League of Legends – Πίσω στα θρανία! Μέρος 3ο

Σε αυτό το 3ο Back to Basics θα μιλήσουμε για το Crowd Control στο League of Legends.

Τι είναι λοιπόν το Crowd Control;

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Crowd control (ή απλά, CC) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να ορίσει ένα ability ή spell το οποίο μπορεί προσωρινά να μειώσει την ικανότητα μιας μονάδας στη μάχη.  Αυτό γίνεται είτε μειώνοντας τη δυνατότητα απόδοσης στη μάχη, είτε τη δυνατότητα διαφυγής από αυτήν. [/ezcol_4fifth_end]

Κατηγοριοποίηση

Tα Crowd control συχνά κατηγοριοποιούνται σε δύο κατηγορίες ανάλογα με το αν διακόπτουν ή όχι το channeling από ένα ability.

Hard CC – Τα παρακάτω διακόπτουν τα channeling abilities.

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]

-Airborne (Knockback, Knockup και Pull)
-Forced Action (Charm, Fear και Taunt)
-Pacify
-Silence
-Stun
-Suppression[/ezcol_4fifth_end]

Soft CC — Τα παρακάτω ΔΕΝ διακόπτουν τα channeling abilities.

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]

-Blind
-Entangle
-Slow
-Snare[/ezcol_4fifth_end]

Είδη Crowd Control

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Airborne: Μια μονάδα που είναι airborne δεν μπορεί να ελέγξει την κίνησή της, να επιτεθεί ή να κάνει cast abilities για την διάρκεια που είναι στον αέρα. Η διάρκεια αυτού του CC δεν επηρεάζεται από crowd control reductions και δεν μπορεί να ακυρωθεί με cleansing effects.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Knockback: Το knockback κάνει τον στόχο να γίνει airborne με κατεύθυνση μακριά από εκεί που έγινε το ability.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Knockup:Το knockup κάνει τον στόχο να πάει airborne σε σταθερό σημείο .[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Pull/Fling: Ένα pull effect κάνει τον στόχο να γίνει airborne in a direction σε μια διεύθυνση προς ή πίσω απο το σημείο που έγινε το ability.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Blind: Μια μονάδα που είναι blinded (τυφλή) θα χάσει τα auto-attacks για όσο διαρκεί το blind.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Forced action: Μια μονάδα που βρίσκεται κάτω από forced action δεν μπορεί να ελέγξει τις κινήσεις της ή τις επιθέσεις της και επίσης δεν μπορεί να κάνει cast abilities.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Charm: Μία charmed μονάδα θα κινηθεί προς το μέρος του caster του charm για όσο αυτό διαρκεί.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end] Fear: Μια feared μονάδα θα κινήται σε τυχαίες κατευθύνσεις με μειωμένη ταχύτητα όσο διαρκεί ο φόβος.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]Taunt: Μια taunted μονάδα θα προσπαθεί να επιτεθεί στην πηγή του taunt για όσο αυτό διαρκεί.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]Silence: Οι μονάδες που είναι silenced δεν μπορούν να κάνουν cast abilities για όσο διαρκεί το silence.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]Snare/Root: Μια snared μονάδα δεν μπορεί να κινηθεί όσο διαρκεί το snare/root.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]Stun: Μια stunned μονάδα δεν μπορεί ούτε να κινηθεί ούτε να κάνει auto-attack ούτε cast abilities για τη διάρκεια του stun.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]Slow: Μια μονάδα με slow έχει ελαττωμένο movement speed.[/ezcol_4fifth_end]

[ezcol_1fifth][/ezcol_1fifth] [ezcol_4fifth_end]Entangle: Μια entangled μονάδα μπορεί να κάνει spells αλλά όχι να κινηθεί ή να κάνει auto-attacks. Μέχρι τώρα μόνο το Curse of the Sad Mummy (ulti του Ammumu) δημιουργεί αυτού του είδους το crowd control.[/ezcol_4fifth_end]

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα στα links παρακάτω:

LoL – Πίσω στα θρανία!

LoL – Πίσω στα θρανία! Μέρος 2ο

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more