Η Gearbox δημιουργεί το Battleborn βασιζόμενη στην εμπειρία του Borderlands

Η εταιρεία παραγωγής παιχνιδιών Gearbox ονομάζει το καινούργιο παιχνίδι της ως Hero Shooter, οι Gamers όμως του δίνουν τον τίτλο του Moba αλλά τι ακριβώς είναι το Battleborn; Το παιχνίδι αποκαλύφθηκε πριν λίγες εβδομάδες αλλά το είδους του παιχνιδιού είναι ακόμα ακαθόριστο. Στο επίσημο Forum της Gearbox, ο Randly Varnell Creator Director του παιχνιδιού, προσπάθησε να εξηγήσει και το Battleborn αλλά και το είδος του Moba. Συγκεκριμένα είπε, “Το Battleborn είναι βασισμένο στις εμπειρίες μας από το Borderlands – χαρακτήρες, RPG growth και Cool enemies για να πολεμήσετε – και αναμιγνύει κάποιες νέες πτυχές του gaming. Αυτό γίνεται με το […]

Η εταιρεία παραγωγής παιχνιδιών Gearbox ονομάζει το καινούργιο παιχνίδι της ως Hero Shooter, οι Gamers όμως του δίνουν τον τίτλο του Moba αλλά τι ακριβώς είναι το Battleborn; Το παιχνίδι αποκαλύφθηκε πριν λίγες εβδομάδες αλλά το είδους του παιχνιδιού είναι ακόμα ακαθόριστο. Στο επίσημο Forum της Gearbox, ο Randly Varnell Creator Director του παιχνιδιού, προσπάθησε να εξηγήσει και το Battleborn αλλά και το είδος του Moba.

BsNIqsbCcAA-2ik.0_cinema_960.0

Συγκεκριμένα είπε,

“Το Battleborn είναι βασισμένο στις εμπειρίες μας από το Borderlands – χαρακτήρες, RPG growth και Cool enemies για να πολεμήσετε – και αναμιγνύει κάποιες νέες πτυχές του gaming. Αυτό γίνεται με το μοναδικό στυλ, χιούμορ αλλά και το ταλέντο για τα οποία είναι γνωστή η Gearbox. Ορισμένα μέρη του Battleborn θα μοιάζουν σαν των MOBAs. Θα έχουν επίσης κομμάτια των κλασικών shooters και ένα ρόστερ playable χαρακτήρων που θα μοιάζει πιο πολύ με τα κλασικά παιχνίδια μάχης. Υπάρχει επίσης μία πιθανότητα να επηρεάζονται αρκετά και από το Borderlands. Αυτός είναι ο λόγος που περιγράφουν το Battleborn ως μία συγχώνευση των ειδών και γι αυτό τον λόγο το αποκαλούν hero shooter.”

Ο Varnell επισήμανε ότι τα MOBA ως κατηγορία παιχνιδιών τείνουν να έχουν ορισμένα κοινά στοιχεία όπως το επίπεδο των χαρακτήρων που ανεβαίνει σε κάθε αγώνα, διαδρομές, πύργους αλλά και μονοπάτια. Ο ίδιος όμως υποστηρίζει ότι αυτά τα στοιχεία δεν καθιστούν αποκλειστικά το παιχνίδι MOBA.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

“Αυτά τα στοιχεία τα έχουμε δει και σε άλλα είδη παιχνιδιών. Το Team Fortress 2 έχει διαδρομές ,το Battlefield έχει πύργους, ενώ τα Street Fighter και Smash Brothers έχουν πολλούς χαρακτήρες. Είναι όμως αυτά τα παιχνίδια MOBA; Τα MOBA δημιουργήθηκαν ως ένα δείγμα RTS και Tower Defends και στην συνέχεια στοχεύουν στον ενιαίο χάρτη μάχης “Arena”.”

Τελικά, η Gearbox αναμένει το Battleborn να είναι αντίστοιχη περίπτωση με το Borderlands καθώς και εκείνο όταν πρωτοεμφανίστηκε δεν είχε προσδιοριστεί τι είδους παιχνίδι είναι.

Τέλος ο Varnell μας αναφέρει ότι: “Μπορούμε να καταλάβουμε το Battleborn χωρίς να το εντάξουμε σε κάποια κατηγορία.”

Tags