Εγκρίθηκε το Stone Story RPG από το Greenlight

Το 1970 τα RPG δεν είχαν την δομή που έχουμε συνηθίσει σήμερα.

Platforms
 
Developer
 

Το καινούριο συναντά το παλιό

stone-story-rpg

Το 1970 τα RPG δεν είχαν την δομή που έχουμε συνηθίσει σήμερα. Δεν υπήρχαν ολόκληρες ενορχηστρώσεις για την μουσική και ούτε ρεαλιστικά γραφικά. Αντιθέτως, τα RPG είχαν μόνο κείμενα, επιτρέποντας στον παίκτη να προχωρήσει και να δράσει δίνοντας εντολές στην κονσόλα τύπου “Πήγαινε ανατολικά” ή “Άνοιξε την πόρτα”. Τα γραφικά έμεναν λοιπόν μόνο στην φαντασία του παίκτη. Αυτά τα παιχνίδια αποτέλεσαν έμπνευση για τον Gabriel Santos, ιδρυτή της Martian Rex, μιας μονομελούς ανεξάρτητης εταιρίας δημιουργίας παιχνιδιών, στην ανάπτυξη του Stone Story RPG. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι ανήκει στους φιναλίστ του IndieCade 2016.

stone-story-rpg2

Η μόνη πληροφορία που μας είναι γνωστή για το σενάριο είναι, πως διαδραματίζεται σε “έναν σκοτεινό και άθλιο κόσμο, όπου μια πέτρα μπορεί να αλλάξει τα πάντα“. Τα γραφικά του Stone Story RPG είναι φτιαγμένα από την γλώσσα προγραμματισμού ASCII, που ενώ φαίνονται απλοϊκά, η ροή των κινήσεων του περιβάλλοντος και των χαρακτήρων είναι πολύ ομαλή. Έχουν σχεδιαστεί ήδη 6 περιοχές προς εξερεύνηση, 4 bosses καθώς και πολλά αντικείμενα. Αυτά μπορούν να ενωθούν δίνοντάς αντικείμενα που θα σας βοηθήσουν στην μάχη ή η χρήση τους θα αποκαλύψει κάποιο μυστικό στον χάρτη. Η παλέτα των χρωμάτων περιορίζεται σε 4 μόλις χρώματα: άσπρο, μαύρο και δύο αποχρώσεις του γκρι για να διακρίνονται οι χαρακτήρες από το περιβάλλον. Επιπλέον ο παίκτης θα μπορεί να διαλέγει τον εξοπλισμό και την περιοχή που θα πάει ο πρωταγωνιστής, αλλά τις μάχες και την εξερεύνηση θα τις αναλαμβάνει η τεχνητή νοημοσύνη.

Σε περίπτωση που θέλετε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το παιχνίδι μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του στο Greenlight.