Τι νέο βλέπουμε στο Heroes of the Storm PTR

Νέο battleground και αλλαγές στο Public Test Realm του Heroes of the StormΔιαβάστε περισσότερα…

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Νέο battleground και αλλαγές στο Public Test Realm του Heroes of the Storm

NXVNO5TNB8NM1446664850808

Χθες έφτασε στο Public Test Realm του Heroes of the Storm το ολοκαίνουριο Patch, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για testing ως τις 24 Νοεμβρίου. Σε αυτό το διάστημα απενεργοποιούνται οι οποιεσδήποτε συναλλαγές με gold ή πραγματικά χρήματα στο PTR Shop. Ας δούμε αναλυτικά τι έχουμε στο νέο Patch.

Towers of Doom

Πρόκειται για το καινούριο Battleground του MOBA, όπου οι Grave Keeper και Raven Lord παλεύουν για την κυριαρχία στους Towers of Doom και ζητούν τη βοήθεια των heroes.

D95GYF8RC4FX1446664895230

  • Κάθε Core περικυκλώνεται από ένα barrier που δεν μπορεί να καταστραφεί από Heroes, Minions, ή Mercenaries. Αντ’ αυτού, οι Heroes πρέπει να καταλάβουν τους βωμούς που περιοδικά ενεργοποιούνται στο χάρτη, και αν το καταφέρουν αυτό, ο καθένας από τους Bell Towers που ελέγχει η εκάστοτε ομάδα θα αρχίσει να εκτοξεύει πυρά και να προκαλεί damage στο αντίπαλο Core.
  • Κάθε Bell Tower που καταστρέφεται, θα κάνει respawn με μια μικρή καθυστέρηση στο πλευρό της ομάδας που το κατέλαβε. Η καταστροφή ενός Bell Tower δεν αυξάνει μόνο την περιοχή που θέτει υπό τον έλεγχό της μια ομάδα στο Battleground, αλλά επίσης εγγυάται επιπλέον payload στα βλήματα που εκτοξεύονται εναντίον του αντίπαλου Core, αφού καταληφθεί ο βωμός.
  • Το Towers of Doom είναι το μόνο διαθέσιμο Battleground για PTR matchmaking queues.
    • Μειώθηκαν τα battleground pools στο PTR, έτσι ώστε να γίνει το playtesting του Towers of Doom εις βάθος και να διορθωθούν όποια bugs βρουν οι παίκτες πριν την επίσημη κυκλοφορία του map. be fixed before the Battleground is officially released.

Σημείωση: Το Towers of Doom δε θα είναι διαθέσιμο στη version του Heroes of the Storm κατευθείαν με την κυκλοφορία του patch, αλλά θα είναι διαθέσιμο για playtesting ως τις 24 Νοεμβρίου.

User Interface

Τα party και game invitation pop-ups θα εμφανίζονατι στο portrait frame του παίκτη που κάνει invite.
In-Game User Interface
Η στήλη Takedown στο in-game Score Screen (TAB) χωρίστηκε σε δύο νέες στήλες: Kills and Assists.
Kills παίρνει ο παίκτης που κάνει το τελειωτικό χτύπημα εναντίον ενός αντίπαλου Hero.
Τα assists λειτουργούν σχεδόν όπως τα Takedowns σε προηγούμενες εκδοχές του παιχνιδιού. Κάθε σύμμαχος που είναι σε κοντινή ακτίνα όταν σκοτώνεται ένας αντίπαλος, παίρνει Assist για το συγκεκριμένο kill.
Minimap
Το minimap πλέον θα δείχνει πότε οι σύμμαχοι χρησιμοποιούν το Hearthstone για να επιστρέψουν στο Hall of Storms.
Επιπλέον, ένα chat message θα εμφανίζεται κάθε φορά που ένας σύμμαχος ενεργοποιεί το Hearthstone.

Design και Gameplay

Αλλαγές στο Scaling

Attack Speed Slows

  • Τα attack speed slows ισχύουν πλέον μόνο για Heroes και Summons.

Tooltips

  • Αρκετά tooltips από τα οποία έλειπαν λεπτομέρειες σχετικά με delays, charges gained, κτλ., έχουν ενημερωθεί με ακριβείς λεπτομέρειες.

Bug Fixes

Γενικά

  • Διορθώθηκε το bug που δημιουργούσε matches ομάδων χωρίς Support με ομάδες με Support στο Quick Match Queue.
  • Διορθώθηκε το Auto-Select Hero που κάποιες φορές δεν έδινε στον παίκτη Support Hero σε ομάδες που δεν είχαν Supports.

Battlegrounds

  • Το tooltip για το Overgrowth Ability του Plant Terror δε λέει πλέον πως δεν μπορεί να κάνει disable το αντίπαλο Core.
  • Διορθώθηε το bug που δεν επέτρεπε την εμφάνιση Hero vision radiuses στα minimaps των Infernal Shrines και Battlefield of Eternity.

Heroes και Talents

  • Ο Abathur δεν μπορεί πλέον να κάνει capture τα objectives στην τοποθεσία του σώματός του με το Ultimate Evolution. Επίσης το talent του Adrenal Overload αυξάνει σωστά το Monstrosity’s attack speed υπό την επήρεια του Symbiote.
  • Οι Ultimate Evolution Clones και Monstrosities θα παίρνουν τα προνόμια του Volatile Mutation Talent του Abathur αν αυτό επιλεχθεί αφού ένα Summon είναι ήδη ενεργό.
  • Οι heroes με το Relentless Talent που γίνονται Polymorphed θα δέχονται damage από το Unstable Anomaly Talent του Brightwing όταν το Polymorph παύει να έχει ισχύ.
  • Τα οπτικά εφέ του Brand του Butcher δε θα εξακολουθούν να φαίνονται σε έναν στόχο που προστατεύεται από το Divine Palm του Kharazim.
  • Τα Spirit forms του Chen θα χάνουν το Stealth αφού θα γίνεται casting μιας Ability κατα τη διάρκεια των Storm, Earth, Fire.
  • Οι heroes που δέχονται ταυτόχρονα χτύπημα από τα Overpower και Stitches’ Hook του Diablo δε θα καταλήγουν έξω από την playable area.
  • Ένας hero που ενεργοποιεί το Ice Block, ενώ ταυτόχρονα δέχεται την επίδραση του Gorge του Stitches θα διατηρεί τα οπτικά εφέ του Ice Block κατά τη διάρκεια της επίδρασης του Talent.
  • Διορθώθηκε το bug που έκανε τους Stealthed Heroes να κάνουν Basic Attack σε αντιπάλους που βρίσκονταν κοντά τους αμέσως μετά το Mounting.
  • Διορθώθηκε το πρόβλημα που έκανε τον Leoric να αλλάζει κατεύθυνση όσο χρησιμοποιούσε το March of the Black King.
  • Διορθώθηκε το πρόβλημα με το Medivac που παρέμενε στο πεδίο της μάχης αν η Lt. Morales σκοτωνόταν ενώ έκανε casting το Medivac Dropship.
  • Το damage που προλαμβάνει το Safeguard της Lt. Morales θα εμφανίζεται σε ακέραιο νούμερο.
  • Το cooldown για το Ravage της Kerrigan θα κάνει reset όταν χρησιμοποιείται για να καταστρέψει ένα εχθρικό Structure.
  • Η Misha μπορεί να γυρίσει στον Rexxar αν είναι στην αντίθετη πλευρά μιας αντίπαλης πύλης και υπάρχει ένα ανοιχτό μονοπάτι εκεί όπου έχει καταστραφεί ένα τείχος.
  • Το επόμενο Basic Attack της Sonya αφού κάνει casting το Ancient Spear θα ωφελείται ανάλογα από το Follow Through Talent.
  • Τα heal over time και damage over time previews για το Shadowstalk της Tyrande και το Living Bomb του nd Kael’thas θα ανακλούν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα burst Healing και burst damage amounts στο τέλος της επήρειας κάθε Ability.

Δείτε αναλυτικά τα patch notes με λεπτομέρειες για κάθε hero εδώ.

 

 

Περισσότερα νέα για το Heroes of the Storm

Beep Bloop Blop Bleep Bloop.