Heroes of the Storm: Νέες πληροφορίες για το επερχόμενο μεγάλο Update

Ο Dustin Browder, Director του παιχνιδιού, εξηγεί τις ιδέες της Blizzard   Το Heroes of the Storm, το MOBA της Blizzard, είναι σε closed alpha test από τον Μάρτιο. Κάθε λίγες εβδομάδες, η εταιρεία βγάζει ένα νέο update, προσθέτοντας νέο περιεχόμενο, αλλάζοντας την ισορροπία και δουλεύει την εξέλιξη του χαρακτήρα. Με ένα επερχόμενο patch,  σκοπεύει να κάνει το Heroes of the Storm να ξεχωρίσει ακόμη περισσότερο. Ο Director, Dustin Browder, σε συνέντευξη του στο Gamespot ανέφερε περισσότερα σχετικά με τον χάρτη, τον ήρωα και τις αλλαγές στον σχεδιασμό που έρχονται στο επόμενο patch. “Για αρχή, οι παίκτες θα πάρουν μέρος […]

Platforms
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ο Dustin Browder, Director του παιχνιδιού, εξηγεί τις ιδέες της Blizzard

 

Το Heroes of the Storm, το MOBA της Blizzard, είναι σε closed alpha test από τον Μάρτιο. Κάθε λίγες εβδομάδες, η εταιρεία βγάζει ένα νέο update, προσθέτοντας νέο περιεχόμενο, αλλάζοντας την ισορροπία και δουλεύει την εξέλιξη του χαρακτήρα. Με ένα επερχόμενο patch,  σκοπεύει να κάνει το Heroes of the Storm να ξεχωρίσει ακόμη περισσότερο.

Ο Director, Dustin Browder, σε συνέντευξη του στο Gamespot ανέφερε περισσότερα σχετικά με τον χάρτη, τον ήρωα και τις αλλαγές στον σχεδιασμό που έρχονται στο επόμενο patch.

Για αρχή, οι παίκτες θα πάρουν μέρος στη μάχη ως ένας νέος ήρωας με το όνομα Rehgar. Είναι ένας ευέλικτος χαρακτήρας, που είναι εμπνευσμένος από τους Shamans του Warcraft. Είναι ένας πολύ ενδιαφέρον και επιθετικός support χαρακτήρα” εξηγεί ο Browder. ”Μπορεί να αλλάξει στη μορφή του  mount όποτε θέλει πολύ γρήγορα. Γυρίζει σε λύκο φάντασμα και τρέχει. Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο είδος χαρακτήρα support και πολύ διασκεστικός. Ουσιαστικά, ο Rehgar είναι ένας shaman με thn ικανότητα να ελέγχει τα στοιχεία της φύσης, είναι ένας κλασικός Warcraft III Shaman.”

Ο καινούργιος χάρτης έχει την ονομασία Garden of Terror και είναι ένας ”δυναμικός” χάρτης παρόμοιος με του άλλους στο παιχνίδι. ”Προσπαθείτε να συλλέξετε σπόρους για να είστε σε θέση να δημιουργήσετε αυτό το μεγάλο τέρας φυτό που μπορείτε να γίνετε”, λέει ο Browder. ”Είναι όπως μπορείτε να γίνετε Dragon Knight σε έναν από τους άλλες χάρτες μας. Σας δίνει την δυνατότητα να γίνεται αυτό το γιγαντιαίο τέρας που τρέχει γύρω.”

Εκτός από τον χάρτη και τον χαρακτήρα, η Blizzard εφαρμόζει αλλαγές στο UI, την απόδοση αλλά και την εξέλιξη του παιχνιδιού. Πιο σημαντικά, ο director αποκαλύπτει πώς θα κάνουν πρόοδο οι ήρωες σας μέσα και έξω από τη μάχη.

Πρώτον, η ομάδα έχει δουλέψει το cooperative gameplay, έτσι ώστε να μπορείτε να κερδίσετε τώρα εμπειρία χωρίς να μπαίνετε σε ανταγωνιστικές αρένες. Ο Browder εξηγεί, ”Θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να κερδίσουν εμπειρία και να ολοκληρώσουν αποστολές σε cooperative play, αλλά την ίδια στιγμή δεν θέλουμε να αισθάνονται σαν να ήταν λάθος τους να παίξουν player-versus-player modes. Έτσι, έχουμε αλλάξει το όλο σύστημα, και τώρα μπορείτε να πάρετε μια bonus νίκη όταν παίζετε co-op.”

Θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα αντικείμενα για να αποκτήσετε όπως  τα νέα cosmetics που ονομάζονται Master Skins. Για να δουλέψει αυτό, ο developer έκανε το leveling up όταν επικεντρώνεσαι σε έναν χαρακτήρα πιο σημαντικό. ” Έχουμε αυτή την ιδέα για τα master hero skins τα οποία θα αποκτάτε αν παίζετε έναν ήρωα για ένα πραγματικά μεγάλο διάστημα,  έτσι αλλάξαμε ολόκληρο το leveling system. Είχαμε έξι hero levels πριν, ενώ τώρα έχουμε μέχρι 10 διαφορετικά hero levels. Γι ‘αυτό αισθάνεται σαν μια πολύ πιο ολοκληρωμένη εμπειρία”

Τέλος, η ομάδα επανασχεδίασε τον τρόπο που κερδίζουν το χρυσό και χρησιμοποιούν σε microtransactions, για να το κάνουν πιο ενδιαφέρον και πιο χρήσιμο. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη των artifacts, τα οποία πράγματι επιτρέπουν μια εντελώς διαφορετική προσαρμογή του ήρωα. Ο Browder λέει ” Έχουμε πάει σε ένα gold-per-game μοντέλο ή σε gold-per-win μοντέλο. Ήταν απλά πάρα πολύς ο καιρός μεταξύ των ανταμοιβών, οπότε έχουμε εξισορροπήσει το σύνολο της οικονομίας γύρω από το νέο αυτό μοντέλο.”

Και συνεχίζει λέγοντας, ” Έχουμε προσθέσει ένα εντελώς νέο σύστημα στο παιχνίδι, το artifact system, και αυτό επιτρέπει στους παίκτες να προσαρμόσουν πολλά από τα βασικά στατιστικά των ηρώων τους. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που μας ζητούσαν συνέχεια οι παίκτες. Παράλληλα δεν θέλουν να είναι ένα μέρος του talent system, ήθελαν το talent system να επικεντρώνονται περισσότερο στα skills, heroic abilities, όλα αυτά τα πράγματα, οπότε σκεφτήκαμε ότι είναι διασκεδαστικό να δώσουμε στους παίκτες τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τα στατιστικά στους χαρακτήρες τους πριν από το ξεκίνημα του παιχνιδιού. Έτσι τώρα μπορείτε να πάτε και να πάρετε αυτά τα artifacts και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στους ήρωες σας.”

”Αυτό επίσης είναι ένα αίτημα από πολλούς παίκτες μας όπου έχει να κάνει περισσότερο με το χρυσό.  Πολλοί παίκτες θα αγοράσουν μερικούς ήρωες και θα είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με αυτό αλλά άλλοι θα πουν ότι  εφόσον μαζεύουν όλο αυτό το χρυσό, τι άλλο θα μπορούν να το κάνουν; Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ωραίο να  αγοράζουν όλο και καλύτερα artifacts και να προσαρμόζουν τον  ήρωα τους ”

 Μπορείτε να διαβάσετε για τα Master Skin εδώ.

Περισσότερα νέα για το Heroes of the Storm