GTA V: Κλείνουν τα τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών της Rockstar

Πρόσφατα θύματα κλεμμένων λογαριασμών της Rockstar δεν λαμβάνουν την υποστήριξη που θα έπρεπε

Με την κυκλοφορία του GTA V για PC πολλοί χρήστες έχουν πέσει θύμα κλοπής του λογαριασμού τους. Τα accounts είχαν κλαπεί, αλλάζοντας τους κωδικό αλλά και το e-mail, χωρίς οι ίδιοι να το συνειδητοποιήσουν. Η Rockstar απ’ ότι φαίνεται δεν ενημερώνει τους χρήστες της εάν αλλαχτεί το e-mail που έχεις δηλωμένο και ούτε στέλνει κάποιο ανάλογο μήνυμα ότι κάποιος επιχειρεί να αλλάξει το email. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, όταν οι χρήστες έστειλαν support ticket οι hackers επενέβησαν και ισχυρίζονταν ότι το account είχε πουληθεί από τους χρήστες σε αυτούς και ότι επιχειρούν να τους πάρουν το account πίσω αλλά και να κρατήσουν τα λεφτά που πήραν, πράγμα απαράδεκτο. Πολλοί χρήστες κατέληξαν να έχουν πληρώσει το παιχνίδι και να μην μπορούν να το παίξουν.

Περιμένοντας μέρες για να πάρουν κάποια ενημέρωση, χωρίς βέβαια να προχωράει η υπόθεση, πολλά από τα θύματα επιχείρησαν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, με την γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Rockstar, για να δουν την πορεία της υπόθεσης τους. Το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμεναν όμως. Οι υπάλληλοι αφού τους ζητούσαν τον αριθμό της υπόθεσης (ticket number), επαναλάμβαναν την εξής φράση «Your case has been logged for further review. Our understanding is that there is no further help that we can provide at this time and we will now end this call». Δηλαδή τους ενημέρωναν ότι η υπόθεση τους έχει καταχωρηθεί και θα εξετασθεί αλλά παράλληλα δεν μπορούν να τους προσφέρουν άλλη βοήθεια αυτή την στιγμή. Στην συνέχεια απλά έκλειναν το τηλέφωνο.

Αυτή η αντιμετώπιση έχει παρατηρηθεί από πολλούς χρήστες, σε πολλαπλά τηλεφωνήματα. Μάλιστα ένας αντιπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι είχαν λάβει οδηγίες να κλείνουν το τηλέφωνο μετά το παραπάνω «ποίημα».  Η Rockstar κατάλαβε τι γινόταν και σε επίσημη δήλωση της απάντησε το εξής:

«We are aware of recent issues players have experienced when trying to contact Rockstar Support, and we take these issues extremely seriously. We have absolutely not instructed support staff to hang up on players who are reporting compromised Rockstar Games Social Club accounts. We have added a large number of new staff to help with the launch of Grand Theft Auto V on PC and in this case some of these new staff members didn’t respond appropriately. We sincerely apologize that these players didn’t receive the high quality experience they deserve, and we have taken steps to remedy this immediately».

Ουσιαστικά έριξε το φταίξιμο στο καινούριο προσωπικό, λέγοντας ότι δεν ήταν επαρκώς καταρτισμένο για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Σύμφωνα με την Rockstar το πρόβλημα έχει επιλυθεί. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πραγματικές συνομιλίες με αντιπροσώπους της Rockstar και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.

Πηγή

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more