Ενημερώσεις Ήρωων: Κάσαντιν, Ράιζ και άλλα!

Ο Fruity Sebbles, μας ενημερώνει για την πρόοδο στις ενημέρωσεις των Ηρώων

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε για τα σχέδια της ομάδας μας και τώρα που ολοκληρώνουμε την ενημέρωση της Τριστάνα, θα ήθελα να κάνω μια προεπισκόπηση μερικών από τα τρέχοντα έργα μας και το σκεπτικό μας πίσω από αυτά.

Εν συντομία, αυτήν τη στιγμή ασχολούμαστε με μια ενημέρωση γραφικών του Κάσαντιν, καθώς και με μια πιο γενική ενημέρωση του Ράιζ. Επίσης, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την ολοκληρωμένη ενημέρωση της Πόπι. Διαβάστε παρακάτω για όλες τις λεπτομέρειες από τους ίδιους τους σχεδιαστές!

Πάμε στην αποποίηση ευθυνών! Έχετε υπόψη ότι τα παρακάτω δεν αποτελούν ολοκληρωμένη λίστα των σχεδίων ή των έργων μας. Όλα όσα αναφέρονται παρακάτω δεν είναι παγιωμένα, δεν έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας, υπόκεινται σε αλλαγές, σε καθυστέρηση, σε ακύρωση, σε οριστική διαγραφή κ.ο.κ.

Τριστάνα

Σε περίπτωση που δεν το μάθατε, η ενημέρωση της Τριστάνα κυκλοφόρησε! Όπως με όλα τα άλλα έργα μας, θα παρακολουθούμε στενά την Τριστάνα μετά την κυκλοφορία της ενημέρωσης, σε περίπτωση που τυχόν χρειαστεί τελικές αλλαγές. Επίσης, σε μια από τις επερχόμενες αλλαγές θα αποκτήσει νέο splash art.

Κάσαντιν

Καλλιτεχνικές σκέψεις από τον Riot Tokkelossie

Πρέπει να εξομολογηθώ κάτι: Είμαι φανατικός οπαδός του Κάσαντιν από την πρώτη μέρα που τον χρησιμοποίησα. Ο ήρωας που χρησιμοποιεί τη σκοτεινή δύναμη του Κενού εναντίον του ίδιου του Κενού, αντιτάσσεται με βία στη βία, τα βάζει μόνος του με μια δύναμη που μπορεί να απειλήσει ολόκληρη τη Γη των Ρούνων. Πόσο φανταστικό μπορεί να ‘ναι αυτό;

Ας συμφωνήσουμε όλοι ότι τα γραφικά του Κάσαντιν θα μπορούσαν να αναδεικνύουν περισσότερο το μοναδικό χαρακτήρα του. Ως ένας από τους 40 αρχικούς ήρωες, έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους άλλους, καθώς το επίπεδο ποιότητας γραφικών του LoL ανεβαίνει συνεχώς.

Αντίθετα με άλλους παλιότερους ήρωες, ο Κάσαντιν είχε πάντοτε μια ξεχωριστή προσωπικότητα και θεματολογία όσον αφορά στα γραφικά του. Έτσι, εμείς θέλουμε οπωσδήποτε να διατηρήσουμε αυτά τα χαρακτηριστικά του σε αυτήν την ενημέρωση. Η προσέγγισή μας ήταν βασικά η εξής: να εξετάσουμε την ξεχωριστή ταυτότητα του Κάσαντιν, να εντοπίσουμε τα πιο σημαντικά στοιχεία στο γραφικό σχεδιασμό του και μετά να τα βελτιώσουμε, ώστε να αντιστοιχούν στα τρέχοντα πρότυπα του LoL. Το τελευταίο splash art του Κάσαντιν ανέδειξε με εξαιρετικό τρόπο αυτήν την προσέγγιση και αποτέλεσε χρήσιμο σημείο αναφοράς για το έργο μας.

Επίσης, επικεντρωθήκαμε στη βελτίωση της οπτικής ευκρίνειας του Κάσαντιν στο παιχνίδι. Το αρχικό μοντέλο του έχει μια πολύ μεγάλη αντίθεση μεταξύ της μαύρης στολής και του λευκού περιγράμματος, ώστε είναι δύσκολο να ξεχωρίσουν οι λεπτομέρειες στην κλίμακα του παιχνιδιού. Τροποποιώντας τους χρωματικούς συνδυασμούς με τρόπο που βελτιώνεται η οπτική ευκρίνεια του Κάσαντιν, χωρίς να αλλάξει η ταυτότητά του, θα μπορέσουμε να τονίσουμε πραγματικά τα βασικά οπτικά στοιχεία του Κάσαντιν και να τον αναδείξουμε στο Φαράγγι των Επικαλεστών.

Ράιζ

Καλλιτεχνικές σκέψεις από τον IronStylus

Ο Ράιζ κατέχει μια μοναδική θέση στο League of Legends. Δεν είναι ο τυπικός μάγος του φανταστικού με άσπρα μαλλιά και ρόμπα. Η μαγεία του δεν προέρχεται από ραβδιά ή μαγικές λέξεις. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι η ενημέρωσή του τονίζει αυτά τα χαρακτηριστικά και αναδεικνύει τη μοναδικότητά του. Έχοντας αυτά υπόψη, σκοπεύουμε να διατηρήσουμε τα κύρια στοιχεία του (μπλε δέρμα, μεγάλος πάπυρος, βιβλίο ξορκιών), βελτιώνοντας και ενημερώνοντας παράλληλα μερικά από τα επιμέρους στοιχεία του.

Με την ενημέρωση του Ράιζ, θέλουμε να αναδείξουμε καλύτερα το ρόλο του ως δασκάλου της μαγείας (και της ταχύτητας) με τρόπο που να είναι φυσικός και να τονίζει το στοιχείο της κίνησης, σαν να προέρχεται η μαγεία από τις γροθιές του, παρόμοια με τον τρόπο που ένας δάσκαλος των πολεμικών τεχνών εκφράζει τις ικανότητές του. Η ανάδειξη του ρουνικού στοιχείου είναι επίσης σημαντική. Έτσι, βασικό ρόλο παίζουν τα σύμβολα, οι ρούνοι και άλλες μορφές επιδράσεων που βασίζονται στο χαρακτήρα.

Καθώς παγιώνουμε την ταυτότητα του Ράιζ ως μοναχικού και νομαδικού μάγου που είναι κυνηγημένος, θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι αυτό αντικατοπτρίζεται στην εμφάνισή του, παρουσιάζοντας ένα πιο σκληρό ύφος για τον εξοπλισμό και τα ρούχα του. Επαναλαμβάνουμε ότι θέλουμε να παραμείνουμε πιστοί στα κύρια χαρακτηριστικά του και παράλληλα να προσθέσουμε λίγη περισσότερη σκληράδα που να δείχνει την ανθεκτικότητά του ως έμπειρου μάγου πρώτης γραμμής που εκτοξεύει ξόρκια ασταμάτητα.

Σκέψεις για τον τρόπο παιχνιδιού από τον RiotRepertoir

Το κιτ ικανοτήτων του Ράιζ έχει ισχυρή ταυτότητα, αλλά είναι σχετικά δυαδικό, υπό την έννοια ότι εξαρτάται από την απόστασή του από τον αντίπαλο. Αν τον πλησιάσεις πάρα πολύ, θα σε χτυπήσει με το σύνολο του κιτ ικανοτήτων του που είναι πάντα διαθέσιμο, κάθε φορά. Αυτό περιορίζει τη δυνατότητά μας να τον τροποποιήσουμε, καθώς είναι φόβος και τρόμος, όταν τα στατιστικά του γίνουν πολύ υψηλά. Συνεπώς, συνολικός μας στόχος είναι να διατηρήσουμε την ιδιαίτερη ταυτότητά του ως «ανθεκτικού μάγου που επιτίθεται από κοντά», εστιάζοντας παράλληλα την ισχύ του σε χρονικά περιθώρια που αποτελούν σημεία καμπής για αποφάσεις που πρέπει να πάρουν τόσο ο Ράιζ όσο και οι αντίπαλοί του.

Ουσιαστικά, θέλουμε να μεταβάλλουμε τη διαθέσιμη ισχύ του Ράιζ κατά τη διάρκεια της μάχης, ώστε να είναι πιο αποτελεσματικός όταν χρησιμοποιείται σωστά, αλλά και να δίνονται στους αντιπάλους του περισσότερες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης με τον τρόπο παιχνιδιού του. Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να καταστήσουμε το κιτ ικανοτήτων του πιο «αναξιόπιστο». Οι επιδέξιες βολές είναι μια λύση, με το Q να είναι η προφανής υποψήφια ικανότητα που θα γίνει επιδέξια βολή, με αντάλλαγμα μεγαλύτερη εμβέλεια. Μας αρέσει η ισχύς του Ράιζ από κοντινή απόσταση και γι’ αυτόν το λόγο, αντί να μετατρέψουμε τα πάντα σε επιδέξιες βολές, θα κάνουμε πιο σαφή τα χρονικά περιθώρια/την ισχύ του υπόλοιπου κιτ ικανοτήτων του.

Τέλος, θέλουμε να οπτικοποιήσουμε καλύτερα και να κάνουμε πιο σαφή την ισχύ του Ράιζ, αλλά και το τι ακριβώς κάνει στους αντιπάλους του. Ορισμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν την καλύτερη οπτικοποίηση των αλλεπάλληλων ξορκιών που χρησιμοποιεί και τη βελτίωση του ελέγχου και της κατανόησης της συμπεριφοράς του E (τόσο για τον Ράιζ όσο και για τους αντιπάλους του).

Πόπι

Μην φοβάστε, εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για την Πόπι! Δείτε την ενότητά της στο περσινό Dev Blog: Ενημερώσεις ηρώων για τις πρώτες λεπτομέρειες.

Αυτά προς το παρόν. Θα επιστρέψουμε με περισσότερες ενημερώσεις, καθώς αυτά (και άλλα) έργα πλησιάζουν προς την ολοκλήρωσή τους!

[leagueoflegends.com]

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more