Riot Games και Valve, κυρίαρχες στο PC gaming

H έκθεση της DFC Intelligence σχετικά με το PC gaming για το 2013-14.
Σύμφωνα με την DFC intelligence η αγορά των PC games το 2014 αναμένεται να χτυπήσει έως και 25 δισεκατομμύρια δολάρια, έχοντας το League of Legends και το Dota 2 να οδηγούν τον δρόμο των MOBA/ARTS ειδών.

Η εταιρία ερευνών, μας ενημερώνει πως το PC gaming είναι ζωντανό, αυξάνοντας τις εσωτερικές τους προβλέψεις από 22 δισεκατομμύρια δολάρια σε 25. Ο αναλυτής Jeremy Miller αναφέρει, πως παρότι η Ασία συνεισφέρει ένα μεγάλο μερίδιο στην αγορά , ο πυρήνας του PC gameplay στην Δύση έχει αυξηθεί.

Για πολλά από αυτά ευθύνεται το League of Legends και το Dota 2 καθώς αυτά τα 2 παιχνίδια ήταν τα νούμερο 1 και 2 αντίστοιχα για το 2013, με το Dota 2 να βρίσκεται στην πρώτη θέση της ανάπτυξης του για το 2013. Η DFC επίσης αναφέρει, πως λόγω της κυριαρχίας των δύο αυτών παιχνιδιών, το είδος MOBA είναι μακράν »το δημοφιλέστερο και μεγαλύτερο είδος». Τα FPS και τα MMORPG παιχνίδια για το PC έρχονται στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, με δυνατές εμφανίσεις από τα Counter-Strike Global Offensive και Team Fortress 2 Communities, βοηθώντας τα FPS PC games να ξεπεράσουν τα MMORPG το 2013.

Tα free-to-play παιχνίδια είναι επίσης ένας πολύ μεγάλος παράγοντας στην αύξηση της αγοράς του PC gaming, ωστόσο οι προπληρωμές παιχνιδιών λειτουργούν επίσης υπέρ των εκδοτών.

«Η μεγάλη έκπληξη είναι, ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εκ των προτέρων πληρωμής φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά. Το Dota 2 είχε ένα beta fee της τάξεως των 30 δολαρίων πριν γίνει free-to-play και ένας μεγάλος αριθμός ατόμων το εκμεταλλεύτηκε», Davil Cole της DFC στην GamesIndustry International.

«Βλέπουμε ένα υβριδικό μοντέλο που πραγματικά λειτουργεί, που ενώ το ονομάζεις F2P παρόλα αυτά εξακολουθείς να το χρεώνεις προκαταβολικά», επίσης το παραδοσιακό μοντέλο που χρεώνεις μία τιμή αλλά για μία μόνο φορά είναι πολύ ελκυστικό, αλλά, υπάρχει τώρα μία δυνατότητα να προσελκύσεις τους πελάτες σε μία μεγαλύτερη χρέωση από την αρχική. Πιστεύουμε ότι είναι μία κύρια και κινητήρια δύναμη ενάντια στα καθαρά free-to-play παιχνίδια.»

Με βάση τις επιδόσεις του 2013, η DFC intelligence προβλέπει ότι το 2014 θα είναι ένα νέο ρεκόρ για τα PC games. Σύμφωνα με τον Miller, »ο αγωγός των μεγάλων νέων τίτλων δείχνει πολύ δυνατός καθώς και ο πυρήνας των gamers φαίνεται έτοιμος να ξοδέψει περισσότερα χρήματα από ποτέ.»

«Το 2013 ήταν ένα αργό έτος για κυκλοφορίες στο PC σε μεγάλο βαθμό, επειδή οι προγραμματιστές ετοιμάζονταν για τα νέα συστήματα κονσολών. Στην πραγματικότητα πιστεύουμε πως το λανσάρισμα νέων κονσολών θα βοηθήσει την ανάπτυξη παιχνιδιών για PC, γιατί υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ παιχτών PC και κονσόλας και τα PC γίνονται η νέα πλατφόρμα για τους κατασκευαστές παιχνιδιών.»

Στις 11 Φεβρουαρίου η DFC Intelligence σε συνεργασία με την GameIndustry θα παρουσιάσουν μια σύντομη ατζέντα με τα καινούργια σχέδια τους. Η σύντομη αυτή ατζέντα θα εξετάσει τις προβλέψεις για την αναμενόμενη σημαντική αύξηση των δαπανών μεταξύ του πυρήνα των gamers, σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες.

Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα η Riot Games έφερε στην δημοσιότητα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία γύρω από την δραστηριότητα των παιχτών του League of Legends, συμπεριλαμβάνοντας 27 εκατομμύρια καθημερινούς παίχτες, 67 εκατομμύρια παίχτες μηνιαία και 7.5 εκατομμύρια παίχτες ταυτόχρονα κατά τις ώρες αιχμής. Χθες, μία καινούρια έκθεση με συμμετοχή πάνω από το πενήντα τοις εκατό των gaming cafe της Κίνας, έδειξε εκατομμύρια παίχτες και στο League of Legends αλλά και στο Dota 2 στην χώρα.

Disqus Comments Loading...

This website uses cookies. Learn more