καλύτερη ορατότητα και να είναι καλύτερα προστατευμένοι, αλλά προς το παρόν θέλω να εστιάσω στις συνέπειες που έχει αυτή η αλλαγή στη ζούγκλα.
Ανυπομονούμε να δούμε πώς θα χρησιμοποιήσουν οι παίκτες τον Λοξοκάβουρα και τις ευφάνταστες στρατηγικές που μπορεί να προκύψουν με αυτήν την προσθήκη.
Βέβαια, αυτές οι αλλαγές αποτελούν μόνο τη μία πλευρά της νέας ζούγκλας. Για να δούμε τώρα τι γίνεται με τα αντικείμενα ζούγκλας! Axes, διαλέγω εσένα!
Αντικείμενα ζούγκλας: Τώρα με 400% περισσότερα πλήγματα
Κατά τη διάρκεια της περιόδου προετοιμασίας θα προστεθεί μια εντελώς νέα σειρά αντικειμένων ζούγκλας, τα οποία θα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για διαφορετικούς στόχους σε σχέση με όσα είδαμε στις προηγούμενες σεζόν. Είναι προφανές ότι πρόκειται για μια πολύ μεγάλη αλλαγή. Προτού προχωρήσουμε στις λεπτομέρειες, θα ήθελα να εξηγήσω τους λόγους που μας οδήγησαν σε αυτήν την τόσο μεγάλη αλλαγή στα αντικείμενα.
Τα προηγούμενα αντικείμενα ζούγκλας συνδύαζαν το ρόλο του ήρωά σας (Μαχητής, Τανκ, Εκτελεστής) με ένα σχετικά συγκεκριμένο πλάνο δράσης στη ζούγκλα. Το Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας, για παράδειγμα, είναι ένα αντικείμενο που ωφελεί μόνο τους ήρωες που ειδικεύονται στη Ζημιά Επίθεσης και προκαλούν σταθερές ποσότητες σωματικής ζημιάς. Κυρίως Μαχητές, δηλαδή. Είναι χρήσιμο μόνο σε ήρωες που θέλουν να αιφνιδιάζουν ή να μονομαχούν και μετά να επιστρέφουν στη ζούγκλα για να θεραπευτούν και να μαζέψουν τον μπόνους χρυσό τους.
Αν και αυτά τα αποτελέσματα συνάδουν με τους στόχους που είχαμε θέσει την προηγούμενη σεζόν, με την πάροδο του χρόνου παρατηρήσαμε δύο προβλήματα: πρώτων, οι ήρωες που διαθέτουν ένα στυλ παιχνιδιού που δεν λειτουργεί καλά με το βασικό αντικείμενο του ρόλου τους, μένουν στα κρύα του λουτρού. Η Σιβάνα δεν πρόκειται να ωφεληθεί ποτέ ιδιαίτερα από το Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας, γιατί δεν χρειάζεται κάποιο σύστημα που αποθηκεύει χρυσό, ενώ αυτή κάνει κάτι άλλο. Αντιθέτως, η Σιβάνα μένει διαρκώς στη ζούγκλα επειδή οι ικανότητές της τής επιτρέπουν να καθαρίζει γρήγορα τη ζούγκλα και να εισβάλλει στη ζούγκλα του αντιπάλου, αλλά δεν είναι ιδιαίτερη καλή στους αιφνιδιασμούς.
Δεύτερον, τα προηγούμενα αντικείμενα τόνιζαν σε πολλές περιπτώσεις διάφορα προβλήματα με τους ρόλους. Αν οι μαχητές ήρωες ζούγκλας έχουν ως βασική αγορά ένα αντικείμενο που τους επιτρέπει να μάχονται καλύτερα με αντίπαλους ήρωες και οι τανκ ήρωες ζούγκλας δεν έχουν ένα αντίστοιχο αντικείμενο, τότε οι μαχητές θα τσακίζουν εύκολα τα τανκ, αν το αντικείμενο είναι αρκετά ισχυρό. Αν το αντικείμενο δεν είναι ισχυρό, οι μαχητές ήρωες ζούγκλας δεν θα είναι πλέον ελκυστικές επιλογές, γιατί δεν θα έχουν στη διάθεσή τους ένα αντικείμενο που θα τους επιτρέψει να ανακάμψουν. Η διόρθωση αυτού του προβλήματος δεν εξισορροπεί αυτομάτως την κατάσταση μεταξύ όλων των ηρώων ζούγκλας. Για παράδειγμα, δεν θα κάνει τη Σεζουάνι ξαφνικά μια από τις κορυφαίες επιλογές για τη ζούγκλα. Ωστόσο, τα αντικείμενα δεν θα κάνουν πλέον ακόμη χειρότερο το πρόβλημα.
Επίσης, έχουμε πλέον μια σημαντική ευκαιρία στα χέρια μας: η νέα ζούγκλα είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να ενθαρρύνει διαφορετικούς τρόπους δράσης. Πέρα από τους εξαιρετικά διαδεδομένους αιφνιδιασμούς της Σεζόν 4, η εισβολή στη ζούγκλα του αντιπάλου έχει γίνει πιο χρήσιμη, ενώ υπάρχουν νέοι και πιο σημαντικοί στόχοι για διεκδίκηση. Επίσης, υπάρχουν πλέον νέοι τρόποι για να συμμετάσχει κανείς σε πολέμους ορατότητας σε όλη την έκταση του χάρτη. Ακόμη και αν επιλέξετε τον ίδιο ήρωα σε δύο διαδοχικά παιχνίδια, οι μεταβαλλόμενες συνθήκες αυτών των δύο παιχνιδιών θα έχουν ως αποτέλεσμα διαφορετικές εμπειρίες. Αν μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα σετ αντικειμένων ζούγκλας που να υποστηρίζουν διαφορετικές ενέργειες που μπορεί να είναι σημαντικές για τους παίκτες ζούγκλας (ανάλογα με τις περιστάσεις), τότε αυτά τα αντικείμενα θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε το στόχο μας για τη διαφοροποίηση των ενεργειών στη ζούγκλα.
Ας περάσουμε τώρα στα αντικείμενα! Η Ματσέτα του Κυνηγού παραμένει το βασικό αρχικό αντικείμενο, αλλά θα αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα προκαλεί ζημιά και θα συμβάλλει στην επιβίωση του ήρωα ώστε να μη συνδέεται με κάποιον συγκεκριμένο ρόλο. Με άλλα λόγια, θα είναι εξίσου καλή επιλογή για έναν μαχητή, όπως και για ένα τανκ. Στη συνέχεια, η Ματσέτα του Κυνηγού θα αναβαθμίζεται σε τέσσερα διαφορετικά αντικείμενα, κάθε ένα από τα οποία θα αλλάζει το ξόρκι Πλήγμα, ώστε να ενισχύει τις ενέργειες που θέλετε να πραγματοποιήσετε στη ζούγκλα.
Η Λεπίδα του Ιχνηλάτη αυξάνει την ισχύ σας όταν κάνετε αιφνιδιασμούς και επιτρέπει στον παίκτη ζούγκλας να συμμετέχει πιο ενεργά από όσο συνήθως στον έλεγχο των λωρίδων, προσφέροντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε όλη την ομάδα.
Το Μαχαίρι του Λαθροκυνηγού ενισχύει και ενθαρρύνει τους παίκτες που σκοπεύουν να περάσουν τον ποταμό και να εισβάλλουν στην αντίπαλη ζούγκλα για να κλέψουν όσες περισσότερες φωλιές τεράτων μπορούν και να αποκτήσουν προβάδισμα έναντι του αντίπαλου παίκτη ζούγκλας.
Το Ξίφος του Αντάρτη ενισχύει την αποτελεσματικότητα του ήρωα στις μονομαχίες 1 προς 1 και σας δίνει τη δυνατότητα να κυνηγήσετε τον αντίπαλο παίκτη ζούγκλας και να προσπαθήσετε να τον σκοτώσετε ή να εμφανιστείτε ξαφνικά σε αιφνιδιασμούς του εχθρούς και να γυρίσετε τη ροή της μάχης. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να τιμωρήσετε έναν αντίπαλο παίκτη ζούγκλας που εισβάλλει στην περιοχή σας.
Το Μενταγιόν του Καταδρομέα σας επιτρέπει να κινείστε ταχύτερα όταν πολεμάτε τέρατα της ζούγκλας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να κρατάτε περισσότερη Ζωή όταν φαρμάρετε τα τέρατα και θα έχετε χρόνο για περισσότερες ενέργειες.
Αυτά τα αντικείμενα δεν συνδέονται με κάποιον ρόλο. Μπορείτε να τα αγοράσετε είτε είστε Μαχητής, Εκτελεστής, Τανκ ή κάτι άλλο (ο Κάρθους στη ζούγκλα;), καθώς δεν προσφέρουν στατιστικά που είναι πιο επιθυμητά για κάποιον συγκεκριμένο ρόλο. Το βασικό κριτήριο επιλογής τους είναι το στυλ παιχνιδιού σας ως παίκτης ζούγκλας, είτε θέλετε να ενισχύσετε κάποιο πλεονέκτημα ή να εξισορροπήσετε ένα μειονέκτημα.
Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για αντικείμενα, επομένως πρέπει να προσφέρουν καλά στατιστικά για να είναι επιθυμητά! Μια από τις λύσεις που έχουμε σκεφτεί για αυτό το θέμα είναι η δημιουργία ενός συστήματος βελτίωσης που επιτρέπει την ενίσχυση αυτών των αντικειμένων, ώστε να προσφέρουν στατιστικά χρήσιμα για το ρόλο σας. Η ενίσχυση Πολεμιστής προσθέτει Ζημιά Επίθεσης και Αρπαγή Ζωής, η ενίσχυση Μάγος δίνει Ισχύ Ικανότητας και Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, η ενίσχυση Ασταμάτητη Δύναμη προσθέτει Ζωή, Θωράκιση και Εμμονή, ενώ, τέλος, η ενίσχυση Καταβροχθιστής δίνει Ταχύτητα Επίθεσης και Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα που συσσωρεύεται καθώς σκοτώνετε αντίπαλους ήρωες ή μεγάλα τέρατα. Κάθε ενίσχυση δίνει περίπου τα στατιστικά που θα μπορούσατε να αποκτήσετε με το συνολικό κόστος του μαγεμένου αντικειμένου, επομένως η παθητική ικανότητα ζούγκλας της Ματσέτας του Κυνηγού και τα επιπλέον μπόνους των αντικειμένων δεύτερης βαθμίδας δίνονται ουσιαστικά δωρεάν στην τελική μορφή των αντικειμένων.
Αυτά προς το παρόν! Έρχονται μεγάλες αλλαγές που θα ανεβάσουν τη ζούγκλα στο επόμενο επίπεδο. Μείνετε συντονισμένοι.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers