THOTH, άκρως απλό, άκρως διασκεδαστικό!

Δράση, διασκέδαση και εξυπνάδα

Πολύ πριν την ανάπτυξη των δυνατών υπολογιστών και των περίπλοκων engines, η συνταγή για ένα όμορφο και διασκεδαστικό παιχνίδι ήταν λίγη πρωτοτυπία και μια πετυχημένη ιδέα. Μερικοί developers ακόμη πιστεύουν σε αυτήν την συνταγή προσφέροντάς μας κάποια παιχνίδια τα οποία είναι απλά, προσιτά για κάθε είδους κοινό και κάθε ηλικία αλλά παράλληλα άκρως διασκεδαστικά και εθιστικά.

Ένας από αυτούς τους developers είναι και ο κύριος Jeppe Carlsen, γνωστός για την δουλειά του ως gameplay director του πασίγνωστου και ιδιαίτερα ατμοσφαιρικού LIMBO, ο οποίος μετά την μεγάλη επιτυχία του με το μινιμαλιστικό platformer 140, επιστρέφει, με το ίδιο art style αλλά αυτή την φορά εφαρμοσμένο σε ένα action shooter game, ονόματι THOTH.

To THOTH, είναι ένα πολύ ενδιαφέρον και πολλά υποσχόμενο παιχνίδι το οποίο κατά βάση είναι ένα twin-stick shooter, με πρωταγωνιστή όλων των ειδών τα γεωμετρικά σχήματα. Αισθητικά ευχάριστο, με κύριο χαρακτηριστικό τα ζωηρά χρώματα και σχήματα σε γρήγορες εναλλαγές, που υπνωτίζουν και προκαλούν πληθώρα διαφορετικών συναισθημάτων στον παίκτη, ενώ παράλληλα o προκλητικός τρόπος παιχνιδιού, τον κρατούν σε εγρήγορση. Όλα αυτά συνοδευόμενα από ένα έντονο και αποθαρρυντικό soundtrack , δημιουργία των Cristian Vogel και SØS Gunvel Ryberg, πρωτοπόροι στο συγκεκριμένο είδος ηλεκτρονικής μουσικής, το οποίο σκοπό έχει να τρομάξει και να αγχώσει όποιον κρατάει το τηλεχειριστήριο.

Μία ματιά στο THOTH μπορούμε να ρίξουμε στο Official Trailer παρακάτω:

Το THOTH είναι πλέον διαθέσιμο στο Steam στην τιμή των 9,99 ευρώ αλλά σε όλους τους υποστηρικτές των indie παιχνιδιών προτείνουμε να προβείτε άμεσα στην αγορά του, καθώς μέχρι και τις 14 Οκτωβρίου 2016 το παιχνίδι θα έχει και έκπτωση 20%. Ελπίζουμε λοιπόν το THOTH να μας αποδείξει ότι πράγματι αυτό που κάνει ένα παιχνίδι πετυχημένο δεν είναι τα φανταχτερά γραφικά ή το εξεζητημένο gameplay, αλλά κυρίως η ιδέα που βρίσκεται πίσω από αυτά και μέχρι να μπορέσουμε επιτέλους να το δοκιμάσουμε, Game On!

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more