Τα μεγάλα ονόματα του Heroes of the Storm μιλούν

Οι Dignitas και Natus Vincere μιλούν στους Gosu Gamers για το Heroes of the Storm

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Οι Dignitas και Natus Vincere μιλούν στους Gosu Gamers για το Heroes of the Storm

navi750

Με το BlizzCon να πλησιάζει, οι JayPL και Ethernal των Na’Vi έκαναν τις τοποθετήσεις τους στο GosuGamers.net.

Τι σας πέρασε από το μυαλό όταν είδατε την κατάταξη σε groups; Και συγκεκριμένα, τι σκεφτήκατε για το λεγόμενο «group of death»;

Ethernal: Δε μου άρεσε ιδιαίτερα, γιατί εμείς (Team Liquid, Na’Vi and Dignitas) είμαστε οι καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη, άρα κάποιος από εμάς θα έπρεπε να αποχωρήσει πριν τους τελικούς, πράγμα που ήταν κακό τόσο για το κοινό όσο και για την ομάδα.

JayPL: Εμένα πάλι μου άρεσε, γιατί καταφέραμε να κερδίσουμε.

Πάτε στο BlizzCon με σκορ 7-0. Πώς νιώθετε;

Ethernal: Παίξαμε μερικά ωραία games και παίξαμε καλά, ο ανταγωνισμός ήταν σε υψηλό επίπεδο, αλλά παίξαμε μαι με ακρίβεια και καταλήξαμε στην κορυφή.

Τι σας εξιτάρει σχετικά με το BlizzCon;

Ethernal: Η εμπειρία. Θέλουμε να πάμε στην Αμερική και να ανταγωνιστούμε σε διεθνές επίπεδο. Είναι η πρώτη φορά που το κάνουμε και θέλουμε να αποδείξουμε πως η Ευρώπη είναι καλύτερη από τη Β. Αμερική!

Ποιές ομάδες θα αποτελέσουν πρόκληση στο BlizzCon;

Ethernal: Οι Κορεάτες DK , επειδή κατάφεραν να κερδίσουν τους MVP.

Η γνώμη σας για τον Rexxar;

Ethernal: Δεν είδαμε ιδιαίτερα τη δράση του Rexxar, γιατί μερικές ομάδες δεν μπόρεσαν να τον χρησιμοποιήσουν, αν και τον είχαν στα σχέδιά τους. Πραγματικά πιστεύω πως το επόμενο patch θα είναι καλύτερο.

Είναι δύσκολο να συνηθίσετε τη νέα arena, το νέο stage και να προετοιμαστείτε για τα games;

Ethernal: Έχουμε πολλή εμπειρία σε offline παιχνίδια, από τα δύο Dreamhacks και τα WCA προκριματικά, οπότε δεν έχουμε πρόβλημα. Έχουμε αυτοπεποίθηση πάνω στη σκηνή.

Πόσο σημαντικό είναι για μια ομάδα Heroes of the Storm να βρει τους κατάλληλους ανθρώπους για να συνεργαστεί;

Ethernal: Νομίζω πως η αποχώρηση του Breez μας αφύπνισε. Αρχίσαμε να προσπαθούμε πιο σκληρά, όλοι αρχίσαμε να συνεισφέρουμε περισσότερο. Απλά αρχίσαμε να αφιερώνουμε περισσότερη ενέργεια και χρόνο στο παιχνίδι.Ο AlexTheProG είναι πολύ καλός, οπότε είμαστε ευχαριστημένοι μαζί του.

JayPL: Είμαστε τυχεροί που ο Breez πήγε στους Fnatic, αρχίσαμε να παίζουμε καλύτερα με τον Alex. Ευχαριστούμε, Breez.

navixdig750

Οι Snitch και Bakery των Dignitas άνοιξαν επίσης τα χαρτιά τους στην τελική ευθεία για το BlizzCon.

Τι σας πέρασε από το μυαλό όταν είδατε την κατάταξη σε groups; Και συγκεκριμένα, τι σκεφτήκατε για το λεγόμενο «group of death» (Team Liquid, Na’Vi, Dignitas, Pirates in Pyjamas);

Bakery: Ήταν λίγο άσχημο το γεγονός ότι ένας από εμάς θα κατέληγε στο top 6, αφού μερικές ομάδες στο group δεν το άξιζαν αυτό. Από την άλλη ήταν παρακινητικό, γιατί όλοι στο Group B ήμαστε πολύ κοντά εξαιτίας αυτής της ταξινόμησης.

Όταν μιλήσαμε με τον Grankpkt είπαμε ότι θα ήθελε ως παίκτης να αποδείξει τις δυνάμεις του.

Snitch: Από αυτή την άποψη, το group ήταν καλό, αλλά θα προτιμούσα  διπλούς αποκλεισμούς. Είναι απογοήτευση για τους Liquid να τα πηγαίνουν τόσο καλά κατα τη διάρκεια του έτους  και να καταλήγουν εκεί που είναι τώρα χωρίς να κερδίσουν τίποτα. Είναι ένας καλός τρόπος να αποδείξει το top 3 τις δυνάμεις του, αλλά πέρα από αυτό είναι κακό.

Σε τι επίπεδο είναι η αυτοπεποίθησή σας πριν τους τελικούς;

Snitch: Πλέον έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση από ό,τι στο group stage. Θα μπορέσουμε να προσαρμοστούμε ευκολότερα. Την πρώτη φορά επέλεξαν πράγματα για τα οποία δεν ήμαστε προετοιμασμένοι, αλλά αυτή τη φορά θα είναι καλύτερα.

Παίξατε με τους Na’Vi αρκετές φορές σε αυτό το event, τι σκεφτήκατε όταν πρωτοείδατε το συνδυασμό των Butcher και Falstad; 

Bakery: Ήταν έκπληξη. Προβλέψαμε τα περίεργα ults, ξέραμε ότι θα βλέπαμε τα Mighty Gust και Lamb to the Slaughter, αλλά τα θαλασσώσαμε.

Τι σας εξιτάρει σχετικά με το BlizzCon;

Bakery: Θα ήθελα να παίξουμε με τους MVP, αλλά έχασαν, οπότε ανυπονομούμε να παίξουμε με τους Team DK.

Snitch: Ελπίζουμε να αποδείξουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι ανάμεσα στις βορειοαμερικανικές ομάδες, αν όχι οι καλύτεροι από όλους!

Ποιές ομάδες θα αποτελέσουν πρόκληση στο BlizzCon;

Bakery: Νομίζω πως οι ευρωπαϊκές ομάδες θα έχουν ισχυρή παρουσία και πως μπορούμε μαζί με τους Na’Vi να είμαστε στην κορυφή. Η Team DK θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση.

Ήσαστε οι Bob? και πλέον είστε οι Dignitas. Θα είχατε σίγουρα προσφορές από κορυφαίες οργανώσεις, γιατί λοιπόν επιλέξατε να είστε οι Dignitas;

Snitch: Όταν μιλήσαμε με όσους μας προσέγγισαν, οι Dignitas έμοιαζαν περισσότερο με την ομάδα που θα θέλαμε να εκπροσωπήσουμε. Ήταν βέβαια μειονέκτημα ότι ότι είμαστε στην Αγγλία. Από τις επιλογές που είχαμε, οι Dignitas ήταν η πιο προφανής επιλογή.

Η γνώμη σας για τον Rexxar;

Bakery: Νομίζω πως το πρόβλημα με τον Rexxar είναι ότι απαιτεί να αλλάξει ο παίκτης το ατομικό του στυλ παιχνιδιού, καθώς και να αλλάξει γενικά το στυλ παιχνιδιού της ομάδας, και ακόμα και τότε το αποτέλεσμα δε σε δικαιώνει ιδιαίτερα. Δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από έναν κανονικό warrior.

Snitch: Έχει θέματα ο Rexxar, τα οποία ελπίζω να λυθούν στο επόμενο patch.

Νιώθετε πως υπάρχει ένα τεράστιο κενό στις support abilities, ένα διαφορετικό είδος υποστήριξης που δεν υπάρχει αρκετά στο game και θα πρέπει να υπάρχει στο μέλλον;

Bakery: Πιστεύω πως τα ‘healbot’ supports είναι τα τελειότερα κομμάτια αυτού του παιχνιδιού, και τα supports δε θα μπορούσαν να έχουν σχεδιαστεί διαφορετικά.

Τα utility supports αποδίδουν στο LoL γιατί υπάρχει περιορισμένο ποσό gold και XP στον map, για τα οποία ανταγωνίζεστε με την ομάδα σας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους είναι πιο αποδοτικό, αλλά εν συντομία ένας παίκτης χρειάζεται να επιβιώσει με λίγο xp και λίγο gold. Οι χαρακτήρες που υπερτερούν με χαμηλό xp και gold είναι οι πιο κατάλληλοι για το ρόλο του support, και ο λόγος για τον οποίο υπερτερούν είναι ότι στα kits τους έχουν utility.

Στο Heroes of the Storm, δεν υπάρχουν τέτοια θέματα με gold και xp, το οποίο σημαίνει ότι κάθε παίκτης στην ομάδα έχει άφθονη δύναμη για να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του hero του. Αυτό λοιπόν, μαζί με την απουσία ανάγκης για «ad carries» κάνουν τους support roles του LoL άχρηστους. Επομένως, αν και θα ήθελα να δω διαφορετικά στυλ support, δε νομίζω ότι αυτό θα ήταν εφικτό. Αντ’ αυτού, θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον η κυκλοφορία damage heroes και warriors.

Λίγο μετά το μεγάλο τελικό έχουμε μια τελευταία δήλωση του Bakery.

Bakery: Οι Natus Vincere πραγματικά αξιοποίησαν πολύ καλά το bootcamp και αυτό φάνηκε. Η προετοιμασία τους ξεπέρασε σε επίπεδο κάθε τι που έχουμε δει ως τώρα στο Heroes of the Storm. Άξιζαν αυτό το άψογο game.

Πηγή: Gosu Gamers [1,2]

Περισσότερα νέα για το Heroes of the Storm

Beep Bloop Blop Bleep Bloop.