Σημειώσεις ενημέρωσης 5.9

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.9, με την οποία εφαρμόζουμε ορισμένες νέες αλλαγές στο παρασκήνιο (ρίξτε μια ματιά στον νέο τρόπο λειτουργίας της κίνησης με επίθεση και τις αλλαγές στο κείμενο της μάχης), ανανεώνουμε την Ας με μια εντυπωσιακή ενημέρωση ήρωα, αλλάζουμε το Φλεγόμενο Γίγαντα ώστε να είναι λιγότερο αποτελεσματικός ενάντια σε ήρωες, αλλά πιο ισχυρός στη ζούγκλα και διορθώνουμε λίγο την ισορροπία ώστε να ενισχυθεί η ποικιλία των βιώσιμων ηρώων. Αυτά τα ολίγα.

Αρχικά, ας ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο λειτουργίας της κίνησης με επίθεση και στις αλλαγές του κειμένου μάχης. Ενδεχομένως να έχετε παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι ασχολούμαστε περισσότερο με τον κώδικα παρασκηνίου του League, αλλά και με το περιβάλλον χρήστη και τη γενικότερη χρηστικότητα του παιχνιδιού. Μερικές φορές, αυτό μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα (θυμάστε τη Γρήγορη Χρήση με δείκτες εμβέλειας;), αλλά αν δεν τα κάνεις λίγο χάλια, πολλές φορές δεν μπορείς να καταλάβεις ότι κάτι χρειάζεται διόρθωση. Ή κάτι τέτοιο, τέλος πάντων. Έχουμε πολλές αναλυτικές πληροφορίες και για τις δύο αλλαγές, μην παραλείψετε να τις διαβάσετε!

Στη συνέχεια: Η ενημέρωση ήρωα της Ας. Δείτε πώς έγινε! Θα μπορούσαμε να το αφήσουμε εκεί, αλλά θέλουμε να προσθέσουμε ότι στόχος μας ήταν να εδραιώσουμε την Ας ως τη βασική σκοπεύτρια υποστήριξης του League of Legends, επομένως οι αλλαγές μας θα πρέπει να κριθούν με αυτά τα κριτήρια (έχουμε προσθέσει επίσης λίγο περισσότερο βάθος και περισσότερους τρόπους αντιμετώπισης, αλλά αυτό συμβαίνει πάντα).

Το τρίτο θέμα που θα μας απασχολήσει είναι λίγο πιο πολύπλευρο: Ο Φλεγόμενος Γίγαντας και η ποικιλία βιώσιμων ηρώων. Δεν είναι τόσο ότι αυτή η ενημέρωση σχετίζεται με τον Φλεγόμενο Γίγαντα και το πώς επηρεάζει την ποικιλία των βιώσιμων ηρώων. Περισσότερο εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο το ένα (ο Φλεγόμενος Γίγαντας) τροφοδοτεί το άλλο (Ποικιλία ηρώων). Επίσης έχουμε κάνει και έναν σωρό νέες αλλαγές για να ενθαρρύνουμε αυτήν την ποικιλία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τις αναλυτικές πληροφορίες για την Ακάλι, τον Όλαφ, τον Τραντλ, τον Ζιν Ζάο και τους υπόλοιπους. Το «ζουμί», πάντως, είναι ότι θέλουμε όλοι οι ήρωες να είναι στρατηγικά βιώσιμοι στο οικοσύστημα του League of Legends και εργαζόμαστε σκληρά για να το πετύχουμε αυτό.

[toc]

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι μας αρέσουν πολύ οι ποικιλίες, επομένως τρελαινόμαστε να χρησιμοποιούμε αυτήν τη λέξη. Απλά για να ξέρετε.

Νέος τρόπος λειτουργίας της κίνησης με επίθεση

Είναι κάτι με το οποίο ασχολούμαστε τον τελευταίο καιρό στο εργαστήριο: μια μικρή λειτουργική προσθήκη στην εντολή κίνησης με επίθεση (συνήθως αντιστοιχεί στα πλήκτρα shift + δεξί κλικ ή A + αριστερό κλικ). Τα πράγματα έχουν ως εξής: όταν δίνετε μια εντολή κίνησης με επίθεση στο έδαφος, ο ήρωάς σας κινείται προς την επιλεγμένη θέση, ενώ επιτίθεται αυτόματα σε οποιονδήποτε στόχο βρεθεί στο δρόμο του.

Αυτό δεν έχει αλλάξει. Μην ανησυχείτε.

Η άλλη περίπτωση χρήσης αυτής της εντολής είναι όταν δίνετε μια εντολή κίνησης με επίθεση στο έδαφος, ενώ υπάρχουν ήδη στόχοι (υπηρέτες, τέρατα, ήρωες, κ.λπ.) εντός της άμεσης εμβέλειας επίθεσής σας. Σε αυτήν την περίπτωση, ο ήρωάς σας δεν θα κινηθεί καθόλου. Απλά θα επιτεθεί στον πλησιέστερο στόχο. Σε αυτήν την περίπτωση, θα κάνουμε μια μικρή αλλαγή στο μηχανισμό στόχευσης της κίνησης με επίθεση που αποκαλούμε στοχευμένη κίνηση με επίθεση. Αυτό που αλλάζει αυτή η επιλογή είναι ότι, όταν υπάρχουν πολλοί στόχοι στην άμεση εμβέλεια επίθεσής σας, ο ήρωάς σας δεν θα επιτίθεται πλέον στον πλησιέστερο στόχο, αλλά στον στόχο που βρίσκεται πιο κοντά στο δείκτη του ποντικιού.

Από λειτουργικής άποψης, αυτό σημαίνει ότι, αν έχετε τη Βέιν και προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε την κίνηση με επίθεση για να χτυπήσετε την Κέιτλιν της αντίπαλης ομάδας με δύο στοίβες ασημένιων βολών, αλλά δεν πετύχετε το μοντέλο της για 3 πίξελ και κάνετε κλικ κατά λάθος στο έδαφος, τότε δεν θα την πληρώσει ο κακόμοιρος υπηρέτης που βρέθηκε κοντά σας. Άλλο παράδειγμα: όταν σας κυνηγούν δύο εχθροί δίπλα-δίπλα, μπορείτε να στοχεύσετε γρήγορα με ακρίβεια, ενώ εξακολουθείτε να επωφελείστε από την ταχύτητα της κίνησης με επίθεση κάνοντας κλικ στο έδαφος (για προσπαθήστε να το πείτε γρήγορα αυτό τρεις φορές).

Αν δεν σας αρέσει αυτή η αλλαγή, μπορείτε να την απενεργοποιήσετε στα μενού επιλογών. Προσπαθούμε να κάνουμε αυτήν την επιλογή όσο το δυνατόν πιο ορατή, ώστε να κάνουμε τυχόν αλλαγές σύμφωνα με τα δικά σας σχόλια (ή να απενεργοποιήσουμε την αλλαγή, αν παρουσιαστούν απρόβλεπτες συνέπειες).

Νέο: ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ Προσθέσαμε μια νέα δυνατότητα, με ονομασία «Στοχευμένη κίνηση με επίθεση», η οποία θα προσπαθεί να κάνει κίνηση με επίθεση στον στόχο που βρίσκεται πιο κοντά στο δείκτη του ποντικιού, όταν κάνετε κλικ στο έδαφος δίπλα του. Αν δεν εντοπιστεί κάποιος στόχος, θα επιτεθείτε στον πλησιέστερο στόχο, όπως συνήθως (ή θα μετακινηθείτε στη στοχευμένη περιοχή, αν δεν υπάρχουν κοντινοί στόχοι).
ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ: Μπορείτε να ενεργοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα στα μενού επιλογών. Θα μπορούσαμε να απενεργοποιήσουμε αυτήν τη δυνατότητα από προεπιλογή, αλλά τότε οι περισσότεροι δεν θα τη δοκίμαζαν ποτέ και εμείς δεν θα μαθαίναμε ποτέ τη γνώμη σας.

Αλλαγές στο κείμενο μάχης

Αυτή η αλλαγή έχει εφαρμοστεί στο PBE εδώ και λίγο καιρό, αλλά εφόσον δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο σημαντικό θέμα, είπαμε να την προσθέσουμε και στο live. Γιατί όχι, άλλωστε. Αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε θέμα με την αναγνωσιμότητα του κειμένου ή θέλετε να σχολιάσετε κάτι άλλο, επικοινωνήστε μαζί μας. Κατά τα άλλα… αλλαγές στο κείμενο μάχης! Δεν είναι συναρπαστικό;⇒

ΠΩΠΩ ΝΟΥΜΕΡΑ: Σε γενικές γραμμές, όσο μεγαλύτερη είναι η ζημιά που προκαλεί ένα χτύπημα, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η αντίστοιχη ένδειξη στην οθόνη, μέχρι ένα όριο. Οι αριθμοί που υποδεικνύουν μικρότερη ζημιά, δεν θα είναι τόσο έντονοι και θα χάνονται πιο γρήγορα.
ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ: Η ζημιά σε ήρωες με την πάροδο του χρόνου και οι ικανότητες με πολλαπλά χτυπήματα εμφανίζουν πλέον συνολικά την ποσότητα της ζημιάς, καθώς και τη ζημιά που προκαλείται με κάθε εφαρμογή ή χτύπημα. Στην περίπτωση των υπηρετών, θα εμφανίζεται μόνο η συνολική ζημιά που δέχονται.
ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΑΝΤΟΥ: Έχουμε ορισμένες μικρές αλλαγές στη θέση και στην κατεύθυνση στην οποία γίνεται η κύλιση διαφόρων τύπων κειμένου. Πιο συγκεκριμένα: οι επιδράσεις που προκαλούνται κατά το χτύπημα θα ακολουθούν την κατεύθυνση κύλισης της αρχικής ζημιάς του χτυπήματος και οι επιδράσεις θεραπείας θα ακολουθούν την κατεύθυνση κύλισης με το κείμενο απορρόφησης της ζημιάς από την ασπίδα.

Ήρωες

Ας

Η Ας ενημερώθηκε! Διαβάστε το άρθρο αν θέλετε όλες τις λεπτομέρειες ή συνεχίστε παρακάτω για να μάθετε τα βασικά.

Γενικά
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΛΗΜΑΤΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 2000 ⇒ 2500
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 4,0 ⇒ 3,33
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ: 2 ⇒ 1,10
Νέο: Παθητική – Παγωμένες Βολές

Οι ικανότητες και οι βασικές επιθέσεις επιβραδύνουν τους στόχους κατά 5/11/17/23/29/35% (στα επίπεδα 1/4/7/10/13/16) για 2 δευτερόλεπτα.

Οι βασικές επιθέσεις σε στόχους που έχουν επιβραδυνθεί από τις Παγωμένες Βολές προκαλούν πάντα καίρια χτυπήματα με αυξημένη ζημιά, αλλά η Ας δεν μπορεί να προκαλέσει καίρια χτυπήματα με τον κανονικό τρόπο. Αυτή η μπόνους ζημιά αυξάνεται από αντικείμενα που επηρεάζουν τα Καίρια Χτυπήματα.

Νέο: Q – Συγκέντρωση του Ιχνηλάτη

Όταν ενεργοποιούνται οι Παγωμένες Βολές, δίνουν Συγκέντρωση για 4 δευτερόλεπτα που συσσωρεύεται έως 5 φορές. Η ενεργοποίηση της Συγκέντρωσης του Ιχνηλάτη καταναλώνει όλες τις στοίβες Συγκέντρωσης και δίνει 20/25/30/35/40% Ταχύτητα Επίθεσης, ενώ αυξάνει την επιβράδυνση των Παγωμένων Βολών κατά επιπλέον 20% για 4 δευτερόλεπτα.

Αν καταναλωθούν 5 στοίβες, οι βασικές επιθέσεις της Ας εκτοξεύουν έναν καταιγισμό βελών που προκαλούν 1,15/1,20/1,25/1,30/1,35 φορές τη Συνολική Ζημιά Επίθεσής της για όλη τη διάρκεια της ικανότητας.

ΚΟΣΤΟΣ: 50 Μάνα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 18 δευτερόλεπτα

W – Ομοβροντία
ΚΟΣΤΟΣ: 60 Μάνα ⇒ 50 Μάνα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 16/13/10/7/4 δευτερόλεπτα ⇒ 12/10/8/6/4 δευτερόλεπτα
ΒΕΛΗ ΠΟΥ ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΙ: 7 ⇒ 9
ΠΛΑΤΟΣ ΒΛΗΜΑΤΩΝ: 1 ⇒ 20
ΓΕΡΗ ΑΜΥΝΑ: Οι αντίπαλοι μπορούν πλέον να μπλοκάρουν πολλά βέλη, αλλά θα δέχονται ζημιά μόνο από το πρώτο.

E – Γερακοβολή
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 2500/3250/4000/4750/5500 ⇒ Παντού
Νέο: ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΔΙΔΥΜΑ: Τώρα αποθηκεύει έως και 2 φορτίσεις στη βαθμίδα 2
ΡΥΘΜΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΩΝ: 90/80/70/60/50 δευτερόλεπτα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΧΡΗΣΕΩΝ: 5 δευτερόλεπτα
Καταργήθηκε: ΠΑΓΩΜΕΝΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ: Δεν δημιουργεί πλέον χρυσό με παθητικό τρόπο

R – Μαγικό Κρυστάλλινο Βέλος
ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΕΧΘΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ: 50% ⇒ Τρέχουσα τιμή των Παγωμένων Βολών

Ακάλι

Μειώθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης του E. Το R περνά μέσα από μονάδες.

Σε κάποια σχετικά πρόσφατη προηγούμενη ενημέρωση μειώσαμε την ικανότητα της Ακάλι να κάνει κλικ – και να εξοντώνει – τους ευάλωτους αντιπάλους. Αυτήν τη φορά, θέλουμε να της επιστρέψουμε μέρος της ισχύος της και να την κάνουμε πιο ανταγωνιστική, αλλά όχι στις περιπτώσεις που προκαλούσε προβλήματα στην ισορροπία. Με άλλα λόγια, θέλουμε να γίνει μια πιο ελκυστική επιλογή, αλλά θέλουμε να το πετύχουμε αυτό χωρίς να ενισχύσουμε τα ενοχλητικά στοιχεία του τρόπου παιχνιδιού της. Χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της προσέγγισης είναι οι αλλαγές στη χρησιμότητα του E (εξόντωση υπηρετών και μαζική κατανάλωση ενέργειας), αλλά και οι αλλαγές στο R που αναγκάζουν την Ακάλι να πλησιάσει πολύ περισσότερο το στόχο της για να καταφέρει να πετύχει τις επιπλέον επιδράσεις του Q κατά το χτύπημα.

E – Τομή Ημικυκλίου
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 7/6/5/4/3 δευτερόλεπτα ⇒ 5/4/3/2/1 δευτερόλεπτα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,3 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,4 Ισχύος Ικανότητας

R – Χορός της Σκιάς
ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΦΙΧΤΑ, ΧΟΡΕΥΤΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ: Ο Χορός της Σκιάς επιτρέπει πλέον στην Ακάλι να εφορμά μέσα από το στόχο της

Άνι

Η εμβέλεια της βασικής επίθεσης της Άνι έγινε μικρότερη.

Με τον αρκούδο της στο χέρι, η Άνι ήταν πάντα εκρηκτική στη μεσαία λωρίδα και οι εμβέλειες των επιθέσεών της έκαναν ακόμη πιο δύσκολη την αντιμετώπισή της. Αν και η εμβέλεια της επίθεσής της παραμένει άνω του μετρίου, τώρα συμβαδίζει περισσότερο με τις ικανότητές της, ώστε να είναι πιο εύκολο για τους αντιπάλους να αποφεύγουν να γίνονται παρανάλωμα του πυρός.

Γενικά
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 625 ⇒ 575

Χέκαριμ

Το Q κοστίζει περισσότερο Μάνα, αλλά κάνει περισσότερη ζημιά στα τέρατα.

Ο Χέκαριμ εξακολουθεί να είναι ο φόβος και ο τρόμος των στάβλων τις επάνω λωρίδας και, αν καταφέρει να αποκτήσει ένα προβάδισμα, έχει τη δυνατότητα να γίνει ασταμάτητος ενάντια σε οποιαδήποτε ομάδα. Για αυτόν το λόγο, θα μειώσουμε λίγο τη δυνατότητά του να επιτίθεται συνεχώς με το Q του, αλλά θα του επιτρέψουμε να προκαλεί ολόκληρη τη ζημιά του ενάντια σε τέρατα, ώστε να μπορεί να καλπάζει ελεύθερα στη ζούγκλα. (Άλλωστε, αυτό είναι το φυσικό περιβάλλον των αλόγων, όχι;)

Q – Ξέσπασμα
ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕ: Τώρα προκαλεί πλήρη ζημιά σε τέρατα
ΚΟΣΤΟΣ: 20/23/26/29/32 Μάνα ⇒ 32/34/36/38/40 Μάνα

Καλίστα

Η παθητική της δεν καλύπτει πλέον μπόνους απόσταση όταν εφορμά προς τα πίσω.

Ως ανελέητο πνεύμα εκδίκησης και θεαματική σκοπεύτρια, η Καλίστα διχάζει το κοινό της. Ένα μικρό λάθος αρκεί για να αρχίσει να χοροπηδά εδώ κι εκεί και να κάνει τους πάντες σουρωτήρι με τα ακόντιά της. Όταν μάλιστα έχει δίπλα της ένα τανκ ή μαχητή, το έργο της γίνεται ακόμη πιο εύκολο. Μας αρέσει πολύ η τεχνική κατάρτιση που απαιτείται για την αποφυγή των βολών των αντιπάλων με την Πολεμική Χάρη, αλλά για να διευκολύνουμε λίγο την κατάσταση για τους ήρωες που μάχονται από κοντά, τώρα θα πρέπει να βασίζεται περισσότερο στις σωστές τοποθετήσεις για να αποφεύγει τους πιο μεγαλόσωμους μπελάδες στο πεδίο της μάχης.

Παθητική – Πολεμική Χάρη
Καταργήθηκε: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ δεν καλύπτει πλέον μπόνους απόσταση όταν εφορμά προς τα πίσω

Μοργκάνα

Το Ανίερο Χώμα προκαλεί λιγότερη ζημιά στις αρχικές βαθμίδες.

Με τις ισχυρές δυνατότητες καταστολής πλήθους και την κορυφαία προστασία που προσφέρει η Μαύρη Ασπίδα, η Μοργκάνα είναι μια ιδανική επιλογή για την προστασία νευραλγικών στόχων ή για την εκτέλεση απομονωμένων ηρώων, αλλά κινδυνεύει να γίνει η ‘έκπτωτη άγγελος που τα κάνει όλα’. Επειδή δεν θέλουμε να αποδυναμώσουμε τα πιο ισχυρά στοιχεία του παιχνιδιού της, θα περιορίσουμε τις δυνατότητες ελέγχου της λωρίδας στην αρχή του παιχνιδιού με το Ανίερο Χώμα, μια ικανότητα που της επιτρέπει να ασκεί μεγάλη πίεση. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα είναι τόσο δυνατή σε κάθε περίσταση.

W – Ανίερο Χώμα
ΖΗΜΙΑ: 12/19/26/33/40 ζημιά ανά δευτερόλεπτο ⇒ 8/16/24/32/40 ζημιά ανά δευτερόλεπτο

Νάσους

Η μπόνους Ζωή του R εμφανίζεται αμέσως.

Ο Νάσους θα μπορεί να χρησιμοποιεί πλέον τα δολώματά του, χωρίς τυχαίες διακοπές λόγω χρόνου χρήσης. Η υπέρτατη ικανότητά σας είναι πλέον ασφαλής.

R – Οργή της Άμμου
ΑΜΟΛΗΣΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που μπορούσε να καθυστερήσει την εμφάνιση της μπόνους Ζωής κατά 0,25 δευτερόλεπτα

Νόκτουρν

Αυξήθηκε η βασική ζημιά του E.

Αν και ο Νόκτουρν δεν τα πηγαίνει άσχημα για ζωντανός εφιάλτης, στην αρχή του παιχνιδιού είναι λίγο πιο αδύναμος από όσο θα θέλαμε, σε σύγκριση με την αξιόπιστη πίεση που ασκεί στις λωρίδες με την Παράνοια μετά τη βαθμίδα 6. Για αυτό, αποφασίσαμε να κάνουμε τη ζημιά του Ακατονόμαστου Τρόμου λίγο πιο τρομακτική, ώστε να είναι πιο αποτελεσματικός όταν σκοτώνει τρομοκρατημένους Τίμο.

E – Ακατονόμαστος Τρόμος
ΖΗΜΙΑ: 50/100/150/200/250 ⇒ 80/120/160/200/260
Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ: Το μπόνους ταχύτητας όταν κυνηγά τρομοκρατημένους στόχους τώρα λειτουργεί σωστά και με επιδράσεις τρόμου από σύμμαχους ήρωες (όπως είναι η Επίθεση των Σκιών του Χέκαριμ και το Κουτί Γελωτοποιού του Σάκο)

Όλαφ

Ο ΟΛΑΦ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΛΙΜΠΑ

Το Ράγκναροκ του Όλαφ είναι ένα δίκοπο μαχαίρι, καθώς τον αναγκάζει να πάρει μια απόφαση μεταξύ άμυνας και επίθεσης. Αν μείνει πίσω κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, αυτή η απόφαση δεν έχει πλέον μεγάλη σημασία, καθώς θα πρέπει να περάσει μέσα από τόνους ζημιάς και επιδράσεις καταστολής για να καταφέρει να ρίξει ένα χτύπημα στον αντίπαλό του. Η αύξηση της ταχύτητας δεν λύνει όλα τα προβλήματα του Όλαφ, αλλά θα τον βοηθήσει να πλησιάσει γρήγορα τους στόχους που βρίσκονται εκτός θέσης και θα τους αναγκάσει να πάρουν δύσκολες αποφάσεις.

R – Ράγκναροκ
Νέο: ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΟ ΡΑΓΚΝΑ-ΡΟΚ: Τώρα αποκτά 50/60/70% μπόνους Ταχύτητα Κίνησης για 1 δευτερόλεπτο όταν πλησιάζει τους αντιπάλους του

Ρένεκτον

Το W έχει μεγαλύτερη εμβέλεια και ακινητοποιεί το χρήστη για λιγότερη ώρα όταν είναι φορτισμένο.

Αυτόν τον καιρό, ο Ρένεκτον θυμίζει περισσότερο τον παλιό του εαυτό που κυριαρχούσε στις λωρίδες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμα. Έχουμε αυξήσει τη χρησιμότητα του Ανελέητου Αρπακτικού ως επαναφορά των βασικών επιθέσεων και ως εργαλείο καταστολής, ώστε να γίνει ο Ρένεκτον πιο ισχυρός στις μονομαχίες, χωρίς υπερβολές προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

W – Ανελέητο Αρπακτικό
Νέο: ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΝΕΛΕΗΤΟ: Τώρα αυξάνει την εμβέλεια κατά 50
ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΤΗ ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: 0,75 δευτερόλεπτα ⇒ 0,5 δευτερόλεπτα

R – Γιγάντωση
ΑΜΟΛΗΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥΣ; Διορθώθηκε ένα σφάλμα που μπορούσε να καθυστερήσει την εμφάνιση της μπόνους Ζωής κατά 0,25 δευτερόλεπτα

Ρίβεν

Η Ταχύτητα Κίνησης μειώθηκε. Η ταχύτητα του Ανεμοχτυπήματος μειώθηκε.

Η Ρίβεν είναι γνωστή για τους γρήγορους συνδυασμούς χτυπημάτων της και τις ακόμη πιο γρήγορες εκτελέσεις. Οι επιθέσεις και οι κραυγές της είναι τόσο καταιγιστικές στη λωρίδα, ώστε να δυσκολεύουν οποιονδήποτε μεμονωμένο αντίπαλο. Αποφασίσαμε να περιορίσουμε λίγο αυτόν τον επιθετικό ανεμοστρόβιλο και να μειώσουμε λίγο την κινητικότητα και την αξιόπιστη ζημιά της. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιεί τις ικανότητές του από πιο κοντά, αν θέλει να παραμείνει το ίδιο αποτελεσματική.

Γενικά
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 345 ⇒ 340

R – Ανεμοχτύπημα
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΛΗΜΑΤΟΣ: 2200 ⇒ 1600

Ράιζ

Δεν σκοτώνει πλέον τους αντιπάλους του με ένα χτύπημα όταν έχει το Μουραμάνα.

Έπρεπε να λύσουμε ένα μικρό θεματάκι με τον Αποστάτη Μάγο σε αυτήν την ενημέρωση, το οποίο έχει να κάνει με την κωμική ισχύ που αποκτά το Μουραμάνα στα χέρια του. Δεν γνωρίζουμε ακόμα ποιες είναι οι ενισχύσεις που ενδεχομένως θα χρειαστεί ο Ράιζ μετά την ενημέρωση, καθώς οι παίκτες δεν έχουν καταλήξει ακόμα στις πιο αποτελεσματικές παραλλαγές και σειρές ικανοτήτων, αλλά θα έχουμε το νου μας, αν τυχόν χρειαστεί έκτακτη βοήθεια.

Παθητική – Μαγική Εξειδίκευση
ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Όσο φορτίζει, το εικονίδιο της Μαγικής Εξειδίκευσης θα είναι γκρίζο, ώστε να είναι πιο ευδιάκριτο πότε φορτίζει και πότε είναι έτοιμο

E – Ροή Μαγείας
ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ: Δεν ενεργοποιεί πλέον επιδράσεις ικανοτήτων με έναν στόχο (Ριλάι, Μουραμάνα) όταν προκαλεί ζημιά πέρα από την πρώτη φορά

R – Απεγνωσμένη Δύναμη
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν ενεργοποιούσε το Χρόνο Επαναφόρτισης μιας ικανότητας, αν ο παίκτης τη χρησιμοποιούσε τη στιγμή που έληγε η ενίσχυση της Απεγνωσμένης Δύναμης

Τριστάνα

Το E προκαλεί περισσότερη ζημιά για κάθε στοίβα. Ο χρόνος χρήσης του E προσαρμόζεται ανάλογα με την Ταχύτητα Επίθεσης.

Η πιο διάσημη κομάντο της Πόλης του Μπαντλ είναι πάντα παρούσα στην πρώτη γραμμή, αλλά το Εκρηκτικό Φορτίο δεν έχει τον αντίκτυπο που περιμέναμε, τόσο για τη ζημιά που προκαλεί όσο και για το στρατηγικό της ρόλο που εστιάζει στο γκρέμισμα των πύργων. Για αυτόν το λόγο, αποφασίσαμε να κάνουμε την ικανότητα λίγο πιο εκρηκτική. Επίσης, ενισχύουμε λίγο το ρυθμό της Τριστάνα όταν γίνεται πιο επιθετική, με πιο ομαλούς χρόνους χρήσης ώστε να έχει αποτέλεσμα αντίστοιχο του κόπου που απαιτείται.

E – Εκρηκτικό Φορτίο
ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΣΤΟΙΒΑ 25% ⇒ 30%
Νέο: ΠΥΡ ΚΑΤΑ ΡΙΠΑΣ: Ο χρόνος χρήσης μειώνεται πλέον ανάλογα με την Ταχύτητα Επίθεσης

Τραντλ

Ο Παγωμένος Βράχος είναι ισχυρότερος και απωθεί τις αντίπαλες ομάδες ακόμη πιο μακριά.

Για έναν ήρωα που κάποτε είχε τη φήμη του απόλυτου φονέα των τανκ, ο Τραντλ δεν είναι και τόσο εντυπωσιακός στην εποχή του Φλεγόμενου Γίγαντα. Αυτό το θέμα δεν σχετίζεται τόσο πολύ με τη δυνατότητά του να κλέβει τα στατιστικά των αντιπάλων. Απλά δεν έχει την παρουσία στις μάχες που χρειάζεται για να είναι ανταγωνιστικός στην κατηγορία του. Για να μπορέσει ο Τραντλ να συνεχίσει να τρολάρει τους αντιπάλους του όπως παλιά, ενισχύσαμε λίγο την πιο εμβληματική του ικανότητα, ώστε να μπορεί να βάζει στον πάγο τους πιο επιθετικούς μονομάχους (και τους σκοπευτές που βρίσκονται εκτός θέσης).

E – Παγωμένος Βράχος
ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ: 25/30/35/40/45% ⇒ 30/35/40/45/50%
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΩΘΗΣΗΣ: 150 ⇒ 225

Ζιν Ζάο

Η απώθηση του R τώρα προκαλεί και ακινητοποίηση για μικρό χρονικό διάστημα.

Αν και πολύ συχνά παίζει το ρόλο ενός πολιορκητή με υψηλή ζημιά, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε λίγο τις δυνατότητες καταστολής πλήθους του Ζιν Ζάο, ώστε να τον ενισχύσουμε λίγο όταν καλείται να ξεκινήσει μάχες για την ομάδα του. Εξακολουθεί να χρειάζεται υποστήριξη από την υπόλοιπη ομάδα ώστε να μην τον λιώσουν οι αντίπαλοι αμέσως μετά την έναρξη της μάχης, αλλά τουλάχιστον τώρα έχει τη δυνατότητα να χτυπά σαν πραγματικός τυφώνας όσο μένει ζωντανός.

R – Σάρωση Ημικυκλίου
Νέο: ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΤΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΑΛΙΣΤΑΡ: Τώρα ακινητοποιεί για 0,75 δευτερόλεπτα τους στόχους που απωθούνται προς τα πίσω

Ζεντ

Ο Ζεντ δεν μπορεί να τηλεμεταφερθεί αμέσως στη σκιά του Σημαδιού του Θανάτου.

Ο Ζεντ είναι άλλος ένας εξαιρετικά θεαματικός ήρωας, ο οποίος πολύ συχνά δεν επιτρέπει στους αντιπάλους του να αντιδράσουν με κανέναν τρόπο, αν τους έχει βάλει στο Σημάδι. Τώρα, ακόμη και τα πιο ανυποψίαστα θύματά του έχουν μια μικρή ευκαιρία να αντεπιτεθούν στον Ζεντ προτού γίνει καπνός και απομακρυνθεί.

R – Σημάδι του Θανάτου
Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ: Τώρα έχει Χρόνο Επαναφόρτισης 1 δευτερολέπτου για να ενεργοποιηθεί ξανά και να επιστρέψει στη σκιά του Σημαδιού του Θανάτου.

Αντικείμενα

Ενίσχυση – Φλεγόμενος Γίγαντας

Ο Φλεγόμενος Γίγαντας δεν αυξάνει πλέον τη ζημιά του κατά τη διάρκεια της μάχης και προκαλεί λιγότερη βασική ζημιά. ΩΣΤΟΣΟ, πλέον προκαλεί διπλάσια ζημιά στα τέρατα. Δεν είναι κακό.

Είναι προφανές ότι ο Φλεγόμενος Γίγαντας έχει δύο μεγάλα πλεονεκτήματα: ένα προσαρμοζόμενο αμυντικό κομμάτι (+25% μπόνους Ζωή) και μπόλικη περιφερειακή ζημιά που αυξάνεται ενάντια σε ήρωες. Μετά τις αρχικές μας δοκιμές, δεν θέλαμε να μειώσουμε το αμυντικό κομμάτι του Φλεγόμενου Γίγαντα, επομένως αποφασίσαμε να εστιάσουμε στις επιθετικές του αρετές. Με λίγα λόγια, θέλουμε να διατηρήσει ο Φλεγόμενος Γίγαντας την αμυντική του δύναμη, αλλά πιστεύουμε ότι είναι μάλλον υπερβολικά ισχυρός ενάντια σε ήρωες. Παρόλα αυτά, δεν θέλουμε να τον αποδυναμώσουμε ουσιαστικά, επομένως αποφασίσαμε να ενισχύσουμε λίγο την ταυτότητά του ως ιδανική επιλογή για το καθάρισμα της ζούγκλας.

Νέο: ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ: Τώρα προκαλεί +100% μπόνους ζημιά σε τέρατα
Καταργήθηκε: ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ ΖΩΝΗ: Η παθητική ικανότητα Ανάφλεξη του Φλεγόμενου Γίγαντα δεν αυξάνει πλέον τη ζημιά της κατά τη διάρκεια της μάχης
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 16 (+1 ανά επίπεδο ήρωα) Μαγική Ζημιά που μπορεί να φτάσει έως 24 (+1,5 ανά επίπεδο ήρωα) Μαγική Ζημιά ⇒ 15 (+0,6 ανά επίπεδο ήρωα) Μαγική Ζημιά

Σπάθα του Ατάκτου

Όταν προσθέσαμε τη Σπάθα του Ατάκτου για πρώτη φορά στο παιχνίδι, επιλέξαμε να δώσουμε μεγάλη χρονική διάρκεια στην αποδυνάμωση που προκαλεί για να τονίσουμε τη χρήση του στη μάχη. Αν δείτε τον Λι Σιν στη ζούγκλα σας, ρίξτε του την αποδυνάμωση, δώστε του και μερικές σφαλιάρες και δείτε πόσο γρήγορα θα αλλάξει γνώμη. Ωστόσο, τώρα που βλέπουμε πόσο δημοφιλής έχει γίνει αυτή η τακτική (ιδιαίτερα στην επάνω λωρίδα), είναι προφανές ότι τα 6 δευτερόλεπτα είναι υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα. Ιδιαίτερα όταν το Προκλητικό Πλήγμα μπορεί να γίνει ακόμα πιο χρήσιμο από τα ειδικευμένα Ξόρκια Επικαλεστή (Ανάφλεξη και Εξάντληση). Θέλουμε να επαναλάβουμε ότι μας αρέσουν οι απρόβλεπτες τακτικές που ανακαλύπτουν οι παίκτες, αρκεί να μην καταπνίγει την ποικιλία των ηρώων. Με λίγα λόγια, δεν θέλουμε να κρίνεται η καλύτερη επιλογή στην επάνω λωρίδα με βάση το πόσο αποτελεσματικά μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος ήρωας το Προκλητικό Πλήγμα.

Υ.Γ. Αυτή η διόρθωση σφάλματος θα είχε γίνει ανεξάρτητα από την ισχύ της Σπάθας του Ατάκτου, σύμφωνα με τον ορισμό της Πραγματικής Ζημιάς. Έλεος, δηλαδή!

Καταργήθηκε: ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ: Δεν μειώνει πλέον την Πραγματική Ζημιά που προέρχεται από τον στόχο που έχει δεχτεί το Προκλητικό Πλήγμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ: 6 δευτερόλεπτα ⇒ 4 δευτερόλεπτα

Φαράγγι των Επικαλεστών

Δράκος

Σε κάθε σεζόν κάνουμε τον Δράκο λίγο πιο δύσκολο, μέχρι που κάποια στιγμή όλοι έχουν μάθει τα κόλπα του και η αντιμετώπισή του είναι αστεία υπόθεση. Ε, ήρθε και πάλι αυτή η ώρα. Λέμε να τον κάνουμε λίγο πιο ισχυρό στην αρχή του παιχνιδιού αυτήν τη φορά. Στα μέσα και στο τέλος του παιχνιδιού, αυτή η αλλαγή λογικά δεν θα έχει μεγάλη διαφορά.

ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ: 0,45 ⇒ 0,5
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 75 ⇒ 100
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Η ζημιά επί του ποσοστού της τρέχουσας Ζωής δεν έχει αλλάξει, σε περίπτωση που ανησυχούσατε.

Μαινόμενη Άβυσσος

Σημάδεμα / Εφόρμηση

Πήραμε το 75% της ζημιάς του Σημαδέματος και την προσθέσαμε στην Εφόρμηση, επομένως… αν θέλετε να εκτελέσετε κάποιον με μια χιονόμπαλα, θα πρέπει να τρέξετε λίγο.

ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: Το Σημάδι/Εφόρμηση εξακολουθεί να προκαλεί 20 (+10 ανά επίπεδο ήρωα) Πραγματική Ζημιά. Αν αναρωτιέστε γιατί επαναλαμβάνουμε κάτι προφανές, διαβάστε παρακάτω. Θα βγάλει νόημα, πιστέψτε μας.
ΖΗΜΙΑ ΣΗΜΑΔΙΟΥ: Η ζημιά από το Σημάδι προκαλεί το 25% της συνολικής ζημιάς (δείτε παραπάνω)
ΖΗΜΙΑ ΕΦΟΡΜΗΣΗΣ: Η ζημιά από την Εφόρμηση προκαλεί το 75% της συνολικής ζημιάς (δείτε παραπάνω από τα παραπάνω)

Ιστορικό

Πέρυσι κάναμε για πρώτη φορά διαθέσιμο το Ιστορικό μέσω Web. Μεγάλο μέρος αυτών των λειτουργιών θα γίνουν διαθέσιμες και από τη σελίδα προφίλ σας λίγες ημέρες μετά από την κυκλοφορία της ενημέρωσης 5.9. Η εμπειρία μέσω Web θα εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή για όσους θέλουν να δείξουν (ή να καυχηθούν) για σημαντικά στοιχεία του αγώνα, όπως τις φόρμουλες ή τη ζημιά που προκαλούν, αλλά πλέον και η εφαρμογή θα προσφέρει αρκετές πληροφορίες για να είναι χρήσιμη!

Συνοπτική προβολή εντός προφίλ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ: 10 ⇒ 20
ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ: Οι αγώνες κατάταξης είναι ορατοί σε όλους τους παίκτες που επισκέπτονται το προφίλ σας
ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ: Οι κανονικοί αγώνες είναι ορατοί μόνο σε εσάς και τους φίλους σας
ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ: Τα προσαρμοσμένα παιχνίδια είναι ορατά μόνο σε εσάς

Πλήρης προβολή εντός προφίλ

Η πλήρης προβολή του Ιστορικού εντός του προφίλ εμφανίζει πλέον μεγάλο μέρος των πληροφοριών από την καρτέλα «Επισκόπηση αγώνα» της προβολής μέσω Web.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ: Εμφανίζει τον ήρωα, τα Ξόρκια Επικαλεστή, τα αντικείμενα, την αναλογία ΕΘΒ, τις εκτελέσεις υπηρετών και το χρυσό ανά παίκτη, καθώς και το χρυσό, τις εκτελέσεις και τους στόχους που πέτυχε κάθε ομάδα
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΧΡΥΣΟΥ: Παρακολουθεί το Πλεονέκτημα χρυσού ομάδας, το Χρυσό ομάδας ή το Χρυσό ηρώων σε όλη τη διάρκεια του αγώνα
ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ: Παρακολουθεί τις εκτελέσεις ηρώων και στόχων ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Αν τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού σε ένα χρονικό διάστημα θα δείτε ποιος κατάφερε τι στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
ΧΑΡΤΗΣ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ: Αλληλεπιδραστικός χάρτης με εκτελέσεις ηρώων και στόχων και για τις δύο ομάδες. Αν τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού στο διάγραμμα χρυσού ή στη χρονική εξέλιξη, ο χάρτης συμβάντων θα δείξει την κατάσταση του παιχνιδιού τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε στον Βάρδο να χρησιμοποιήσει το W – Βωμός του Οδοιπόρου στον εαυτό του
  • Οι Αποχρώσεις είναι πλέον διαθέσιμες στο Δημιουργό Ομάδας!
  • Τα οπτικά εφέ για την ικανότητα R – Βλέμμα Απολίθωσης της Κασσιόπης έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν στο πεδίο επιρροής
  • Ο Ράμους δεν εκτοξεύεται πλέον στο διάστημα αν συγκρουστεί με μια άλλη ομάδα ενώ κάνει Εφόρμηση στον Σημαδεμένο στόχο του όταν είναι ενεργή η ικανότητα Q – Μπάλα Επίθεσης

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.9:

  • SSW Σιντζντ
  • SSW Ρένγκαρ
  • SSW Τάλον
  • SSW Τουίτς
  • SSW Θρες

  • Έζρεαλ Άσος Μπαστούνι
  • Ρήγας Μπαστούνι Μορντεκάιζερ
  • Ντάμα Καρό Σίντρα
  • Μπαλαντέρ Σάκο

Ο Βαλές Κούπα Τουίστεντ Φέιτ έχει πλέον αυτό το ομαδικό σκίτσο!

Φύλακας των Άστρων Λουξ

[leagueoflegends.com]

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more