Tanking turrets… γνωρίζετε τα mechanics;

Στο παρακάτω άρθρο θα ασχοληθούμε με τα mechanics των πύργων και το damage output τους. Πόσες φορές ο αντίπαλος δεν έχει ξεφύγει με 50 life έχει φτάσει κάτω από τον πύργο του και σταματάμε αποφεύγουμε το turret dive από φόβο μην πεθάνουμε προσπαθώντας να πάρουμε το kill; Πόσες φορές δεν έχει γίνει το ακριβώς αντίθετο με αποτέλεσμα να πεθάνουμε και να γραφτούν στο all chat επικά σχόλια του τύπου «Nice dive, bro» και «#LCSBigPlays»; Ας δούμε μερικά στοιχεία για τα mechanics των πύργων και τη ζημιά που βγάζουν πάνω στους ήρωες κατά περίπτωση: Οι πύργοι κάνουν physical damage Οι πύργοι […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Στο παρακάτω άρθρο θα ασχοληθούμε με τα mechanics των πύργων και το damage output τους.

Πόσες φορές ο αντίπαλος δεν έχει ξεφύγει με 50 life έχει φτάσει κάτω από τον πύργο του και σταματάμε αποφεύγουμε το turret dive από φόβο μην πεθάνουμε προσπαθώντας να πάρουμε το kill; Πόσες φορές δεν έχει γίνει το ακριβώς αντίθετο με αποτέλεσμα να πεθάνουμε και να γραφτούν στο all chat επικά σχόλια του τύπου «Nice dive, bro» και «#LCSBigPlays»;

Ας δούμε μερικά στοιχεία για τα mechanics των πύργων και τη ζημιά που βγάζουν πάνω στους ήρωες κατά περίπτωση:

  • Οι πύργοι κάνουν physical damage
  • Οι πύργοι έχουν 30% armor penetration
  • Οι εξωτερικοί πύργοι κάνουν λιγότερη ζημιά σε σχέση με τους εσωτερικούς πύργους και αυτοί κάνουν λιγότερη ζημιά από τους πύργους μπροστά από τα inhibitors.
  • Η ζημιά των πύργων δεν είναι σταθερή αλλά ανεβαίνει όσο περνάει η ώρα μέχρι κάποιου ανώτατου σημείου που δεν είναι για όλους τους πύργους ίδιο. (Εξωτερικοί μέχρι το 6:30, εσωτερικοί μέχρι το 27:00 και οι πύργοι των inhibitors μέχρι το 37:00)
  • Η ζημιά των πύργων ανεβαίνει όσο βαράει champions (μέγιστο 2 stacks)
  • Η ζημιά που προκαλούν οι πύργοι ανεβαίνει επιπλέον όταν βαράνε τον ίδιο ήρωα (μέγιστο 2 stacks)
  • Τα 2 τελευταία είναι διαφορετικά buffs και εναλλάσσοντας στόχο ο πύργος, χάνει το 2ο αλλά κρατάει το πρώτο.

 

Η φόρμουλα της ζημιάς των πύργων είναι η εξής: (Για συγκεκριμένο AD το οποίο εξαρτάται από το χρονικό σημείο του παιχνιδιού)

Equation1

ΤΙ;;;….  ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ..

Για τον λόγο αυτόν κάναμε μια απλή αναφορά στη φόρμουλα και τώρα θα δώσουμε έναν γενικό κανόνα.

Όπως φαίνεται και στη παρακάτω εικόνα για κάθε 250 health και 100 armor που έχουμε, αντιστοιχεί ένα χτύπημα (χωρίς να δεχόμαστε damage από αντιπάλους)

turret mat image gamespace.gr

Δηλαδή ένας ήρωας με 1500 life και 250 armor αντέχει περίπου 8 χτυπήματα από πύργους. Αν θυμάστε αυτόν τον γενικό κανόνα (για κάθε 250 health ένα χτύπημα και για κάθε 100 armor άλλο ένα) δεν χρειάζεται να κάνετε περίπλοκους υπολογισμούς και έχετε μια γενική εικόνα για το πόσο μπορείτε να αντέξετε.

Μην ξεχνάτε πως σε όλα αυτά δεν έχει υπολογιστεί το damage των αντιπάλων (πως θα μπορούσε άλλωστε).

Πηγή: Cloth5

Περισσότερα νέα για το League of Legends

Gamer since: 1983