Phil Spencer: 'Το Framerate είναι πολύ πιο σημαντικό από την ανάλυση'

Phil Spencer: ‘Το Framerate είναι πολύ πιο σημαντικό από την ανάλυση’

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Xbox, η διαφορά ανάμεσα σε PS4 και Xbox One δεν είναι τόσο μεγάλη Σε συνέντευξη του στο CVG, ο Phil Spencer θέλησε να αποδείξει πως η απόδοση του Xbox One δε διαφέρει με αυτή του PlayStation 4, όπως πιστεύει η μεγαλύτερη μερίδα των Gamers. ‘ Όπως ανακοινώσαμε και στη Gamescom, το Destiny θα τρέχει στο ίδιο Framerate και στην ίδια ανάλυση με αυτή του PS4. Η λίστα με τους τίτλους που τρέχουν στις ίδιες προδιαγραφές είναι αρκετά μεγάλη. Δε θέλω όμως τα πάντα να περιστρέφονται γύρω από έναν αριθμό.’ ‘Το 1080p δεν είναι κάποιου είδους […]

Platform
 

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Xbox, η διαφορά ανάμεσα σε PS4 και Xbox One δεν είναι τόσο μεγάλη

gamespace.gr-spencer

Σε συνέντευξη του στο CVG, ο Phil Spencer θέλησε να αποδείξει πως η απόδοση του Xbox One δε διαφέρει με αυτή του PlayStation 4, όπως πιστεύει η μεγαλύτερη μερίδα των Gamers.

‘ Όπως ανακοινώσαμε και στη Gamescom, το Destiny θα τρέχει στο ίδιο Framerate και στην ίδια ανάλυση με αυτή του PS4. Η λίστα με τους τίτλους που τρέχουν στις ίδιες προδιαγραφές είναι αρκετά μεγάλη. Δε θέλω όμως τα πάντα να περιστρέφονται γύρω από έναν αριθμό.’

‘Το 1080p δεν είναι κάποιου είδους μυθικής και τέλειας ανάλυσης. Για μένα, το Framerate είναι πολύ πιο σημαντικό από την ανάλυση στο gameplay, όπως και ο συνδυασμός αυτών των δύο, προσφέροντας την κατάλληλη ελευθερία στη δημιουργία τίτλων, είτε είναι στο PlayStation είτε σε εμάς ‘ .

Το παράδειγμα που έφερε για να υποστηρίξει τα λεγόμενα του, ήταν το The Order: 1866 και την επιλογή της Ready At Dawn, να θέσει την ανάλυση του παιχνιδιού στο 1920×800 για να προσφέρει μία πιο κινηματογραφική εμπειρία. Ο Spencer, το εκλαμβάνει ως μία απόδειξη ότι η δημιουργική ελευθερία, είναι πιο σημαντική από έναν αριθμό που το κοινό αντιλαμβάνεται ως ιδανικό και πρέπει να επιβάλλεται.

Βέβαια, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα είδη παιχνιδιών, όπως το Forza, στα οποία το 1080p/60FPS επιβάλλεται, ώστε η εμπειρία του χρήστη να είναι απόλυτα ομαλή.

Ο Spencer είναι λογικό να προσπαθεί να υπερασπισθεί την κονσόλα του, αλλά φαίνεται πως έχει χάσει το νόημα του Next-Gen. Το Xbox 360 αυτή τη στιγμή, τρέχει τα περισσότερα παιχνίδια σε 720p. Εάν η ανάλυση δεν είναι τόσο σημαντική, μήπως πρέπει να μην αγοράσουμε το Xbox One; Αφού το Xbox 360 προσφέρει παρόμοια ανάλυση…

Εσείς συμφωνείτε με τα λεγόμενα του επικεφαλής του Xbox; Πείτε μας την γνώμη σας στα σχόλια.

Ευχαριστούμε CVG!