«Δραματικές αλλαγές» στο σύστημα μάχης του Final Fantasy VII: Remake σε στυλ Advent Children
Δυστυχώς, οι οπαδοί του Active Time Battle System της Square Enix θα απογοητευτούν, αφού απ’ ό,τι ακούγεται το Final Fantasy VII: Remake πρόκειται να διαθέτει ένα ολοκαίνουριο σύστημα μάχης. Μιλώντας στο επίσημο PlayStation Magazine, ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού Tetsuya Nomura είπε ότι η ομάδα θα κάνει «δραματικές αλλαγές» στις μάχες του παιχνιδιού. «Φυσικά, αυτό που θέλουμε να διευκρινίσουμε είναι ότι δεν πρόκειται να αλλάξουμε το Final Fantasy σε shooter ή κάτι τέτοιο. Θα κάνουμε δραματικές αλλαγές, αλλά θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι το στυλ του παιχνιδιού είναι ακόμα αναγνωρίσιμο.»
Αν έχετε στο νου σας κάτι που να θυμίζει την ταινία Final Fantasy: Advent Children του 2005, δεν είστε μακριά από το σκεπτικό του Nomura. Ο Nomura δήλωσε ότι η ομάδα του θα ακολουθήσει τα χνάρια της ταινίας – την οποία εκείνος σκηνοθέτησε – όσον αφορά οπτικές αναφορές και την έμπνευση. Όμως ο ίδιος και η ομάδα του «δεν σκοπεύουν στην αξιοποίηση των καθαυτόν 3D μοντέλων της ταινίας Advent Children , επειδή πρόκειται για διαφορετική τεχνολογία και έχουν περάσει σχεδόν δέκα χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η ταινία».
Πηγή: Games Radar