Τέλος της beta της ανανέωσης του Φαραγγιού

Με την ενημέρωση 5.5, η beta του Φαραγγιού των Επικαλεστών θα ολοκληρωθεί. Από την κυκλοφορία αυτής της ενημέρωσης τον περασμένο Νοέμβριο, παρακολουθούμε τα παιχνίδια στο νέο φαράγγι και έχουμε δεχτεί άπειρα σχόλια παικτών. Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όλους τους παίκτες που μας έστειλαν τα σχόλιά τους και σε όλους εσάς που μας βοηθήσατε να εντοπίσουμε ζητήματα σταθερότητας και απόδοσης.

Όταν τον Νοέμβριο αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε το Φαράγγι των Επικαλεστών ως beta, γνωρίζαμε ότι είχαμε λίγη ακόμα δουλειά ώστε να επιτύχουμε πλήρως τους στόχους μας όσον αφορά την ενημέρωση, ειδικά σχετικά με την απόδοση, την ποιότητα των γραφικών και ορισμένα σημεία του χάρτη που δεν ανταποκρίνονταν ακριβώς στα πρότυπά μας. Τώρα, λίγους μήνες μετά, είμαστε έτοιμοι να καταργήσουμε την ετικέτα beta και, για να το γιορτάσουμε, θα κυκλοφορήσουμε άλλη μια δέσμη ενημερώσεων για το Φαράγγι των Επικαλεστών. Μολονότι δεν θα αναλύσουμε κάθε σημείο του χάρτη που ενημερώσαμε, θα εξετάσουμε τα βασικά σημεία στα οποία εστιάσαμε.

Όπως έχουμε αναφέρει σε ορισμένες από τις προηγούμενες αναρτήσεις, ένας από τους στόχους αυτής της ενημέρωσης είναι το περιβάλλον να έχει την αίσθηση ενός χώρου στον οποίο θα θέλετε να περνάτε χιλιάδες ώρες και για την περιγραφή του Φαραγγιού των Επικαλεστών να χρησιμοποιούνται λέξεις όπως γοητευτικό, διασκεδαστικό, αρχαίο, μαγικό, μυστηριώδες, αδάμαστο, κατάφυτο και ζωντανό. Σε όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης αυτής της ενημέρωσης, συνεχίσαμε να εστιάζουμε τις προσπάθειές μας στο να καταστήσουμε το ενημερωμένο φαράγγι ένα τέτοιο μέρος.

Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία και, μολονότι θεωρούμε ότι η κυκλοφορία της ενημέρωσης του Φαραγγιού των Επικαλεστών τον Νοέμβριο ήταν μια σημαντική κίνηση προς την επίτευξη του στυλ και της αίσθησης που επιθυμούσαμε από την αρχική κυκλοφορία του PBE τον Ιούνιο, γνωρίζαμε ότι θέλαμε να κάνουμε ακόμα πιο ξεχωριστή την εμπειρία στο Φαράγγι των Επικαλεστών.

Μια εντονότερη αίσθηση του χώρου

Και, βέβαια, είδαμε και τα σχόλια σας. Ορισμένοι παίκτες δήλωσαν, συχνά με αρκετά ποιητικό τρόπο (και ορισμένοι με ωραίες εικόνες), ότι τους έλειπε κάτι από αυτό που αισθάνονταν όταν έπαιζαν στον προηγούμενο χάρτη, επισημαίνοντας συγκεκριμένα ότι η εικονογράφηση ήταν λιγότερο ζωντανή και ζωηρή συγκριτικά με την αρχική έκδοση. Σας ακούσαμε, λοιπόν, και για το λόγο αυτό αφιερώσαμε ορισμένες επιπλέον ενημερώσεις αποκλειστικά στη βελτίωση του περιβάλλοντος του χάρτη.

Για αρχή, πραγματοποιήσαμε μια συνολική αλλαγή των ισορροπιών αναφορικά με τις αποχρώσεις, τον κορεσμό και την ένταση σε ολόκληρο τον χάρτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ολόκληρη η χρωματική παλέτα να έχει πιο θερμή αίσθηση και τα δέντρα και τα χρωματιστά στοιχεία (όπως τα λουλούδια) να φαίνονται πιο τολμηρά και ζωντανά.

Ωστόσο, αν και ενισχύσαμε την ποσότητα των κορεσμένων χρωμάτων σε ολόκληρο το χάρτη, ταυτόχρονα αυξήσαμε το εύρος της έντασης. Ευελπιστούμε αυτές οι ευρείας κλίμακας αλλαγές να επαναφέρουν λίγη από την αίσθηση του παλιού Φαραγγιού των Επικαλεστών και ταυτόχρονα να βελτιώσουν τη σαφήνεια του τρόπου παιχνιδιού. Σε αυτήν την περίπτωση, η προσαρμογή της έντασης θα βοηθήσει τους χαρακτήρες να ξεχωρίζουν από το περιβάλλον, ώστε να μπορείτε να εντοπίζετε εύκολα τον ήρωά σας μέσα στο χάος των αψιμαχιών και των ομαδικών μαχών. Επίσης, αυξήσαμε τα επίπεδα αντίθεσης και προσθέσαμε περισσότερες λεπτομέρειες στο έδαφος στις βάσεις, στη ζούγκλα και στις λωρίδες, ώστε να διευκολύνεται η ανάγνωση ηρώων και εφέ.

Επίσης, όταν κυκλοφορήσαμε την ενημέρωση για το Φαράγγι των Επικαλεστών, ακόμα επεξεργαζόμασταν το πώς θέλαμε να εφαρμόσουμε το φωτισμό και τις σκιές με ομοιόμορφο τρόπο στο σύνολο του χάρτη. Χωρίς πλούσιο, συνεχή φωτισμό, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου σημεία του χάρτη μπορεί να φαίνονται επίπεδα, χωρίς πολλές λεπτομέρειες και έξω από το σκοπούμενο καλλιτεχνικό σχεδιασμό. Με την ενημέρωση 5.5, προσθέσαμε πλούσιο φωτισμό και σκιές σε ολόκληρο το χάρτη. Μέρος αυτής της διαδικασίας ήταν η ενημέρωση ορισμένων γεωμετρικών εικονογραφήσεων του παιχνιδιού, ώστε να τονίζονται περισσότερο οι τρισδιάστατες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία του χάρτη. Συνεπώς, προσθέσαμε νέο κατευθυντικό ηλιακό φως (και τις αντίστοιχες σκιές), το οποίο ελπίζουμε να προσδώσει στο περιβάλλον πιο έντονη τρισδιάστατη αίσθηση και συνέπεια.

Μια καλή οθόνη τέλους επιτέλους;

Όπως πολλοί από εσάς προσέξατε, στο βίντεο της ανακοίνωσης για την ενημέρωση του Φαραγγιού των Επικαλεστών εμφανιζόταν μια λαμπερή νέα ακολουθία τέλους παιχνιδιού που δεν αντιστοιχούσε με αυτό που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο. Αντιμετωπίσαμε ορισμένα τεχνικά εμπόδια που δεν μας επέτρεψαν να κυκλοφορήσουμε το πλήρες τέλος του παιχνιδιού, αλλά τελικά αποφασίσαμε ότι προτιμούσαμε να σας παρουσιάσουμε την ενημέρωση, παρά να περιμένουμε να διορθωθούν αυτά τα προβλήματα. Τώρα, αφού καταφέραμε να επιλύσουμε αρκετά δύσκολα προβλήματα, το τέλος περιλαμβάνεται σε αυτήν την ενημέρωση. Είθε όλα τα μελλοντικά παιχνίδια σας να τελειώνουν με λίγη περισσότερη δόξα και εορτασμούς!

Μπλε εμείς, κόκκινο οι ΑΛΛΟΙ!

Ίσως να παρατηρήσατε ότι στην ενημέρωση 5.4 προσθέσαμε μια νέα επιλογή εντός του παιχνιδιού (ενεργοποιημένη από προεπιλογή στην καρτέλα Επιλογές → Παιχνίδι) που ονομάζεται Σχετικά χρώματα ομάδων. Η επιλογή αυτή αλλάζει την εμφάνιση των υπηρετών και των κτιρίων της ομάδας, προκειμένου να αντικατοπτρίζει τον τρόπο που λειτουργεί το υπόλοιπο περιβάλλον χρήστη στο παιχνίδι. Ανεξάρτητα από την ομάδα στην οποία ανήκετε, πλέον θα βλέπετε τους συμμάχους με μπλε χρώμα και τους αντιπάλους με κόκκινο. Το αποτέλεσμα είναι οι υπηρέτες και τα κτίριά σας να είναι μπλε όταν παίζετε και στις βόρειες και στις νότιες ομάδες (και οι αντίπαλοί σας θα είναι πάντα κόκκινοι και στις δύο πλευρές αντίστοιχα). Πολλοί παρατηρήσατε ότι πραγματοποιούμε αργά και άλλες χρωματικές αλλαγές στο League of Legends, τόσο στο περιβάλλον χρήστη όσο και εντός παιχνιδιού κατά τους τελευταίους μήνες. Ο στόχος μας είναι να επιτύχουμε μία, συνεπή οπτική γλώσσα σε ολόκληρο το παιχνίδι και τα Σχετικά χρώματα ομάδων είναι το τελευταίο μεγάλο κομμάτι αυτής της διαδικασίας. Για να συνοψίσουμε, όταν χρησιμοποιείτε αυτήν την επιλογή, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το μπλε σημαίνει σύμμαχος/φίλος και το κόκκινο σημαίνει αντίπαλος/εχθρός.

Απόδοση και σφάλματα

Τους τελευταίους λίγους μήνες έχουμε κάνει άπειρες βελτιώσεις και βελτιστοποιήσεις στην απόδοση. Ευελπιστούμε ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι καλύτερος ρυθμός καρέ (FPS), γρηγορότεροι χρόνοι φόρτωσης και λιγότερα προβλήματα στα παιχνίδια στο Φαράγγι των Επικαλεστών. Πολλοί από εσάς μας βοηθήσατε να εντοπίσουμε προβλήματα και, μολονότι λυπούμαστε που κάποιοι από εσάς δεν βιώσατε μια βέλτιστη εμπειρία όταν κυκλοφόρησε το ΦτΕ, εκτιμούμε ιδιαιτέρως όλους εσάς που αφιερώσατε το χρόνο να μας υποδείξετε τα προβλήματα, ώστε να εντοπίσουμε και να εξαλείψουμε πολλά μικρά προβλήματα και ζητήματα.

Επίσης, γνωρίζουμε ότι ορισμένοι από εσάς, έχοντας διαβάσει μέχρι εδώ, σκέφτεστε αυτήν τη στιγμή, «Κι άλλες ενημερώσεις! Όχι! Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΞΕΙ!» Μην αγχώνεστε! Πιστεύουμε ότι αυτές οι νέες ενημερώσεις δεν θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην απόδοση.

Και έπονται κι ΑΛΛΑ

Τέλος, αν και η beta του Φαραγγιού των Επικαλεστών φτάνει στο τέλος της, ανυπομονούμε να κάνουμε το Φαράγγι ακόμα καλύτερο. Θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να αναζητάμε ευκαιρίες για να ενημερώνουμε το φαράγγι και το υπόλοιπο League!

[leagueoflegends.com]

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more