Ένα AP Carry είναι ένας χαρακτήρας που κάνει ζημιά με μαγεία στους αντιπάλους .Είναι επίσης ένας χαρακτήρας που θα πάρει το παιχνίδι στα χεριά του, κάνοντας την περισσότερη ζημιά στους αντίπαλους . Προσπαθήστε να τον σκεφτείτε ως Star-Παίχτης στην ομάδα. Σαν το τον μέσο αμυντικό στο αμερικάνικο ποδόσφαιρο ,τον striker στο hockey ή τον επιθετικό στο κανονικό ποδόσφαιρο. Ο στόχος της υπόλοιπης ομάδας είναι να βοηθήσει το Carry της και πάνω από όλα να το προστατέψει.
Τα APCarry κάνουν ζημιά με κινήσεις βασιζόμενα στην μαγεία τους .
Για παράδειγμα η Αποσύνθεση της Annie
Κάνει 85/125/165/205/245 (+0.7*AP) μαγική ζημιά. Το Mana που χάθηκε γυρνάει πίσω αν η κίνηση σκοτώσει κάποιον.
Όπως αντιλαμβάνεστε το η βασική ζημιά μίας κίνησης είναι Μαγική(σε αντίθεση με μία επίθεση από κοντά ή από μακριά ενός ADCarry).
Ας σκεφτούμε πως έχετε μαζέψει 450 AbilityPower κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Κάποιο ποσοστό από αυτό θα αυξάνει καθώς σύγχρονος θα μεγαλώνει με το επίπεδο σας. Επιπρόσθετα μπορείτε να μαζέψετε περισσότερη μαγεία αγοράζοντας ασφαλώς αντικείμενα, Σε αυτό το σενάριο, αν έχετε γεμίσει πρώτη την αποσύνθεση της Annie (που σημαίνει πως η κίνηση σας θα σκάει ζημιά 245), τότε θα κάνετε ακόμα 450*.7=315 Ζημιά. Αυτό συνολικά σημαίνει 560 ζημιά συνολικά. Αυτό πρέπει να έχετε υπόψη σας δεν είναι TrueDamage , επειδή ασφαλώς οι αντίπαλοι βγάζουν αντικείμενα που θα έχουν αντίσταση μαγείας.
Τώρα που καταλαβαίνετε πως λειτουργούν οι μάγοι, η διάφορα ενός κανονικού Ability Power damage spell και ενός Ap Carry ,είναι ότι το Ap Carry θα πρέπει κυριολεκτικά να κουβαλήσει την ομάδα του κάνοντας την περισσότερη ζημία από όλους χρησιμοποιώντας Ability Power.Μερικές φορές δεν είναι λογικό να έχει μια ομάδα μόνο χαρακτήρες που χρησιμοποιούν Ability Power , γιατί η αντίπαλη ομάδα μπορεί να κτίσει αντίσταση μαγείας και έτσι να απορρίπτει μεγάλο μέρος της ζημιάς που θα δεχόταν χωρίς την αντίσταση αυτή. Εάν κάποιοι από την ομάδα κάνουν AttackDamage και κάποιοι άλλοι AbilityPowerDamage, τότε η αντίπαλη ομάδα δε μπορεί να παρέχει και τις δυο αντιστάσεις, και για αυτό διαλέγουν να κτίσουν είτε αντίσταση ζημιάς , είτε αντίσταση μαγείας.
Τη δουλεία του Ap Carry την παίρνει συνήθως κάποιος με εμπειρία, γρήγορο χρόνο αντίδρασης και που σίγουρα χρησιμοποιεί το λεγόμενο Smartcast για να χρησιμοποιεί τα skills του. Ένα κλάσμα του δευτερόλεπτου θα καθορίσει για το αν ένας παίκτης είναι τρομερός η απλά νορμάλ .Επίσης πρέπει να έχουν πολύ καλές δεξιότητες θέσης .Εάν αυτος ο χαρακτήρας πεθάνει πρώτος στο fight τότε η ομάδα δε θα έχει αρκετό damage για την υπόλοιπη μάχη. Είναι πολύ σημαντικό να παραμείνει ζωντανό μέχρι το τέλος του fight . Εάν βρίσκεται σε λάθος θέση και πεθάνει γρήγορα, αυτά θα έχει πολύ μεγαλύτερη επίπτωση στην ομάδα του από το να πεθάνει το Support.
Τέλος υπάρχει ορισμός για το Ap Hyper Carry. Είναι αυτοί οι χαρακτήρες που κάνουν Ability Power ζημία αλλά είναι πιο αδύναμοι στα αρχικά επίπεδα ενώ αργότερα στο παιχνίδι είναι πολύ δυνατοί. Τα ratios τους έχουν φτιαχτεί έτσι ώστε να κάνουν την περισσότερη ζημία μετά το 20-25 λεπτό. Το παρόν meta ,χρειάζεται ένα Ap Carry και ειδικά στους αγώνες των πρωταθλημάτων, όταν τα παιχνίδια τείνουν να είναι λίγο πιο παθητικά. Εάν επιτρέψουν σε ένα Hyper Ap Carry να κάνει καλό «farm» στα αρχικά επίπεδα και να μην πεθαίνει , αυτό μπορεί να σημαίνει σίγουρη ήττα για τους αντίπαλους. Είναι πολύ σημαντικό να αποκλείονται κάποια HyperCarries, ή να προσπαθήσουν οι αντίπαλοι να περιορίσουν το αρχικό παιχνίδι για αυτά ώστε να σιγουρέψουν ότι δε θα χάσουν το παιχνίδι στα τελικά επίπεδα των χαρακτήρων λόγω των απίστευτων αναλογιών τους.
Σημεία κλειδιά για το Ap Carry
Πρέπει να ξέρει ότι το να farmarei είναι πολύ σημαντικό για ένα Κουβαλητή(Carry).Μάλιστα 21 minion kills = champion kill. Εάν δεν επιτευχθεί καλό farming στα αρχικά επίπεδα τότε το Ap Carry θα μείνει πολύ πίσω στα λεφτά του αργότερα στο παιχνίδι.
Θα πρέπει επίσης να θυμάται ο τρόπος του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια που βρίσκεται στο lane του μέχρι το τέλος του παιχνιδιού βασίζεται από το Ap Carry που έχει διαλέξει. Διαφορετικοί χαρακτήρες πρέπει να παίζονται και αλλιώς. Όταν παίζει κάνεις ένα Ap Carry θα πρέπει πρώτα να τον μάθει καλά και ύστερα αν πιστεύει ότι είναι αρκετά κάλος να προχωρήσει στον επόμενο χαρακτήρα.
Blue Buff
Είναι πολύ σημαντικό για τα περισσότερα Ap Carries να παίρνουν το Blue Buff κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. To Golem βγαίνει στο 1:55 αλλά τυπικά( αυτό βασίζεται στο jungle) το πρώτο Blue Buff πηγαίνει στον Jungler .Μετά όμως από αυτό κάθε φορά που βγαίνει (συνήθως στο 7:15) το παίρνει το Ap Carry . Ο Jungler συνήθως θα του κάνει ping για να πάει να το πάρει. Τα Ap Carry που είναι premade με αλλά άτομα συνήθως προσπαθούν να πάρουν το Blue Buff από το αντίπαλο jungle. Έτσι η ομάδα έχει 2 BlueBuffs αντί για ένα. Αυτό μπορεί να το κάνει κάποιος απλός βάζοντας ένα ward στο αντίπαλο Blue Buff πριν το λεπτό 7:15( που βγαίνει συνήθως ,αλλά σε αυτό παίζει ρολό ανάλογα με την διαδρομή του αντίπαλου Jungler).Όταν καταφέρει το Ap Carry να βάλει ward εκεί, θα είναι πολύ πιο εύκολο να το πάρει.
Βασική στρατηγική
Η βασική στρατηγική είναι να μένει ζωντανό το Ap Carry στις μάχες ώστε να κάνει όση περισσότερη ζημία μπορεί στους αντίπαλους. Το να πεθαίνει νωρίς στις μάχες είναι το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers