Σημειώσεις ενημέρωσης 4.17

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.17, την ενημέρωση ηρώων. Δεν έχουμε πολύ σημαντικές αλλαγές από άποψη ισορροπίας (μικρές τροποποιήσεις για τη Νίνταλι, το Μαοκάι, την Τριστάνα και τον Τάλον), αλλά υπάρχουν ορισμένες αλλαγές που θα προσφέρουν μοναδικά στοιχεία σε ορισμένους ήρωες που υστερούν. Στο ίδιο πλαίσιο της προώθησης πιο ουσιαστικών αλλαγών, ευελπιστούμε ότι δίνοντας σε ήρωες όπως τον Γκάρεν και την ΛεΜπλάν μεγαλύτερη μοναδικότητα (όπως Αναπλήρωση Ζωής εκτός μάχης ή παραπλάνηση με απόκρυψη), θα αισθάνονται λίγο πιο ενδιαφέροντες στους ρόλους τους.

Μιλώντας για ουσιαστικές επιλογές, στην ενημέρωση 4.17 υπάρχουν δύο νέες ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού (Βίκτορ και Σοράκα). Και οι δύο θα εστιάζουν στη δημιουργία λίγο πιο ξεχωριστού τρόπου παιχνιδιού για τους αντίστοιχους ήρωες. Για τη Σοράκα – τι σημαίνει να είναι η πρώτη ήρωας που θεραπεύει / πετάει μπανάνες του League of Legends; Ή για τον Βίκτορ – τι είναι, συγκεκριμένα, μια ΕΝΔΟΞΗ ΕΞΕΛΙΞΗ; Πολλές ερωτήσεις που μπορούμε ενδεχομένως να απαντήσουμε στην ενημέρωση 4.17, για αυτό μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε τις νέες σελίδες μας αποκάλυψης ηρώων για τη Σοράκα και τον Βίκτορ.

Τέλος, εξακολουθούμε να κάνουμε μικροδιορθώσεις στο ενημερωμένο Φαράγγι των Επικαλεστών, στο πλαίσιο της περαιτέρω βελτίωσής του. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παίξετε άμεσα στο ενημερωμένο Φαράγγι των Επικαλεστών, αλλά ότι δεν πρόκειται να σας σκάσει καμία τεραστίων διαστάσεων ενημέρωση στο μακρινό μέλλον. Εν αναμονή αυτής της ενημέρωσης, πραγματοποιούμε ορισμένες αλλαγές στην υφή παλαιότερων χαρακτήρων, ώστε να εξακολουθούν να δείχνουν ωραίοι όταν θα αλλάξει το περιβάλλον τους.

Αυτά προς το παρόν! Μην ξεχνάτε ότι τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα διεξάγονται αυτήν την περίοδο, για αυτό επισκεφτείτε τη σελίδα lolesports.com, για να μην χάσετε ούτε λεπτό από τη δράση!

Ήρωες

Βίκτορ

Ενημερώθηκε ο τρόπος παιχνιδιού και η υφή του Βίκτορ και, επιπλέον, απέκτησε ένα κομψό νέο σκίτσο! Για όλες τις λεπτομέρειες, δείτε το άρθρο της ενημέρωσης.

Σοράκα

Ο τρόπος παιχνιδιού της Σοράκα ενημερώθηκε! Για όλες τις λεπτομέρειες, δείτε το άρθρο της ενημέρωσης.

Κασσιόπη

Ορισμένες μικρές ενισχύσεις στο Μάνα της Κασσιόπης, η Ζημιά της Q αυξάνεται πλέον πιο αναλογικά με την Ισχύ Ικανότητας και η Ε μηδενίζει το Χρόνο Επαναφόρτισης σωστά.

Γνωρίζουμε ότι η Κασσιόπη δεν τα πάει πολύ καλά στο ζωντανό περιβάλλον, αλλά θέλουμε επίσης να διασφαλίζουμε ότι δεν αντιδρούμε πολύ γρήγορα, καθώς οι παίκτες γνωρίζουν έναν ήρωα και μετά αυτός ο ήρωας σπέρνει την καταστροφή σε όλους (*γκούχου* Κάσαντιν *γκούχου*). Αλλά και πάλι, μπορούμε να δώσουμε στην Κασσιόπη μια μικρή ενίσχυση, καθώς βλέπουμε ότι οι παίκτες την επιλέγουν. Ενδέχεται αυτήν τη συζήτηση να την επαναλάβουμε στην επόμενη ενημέρωση!

Γενικά

ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΝΑ: 300 πριν, τώρα 330
ΜΑΝΑ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: +50 πριν, τώρα +60

Q – Έκρηξη Δηλητηρίου
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,35 πριν, τώρα 0,45

E – Διπλά Δόντια
28,6% ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ Τα Διπλά Δόντια πλέον μηδενίζουν σωστά το Χρόνο Επαναφόρτισης από τα 0,7 δευτερόλεπτα στα 0,5 δευτερόλεπτα, όπως δηλώνεται στην επεξήγηση εργαλείου

Έζρεαλ

Διορθώσαμε κάποιες άγαρμπες κινήσεις που έχουμε διαπιστώσει εδώ και καιρό στα κινούμενα γραφικά του Κυβερνο-Έζρεαλ στην ενημέρωση 4.16. Ξεχάσαμε να το αναφέρουμε στην τελευταία σειρά σημειώσεων ενημέρωσης.

Κυβερνο-Έζρεαλ

ΚΑΝΟΝΙΑ ΑΠΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ: Εξομαλύναμε τα κινούμενα γραφικά της αυτόματης επίθεσης και της Μυστικιστικής Βολής του Κυβερνο-Έζρεαλ

Γκάρεν

Ο Γκάρεν θα γίνει μια λιτή, μοχθηρή μηχανή αναπλήρωσης ζωής.

Τώρα, η ταυτότητα του Γκάρεν επικεντρώνεται στην ικανότητά του να τρέχει προς τους εχθρούς απειλητικά. Αλλά, μιας και υπάρχουν αρκετοί ήρωες που το κάνουν ήδη αυτό, αποφασίσαμε να του δώσουμε μια πιο ξεχωριστή δύναμη. Αυτές οι ενισχύσεις έχουν ως στόχο να εδραιώσουν τον Γκάρεν ως έναν ανθεκτικό ήρωα με σπαθί που μπορεί να απορροφήσει τις περισσότερες μορφές ζημιάς από παρενόχληση, αν βέβαια καταφέρει να βρει ασφαλή χώρο για να αναρρώσει (κι άλλος λόγος να κρύβεται στη βλάστηση!). Θα μπορούσατε να πείτε ότι αυτό του δίνει περισσότερη επιμονή. Και θα είχατε δίκιο.

Παθητική – Επιμονή

Νέο: ΤΑ ΑΔΥΝΑΜΑ ΟΠΛΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ: Η Επιμονή πλέον δεν αφαιρείται από μη επικά τέρατα στο επίπεδο 11 και πάνω
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ: 0,4% μέγιστη Ζωή ανά δευτερόλεπτο σε όλα τα επίπεδα πριν, τώρα 0,4% / 0,8% / 2,0% μέγιστη Ζωή ανά δευτερόλεπτο στα επίπεδα 1/11/16
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 9 δευτερόλεπτα σε όλα τα επίπεδα πριν, τώρα 9/6/4 δευτερόλεπτα στα επίπεδα 1/11/16

Χάιμερντινγκερ

Κάποιος παίκτης εξέφρασε την ανησυχία ότι ο Χάιμερντινγκερ (και η Κάρμα) έπρεπε να εξαπολύσει δύο ξόρκια κατά την ενίσχυση ικανοτήτων, καθυστερώντας, επομένως, ελαφρώς την ικανότητά του να αντεπιτεθεί σε καταστάσεις μεγάλης πίεσης. Με την αλλαγή αυτή, ο Χάιμερ θα μπορεί να χρησιμοποιεί αποτρεπτικά την Αναβάθμιση όταν βρίσκεται υπό καταστολή πλήθους, ώστε να μπορεί να σπάει κεφάλια όταν αναρρώνει. Είναι επανάληψη του παρακάτω περιεχομένου.

R – ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ!!!
Νέο: ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ: Η Αναβάθμιση μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί όσο ο Χάιμερντινγκερ είναι εξουδετερωμένος

Κάρμα

Κάποιος παίκτης εξέφρασε την ανησυχία ότι η Κάρμα (και ο Χάιμερντινγκερ) έπρεπε να εξαπολύσει δύο ξόρκια κατά την ενίσχυση ικανοτήτων, καθυστερώντας, επομένως, ελαφρώς την ικανότητά της να αντεπιτεθεί σε καταστάσεις μεγάλης πίεσης. Με την αλλαγή αυτή, η Κάρμα θα μπορεί να χρησιμοποιεί αποτρεπτικά την Αναβάθμιση όταν βρίσκεται υπό καταστολή πλήθους, ώστε να μπορεί να σπάει κεφάλια όταν αναρρώνει. Είναι επανάληψη του παραπάνω περιεχομένου.

Q – Ψυχική Έκλαμψη

ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η επίδραση στο έδαφος της Ψυχικής Έκλαμψης εξαφανιζόταν αν πέθαινε η Κάρμα

R – Μάντρα
Νέο: ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ: Πλέον, μπορείτε να εξαπολύσετε το Μάντρα όταν η Μάντρα είναι εξουδετερωμένη

ΛεΜπλάν

Ο κλώνος της ΛεΜπλαν είναι πιο παραπλανητικός, καθώς είναι κρυμμένος για ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο δίπλα στη ΛεΜπλαν, επομένως η ΛεΜπλαν μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη απόσταση από τον κλώνο της προτού εμφανιστεί πάλι. Η ικανότητα W έχει μεγαλύτερη περίοδο χάριτος για να επιστρέψει.

Από τότε που καταργήσαμε τη σίγαση της ΛεΜπλάν στην ενημέρωση 4.10, δεν είναι και στην καλύτερη φόρμα της. Αντί να ενισχύσουμε τη ζημιά που προκαλεί (πλάκα δεν θα είχε;), αναζητούμε πιο υγιείς τρόπους να της δώσουμε λίγη δύναμη, όπως να ενισχύσουμε τον παραπλανητικό τρόπο παιχνιδιού της.

Παθητική – Καθρεφτισμένο Είδωλο

Νέο: ΤΩΡΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ: Η ΛεΜπλάν πλέον δημιουργεί ένα Καθρεφτισμένο Είδωλο όταν σταματούσε να είναι αόρατη , τώρα αμέσως
Νέο: ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ: Η ΛεΜπλάν και το Καθρεφτισμένο Είδωλό της παραμένουν αόρατες, αρκεί να είναι και οι δύο αόρατες (αν σταματήσει η ΛεΜπλάν να είναι αόρατη, σταματάει και το Είδωλο, και αντιστρόφως)
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΕΣ: 0,5 δευτερόλεπτα πριν, τώρα 1 δευτερόλεπτο

W – Διαστρέβλωση

ΠΟΛΗ ΔΙΑΦΥΓΗΣ: Η ΛεΜπλάν από 3 δευτερόλεπτα πλέον έχει 4 δευτερόλεπτα, για να ανακτήσει τις δυνάμεις της

Μαοκάι

Ο Μαοκάι προς το παρόν τρέχει ανεξέλεγκτα στην επάνω λωρίδα, εν μέρει λόγω της ικανότητάς του να ανταποδίδει τη Ζημιά στους περισσότερους τσαμπουκάδες που συναντά εκεί πέρα. Δεδομένου ότι η ικανότητα R του Μαοκάι είναι ήδη μια ισχυρή αμυντική ικανότητα σε ομαδικές μάχες, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν θα έπρεπε να προκαλεί και τόσο μεγάλη Ζημιά.

R – Ανεμοστρόβιλος Εκδίκησης
ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΖΗΜΙΑ: 200/250/300 >> 100/150/200 (η βασική ζημιά παραμένει 100/150/200)

Μις Φόρτσουν

Το Καμαρωτό Βάδισμα δεν διαβρώνεται πλέον από επιδράσεις καταστολής πλήθους που δεν προκαλούν ζημιά, όπως το Σάπισμα του Νάσους, η Φάρσα της Λούλου ή… η αύρα της Παγωμένης Καρδιάς (συγγνώμη!).

Στόχος ήταν ανέκαθεν το Καμαρωτό Βάδισμα της Μις Φόρτσουν να διαβρώνεται από τη Ζημιά (το λέει και το εργαλείο επεξήγησης), αλλά εδώ και αρκετό καιρό, το Καμαρωτό Βάδισμα θεωρούσε και τις μορφές της καταστολής πλήθους που δεν προκαλούν ζημιά ως έγκυρους τρόπους πρόκλησης ζημιάς (όπως το Σάπισμα του Νάσους, η Φάρσα της Λούλου ή… η αύρα της Παγωμένης Καρδιάς (συγγνώμη!). Το διορθώσαμε.

Παθητική – Καμαρωτό Βάδισμα

ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ: Το Καμαρωτό Βάδισμα πλέον δεν διαβρώνεται από επιδράσεις που δεν προκαλούν ζημιά

Νότιλους

Ο Νότιλους μπορεί να συρθεί σε έδαφος που έχει δημιουργηθεί από τους παίκτες.

Ισχύει ήδη για τη Βέιν, την Πόπι και τον Γκναρ και συνειδητοποιήσαμε ότι θα έπρεπε ο Νότιλους να μπορεί να κάνει το ίδιο (εντάξει, μας το είπαν και κάποια παίκτες! Ευχαριστούμε!)

Q – Παραγάδι
Νέο: ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ: Ο Νότιλους μπορεί πλέον να συρθεί σε έδαφος που έχει δημιουργηθεί από τους παίκτες (π.χ. Βράχος του Τραντλ, Κατακλυσμός του Τζάρβαν, Αποκρυστάλλωση της Ανίβια)

Νίνταλι

Οι βασικές επιθέσεις της Νίνταλι κάνουν λιγότερα και έχει μικρότερη Ταχύτητα Επίθεσης. Η Έφοδος ενισχύεται λιγότερο από τη Ζημιά Επίθεσης και περισσότερο από την Ισχύ Ικανότητας. Το Άρπαγμα πλέον μηδενίζεται με μειωμένο Χρόνο Επαναφόρτισης, αν η Νίνταλι αρπάξει ένα Θήραμα (αντί να νυχιάσει ένα Θήραμα).

Καθώς είναι εξαιρετικά δυνατή στη λωρίδα, η Νίνταλι μπορεί να χτυπήσει αρκετά γρήγορα τους αντιπάλους της, προτού σακατέψει τα πρόσωπά τους ως γιγαντιαία γάτα. Αν και πιστεύουμε ότι είναι ωραίο που η Νίνταλι έχει πρόσβαση σε δύο εντελώς διαφορετικούς συνδυασμούς (Ζημιά Επίθεσης και Ισχύς Ικανότητας), είναι σαφές ότι ο συνδυασμός Ζημιάς Επίθεσης είναι πιο δυνατός, ιδιαιτέρως αφού μπορεί να προκαλέσει απίστευτη ζημιά, χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει δόρυ / παγίδα. Στόχος μας είναι να φέρουμε σε μια ισορροπία τους δύο συνδυασμούς, ενώ παράλληλα, ειλικρινά μιλώντας, να μειώσουμε λίγο την επιθετική δύναμή της στη λωρίδα όταν συνδυάζει τη Ζημιά Επίθεσης.

Γενικά

ΖΗΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 52,5 πριν, τώρα 47,5
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 0,67 πριν, τώρα 0,638

Q – Έφοδος

ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 1,0 πριν, τώρα 0,75
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 2,5 πριν, τώρα 1,875
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,24 πριν, τώρα 0,36
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,60 πριν, τώρα 0,90

W – Άρπαγμα

Νέο: ΒΛΗΜΑΤΑ ΙΠΤΑΜΕΝΗΣ ΓΑΤΑΣ: Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Αρπάγματος πλέον μηδενίζεται στο 1,5 δευτερόλεπτο, αν η Νιντάλε αρπάξει ένα Θήραμα
ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΙ ΓΑΤΟΥΛΑΣ: Η εκτέλεση μιας μονάδας πλέον μηδενίζει το Χρόνο Επαναφόρτισης του Αρπάγματος από το 1,0 δευτερόλεπτο στο 1,5 δευτερόλεπτο
Νέο: ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΟΥΓΚΑΡ: Οι ικανότητες που μειώνουν το Χρόνο Επαναφόρτισης του Αρπάγματος πλέον λειτουργούν σε συνδυασμό με τα στατιστικά της Μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης της Νίνταλι (επομένως με Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης 40%, το Άρπαγμα για Θηράματα μηδενίζεται στα 0,9 δευτερόλεπτα αντί για 1,5 δευτερόλεπτο)

E – Νύχιασμα

Καταργήθηκε: ΧΩΡΙΣ ΝΥΧΙΑΣΜΑ: Το Νύχιασμα πλέον δεν επηρεάζει το Χρόνο Επαναφόρτισης του Αρπάγματος, όταν χρησιμοποιείται σε Θήραμα

Ράμους

Απλώς μια μικρή ενίσχυση ποιότητας ζωής, με την οποία αν ο Ράμους χρησιμοποιεί τη Μπάλα Επίθεσης για να ακυρώσει την Αμυντική Συσπείρωση (ή το αντίστροφο), λαμβάνει 1 δευτερόλεπτο επικάλυψης των ενισχύσεων, αντί άμεσης ακύρωσης της μίας έναντι της άλλης.

Q – Μπάλα Επίθεσης

ΟΚ: Όσο χρησιμοποιεί τη Μπάλα Ενίσχυσης, πλέον ο Ράμους ακυρώνει την ικανότητα από άμεσα στο 1 δευτερόλεπτο μετά την ενεργοποίηση της Αμυντικής Συσπείρωσης

W – Αμυντική Συσπείρωση

ΟΚ: Όσο χρησιμοποιεί την Αμυντική Συσπείρωση, πλέον ο Ράμους ακυρώνει την ικανότητα από άμεσα στο 1 δευτερόλεπτο μετά την ενεργοποίηση της Μπάλας Επίθεσης

Σόνα

Κάναμε ορισμένες διορθώσεις στον κώδικα της Σόνα και κατά λάθος μειώσαμε την εμβέλεια χρήσης του Ύμνου στην Τόλμη. Το διορθώσαμε. Λυπούμαστε!

Q – Ύμνος στην Τόλμη

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η εμβέλεια χρήσης του Ύμνου στην Τόλμη ήταν μικρότερη από την προβλεπόμενη

Τάλον

Η Ε του Τάλον δεν προκαλεί πλέον σίγαση, απλώς εφαρμόζει μια μεγάλης έντασης επίδραση επιβράδυνσης.

Τώρα που άλλοι εκτελεστές μεγάλης ζημιάς και μικρής δυνατότητας αντίδρασης έχουν τροποποιηθεί με κάποιο τρόπο (γεια σου, ΛεΜπλάν), έφτασε και η ώρα του Τάλον. Με αυτήν την αλλαγή, δεν εστιάσαμε στην πλήρη αποδυνάμωση του Τάλον (αν και κατανοούμε ότι είναι πλήγμα για αυτόν στη φάση των λωρίδων εναντίον συγκεκριμένων αντιπάλων), αλλά στη μείωση της απογοήτευσης όσων παίζουν εναντίον του. Συγκεκριμένα, η ικανότητα του Τάλον να εξοντώνει έναν στόχο της επιλογή τους από τη μέση έως το τέλος του παιχνιδιού χωρίς αυτός να μπορεί να αντιδράσει καθόλου (κυριολεκτικά) είναι δύσκολο να εξισορροπηθεί, ιδιαιτέρως τώρα που στοχεύσαμε άλλες ικανότητες μικρής δυνατότητας αντίδρασης, όπως το Ιερογλυφικό της Σιωπής της ΛεΜπλάν. Πέρα από αυτό, αυτό σημαίνει ότι το όνομα ικανότητας Κόψιμο Λαιμού δεν βγάζει κανένα νόημα από θεματικής άποψης, αλλά δεν μας ενθουσίαζε η ιδέα να την ονομάσουμε Κόψιμο Αστραγάλου. Θα το εξετάσουμε.

Q – Νοξιανή Διπλωματία

ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ: Τα κινούμενα γραφικά της Νοξιανής Δημοκρατίας πλέον παίζουν ελαφρώς πιο γρήγορα (ώστε να προκαλεί μια πιο έντονη αίσθηση). Δεν υπάρχουν αλλαγές στον τρόπο παιχνιδιού.

E – Κόψιμο Λαιμού

Καταργήθηκε: ΚΑΚΟ ΣΗΜΑΔΙ, ΤΑΛΟΝ: Το Κόψιμο Λαιμού δεν προκαλεί πλέον σίγαση του στόχου
Νέο: ΚΟΨΙΜΟ ΑΣΤΡΑΓΑΛΩΝ: Το Κόψιμο Λαιμού πλέον επιβραδύνει τους στόχους κατά 99% για 0,25 δευτερόλεπτα (αρκεί για μία βασική επίθεση με ενισχυμένο Έλεος)

R – Σκιώδης Επίθεση

Νέο: ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ: Η Σκιώδης Επίθεση διαθέτει πλέον ένα σωματίδιο για να υποδηλώνει ότι ο Τάλον έχει επιπλέον ταχύτητα κίνησης

Τριστάνα

Ως μια υπερενισχυμένη σκοπεύτρια που συμβαδίζει με ήρωες όπως ο Κογκλς ή η Βέιν, η Τριστάνα χρειάζεται ισοδύναμες αδυναμίες για τις μεγάλες δυνατότητές της. Το δηλώνουμε εξαρχής: αυτή η αλλαγή δεν θα αντιμετωπίσει πλήρως αυτό το πρόβλημα, αλλά όντως θέλαμε να δημιουργήσουμε περισσότερες πιθανότητες εναντίον της Τριστάνα στην αρχή και στη μέση του αγώνα, καθώς εξετάζουμε τη δύναμή της στο μέλλον.

R – Υπερ-Βολή

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 60 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες πριν, τώρα 100/85/70 δευτερόλεπτα

Υασούο

Μολονότι πρόκειται για μια αρκετά άκακη διόρθωση σφάλματος για τον Υασούο, θέλαμε να αδράξουμε αυτήν την ευκαιρία, για να μιλήσουμε για τον αγαπημένο ξιφομάχο του ανέμου. Αν και θεωρούμε ότι ο Υασούο είναι σε καλή θέση όσον αφορά τον συνολικό τρόπο παιχνιδιού του και το στρατηγικό ρόλο του, κατά πάσα πιθανότητα είναι λιγάκι δυνατός σε σχέση με τη συνεισφορά του. Αυτήν την στιγμή εξετάζουμε τρόπους να προσθέσουμε πιο ουσιαστική αντιμετώπισή του, αλλά απλώς θέλαμε να γνωρίζετε ότι έχουμε συνειδητοποιήσει τη δύναμη του.

Q – Ατσάλινη Καταιγίδα

ΑΚΑΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Χρόνος Επαναφόρτισης της Ατσάλινης Καταιγίδας ήταν ελαφρώς πιο αργός όταν χρησιμοποιούταν ο συνδυασμός ικανοτήτων E και Q σε υψηλές ταχύτητες επίθεσης

Ζίλεαν

Αυτή η αλλαγή είναι για… ΣΑΦΗΝΕΙΑ!

R – Χρονομετατόπιση

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ: Το μέγεθος του οπτικού εφέ (η περιστρεφόμενη κλεψύδρα) έχει αυξηθεί κατά 50%

Μαζικές αλλαγές υφής (Μέρος 1)

Στις επόμενες ενημερώσεις θα κάνουμε ευρείες αλλαγές στις υφές των παλαιότερων χαρακτήρων του παιχνιδιού, με στόχο τη βελτίωση της ισορροπίας με τις νέες κυκλοφορίες και τη διασφάλιση ότι όλοι θα ταιριάζουν στο Φαράγγι, καθώς το στυλ και η χρωματική του παλέτα συνεχίζουν να εξελίσσονται.

Έχουν ενημερωθεί οι ακόλουθες υφές:

Άρι

Βασική, της Δυναστείας, του Μεσονυχτίου

Ακάλι

Βασική, All-star, του Ματωμένου Φεγγαριού, Πορφυρή, Νοσοκόμα, με Ασημένιους Κυνόδοντες, Αιματοβαμμένη

Ας

Βασική, Αμέθυστος, του Φρέλιορντ, από το Δάσος του Σέργουντ, Βασίλισσα, Άγρια

Κόρκι

Βασικός, σε «Φτιαγμένο», με Μπόμπσλεϊ, Κόκκινος Βαρόνος, ΑΤΙΑ, Καβάλα στον Ουρφ

Φιόρα

Βασική, της Βασιλικής Φρουράς, το Αρπακτικό

Γκάλιο

Βασικός, Καταδρομέας, Μαγεμένος, Φρουρός της Πύλης, Μαγοτεχνικός

Γκρέιβς

Βασικός, ο Φυγάς (προς το παρόν)

ΛεΜπλάν

Βασική, Στιλάτη, με τη δύναμη του Γκι, Κρουέλα

Λεόνα

Βασική, Υπερασπιστής, των Σιδηρών Σολάρι, Βαλκυρία

Νότιλους

Βασικός, της Αβύσσου, Υπόγειος

Οριάνα

Βασική, Λεπιδωτή, Γκόθικ, Κακοραμμένη

Ζέραθ

Βασικός, Μηχανή Πολέμου, Γεννημένος από Ρούνους

Αντικείμενα

Ελιξίριο της ευφυΐας, Ελιξίριο του Κουράγιου, Ιχώρ της Φωταψίας και Ιχώρ της Οργής

Τα Ελιξίρια και οι Ιχώρ αυξάνουν πλέον κλιμακωτά τα στατιστικά τους με έξυπνο τρόπο, καθώς ένας χαρακτήρας ανεβαίνει επίπεδα με αυτά ενεργοποιημένα.

Πριν από αυτήν την ενημέρωση, τα Ελιξίρια και οι Ιχώρ απλώς επισημαίνονταν στο επίπεδό σας, προτού καθορίσουν τα στατιστικά που σας έδιναν. Ωστόσο, αν ανεβαίνατε επίπεδο και είχατε χρησιμοποιήσει ένα Ελιξίριο ή έναν Ιχώρ, δεν θα αυξάνονταν κλιμακωτά με έξυπνο τρόπο στο επόμενο επίπεδό σας. Το διορθώσαμε.

ΕΞΥΠΝΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ: Οι ενισχύσεις στατιστικών από Ελιξίρια και Ιχώρ πλέον ανεβαίνουν επίπεδο μαζί με τον ενισχυμένο Ήρωα

Κυριαρχία

Μηχανισμοί επιστροφής στο παιχνίδι

Αυτήν τη στιγμή, η Κυριαρχία έχει έναν μηχανισμό εξισορρόπησης, σύμφωνα με τον οποίο η ομάδα που χάνει έχει μικρότερο χρόνο επιστροφής στο παιχνίδι από την ομάδα που κερδίζει Δυστυχώς, αυτός ο μηχανισμός ενεργοποιούταν αμέσως μόλις μια ομάδα έπαιρνε προβάδισμα. Αυξήσαμε αυτό το περιθώριο, ώστε τα αμφίρροπα παιχνίδια να μην έχουν τόσα σκαμπανεβάσματα, αλλά οι ομάδες που χάνουν έχουν ακόμα τη δυνατότητα να το γυρίσουν.

Μετρητές επιστροφής στο παιχνίδι

ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: Το μειονέκτημα του μετρητή επιστροφής στο παιχνίδι πλέον ισχύει μόνο αν η διαφορά πόντων είναι μεγαλύτερη από 50

Ενημερώσεις κατάταξης

Βαθμίδα Κυρίαρχου

Όταν παρουσιάσαμε τη Βαθμίδα Κυρίαρχου, απαλείφθηκε το φαινόμενο «clamping» από την Αδαμάντινη 1. Μια παράπλευρη συνέπεια αυτού ήταν ότι οι παίκτες που έχουν μεγάλα σερί νικών στην Κυρίαρχου δέχονται πολύ σκληρές ποινές ΠΠ, αν πέσουν ξανά στην Αδαμάντινη. Το νέο όριο απώλειας ΠΠ έχει ως στόχο το μετριασμό αυτού του φαινομένου, καθώς οι παίκτες προσπαθούν να προβιβαστούν και να παραμείνουν στη Βαθμίδα Κυρίαρχου.

Νέο: ΟΡΙΟ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΠ: Οι παίκτες που πέφτουν ξανά γρήγορα στην Αδαμάντινη 1 μετά τον προβιβασμό τους στη Βαθμίδα Κυρίαρχου διατηρούν έναν ελάχιστο αριθμό 50 ΠΠ

Μείωση πόντων κατάταξης

Η μείωση πόντων κατάταξης έχει ως στόχο να εξασφαλιστεί ότι μόνο οι καλύτεροι ενεργοί παίκτες θα μπορούν να διατηρήσουν τη θέση τους στη διάρκεια μιας σεζόν. Παρόλο που αυτό έχει νόημα για τις πιο ανταγωνιστικές βαθμίδες, καταλήγει να αποτελεί πηγή άγχους για τις υπόλοιπες. Γι’ αυτόν το λόγο, αφαιρέσαμε τη μείωση πόντων για την αργυρή και τη χρυσή βαθμίδα (δεν υπήρχε ούτως ή άλλως στη χάλκινη – διορθώσαμε ένα σφάλμα, όπου αυτό δεν ίσχυε για τις σειρές προβιβασμού).

Νέο: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Πλέον δεν μειώνονται οι πόντοι των παικτών της Αργυρής και της Χρυσής βαθμίδας
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι παίκτες της Χάλκινης που ήταν ανενεργοί κατά τη διάρκεια μιας σειράς αγώνων προβιβασμού έχαναν τη σειρά

Ουρά κατάταξης διδύμου

Μετά από μια μικρή διακοπή στην τελευταία ενημέρωση λόγω σφάλματος, ενεργοποιούμε ξανά τη λειτουργία περιορισμού που εμποδίζει τους παίκτες κατάταξης από την ουρά διδύμου να μπαίνουν σε αυτήν με συμπαίκτες με τους οποίους έχουν διαφορά πάνω από μία βαθμίδα.

Περιορισμοί Κατάταξης

Πρόσφατα δημοσιεύσαμε μερικά νέα μέτρα που θα εφαρμοστούν στους αγώνες κατάταξης, στα πλαίσια της προώθησης της θετικής συμπεριφοράς. Μεταβείτε στη συζήτηση για τις λεπτομέρειες!

Προτεινόμενοι παίκτες

ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ: Η λίστα προσκλήσεων Προτεινόμενων Παικτών σε προκαθορισμένα λόμπι πλέον προτείνει φίλους φίλων που είναι συνδεδεμένοι και διαθέσιμοι για παιχνίδι

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Το Μενταγιόν του Νομάδα πλέον εμφανίζεται κανονικά στην κατηγορία «Άλλα αντικείμενα κίνησης»
  • Ακολουθώντας προηγούμενες διορθώσεις, η Ασπίδα-Κειμήλιο και οι αναβαθμίσεις της δεν εκτελούν πλέον τα κουτιά του Σάκο
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Ιχώρ της Φωταψίας καταργούσε τη Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης όταν έσβηνε
  • Διορθώθηκαν αρκετά θέματα τερματισμού λειτουργίας του προγράμματος ενημέρωσης κώδικα
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα με την κύλιση πολλών σημείων επαφής στο πρόγραμμα ενημέρωσης κώδικα για Mac
  • Οι παίκτες δεν χάνουν πλέον την πρόσβαση στο εργαλείο επιδιόρθωσης του προγράμματος ενημέρωσης κώδικα αφού κλείσουν το μενού μέσου του κουμπιού «x»

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 4.17:

Fnatic Κόρκι

Κάρμα από το Τάγμα του Λωτού

[leagueoflegends.com]

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more