Back to the future
Η τεχνολογία πλέον, εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς σε πολλούς τομείς τις ζωής μας. Μια από αυτές είναι και το gaming. Άμα χρειάζεστε απόδειξη γι’αυτό, ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω εικόνα:
Μέσα σε 17 χρόνια, η διαφορά είναι τρομακτική. Ποιος θα το φανταζόταν ότι από την Lara Croft με το μυτερό στήθος και το τετραγωνισμένο 3d μοντέλο, θα καταλήγαμε στην Lara Croft που αγγίζει τον ρεαλισμό; Σίγουρα λίγοι. Αλλά μάλλον, η καλύτερη ερώτηση που θα μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα, είναι πως θα είναι το gaming όχι σε 17, αλλά σε 10 χρόνια από τώρα.
Απ’ ότι φαίνεται όλα τείνουν στο Virtual Reality (Εικονική Πραγματικότητα). Την αρχή την έκανε η Nintendo με το Virtual Boy το 1995 – χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία – ενώ χρειάστηκαν άλλα 17 χρόνια μέχρι να ξαναφανεί η συγκεκριμένη ιδέα. Έτσι, το 2012 η Oculus VR, μια σχετικά καινούρια εταιρεία, παίρνει τα ηνία στον αγώνα του Virtual Reality και αναπτύσσει το πρώτο εξοπλισμό που απευθύνεται στο ευρύ κοινό για διάφορες χρήσεις. Η τεχνολογία αυτή φαίνεται ότι έχει προοπτικές σε πολλούς τομείς, αλλά περισσότερο μας έδωσε μια ιδέα για το πως θα ήταν το gaming από μια άλλη οπτική γωνία.
Τα πάντα όμως πλέον, δείχνουν ότι το VR ήρθε για να μείνει. Η Sony, το Μάρτιο του 2014 ανακοίνωσε ότι δουλεύει πάνω στο Virtual Reality με το Project Morpheus για το PS4. Ένας κολοσσός όπως η Sony αρχίζει και επενδύει στο VR δηλώνοντας ότι: «Η συγκεκριμένη κίνηση θα αλλάξει το gaming όπως το ξέρουμε». Ας σημειωθεί, ότι ήδη έχει γίνει το πρώτο βήμα για VR στη βιομηχανία του gaming με το The Deep που δόθηκε ως demo.
Το συγκεκριμένο περιφερειακό θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2016, με κάποιους τίτλους να είναι ήδη υπό ανάπτυξη.
Το VR θα έχει ως τελικό σκοπό, την μέγιστη αλληλεπίδραση με το παιχνίδι που θα παίζουμε. Αντί να ελέγχουμε τον ήρωα ενός παιχνιδιού από την γωνία του δωματίου μας, θα γινόμαστε ο ήρωας.
Υποθετικά πάντα, όταν και αν βγει Call of Duty στο PS4 που θα υποστηρίζει VR, το analog stick που θα ελέγχει την κάμερα δεν θα υπάρχει. Με το γύρισμα του κεφαλιού θα μπορούμε να βλέπουμε το αεροπλάνο να έρχεται πίσω από την πλάτη μας. Όλα αυτά, με την αντίληψη ότι στον κόσμο που θα παίζουμε, όλα θα έχουν βάθος και θα είναι τρισδιάστατα, όπως και στην πραγματικότητα. Οι δυνατότητες που προκύπτουν από κάτι τέτοιο είναι πραγματικά άπειρες. Σε συνδυασμό με το PS move, τo VR Skyrim ίσως δεν θα ακούγεται και τόσο αδύνατο.
Απ ότι φαίνεται το μέλλον είναι ήδη εδώ.