Μια αξιοσημείωτη νέα διαφήμιση για το Moto X smartphone στο τεύχος Ιανουαρίου του Wired φέρνει διαδραστικότητα στο μέσο εκτύπωσης.
Η Motorola έχει φτάσει σε μεγάλα άκρα διαφήμισης, προωθώντας το Moto X smartphone, σαν όχι την πιο ισχυρή συσκευή , αλλά σαν μια συσκευή που ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει στα δικά του γούστα. Για να περάσει αυτό το μήνυμα προσαρμογής του ακόμη περισσότερο, η εταιρεία συνδύασε ένα low-tech περιβάλλον, με ένα hi-tech project με τη μορφή μιας διαδραστικής διαφήμισης στις σελίδες του περιοδικού Wired.
Το τέχνασμα επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι του πλεξιγκλάς μέσα σε μια σελίδα από πολυανθρακικό χαρτί, LEDs, μια χούφτα μπαταριών λιθίου, και ένα έξυπνο κύκλωμα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια ελαφρώς πιο ογκώδης από το κανονικό σελίδα στριμωγμένη στη μέση του τεύχους Ιανουαρίου του Wired. Τα κουμπιά στο κάτω μέρος της σελίδας επιτρέπουν να αλλάξετε μεταξύ 11 διαφορετικών χρωμάτων το χρώμα μιας εικόνας του smartphone με το άγγιγμα ενός δακτύλου.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers