Η Nintendo NX δεν θα μοιάζει με οποιαδήποτε άλλη κονσόλα που η εταιρεία έχει ήδη στην αγορά σύμφωνα με τον νέο Πρόεδρο της Nintendo Tatsumi Kimishima
Η Sony και η Microsoft έχουν μπεί σε έναν αγώνα δρόμου πάνω στο ποια κονσόλα παιχνιδιών μπορεί να έχει τα καλύτερα γραφικά, αλλά στα τελευταία δύο μοντέλα η Nintendo έχει υιοθετήσει μια πιο δημιουργική προσέγγιση στο υλικό της. Δυστυχώς, το Wii U παλεύει στις πωλήσεις. Μετά την τεράστια επιτυχία του Wii, το Wii U έχει δύσκολο ανταγωνισμό με το Xbox One και το PlayStation 4, παρά το ότι κυκλοφόρησε πρώτο στην αγορά. Ακόμα κι έτσι, η ανακοίνωση της Nintendo ότι θα αποκαλύψει μια εντελώς νέα κονσόλα το 2016 ήρθε ως έκπληξη σε πολλούς. Σε αυτό το σημείο, δεν γνωρίζουμε πολλά. Ο αποθανών Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata αποκάλυψε την ύπαρξη του NX σε μία συνέντευξη Τύπου το Μάρτιο του 2015 , μαζί με την ανακοίνωση της συμφωνίας εκμετάλλευσης των παιχνιδιών σε συσκευές κινητών με την DeNA. Ο Iwata περιέγραφε το σχέδιο, με την κωδική ονομασία «NX» ως «μια ειδική πλατφόρμα παιχνιδιών με ένα ολοκαίνουργιο σχεδιασμό». Περισσότερες λεπτομέρειες είχαν υποσχεθεί για το 2016.Ο νέος Πρόεδρος της Nintendo Tatsumi Kimishima σε μία από τις πρώτες μεγάλες δημόσιες συνεντεύξεις του μετά τη ανάληψη της θέσης του δήλωσε ότι το Nintendo NX θα είναι τελείως διαφορετικό με οποιαδήποτε άλλη κονσόλα που η εταιρεία έχει στην αγορά. Και διαβεβαίωσε ότι δεν ετοιμάζεται η επόμενη έκδοση του Wii ή του Wii U. Θα είναι κάτι μοναδικό και διαφορετικό. Θα είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να διαφοροποιηθούν από αυτά τα μοντέλα, προκειμένου να παρουστιαστεί κάτι που θα απευθυνθεί στην βάση των καταναλωτών της Nintendo.
Εκτός από τις πρώιμες φήμες για το πολυαναμενόμενο επερχόμενο παιχνίδι Zelda, δεν υπήρξαν διαρροές ακόμα για το τι παιχνίδια θα πρέπει να περιμένουμε στην κονσόλα. Σύμφωνα με τον CEO των Kantan Games, Serkan Toto, οι οπαδοί μπορούν να περιμένουν ένα από τα πιο δημοφιλή franchises της Nintendo: το Smash Bros.Ο Serkan πρότεινε ότι θα ήταν ένα νέο Smash, και όχι μια άλλη μορφή της τρέχουσας έκδοσης, αλλά αυτό δεν είναι βέβαιο.
Πολλοί θεωρούν ότι η παρατεταμένη έλλειψη βασικών προϊόντων της Nintendo για το Wii U, να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην αδύναμη αγοραστική ανταπόκριση αυτού του συστήματος. Με το Smash σαν κυρίαρχο προιόν θα προσπαθήσει να καθησυχάσει τους οπαδούς ότι η Nintendo βλέπει πολύ σοβαρά την εξέλιξη του NX.
Μια άλλη ενδιαφέρουσα πατέντα, περιγράφει την αντικατάσταση των κουμπιων στις γωνίες επάνω δεξιά και αριστερά με clickable τροχούς κύλισης, όπως σε ένα ποντίκι. Αυτό ακούγεται σαν ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρηθεί η λειτουργικότητα ενός τρέχοντος χαρακτηριστικού του σχεδιασμού. Ιδιαίτερα για τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν πολλά μενού, οι τροχοί κύλισης θα μπορούσε να ήταν ένα πραγματικό όφελος.
Η Nintendo ήταν πάντα το παράξενο άτομο μεταξύ των ομοίων του στο να μην έχει ακόμη συμπεριλάβει κάποια λίστα επιτευγμάτων ή τρόπαιων για να σημειώνει τα ορόσημα πάνω στο gameplay των παικτών. Αυτό μπορεί να αλλάξει επιτέλους για το NX, καθώς η Nintendo φαίνεται να έχει καταθέσει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τα επιτεύγματα και ένα σύστημα ώστε να μπορείς να μοιράζεσαι τον τρόπο που σε οδήγησε σε αυτά. Αυτό θα σήμαινε, για παράδειγμα, ότι αν μπορέσετε να ξεκλειδώσετε ένα επίτευγμα μετά από μια ιδιαίτερα επική μάχη με κάποιο boss , θα είστε σε θέση να το μοιραστείτε αμέσως με τους φίλους σας στο Miiverse (ή όποιο σύστημα μεταφοράς πληροφοριών θα υπάρχει). Η άκρως δημοσιοποιημένη συνεργασία της εταιρείας με την εταιρεία λογισμικού κινητών τηλεφώνων Dena συνεπάγεται ότι θα πρέπει να αναμένουμε περισσότερα κοινωνικά και κοινά χαρακτηριστικά ακριβώς όπως αυτό.
Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε στο Φεβρουάριο του 2015 δείχνει ότι η Nintendo θα μπορούσε να αφήσει στην άκρη τους οπτικούς δίσκους και να επιστρέψει στις « μικρές κασσέτες » , όπως στις κονσόλες που χρησιμοποιούνταν στη δεκαετία του ’80 και του ’90 (στα φορητά 3DS εξακολουθούν να υπάρχουν). Τα είδη αποθήκευσης τύπου flash γίνονται σταθερά φθηνότερα και πιο ευρύχωρα, ενώ εκείνα που είναι μορφής δίσκου διατηρούν σκληρότερα όρια στο πόσα δεδομένα μπορούν να αποθηκεύσουν χωρίς αύξηση της επιφάνειας, δείχνοντας ότι μια επιστροφή στα cartridges είναι μία λογική λύση για τα τεράστεια μεγέθη αρχείων. Επίσης έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πιο ανθεκτικά σε γρατσουνιές.
Όσο για συγκεκριμένα παιχνίδια, η μόνη επίσημη ανακοίνωση από τους προγραμματιστές μέχρι στιγμής είναι ότι η Square Enix παρατηρεί το NX ως πλατφόρμα για το επερχόμενο Dragon Quest XI και μια βάση για το Dragon Quest X, το οποίο εξακολουθεί να μην έχει κυκλοφορήσει εκτός Ιαπωνίας. Το XI είναι επίσης επί του παρόντος υπό ανάπτυξη για το PlayStation 4 και το 3DS, με στόχο την διάθεση του στην αγορά για την 30η επέτειο της σειράς, η οποία υπολογίζεται γύρω από την άνοιξη του 2016.
Ελπίζουμε ότι το NX θα είναι ένας καλός συνδιασμός μεταξύ φορητών παιχνιδομηχανών και κονσολών. Οι φορητές ήταν πάντα το ισχυρό όπλο της Nintendo. Το αρχικό Game Boy περισσότερο ή λιγότερο καθόρισε την κατηγορία, και το DS βρίσκεται σε στενή παρακολούθηση πίσω από το PlayStation 2 ως η πιο επιτυχημένη κονσόλα βίντεο-παιχνιδιών όλων των εποχών. Ο διάδοχός του, το 3DS έχει επίσης πάει εξαιρετικά καλά, ιδίως υπό το πρίσμα της ανόδου των smartphone ως πλατφόρμες παιχνιδιών.Γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα σε μια φορητή και μια σταθερή κονσόλα και των παιχνιδιών που υπάρχουν και για τις δύο είναι μια ενδιαφέρουσα και ανεκμετάλλευτη ιδέα που η Nintendo θα μπορούσε να διερευνήσει.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers