PBE Roundup Patch 4.13 (Αλλαγές σε 26 ήρωες)

Καλώς ήρθατε στην ενημέρωση PBE Roundup Patch 4.13. Αυτό πρόκειται να είναι ένα μεγάλο Patch. Όπως αναφέρεται σε αυτό το Patch,η Riot κάνει προετοιμασίες για το Παγκόσμιο Τουρνουά κάνοντας μικρές αλλαγές σε ήρωες οι οποίοι είναι υπερβολικά ισχυρή ή λίγο πιο αδύναμοι. Δεν κάνουν καμία πολύ μεγάλη αλλαγή (εκτός από την Sona),αλλά ένα μεγάλο μέρος γίνεται σε ήρωες. Ας μην χάσουμε άλλο χρόνο λοιπόν και ας ρίξουμε μια ματιά! Καλό θα είναι να μην ξεχάσουμε ότι αυτές οι αλλαγές γίνονται στον PBE και είναι δοκιμαστικές και ίσως να μην τις δούμε ποτέ στους Live Servers. Αλλαγές Εξισορρόπησης Ήρωες   Braum […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Καλώς ήρθατε στην ενημέρωση PBE Roundup Patch 4.13. Αυτό πρόκειται να είναι ένα μεγάλο Patch. Όπως αναφέρεται σε αυτό το PatchRiot κάνει προετοιμασίες για το Παγκόσμιο Τουρνουά κάνοντας μικρές αλλαγές σε ήρωες οι οποίοι είναι υπερβολικά ισχυρή ή λίγο πιο αδύναμοι. Δεν κάνουν καμία πολύ μεγάλη αλλαγή (εκτός από την Sona),αλλά ένα μεγάλο μέρος γίνεται σε ήρωες. Ας μην χάσουμε άλλο χρόνο λοιπόν και ας ρίξουμε μια ματιά! Καλό θα είναι να μην ξεχάσουμε ότι αυτές οι αλλαγές γίνονται στον PBE και είναι δοκιμαστικές και ίσως να μην τις δούμε ποτέ στους Live Servers.PBEv1

Αλλαγές Εξισορρόπησης

Ήρωες

 

Braum

Braum

  • Concussive Blows (Passive): Παθητική ζημία ενεργοποίησης μειώνεται σε 32(+8per level) από 38(+12per level)
  • Stand Behind Me (W): Κόστος Mana αυξήθηκε σε 50/55/60/67/70 από 30/40/50/60/70
  • Glacial Fissure (R): Μείωση διάρκειας ταχύτητας μειώθηκε σε 0.25 δευτερόλεπτα από 1.5 δευτερόλεπτα
  • Glacial Fissure (R): Knock-up Time μειώνεται σε 1/1.3/1.5 δευτερόλεπτα από 1.5 σε όλες τις βαθμίδες
  • Glacial Fissure (R): Μείωση ποσού ταχύτητας μειώνεται σε 40/50/60% από 60% σε όλες τις βαθμίδες

Χάρη στον Lucian,το Stand Behind Me του Braum θα ελεγχθεί κανονικά. Ο μουστακαλής Bodybuilder θα χαστουκιστεί για μία ακόμα φορά με αυτό το nerf. Αυτή την φορά,το nerf γίνετε πάνω στην παθητική ζημία καθώς και στο κόστος Mana του W του,καθώς και ένα μεγάλο nerf στην υπέρτατη ικανότητα του.

Ο χρόνος του Knock-Up και το ποσοστό μείωση ταχύτητας τώρα κλιμακώνονται με το επίπεδο και η μείωση ταχύτητας έχει μειωθεί δραστικά σε διάρκεια. Αυτά θα πρέπει να έχουν ένα ισχυρό αντίκτυπο στις All-In δυνατότητες του Braum στο Early Game,καθώς και στην παράταση των Teamfight για λίγο πιο μετά. Αυτό το nerf φαίνεται δίκαιο,και επιτέλους ο Braum θα είναι Pickable,γιατί ακόμα και τώρα γίνεται Ban από κάθε παιχνίδι,γιατί είναι αρκετά διασκεδαστικός.

Elise

Elise

  • Cocoon (Human E): Πλάτος Skill, μειώθηκε σε 55 από 70
  • Rappel (Spider E): Εμβέλεια μειώθηκε σε 700 από 925
  • Rappel (Spider E): Τώρα στοχεύει από Hitbox σε Hitbox αντί για Κέντρο σε Κέντρο

Η Elise δέχεται ένα μικρό nerf σε αυτό το patch,αλλά όχι τόσο μεγάλο όσο φαίνεται στην αρχή. Η εμβέλεια στο E της Elise και στις δύο μορφές Human και Spider δέχεται nerf,αλλά όπως εξηγεί ο Pwyff εδώ,οι αλλαγές στο Rappel είναι περίπου 75 μονάδες πάνω από αυτό που φαίνεται. Η κίνηση πλέον υπολογίζει τώρα το φάσμα από την άκρη του Hitbox Rappel στην άκρη του Hitbox του στόχου της,παρά το κέντρο του ήρωα της.

Αυτό μάλλον θα είναι πιο εύκολο για εσάς να προβλέψετε το πότε η Elise θα μπορεί να πηδήξει πάνω στον στόχο της,καθώς η στόχευση είναι πιο ενστικτώδης. Ωστόσο,αυτό το nerf ίσως και να είναι καλό καθώς η Elise θα μπορεί να εκφοβίζει κάποιους άλλους Junglers όπως ο Lee Sin και η Evelynn από το επιλέγονται,τουλάχιστον στα ανταγωνιστικά επίπεδα. Νωρίτερα όμως υπήρχε και μία παρόμοια αλλαγή στο Neurotoxin (Q) της ανθρώπινης μορφής της,αλλά επανήλθε,μάλλον η ομάδα εξισορρόπησης πρέπει να είχε αποφασίσει ότι δεν ήταν αναγκαίο.

Evelynn

Evelynn

  • Hate Spike (Q): Η βασική ζημία μειώθηκε σε 30/45/60/75/90 από 40/50/80/100/120
  • Hate Spike (Q): Ο συντελεστής AP κλιμακώνεται ανά βαθμίδα 0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 από 0.45 σε όλα τα επίπεδα
  • Hate Spike (Q): Bonus συντελεστής AD κλιμακώνεται τώρα ανά βαθμίδα 0.50/0.55/0.60/0.65/0.70 από 0.50 σε όλες τις βαθμίδες
  • Hate Spike (Q): Κόστος Mana μειώνεται σε 12/18/24/30/36 από 16/22/28/34/40

Η Evelynn βρίσκεται αρκετά ψηλά μαζί με τον Lee Sin και την Elise,καθώς είναι ένα από τα πανίσχυρα Aggro Jungler Picks. Τα nerf στο Widowmaker έρχονται με την μορφή των nerfs στην ζημιά στο Hate Spike (Q). Η βασική της ζημίας μειώνεται σε όλους τους τομείς,καθώς και το AP αλλά και το AD κλιμακώνονται σε κάθε επίπεδο. Η κλιμάκωση είναι πράγματι καλύτερη από να χρησιμοποιείται συνολικά ακόμα και το κόστος Mana μειώνεται.

Η πρώτη μου σκέψη κοιτάζοντας αυτές τις αλλαγές είναι ότι η ομάδα εξισορρόπησης θέλει να πάρει ένα μέρος της ελεύθερης ζημιάς της. Επί του παρόντος,οι παίχτες οι οποίοι βγάζουν το Elder Lizard και στην συνέχεια βγάζουν πιο Tanky Items. Αυτές οι δύο αλλαγές κάνουν την Evelynn λιγότερο τιμωρό με τα Aggresive Early Ganks και να μειώσουν το ποσό της ζημιάς που παίρνει ελεύθερα. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα την κρατήσει στο παιχνίδι,αλλά αναγκάζουν τους παίχτες στο να επιλέξουν αν θα είναι Tanky ή Assasin/Bruiser χωρίς να πάρουν το καλύτερο και από τις δύο πλευρές.

Gragas

Gragas

  • Barrel Roll (Q): Τώρα κάνει 70% ζημιά στα Minions
  • Drunken Rage (W): Κόστος Mana αυξήθηκε σε 30 από 0
  • Drunken Rage (W): Μείωση της ζημιάς διαρκεί τώρα για 2.5 δευτερόλεπτα αντί για 3 δευτερόλεπτα
  • Drunken Rage (W): Ο χρόνος επαναφόρτισης άλλαξε σε 8/7/6/5/4 από 8/7.5/7/6.5/6

Ο Gragas είναι σε κατάσταση αυτή τη στιγμή όπου κάνει πολλή ζημιά ακόμα και να είναι αρκετά Tanky,αλλά αυτός συνεχίζεται να παίζεται με τον ίδιο τρόπο. Αυτές οι αλλαγές φαίνεται να θέλουν να επισημάνουν την Tankiness ικανότητα του Drunken Rage (W) και να μείνουν μακρυά από την αναβάθμιση του Barrel Roll (Q) πρώτα. Το Barrel Roll (Q) του Gragas δείχνει ένα μικρό nerf στην Clear Wave ικανότητα του,το οποίο του δίνει δύναμη στο Top Lane,και το Drunken Rage (W) έχει μικρότερο χρόνο επαναφόρτισης άμα αναβαθμιστεί πρώτο. Η διάρκεια του buff μείωσης ζημιάς μειώνεται, αλλά με την μείωση του Cooldown μαζί με το CDR, ο Gragas θα μπορεί να έχει το Buff πάνω του σχεδόν πάντα.

Graves

Graves

  • Buckshot (Q):Όταν οι εχθροί χτυπιούνται από πολλαπλές σφαίρες τώρα, λαμβάνουν το 40% της ζημιάς από κάθε πρόσθετη σφαίρα,πάνω από το 35%
  • Collateral Damage (R): Η αρχική ζημιά αυξήθηκε σε 250/400/550 από 250/350/450
  • Collateral Damage (R): Η ζημιά με την έκρηξη αυξήθηκε σε 200/320/440 από 200/280/360

Αμέτρητες φορές έχουμε δημοσιεύσει αλλαγές σαν αυτήν και πολλά σχόλια στο Reddit για κάποιο Buff στον Graves. Ο Graves ήταν ένα απόλυτο τέρας όταν είχε ανακοινωθεί αλλά είχε τρομακτική ακμή,δέχθηκε αρκετά nerf και έμεινε πίσω ειδικά όταν μπήκε στο παιχνίδι ο Lucian. Κρατηθείτε λοιπόν,επειδή ο Outlaw πρόκειται να επιστρέψει στο παιχνίδι.

Το Buckshot (Q) του Graves,είναι καλό να χρησιμοποιείται όταν βρίσκεστε κοντά στον αντίπαλο αφού κάνει περισσότερη ζημιά με κάθε βολή. Το ποσό αυτό δέχεται ένα μικρό Buff 5% που μπορεί να φαίνεται μικρό,αλλά η ποσοστιαία αύξηση είναι ισχυρή,δεδομένου ότι υπάρχουν δύο επιπλέον σφαίρες. Η υπέρτατη ικανότητα του θα γίνει επίσης πολύ δυνατή στο late-game,καθώς προκαλεί 100 ζημιά με το που ενεργοποιείται και 80 με την έκρηξη όταν αναβαθμιστεί εντελώς. Τώρα θα μπορούσε να ανατινάξει το έδαφος μόνο για να σκοτώσει εχθρούς σαν τον Nautilus,τώρα μάλλον θα είναι πιο ισχυρή.

Hecarim

Hecarim

  • Rampage (Q): Το κόστος Mana, ελαττώθηκε σε 24/26/28/30/32 από 24/28/32/36/40

 

Janna

Janna

  • Tailwind (Passive): Το Range αυξήθηκε σε 1000 από 800
  • Howling Gale (Q): Άλλαξε και τώρα αναφέρει πόσο δυνατό γίνεται το spell όσο φορτώνει.
  • Howling Gale (Q): ο Maximum knock up χρόνος είναι τώρα 1.25 seconds όταν είναι full charge, από 1 που ήταν.
  • Howling Gale (Q): Το Cooldown τώρα ξεκινάει από τη στιγμή που γίνεται cast.

 

Kayle

Kayle

  • Righteous Fury (E): AP ratio και στα δύο σκέλη αυξήθηκε σε 0.25 από 0.2
  • Intervention (R): Το Cooldown μειώθηκε σε 100/90/80 από 110/95/80

KogMaw

Kog’Maw

  • Το Base HP μειώθηκε σε 400 από 440
  • Το HP Per level αυξήθηκε σε 87 από 84
  • Caustic Spittle (Q): MR/Armor άλλαξε σε 12/16/20/24/28 από 20/22/24/26/28

 

Leblanc

LeBlanc

  • Distortion (W): Η κατανάλωση Mana μειώθηκε σε 80/85/90/95/100 από 80/90/100/110/120

 

LeeSin

Lee Sin

  • Safeguard (W1):  O χρόνος της Shield μειώθηκε σε 2 δευτερόλεπτα από 4 δευτερόλεπτα
  • Cripple (E2): Δεν μειώνει το attack speed (το οποίο ήταν 20/30/40/50/60%)
  • Base HP Regen Per Second αυξήθηκε σε 1.65 από 1.25

 

Lissandra

Lissandra

  • Ice Shard (Q): Το Cooldown μειώθηκε σε 6/5.25/4.5/3.75/3 από 6/5.5/5/4.5/4
  • Ring of Frost (W): AP ratio; έπεσε στο 0.4 από 0.6
  • Frozen Tomb (R):Το Slow αυξήθηκε σε 30/45/75% από 20/30/40%

 

Lucian

Lucian

  • Relentless Pursuit (E): Δεν μειώνει τα slow effects 
  • Relentless Pursuit (E):  To Cooldown αυξήθηκε σε 18/17/16/15/14 από 14/13/12/11/10

 

Lulu

Lulu

  • Glitterlance (Q): To Slow δεν κάνει scale βασιζόμενο σε AP
  • Whimsy (W): H διάρκεια του Movement speed μειώθηκε σε 3/3.5/4/4.5/5 δευτερόλεπτα από 5 seconds σε όλα τα ranks
  • Whimsy (W): Η κατανάλωση Mana μειώθηκε σε  65 σε όλα τα ranks από 65/70/75/80/85

Lux

Lux

  • Illumination (Passive): To Base damage μειώθηκε σε  10 + (8 x level) από 10 + (10 x level)
  • Illumination (Passive): Τώρα έχει 0.2 AP αύξηση στο scale από 0

Nami

Nami

  • Το βασικό movement speed μειώθηκε σε 335 από 340
  • Ebb and Flow (W): Το Cooldown αυξήθηκε σε 10 δευτερόλεπτα από 9 δευτερόλεπτα

 

Olaf

Olaf

  • Undertow (Q): Το Cooldown μειώθηκε σε  7 από 8 δευτερόλεπτα
  • Vicious Strikes (W): Αυξήθηκε το healing από όλες τις πηγές και άλλαξε από 1% για κάθε 2% ζωής που λείπει σε 1% για κάθε 2.5% της ζωής που λείπει.
  • Ragnarok (R):Το Cooldown μειώθηκε σε 100/90/80 από 120/100/80

 

Sivir

Sivir

  • On The hunt (R): Ο χρόνος του Movement speed αυξήθηκε σε  2/4/6 δευτερόλεπτα από 2/3/4 δευτερόλεπτα

 

Sona

Sona

  • Base HP μειώθηκε σε 353 από 380
  • HP Per Level αυξήθηκε σε  77 από 70

Hymn of Valor (Q)

  • Το Base damage μειώθηκε σε 20/30/40/50/60 από 40/50/60/70/80
  • Το Cooldown μειώθηκε σε 8 δευτερόλεπτα από 10 δευτερόλεπτα
  • Το Mana cost ελαττώθηκε κατά 5 σε όλα τα επίπεδα 

Aria of Perserverence (W)

  • Το Base healing ελαττώθηκε σε  20/40/60/80/100 από  25/50/75/100/125
  • Το AP ratio ελαττώθηκε σε 0.2 από 0.25
  • Το Shield ελαττώθηκε σε 35/55/75/95/115 από 40/60/80/100/120
  • Το Mana cost αυξήθηκε κατά 5 σε όλα τα επίπεδα (10 mana περισσότερο από το live)

Song of Celerity (E)

  • To Cooldown αυξήθηκε σε 12 δευτερόλεπτα από 10.

 

Thresh

Thresh

  • Dark Passage (W): Η Shield τώρα πιάνει τον Thresh και έναν ακόμα από τους κοντινούς ήρωες.
  • The Box (R): Τώρα γράφει “no damage on remaining walls once one is broken”, ενώ πριν έγραφε half damage.

Tristana

Tristana

  • Rocket Jump (W): Η διάρκεια του Slow είναι τώρα 1/1.5/2/2.5/3.0 δευτερόλεπτα από 2.5 σε όλα τα επίπεδα.
  • Explosive Shot (E): Το damage over time ελαττώθηκε σε 80/125/170/215/260 από 110/150/190/230/270

 

Varus

Varus

  • Chain of Corruption (R): το Cooldown ελαττώθηκε σε 110/90/70 από 120/105/90

 

Vayne

Vayne

  • Το Attack speed ανά level αυξήθηκε σε 4 από 3.1
  • Final Hour (R): Το Bonus AD αυξήθηκε σε  30/50/70 σε 25/40/55

 

Velkoz

Vel’Koz

  • Void Rift (W): Το πλάτος του αρχικού blast αυξήθηκε για να ταιριάζει με το πλάτος της δεύτερης έκρηξης (~22.5% increase)
  • Life Form Disintegration Ray (R): Η απόσταση αυξήθηκε σε 1550 από 1500

 

Yasuo

Yasuo

  • Wind Wall’s Passive (W): Δεν βασίζεται πια σε ποσοστό το κάθε dash που κάνει το Sweeping Blade (E), από 3/6/9/12/15% που έκανε παλιά.

Ziggs

Ziggs

  • Mega Inferno Bomb (R): Το Cooldown αυξήθηκε σε 120 σε όλα τα επίπεδα από 120/105/90

 

Περισσότερα νέα για το League of Legends