Η Αλεξανδρούπολη υιοθετεί το Microsoft Kinect

Η Αλεξανδρούπολη υιοθετεί το Microsoft Kinect

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης υιοθέτησε το Microsoft Kinect

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης υιοθέτησε το Microsoft Kinect για τη λειτουργία του Κεντρικού Ψηφιακού Πληροφοριακού Συστήματός της

Microsoft_NEVMA_2

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής, αξιοποιώντας τους αισθητήρες κίνησης Kinect, οι οποίοι επιτρέπουν στον χρήστη να αλληλεπιδρά με μοναδικό χειριστήριο το σώμα του, ήταν να προσφέρει στους κατοίκους και στους επισκέπτες της πόλης μια διαφορετική εμπειρία ενημέρωσης, παρέχοντας τους χρήσιμες πληροφορίες, σε μορφή διαδραστικού ψηφιακού περιεχομένου.

Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται εύκολα και γρήγορα, σχετικά με τα καταστήματα του Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου, τις τρέχουσες προσφορές τους, τα δρομολόγια Μέσων Μεταφοράς, το χάρτη της περιοχής, τον καιρό, τα τουριστικά σημεία ενδιαφέροντος, ενώ μπορούν να παίξουν και διαδραστικά παιχνίδια, χρησιμοποιώντας απλές κινήσεις του σώματος. Το έργο ανέλαβε η εταιρία υψηλής τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στη Θράκη, Alpha ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ, η οποία, με βάση τεχνολογίες της Microsoft, ανέπτυξε το NEVMA (Natural Environment for Virtual Movement Applications), ένα οικοσύστημα καινοτόμων εφαρμογών με υποστήριξη φυσικής κίνησης.

Οι εφαρμογές NEVMA παρέχουν διαδραστικά, μέσω καμερών Microsoft Kinect, ψηφιακό περιεχόμενο που προβάλλεται σε οθόνες υψηλής ανάλυσης (4K). Οι Digital Signage οθόνες έχουν προσαρμοστεί σε μοναδικές αρχιτεκτονικές κατασκευές εντός του αστικού περιβάλλοντος του κέντρου της Αλεξανδρούπολης. Οι εφαρμογές NEVMA εντοπίζουν τους χρήστες και παρουσιάζουν με απλές κινήσεις των χεριών τους, καταστήματα, προϊόντα και πληροφορίες με την μορφή μιας «ψηφιακής βιτρίνας». Η αμεσότητα που προσφέρει το NEVMA μεταξύ χρήστη και ψηφιακών στοιχείων, μεταμορφώνει ριζικά την προβολή και τη διαφήμιση και εξασφαλίζει παρουσίαση:

Επιλεγόμενη: Επιτρέπει στο χρήστη να επιλέξει το περιεχόμενο που επιθυμεί.

Στοχευμένη: Τα δεδομένα εμφανίζονται σύμφωνα με διάφορα κριτήρια, π.χ. φύλο, γλώσσα.

Μετρήσιμη: Κάθε προβολή και εμφάνιση του περιεχομένου μετριέται.

Αποτελεσματική: Οι μετρήσεις επεξεργάζονται στατιστικά και οδηγούν το Marketing.

6a4dd1da-418c-47b7-9721-ab317df381bc

Το NEVMA ξεκίνησε το 2011 στο πλαίσιο του προγράμματος Microsoft Technology Adoption Program (TAP), το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε πελάτες της Microsoft να δοκιμάζουν τα προϊόντα της εταιρίας πριν την επίσημη κυκλοφορία τους, προκείμενου να δίνουν την άποψη τους, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τον αισθητήρα Microsoft Kinect. Οι πρωτοποριακές εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από την ομάδα ανάπτυξης λογισμικού της Alpha ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. με χρήση Microsoft.NET και SQL Server, δοκιμάστηκαν στο χώρο της εκπαίδευσης (παρουσίαση εκπαιδευτικού περιεχομένου), της υγείας (εντός χειρουργείου σε πραγματική επέμβαση), του εμπορίου (διαδραστική βιτρίνα, διαδραστικά ράφια), στις κατασκευές (προβολή 3D κατασκευής), στο μάρκετινγκ κ.α. Επίσης, η τεχνολογία NEVMA μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους βιτρίνα, όπως σε εμπορικά κέντρα, φαρμακεία, ξενοδοχεία και μουσεία.

21f90816-7e6c-4df8-8055-cdfaf96ba389

Ο Στάθης Γρηγοριάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. δήλωσε: «Η χρήση των τεχνολογιών Microsoft .NET, Microsoft SQL Server και Microsoft Kinect αποτελούν εδώ και χρόνια εργαλεία έμπνευσης και δημιουργικότητας για την ομάδα ανάπτυξης της Alpha. Δημιουργήσαμε με ιδίους πόρους -χωρίς επιδοτήσεις- με τη βοήθεια του Microsoft TAP, ένα οικοσύστημα εφαρμογών με βάση τον αισθητήρα Kinect που μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθεί στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά»

Όπως δήλωσε και ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, «Η απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης και του συνεργάτη μας, Alpha ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. να επιλέξουν και να εμπιστευτούν την τεχνολογία Microsoft Kinect μας ικανοποιεί ιδιαίτερα. Η συνεργασία αυτή αποδεικνύει ότι η τεχνολογία Kinect μπορεί να προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες στον τομέα του εμπορίου και ευελπιστούμε ότι το έργο αυτό θα αποτελέσει κίνητρο και για άλλες πόλεις της Ελλάδος, προκειμένου να μπορούν να προσφέρουν μια αντίστοιχή εμπειρία ψηφιακής ενημέρωσης στους κατοίκους τους».

Γνωστός στον ελληνικό χώρο του Gaming και κυρίως στο Streaming. Είναι 17 χρονών και του αρέσει να προγραμματίζει ιστοσελίδες, να παίζει video games ανεξαρτήτου τύπου εκτός από MMORPG όπως το World of Warcraft. Προσπαθεί να κάνει τα streams του ποιο interactive καθώς δεν δίνει σημασία στο gameplay αλλά στην επικοινωνία του με τους viewer του.