Σημειώσεις ενημέρωσης 4.14

Γεια σας, Επικαλεστές, Μικρή ενημέρωση σημαίνει και μικρή εισαγωγή! Καθώς η ενημέρωση 4.14 θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιηθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, θα αποφύγουμε ηθελημένα τις μεγαλύτερες αλλαγές. Παρόλο που δεν έχουμε πολλές αλλαγές εδώ, η ενημέρωση 4.14 περιλαμβάνει την παρουσίαση του Γκναρ, του Χαμένου Κρίκου, προς επίρρωση των φίλων των Γιόρντελ στον κόσμο. Μην ξεχάσετε να δείτε τη σελίδα αποκάλυψης ήρωα του Γκναρ για περισσότερες πληροφορίες. Και βέβαια, ελπίζουμε να δούμε νέους ειδικούς επί του Γκναρ που θα προσαρμόσουν κατάλληλα το στυλ παιχνιδιού τους, ανάλογα με τις μεταμορφώσεις που δεν μπορούν να ελέγξουν. Τίποτα δεν είναι καλύτερο απ’ το […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Γεια σας, Επικαλεστές,

patch_notes_banner_16

Μικρή ενημέρωση σημαίνει και μικρή εισαγωγή! Καθώς η ενημέρωση 4.14 θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιηθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, θα αποφύγουμε ηθελημένα τις μεγαλύτερες αλλαγές. Παρόλο που δεν έχουμε πολλές αλλαγές εδώ, η ενημέρωση 4.14 περιλαμβάνει την παρουσίαση του Γκναρ, του Χαμένου Κρίκου, προς επίρρωση των φίλων των Γιόρντελ στον κόσμο. Μην ξεχάσετε να δείτε τη σελίδα αποκάλυψης ήρωα του Γκναρ για περισσότερες πληροφορίες. Και βέβαια, ελπίζουμε να δούμε νέους ειδικούς επί του Γκναρ που θα προσαρμόσουν κατάλληλα το στυλ παιχνιδιού τους, ανάλογα με τις μεταμορφώσεις που δεν μπορούν να ελέγξουν. Τίποτα δεν είναι καλύτερο απ’ το να κάνεις αλματάκια ως μίνι Γκναρ και να καταλήγεις στην καρδιά μιας ομαδικής μάχης ως ανθεκτικός μέγα Γκναρ. Δοκιμάστε τον!

Ευρετήριο:

Ήρωες

GnarΓκναρ

Ο Γκναρ, ο Χαμένος Κρίκος, θα είναι διαθέσιμος λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.14!

 

Corki

Κόρκι

Σύντομα;!

 

 

Gragas

Γκράγκας

Ο Γκράγκας έχει νέα προτεινόμενα αντικείμενα (ΝΑΙ, ΟΛΕΘΡΟΣ ΤΟΝ ΑΠΕΘΑΝΤΩΝ) και το E του τον μεταφέρει πάντα στη μέγιστη δυνατή απόσταση.

 

 

Όταν έχεις μια τέτοια κοιλιά, λογικό είναι να σε επηρεάζει η δύναμη της αδράνειας.

Γενικά

Αυτό θα βοηθήσει περισσότερο απ’όσο φαντάζεσττε: Ενημερωμένα προτεινόμενα αντικείμενα

E – Σωματική Βία

Πήρε φόρα: Ο Γκράγκας διανύει πλέον πάντα τη μέγιστη απόσταση προς την κατεύθυνση που χρησιμοποιείτε την ικανότητα (εξακολουθεί να σταματά στον πρώτο στόχο που θα χτυπήσει)

KassadinΚάσαντιν

Στο Διαστημικό Άλμα, το χρονικό διάστημα πριν μηδενιστούν οι στοίβες ζημιάς / κόστους Μάνα είναι πλέον μεγαλύτερο.

 

 

Παρόλο που θέλουμε το κύριο χαρακτηριστικό του Κάσαντιν να είναι η εξαιρετική ευκινησία του, θέλουμε, επίσης, να υπολογίζει με μεγαλύτερη προσοχή πότε και πόσο συχνά θα εκτελεί άλματα.

RiftWalkR – Διαστημικό Άλμα

Έμοιαζε πιο πολύ με διαστημικό σπριντ: 12 δευτερόλεπτα ⇒ 20 δευτερόλεπτα

 

KayleΚέιλ

Γενικά

Γνωστό σάλμα: Λόγω σφάλματος, η Κέιλ αποκτά προσωρινά Ταχύτητα Επίθεσης 2,2 ανά επίπεδο ⇒ Ταχύτητα Επίθεσης 2,5 ανά επίπεδο. Θα το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό!

KogMawΚογκ’Μο

Ο Κογκ’Μο κινείται πιο αργά και το R του προκαλεί μικρότερη ζημιά, όταν καταβροχθίζει ήρωες.

 

 

Παρά τις αλλαγές που κάναμε στην 4.13, ο Κογκ’Μο έχει ακόμη πολύ λίγες αδυναμίες σε σχέση με τα εξαιρετικά ισχυρά χαρακτηριστικά του στο τέλος του αγώνα. Επειδή στόχος μας είναι να διατηρούμε τα στρατηγικά πλεονεκτήματα ενός ήρωα, ακόμη κι όταν μετριάζουμε την ισχύ του, ξεκινήσαμε με τις βασικές αδυναμίες του Κογκ’Μο (έλλειψη ευκινησίας), πριν ασχοληθούμε με τα πλεονεκτήματά του στην αρχή του αγώνα.

Γενικά

Βασική ταχύτητα κίνησης: 330 ⇒ 325

KogMawVoidOoze E – Γλίτσα του Κενού

Πότε το έφαγες αυτό, Κόγκ’μο: Έχει νέα εφέ σωματιδίων, δείχνει πιο αποκρουστική

KogMawLivingArtillery R – Ζωντανό Πυροβολικό

Μπόνους βασική μαγική ζημιά σε ήρωες: 125% ⇒ 100%

LuluΛούλου

 

 

 

 

LuluW W – Φάρσα

Δεν είναι αποδυνάμωση, αλήθεια λέμε: Η επεξήγηση εργαλείου διορθώθηκε δείχνει πλέον σωστά τη διάρκεια της μεταμόρφωσης ως 1,5 έως 2,5 δευτερόλεπτα ⇒ 1,25 έως 2,25 δευτερόλεπτα (η πραγματική τιμή δεν έχει αλλάξει)

MaokaiΜαοκάι

Η ζημιά του W έχει μειωθεί και το R έχει μέγιστη διάρκεια 10 δευτερολέπτων ανά χρήση.

 

 

Ο Μαοκάι είναι φανταστικός τύπος και πάντα μας άρεσε να βλέπουμε ένα μαγικό δέντρο να ρίχνει ξύλο σε δράκους και γιόρντελ, αλλά το να μπορεί να χρησιμοποιεί ανά πάσα στιγμή τον Ανεμοστρόβιλο Εκδίκησης οποιαδήποτε στιγμή δεν προσφέρει πολλά περιθώρια στους αντιπάλους (ή αλλιώς τακτικές αντιμετώπισης!) και πιθανόν να έχουμε αυξήσει λίγο παραπάνω απ’ όσο πρέπει τη βασική ισχύ του.

MaokaiUnstableGrowth W – Μοχθηρή Εφόρμηση

Βασική μαγική ζημιά: 9/10,5/12/13,5/15% της μέγιστης Ζωής ⇒ 9/10/11/12/13% της μέγιστης Ζωής
Αναλογία ισχύος ικανότητας: Ζημιά ίση με +4% της μέγιστης Ζωής ανά 100 πόντους Ισχύος Ικανότητας ⇒ Ζημιά ίση με +3% της μέγιστης Ζωής ανά 100 πόντους Ισχύος Ικανότητας

MaokaiDrain3 R – Ανεμοστρόβιλος Εκδίκησης

Νέα: Μέγιστη διάρκεια 10 δευτερόλεπτα

MorganaΜοργκάνα

Η Μαύρη Ασπίδα έχει μικρότερη βασική ισχύ και το R δεν προκαλεί τόσο μεγάλη ζημιά.

 

 

Ανεξάρτητα από τον τρόπο παιχνιδιού της (μάγος ή ήρωας υποστήριξης), η Μοργκάνα προσφέρει πολλή βοήθεια και ζημιά στην ομάδα και γι’ αυτό θέλουμε να μειώσουμε κάπως την αποτελεσματικότητά της συνολικά. Παρόλο που δεν συζητάμε συνήθως για συγκεκριμένες αλλαγές στο περιβάλλλον, η μείωση της βασικής ισχύος της Μαύρης Ασπίδας σημαίνει ότι η Μοργκάνα σε ρόλο υποστήριξης θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στην αμυντική ισχύ που προσφέρει και στην επιθετική ισχύ που αποκτά ανεβάζοντας το επίπεδο του Σκοτεινού Δεσίματος, ενώ η μάγισσα Μοργκάνα θα επηρεαστεί λιγότερο, καθώς οι αναλογίες Ισχύος Ικανότητάς της θα αποτελούν αντιστάθμισμα στη βαθμίδα 1.

BlackShield E – Μαύρη Ασπίδα

Βασική ασπίδα: 95/160/225/290/355 ⇒ 70/140/210/280/350

SoulShackles R – Δεσμά Ψυχής

Βασική μαγική ζημιά: 175/250/325 ⇒ 150/225/300
Συνολική δυνητική μαγική ζημιά ανά στόχο: 350 / 500 / 650 ⇒ 300 / 450 / 600

OriannaΟριάνα

 

 

 

Παρόλο που μας αρέσει πολύ η πολυπλοκότητα της Οριάνα και το υψηλό επίπεδο που απαιτείται γι’ αυτήν, θεωρείται συχνά ως μια πολύ αξιόπιστη – και ασφαλής – επιλογή για οποιαδήποτε ομάδα χρειάζεται έναν ισορροπημένο μάγο. Αυτές οι αλλαγές θα δώσουν στους αντιπάλους της Οριάνα στη λωρίδα λίγη περισσότερη ελευθερία (ειδικά σε αυτούς που μάχονται εκ του συστάδην), όταν την έχουν απέναντί τους, καθώς ενισχύεται σταδιακά για τη μεσαία και την τελική φάση του αγώνα.

Βασική ζημιά επίθεσης: 47 ⇒ 41

RengarΡένγκαρ

Ο χρόνος επαναφόρτισης του R είναι μεγαλύτερος και η εμβέλεια της προειδοποιητικής ένδειξης αυξάνεται. Επίσης, τα θηράματα του Ρένγκαρ θα έχουν πάντα μια προειδοποιητική ένδειξη, αν βρίσκεται εντός εμβέλειας, ακόμη κι αν κρύβεται πίσω από κάποιον τοίχο. Αν ο Ρένγκαρ πάρει στα χέρια του το υπερσπάνιο «Κεφάλι του Κα’Ζιξ», αποκτά μεγαλύτερο οπτικό πεδίο, όταν βρίσκεται μέσα στη βλάστηση.

Παρόλο που η Συγκίνηση του Κυνηγιού του Ρένγκαρ είναι αρκετά διασκεδαστική για τον ίδιο, έχουμε δει ότι μπορεί να είναι κάπως ενοχλητική για τους αντιπάλους – και ιδιαίτερα στην αρχή του αγώνα, όπου κινείται σε όλο το χάρτη, καθώς και στο τέλος του αγώνα, όπου το θήραμά του σκοτώνεται με το που δει την προειδοποιητική ένδειξη. Η ουσία των παραπάνω είναι ότι θέλουμε η ισχύς του Ρένγκαρ στις ενέδρες να… Μειωθεί!

Γενικά

Γατούλα χωρίς σφάλματα: Διορθώθηκε ένα σπάνιο σφάλμα, όπου ο Ρένγκαρ δεν εκτελούσε άλμα από τη βλάστηση, αν είχε πρόσφατα μπει εκεί με ταχυμεταφορά

3175 Κεφάλι του Κα’Ζιξ

Νέο: Μην ρωτάτε πως δουλεύει αυτό: Ο Ρένγκαρ έχει πλέον αυξημένο οπτικό πεδίο όταν βρίσκεται στη βλάστηση με το Κεφάλι του Κα’Ζιξ

RengarR R – Συγκίνηση του Κυνηγιού

Νέο: Ακτίνες εντοπισμού γατιών: Η προειδοποιητική ένδειξη εμφανίζεται πλέον, ακόμη κι αν ο Ρένγκαρ βρίσκεται στην ομίχλη του πολέμου, όταν είναι αόρατος. Με άλλα λόγια, αν ο Ρένγκαρ βρίσκεται εντός εμβέλειας 1250 μονάδων από οποιονδήποτε εχθρό, όταν είναι αόρατος χάρη στη Συγκίνηση του Κυνηγιού, ο εχθρός θα ειδοποιείται.
Εντοπισμός γατιών μεγάλης εμβέλιας: Η εμβέλεια της προειδοποιητικής ένδειξης αυξάνεται από 1000 ⇒ 1250
Χρόνος επαναφόρτισης: 120/95/70 δευτερόλεπτα ⇒ 150/110/70 δευτερόλεπτα

SyndraΣίντρα

Το R δεν προκαλεί πλέον ζημιά σε ήρωες που δεν είναι δυνατή η στόχευσή τους κι έτσι λιγότεροι αντίπαλοι οργίζονται.

 

 

Τώρα θα μπορείτε να αποφεύγετε πλήρως μια υπέρτατη ικανότητα της Σίντρα χρησιμοποιώντας τις ικανότητές σας την κατάλληλη στιγμή.

SyndraR R – Αχαλίνωτη Δύναμη

Ελαφρώς χαλιναγώμενη ισχύς: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι Σκοτεινές Σφαίρες της Αχαλίνωτης Δύναμης εξακολουθούσαν να προκαλούν ζημιά σε στόχους που δεν ήταν δυνατή η στόχευσή τους (μέσω του Ραπέλ, της Κλεψύδρας της Ζόνια, της ικανότητας Παιχνιδιάρης / Σκανδαλιάρης, κ.λπ.)

ThreshΘρες

Χάρη σε έναν ιδιαίτερα ικανό παίκτη, διορθώσαμε ένα σφάλμα που υπήρχε εδώ και καιρό με το Μαστίγωμα του Θρες.

 

E – Μαστίγωμα

Ευχαριστούμε μεγάλε: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ορισμένες φορές το Μαστίγωμα δεν μετακινούσε τους αντιπάλους

XerathΖέραθ

Η καθυστέρηση του R μεταξύ βολών δεν μειώνεται αναλογικά με τη μείωση του χρόνου επαναφόρτισης.

 

 

Πάντοτε θέλαμε οι αντίπαλοι του Ζέραθ να μπορούν να αποφεύγουν εύκολα την υπέρτατη ικανότητά του και αυτός να πρέπει να βασίζεται στους συμπαίκτες του για βοήθεια. Παρόλο που θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε τεχνικά ως διόρθωση σφάλματος, αυτή είναι ξεκάθαρα κίνηση μείωσης ισχύος του Ζέραθ και γι’ αυτό την ονομάζουμε διόρθωση αποδυνάμωσης (αντίθετα με τη διόρθωση ενίσχυσης).

XerathLocusOfPower2 R – Τελετή Μαγείας

Διόρθωση αποδυνάμωσης: Η καθυστέρηση μεταξύ Μαγικών Ομοβροντιών μειώνεται αναλογικά με τη μείωση χρόνου επαναφόρτισης ⇒ είναι σταθερά 0,6 δευτερόλεπτα μεταξύ μεμονωμένων βολών.

ZedΖεντ

Το Σημάδι του Θανάτου πλέον μεταφέρει τον Ζεντ πίσω από το θύμα του και του επιτρέπει να περνά μέσα από μονάδες όταν είναι ενεργό, κάνοντάς τον κάπως πιο πραγματικό νίντζα.

 

 

Ο Ζεντ έχασε πολλά στην ενημέρωση 4.10 με τις αλλαγές στα αντικείμενα σκοπευτών, αλλά εξακολουθεί να έχει σταθερή απόδοση στα υψηλότερα επίπεδα παιχνιδιού. Ωστόσο, παρατηρήσαμε ότι θα μπορούσαμε να του δώσουμε μερικές μικρές ενισχύσεις χρηστικότητας, ώστε να τον βοηθήσουμε να ακολουθεί καλύτερα τους στόχους του που έχουν το Σημάδι του Θανάτου.

ZedUlt R – Σημάδι του Θανάτου

Νέο: Ο αόρατος Ζεντ είναι ο πιο επικύνδυνος: Όταν ο Ζεντ χρησιμοποιεί το Σημάδι του Θανάτου σε έναν στόχο, εφορμά μπροστά του ⇒ πίσω του
Νέο: Ο διαπερατος Ζεντ είναι ο πιο επικύνδυνος: Ο Ζεντ μπορεί πλέον να περνά μέσα από μονάδες, όταν το Σημάδι του Θανάτου είναι ενεργό σε έναν στόχο

Δάσος της Σύγχυσης, Κρυστάλλινη Ουλή και Μαινόμενη Άβυσσος

3181 Αιματοβαμμένη Λεπίδα

Καθιστούμε την Αιματοβαμμένη Λεπίδα λίγο περισσότερο φιλική προς τους παίκτες, επεκτείνοντας τη διάρκεια της παθητικής του. Η μικρή αλλαγή στην Αρπαγή Ζωής και στη Ζημιά Επίθεσης κάνει απλώς την Αιματοβαμμένη Λεπίδα περισσότερα υποσχόμενο αντικείμενο Ζημιάς Επίθεσης, όμως δεν θέλαμε η Αρπαγή Ζωής να ξεφύγει από τον έλεγχο.

Διάρκεια παθητικής: 4 δευτερόλεπτα ⇒ 8 δευτερόλεπτο
Ζημιά επίθεσης: 40 ⇒ 45
Αρπαγή ζωής: 15 ⇒ 10

Λόμπι μετά το τέλος του αγώνα

Ξεχάσαμε να αναφέρουμε ότι, στην ενημέρωση 4.13, ενημερώσαμε τα κουμπιά στο λόμπι μετά το τέλος του αγώνα. Τα νέα κουμπιά έχουν σύγχρονο στυλ και θα βοηθήσουν, ώστε να μειωθούν τα λανθασμένα κλικ. Επίσης, κάναμε μερικές εκκαθαρίσεις σε αυτήν την ενημέρωση, με βάση τα αρχικά σχόλια.

Σας ευχόμαστε καλά κλικ! Τα κουμπιά στο λόμπι μετά το τέλος του αγώνα έχουν ενημερωθεί

Συμπεριφορά παικτών

Προτεινόμενοι παίκτες

Παρουσιάζουμε τη λειτουργία «Προτεινόμενοι παίκτες», για να βοηθήσουμε τα λόμπι προκαθορισμένης ομάδας. Η αρχική λίστα περιλαμβάνει παίκτες από τις πιο πρόσφατες νίκες σας, καθώς και τυχόν προκαθορισμένες ομάδες με τις οποίες μπήκατε σε ουρά στον τελευταίο αγώνα σας, αλλά σταδιακά θα επεκταθεί, για να συμπεριλάβει ομάδες, όπως έντιμους παίκτες, δυνητικούς φίλους και φίλους φίλων.

  • Οι Κάτοχοι και οι Αρχηγοί σε όλες τις ουρές εύρεσης συμπαικτών θα βλέπουν πλέον μια λίστα «Προτεινόμενων παικτών», τους οποίους θα μπορούν να προσκαλέσουν για να συμπληρώσουν προκαθορισμένες ομάδες. Στη λίστα περιλαμβάνονται:
    • Προκαθορισμένες ομάδες με τις οποίες μπήκατε σε ουρά στον τελευτάιο αγώνα σας
    • Μέλη ομάδων από αγώνες που κερδίσατε πρόσφατα

Περιορισμοί συνομιλίας

Παρόλο που το 75% των παικτών βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους μετά από 1 μόλις τιμωρία περιορισμού συνομιλίας, σε ορισμένες περιπτώσεις το σύστημα επέβαλε μικρότερο αριθμό περιορισμών συνομιλίας από όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα διαδοχικά κύματα περιορισμών. Βελτιώσαμε το σύστημα, ώστε να είναι πιο ακριβές με το πρώτο κύμα. Για παράδειγμα, μια ποινή των 30 αντί για τρεις ποινές των 10.

  • Το σύστημα Περιορισμού συνομιλίας είναι πλέον πιο ακριβές με την πρώτη ποινή περιορισμών, μειώνοντας τις περιπτώσεις διαδοχικών ποινών περιορισμού

Θεατές στο προσαρμοσμένο λόμπι

Αυξήσαμε τον αριθμό των θεατών που μπορούν να βρίσκονται σε ένα προσαρμοσμένο λόμπι. Αυτό θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τοπικά τουρνουά!

Ευκολία: Αυξήθηκε ο μέγιστος αριθμός θέσεων θεατών σε προσαρμοσμένα λόμπι από 2 σε 4

Ταχύτητα προγράμματος ενημέρωσης κώδικα

Η ενημέρωση και η εγκατάσταση έχουν επιταχυνθεί ελαφρώς. Αυτές οι αλλαγές είναι ανεξάρτητες από την επερχόμενη Ανανέωση Προγράμματος ενημέρωσης κώδικα και Σελίδας προορισμού που θα συμπεριλάβουν αυτές τις βελτιώσεις, όταν κυκλοφορήσουν λίγο αργότερα.

Εκ νέου εγκατάσταση: Το League of Legends εγκαθίσταται 15% πιο γρήγορα
Ενημερώσεις: Οι ενημερώσεις του League of Legends είναι κατά περίπου 7% πιο γρήγορες

Μηχανή ήχου

Τώρα που η νέα μηχανή ήχου είναι σε λειτουργία, αφαιρούμε τα παλιά αρχεία που δεν είναι πλεόν απαραίτητα. Έτσι θα εκκαθαριστούν πάνω από τα μισά αρχεία ήχου που είναι αυτήν τη στιγμή αποθηκευμένα στον υπολογιστή σας (η νέα μηχανή ήχου είναι πιο ελαφριά από την παλιά!) και θα μειωθεί ο αριθμός των αρχείων που θα πρέπει να τροποποιούμε σε μελλοντικές ενημερώσεεις.

Ώρα για ανασυγκρότηση: Αφαιρέθηκαν περίπου 700 MB μη χρησιμοποιούμενων αρχείων ήχου

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώσαμε ένα σφάλμα κατά το οποίο το ρολόι του παιχνιδιού έχανε περιστασιακά το συγχρονισμό του, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι οι ενισχύσεις εμφανίζονται πολύ νωρίς
  • Τα ροζ μάτια είναι ξανά ροζ!
  • Η Ασπίδα-Κειμήλιο και οι αναβαθμίσεις της δεν εκτελούν πλέον τους πυργίσκους του Χάιμερντινγκερ (στο πλαίσιο της αλλαγής 4.12, όπου αφαιρέθηκε η εκτέλεση από τους νεκροφάγους του Γιόρικ και τα φυτά της Ζάιρα)
  • Το E – Άλμα της Κουίν δεν προκαλεί πλέον την εμφάνιση περίεργου κειμένου
  • Η στόχευση ενός συμμάχου με την Q – Ωρολογιακή Βόμβα του Ζίλεαν δεν ενεργοποιεί πλέον τις επιδράσεις δημιουργίας ασπίδας ξορκιών του

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.10:

Δεινόσαυρος Γκναρ

Gnar_1

Gamer Μις Φόρτσουν

MissFortune_7

Riot Κέιλ

Kayle_7

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends