Σημειώσεις ενημέρωσης 4.10

Η ενημέρωση 4.10 είναι έτοιμη. Ας δούμε τι περιέχει :  Αλλαγές σε Νίνταλι, Σκάρνερ, σκοπευτές και αντικείμενα. Σημειώσεις ενημέρωσης 4.10   Γεια σας, Επικαλεστές, Έφτασε η ώρα της ενημέρωσης! Έχουμε να καλύψουμε πολλά θέματα, αλλά τα δύο βασικότερα είναι τα εξής: ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού και βοήθεια για τους σκοπευτές. Εστιάζοντας πρώτα στις ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού, είμαστε επιτέλους έτοιμοι να παρουσιάσουμε την Νίνταλι και τον Σκάρνερ, δύο από τα έργα ύψιστης προτεραιότητας για την ομάδα ενημέρωσης ηρώων. Η Νίνταλι ήταν πάντα μια από τις καλύτερες στο να δυσκολεύει τις αντεπιθέσεις των αντιπάλων της με τα ακόντια μεγάλου βεληνεκούς και […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Η ενημέρωση 4.10 είναι έτοιμη. Ας δούμε τι περιέχει :  Αλλαγές σε Νίνταλι, Σκάρνερ, σκοπευτές και αντικείμενα.

Σημειώσεις ενημέρωσης 4.10

 

Γεια σας, Επικαλεστές,

Έφτασε η ώρα της ενημέρωσης! Έχουμε να καλύψουμε πολλά θέματα, αλλά τα δύο βασικότερα είναι τα εξής: ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού και βοήθεια για τους σκοπευτές. Εστιάζοντας πρώτα στις ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού, είμαστε επιτέλους έτοιμοι να παρουσιάσουμε την Νίνταλι και τον Σκάρνερ, δύο από τα έργα ύψιστης προτεραιότητας για την ομάδα ενημέρωσης ηρώων. Η Νίνταλι ήταν πάντα μια από τις καλύτερες στο να δυσκολεύει τις αντεπιθέσεις των αντιπάλων της με τα ακόντια μεγάλου βεληνεκούς και την πολύ μεγάλη ευελιξία της. Όλα αυτά θα τα δείτε στην ενότητα που είναι αφιερωμένη στη Νίνταλι. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσουμε ότι η ενημέρωσή της ήταν μεγάλη πρόκληση για εμάς, καθώς προσπαθούμε να διατηρήσουμε τον πολύ ικανοποιητικό τρόπο παιχνιδιού της, χωρίς όμως να υποχρεώνονται οι άλλοι 9 ήρωες να κάνουν το παιχνίδι της. Ο Σκάρνερ είναι μια άλλη ιστορία, καθώς με την τελευταία τροποποίηση του τρόπου παιχνιδιού του στην ενημέρωση 4.2, τον καταστήσαμε πιο ισορροπημένο ήρωα, αλλά δεν αποτελεί ελκυστική επιλογή για τους φίλους του σκορπιού. Αυτές οι αλλαγές καθιστούν τον Σκάρνερ πιο καλό στις μάχες σώμα με σώμα κι ελπίζουμε ότι θα αποτελέσουν καλό λόγο, ώστε να τον επιλέξετε.

Όσο για τη βοήθεια στους σκοπευτές, έχουμε μια ολόκληρη σειρά αλλαγών σε αντικείμενα Ζημιάς Επίθεσης, Αρπαγής Ζωής και Ταχύτητας Επίθεσης που θα προσφέρουν νέους συνδυασμούς αντικειμένων στην αρχική και τη μεσαία φάση του αγώνα και, παράλληλα, θα περιορίσουν τη διαφορά απόδοσης μεταξύ σκοπευτών Ζημιάς Επίθεσης που προκαλούν μαζική ζημιά σε μικρά διαστήματα (ναι, για σένα λέμε, Λουσιάν) και σκοπευτών που προκαλούν ζημιά κυρίως από τις αυτόματες επιθέσεις (Βέιν / Τριστάνα / κ.λπ.). Μπορείτε να δείτε μια πλήρη ανάλυση των αλλαγών παρακάτω, αλλά ο γενικότερος στόχος είναι να ξαναδώσουμε πιο μεγάλη αξία στο ρόλο του σκοπευτή και, ταυτόχρονα, να φέρουμε μια ισορροπία στη βιωσιμότητα των ηρώων. Υπάρχει πλήθος αλλαγών (αφαιρέσαμε την παθητική αποδυνάμωση Ταχύτητας Κίνησης στον Οιωνό του Ραντουίν!), γι’ αυτό φροντίστε να ενημερωθείτε κατάλληλα πριν ξεκινήσετε τον επόμενο αγώνα κατάταξής σας.

Α, και να μην το ξεχάσω, ο Αιμοδιψής έχει πλέον διαφορετική παθητική και, επιπλέον, προσθέσαμε δύο νέα αντικείμενα. Ναι, καλά ακούσατε! Διαβάστε παρακάτω για τις λεπτομέρειες της ενημέρωσης 4.10!

 

 

Ήρωες

 

 

 Νίνταλι

Mε την πολύ μεγάλη ζημιά του ακοντίου της σε βαθμό που γίνεται ενοχλητική και τα αντανακλαστικά αιλουροειδούς, η Νίνταλι είναι εδώ και καιρό μια αμφιλεγόμενη ηρωίδα χαμηλού ρίσκου που περιορίζει τις αλληλεπιδράσεις με τους αντιπάλους της. Συγκεκριμένα, ο τρόπος παιχνιδιού της παλιάς Νίνταλι επικεντρωνόταν συχνά στο ερώτημα «πότε να σταματήσω να ρίχνω ακόντια;», του οποίου η απάντηση ήταν συνήθως «ποτέ».

Γι’ αυτόν το λόγο, οι στόχοι μας με την ενημέρωση στον τρόπο παιχνιδιού της Νίνταλι είναι να μετριάσουμε ορισμένα από τα αμφιλεγόμενα σημεία και να της προσφέρουμε, παράλληλα, περισσότερες επιλογές, πέρα από τη ρίψη ακοντίων. Επίσης, αδράξαμε την ευκαιρία να καθιερώσουμε τη Νίνταλι ως πραγματική κυνηγό που αλλάζει μορφές, κάτι που συνεπάγεται πιο στενή σχέση της ανθρώπινης μορφής και της μορφής κούγκαρ. Ακόμη, τώρα που οι επιθετικές ικανότητές της ταυτίζονται περισσότερο με τη μορφή κούγκαρ, η Νίνταλι πρέπει πλέον να αποφασίζει πότε πρέπει να εκμεταλλεύεται τις μεγάλες δυνατότητες διαφυγής της και πότε πρέπει να κυνηγά ευάλωτους στόχους («να κάνω άλμα στη σωτηρία ή να κάνω άλμα πάνω στο κεφάλι τους;»). Σίγουρα υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες αντιμετώπισης (και συνεργασίας για όσους βρίσκονται κοντά στη Νίνταλι όταν επιτίθεται), όταν εφορμά στα μετόπισθεν του εχθρού από ό,τι όταν ρίχνει ένα ακόντιο πυρηνικής ισχύος.

Γραφικά

  • ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ: Έχουν προστεθεί νέα εικονίδια για όλες τις ικανότητες
  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Προστέθηκε ένα νέο εφέ σωματιδίου, ώστε να ξεχωρίζουν οι αντίπαλοι που είναι «Θηράματα»
  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Τα γραφικά της Ρίψης Ακοντίου προσαρμόστηκαν, ώστε να είναι πιο εύκολη η ανάγνωση
  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Η οπτική ένδειξη της Φάκας στο έδαφος βελτιώθηκε, ώστε να είναι περισσότερο εμφανής

Γενικά

  • ΓΑΤΙ : Όλες οι ικανότητες της Νίνταλι σε μορφή κούγκαρ ενισχύονται αναλογικά με τις βαθμίδες του R – Όψη του Κούγκαρ

 Παθητική – Αθόρυβο Αρπακτικό

  • ΚΙΝΗΣΗ: Όταν η Νίνταλι κινείται στη βλάστηση, η Ταχύτητα Κίνησής της αυξάνεται κατά 10% για 2 δευτερόλεπτα και κατά 30%, όταν κινείται προς ορατούς αντίπαλους ήρωες σε εμβέλεια 5500.
  • ΘΗΡΑΜΑ: Αν η Νίνταλι προκαλέσει ζημιά σε έναν εχθρό με τη Ρίψη Ακοντίου ή τη Φάκα, αυτός επισημαίνεται ως «Θήραμα» για 4 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα η Νίνταλι να μπορεί να τον βλέπει, να αποκτά 30% αυξημένη ταχύτητα κίνησης προς αυτόν (σε εμβέλεια 5500) και να ενισχύει το επόμενο Άρπαγμα, Νύχιασμα ή Έφοδο εναντίον του.

 Q – Ρίψη Ακοντίου

Η Νίνταλι ρίχνει το ακόντιό της και προκαλεί Μαγική Ζημιά. Αν υπερβεί την εμβέλεια της βασικής της επίθεσης, προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά με βάση την απόσταση που έχει διανύσει, με όριο το 80% της επιπλέον εμβέλειας.

  • ΘΗΡΑΜΑ: Εφαρμόζει την αποδυνάμωση «Θήραμα» σε ήρωες για 4 δευτερόλεπτα
  • ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 1500 μονάδες (η ζημιά φτάνει στο μέγιστο στις 1300)
  • ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 50/75/100/125/150 (+0,4 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 150/225/300/375/450 (+1,2 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΚΟΣΤΟΣ: 50/60/70/80/90 Μάνα
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 6 δευτερόλεπτα
  • ΕΥΡΟΣ: Εύρος βλήματος 60 ⇒ 30

 W – Φάκα

Η Νίνταλι στήνει μια Φάκα. Όταν ένας εχθρός πατήσει την παγίδα, αποκαλύπτεται και δέχεται ζημιά για 4 δευτερόλεπτα.

  • ΘΗΡΑΜΑ: Εφαρμόζει την αποδυνάμωση «Θήραμα» σε ήρωες για 4 δευτερόλεπτα
  • ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 20/40/60/80/100 + 12/14/16/18/20% της τρέχουσας ζωής (+1% ανά 50 πόντους Ισχύος Ικανότητας) στη διάρκεια 4 δευτερολέπτων
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 λεπτά
  • ΚΟΣΤΟΣ: 40/45/50/55/60 Μάνα
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 17/15/13/11/9 δευτερόλεπτα
  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Επηρεάζεται μόνο ένας στόχος ανά παγίδα

 E – Αρχέγονο Τίναγμα

Η Νίνταλι θεραπεύει έναν στοχευμένο σύμμαχο ήρωα και του παρέχει Μπόνους Ταχύτητα Επίθεσης για 6 δευτερόλεπτα.

  • ΘΕΡΑΠΕΙΑ: 45/85/125/165/205 (+0,5 Ισχύς Ικανότητας)
  • ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 20/30/40/50/60% ταχύτητα επίθεσης
  • ΚΟΣΤΟΣ: 60/80/100/120/140 Μάνα
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 12 δευτερόλεπτα

 R – Όψη του Κούγκαρ

Η Νίνταλι μεταμορφώνεται σε ένα άγριο κούγκαρ με τις ικανότητες Έφοδος, Άρπαγμα και Νύχιασμα. Γκραρ.

  • ΒΑΘΜΙΔΕΣ: Η Όψη του Κούγκαρ έχει 4 βαθμίδες και η Νίνταλι ξεκινά το παιχνίδι με 1 βαθμίδα
  • ΚΟΣΤΟΣ: Χωρίς κόστος
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 3 δευτερόλεπτα

 Q – Έφοδος

Η επόμενη επίθεση της Νίνταλι προκαλεί Μαγική Ζημιά. Η Έφοδος προκαλεί επιπλέον ζημιά σε στόχους με μικρότερη ζωή, έως 250% της συνολικής ζημιάς.

  • ΜΠΟΝΟΥΣ ΘΗΡΑΜΑΤΟΣ: Η πρώτη Έφοδος με στόχο έναν ήρωα που είναι «Θήραμα» προκαλεί +33% επιπλέον ζημιά
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Η Νίνταλι αποκτά +75 εμβέλεια επίθεσης για την επίθεση της Εφόδου
  • ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 4/20/50/90 (+0,24 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 10/50/125/225 (+0,6 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΚΟΣΤΟΣ: Χωρίς κόστος
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 5 δευτερόλεπτα

 W – Άρπαγμα

Η Νίνταλι εφορμά διανύοντας μια μικρή απόσταση και προκαλεί Μαγική Ζημιά σε εχθρούς στην θέση όπου προσγειώνεται.

  • ΜΠΟΝΟΥΣ ΘΗΡΑΜΑΤΟΣ: Η πρώτη Έφοδος απευθείας προς έναν ήρωα που είναι «Θήραμα» θα έχει εμβέλεια έως 700
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Αν η Νίνταλι σκοτώσει μια μονάδα σε μορφή κούγκαρ, ο χρόνος επαναφόρτισης της Εφόδου μειώνεται σε 1 δευτερόλεπτο
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Η Νίνταλι εφορμά πλέον προς την κατεύθυνση του δείκτη του ποντικιού σας
  • ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 50/100/150/200 (+0,3 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΚΟΣΤΟΣ: Χωρίς κόστος
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 5 δευτερόλεπτα

 E – Νύχιασμα

Η Νίνταλι χτυπά με τα νύχια της τους εχθρούς και προκαλεί Μαγική Ζημιά σε μια περιοχή μπροστά της.

  • ΜΠΟΝΟΥΣ ΘΗΡΑΜΑΤΟΣ: Το πρώτο Νύχιασμα που προκαλεί ζημιά σε έναν ήρωα που είναι «Θήραμα» μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης του Νυχιάσματος σε 1 δευτερόλεπτο
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Η Νίνταλι νυχιάζει πλέον τους αντιπάλους πλέον προς την κατεύθυνση του δείκτη του ποντικιού σας
  • ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 70/130/190/250 (+0,45 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΚΟΣΤΟΣ: Χωρίς κόστος
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 5 δευτερόλεπτα

 R – Όψη του Κούγκαρ

Η Νίνταλι μεταμορφώνεται ξανά σε άνθρωπο. Μιάου.

  • ΒΑΘΜΙΔΕΣ: Η Όψη του Κούγκαρ έχει 4 βαθμίδες και η Νίνταλι ξεκινά το παιχνίδι με 1 βαθμίδα
  • ΚΟΣΤΟΣ: Χωρίς κόστος
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 3 δευτερόλεπτα

 

 Σκάρνερ

Το Κρυστάλλινο Κόψιμο δίνει πλέον στον Σκάρνερ Ταχύτητα Κίνησης ανά στοίβα Κρυστάλλινης Ενέργειας. Η παθητική του Σκάρνερ έχει αντικατασταθεί με μια που του επιτρέπει να εξουδετερώνει στόχους όταν τους χτυπά πολλές φορές με ξόρκια.

Και να ‘μαστε πάλι με την δεύτερη ενημέρωση του Σκάρνερ! Μιλήσαμε εκτενώς για τα σχέδιά μας να κάνουμε τον Σκάρνερ πιο ελκυστικό από τις αρχικές αλλαγές στην ενημέρωση 4.2, αλλά έπρεπε να εξασφαλίσουμε ότι θα αποκτήσει μια πιο ισχυρή ταυτότητα, χωρίς να αντιμετωπίσει ξανά τα προβλήματα του παλιού τρόπου παιχνιδιού του (ειδικά η κατάσταση «όλα ή τίποτα», όπου είτε θα κυριαρχούσε ολοκληρωτικά, είτε θα κατατροπωνόταν χωρίς να συμβάλει ουσιαστικά στη μάχη).

Στην προσέγγιση αυτών των αλλαγών, λάβαμε πολλά σχόλια από εσάς, όπου ζητούσατε να δώσουμε περισσότερη έμφαση στον παλιό ρόλο του Σκάρνερ ως τανκ-έντομο (ή αραχνοειδές ή όπως αλλιώς θέλετε) με ισχυρές ικανότητες καταστολής πλήθους και λιγότερη στο ρόλο του μονομάχου που προκαλεί μεγάλη ζημιά. Σε τελική ανάλυση, αυτές οι αλλαγές θα δώσουν στον Σκάρνερ μια πιο ισχυρή ταυτότητα ως τανκ που μπορεί να παρενοχλεί τους αντιπάλους και, παράλληλα, να του δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες να μπορεί να έχει ενεργό ρόλο στην προστασία των σκοπευτών του σε ομαδικές μάχες, ακόμη κι αν έχει μείνει πίσω στον αγώνα. Προφανώς, έπρεπε να επαναφέρουμε μέρος της επιθετικής ισχύος του Σκάρνερ, για να του δώσουμε μεγαλύτερες δυνατότητες παρενόχλησης, αλλά αυτήν τη φορά θα θυμίζει περισσότερο τον παλιό, μοναχικό εαυτό του.

 

Γραφικά

  • ΛΑΜΠΕΡΟΣ ΣΚΑΡΝΕΡ: Ενημερωμένες υφές για τη βάση και όλες τις αμφιέσεις του. Επίσης, ο Σκάρνερ έχει πλέον εφέ κατοπτρισμού που τον κάνουν πολύ πιο λαμπερό
  • ΠΙΟ ΛΑΜΠΕΡΟΣ: Προστέθηκαν νέα εφέ σωματιδίων για το W του Σκάρνερ και τη νέα παθητική του
  • ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΛΑΜΠΕΡΟΣ: Προστέθηκαν νέα εικονίδια για όλες τις ικανότητες

 NEΟ Παθητική – Κεντρί Κρυστάλλωσης

  • ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ: Οι ικανότητες του Σκάρνερ που προκαλούν ζημιά εφαρμόζουν την αποδυνάμωση «Κρυσταλλικό δηλητήριο» σε αντίπαλους Ήρωες και μεγάλα τέρατα για 5 δευτερόλεπτα
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Αν ο Σκάρνερ χτυπήσει με μια βασική επίθεση έναν στόχο που έχει 3 στοίβες «Κρυσταλλικού δηλητηρίου», θα προκαλέσει επιπλέον 20-105 Μαγική Ζημιά και θα εξουδετερώσει το στόχο για 0,5/0,75/1 δευτερόλεπτο
  • ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ: Αφού εξουδετερωθούν, οι στόχοι δεν μπορούν να αποδυναμωθούν από το Κρυσταλλικό Δηλητήριο για 6 δευτερόλεπτα

Q – Κρυστάλλινο Κόψιμο

  • ΝΕΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Οι βασικές επιθέσεις μειώνουν το χρόνο επαναφόρτισης του Κρυστάλλινου Κοψίματος κατά 0,5 δευτερόλεπτα (η επίδραση διπλασιάζεται εναντίον Ηρώων)
  • ΝΕΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Η Κρυστάλλινη Ενέργεια δίνει τώρα επιπλέον +3/4/5/6/7% Ταχύτητα Κίνησης ανά στοίβα (έως 3 στοίβες)
  • ΒΑΣΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 25/40/55/70/85 (+0,8 Ζημιάς Επίθεσης) ⇒ 20/32/44/56/68 (+0,4 Ζημιάς Επίθεσης)
  • ΜΠΟΝΟΥΣ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 24/36/48/60/72 (+0,4 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 20/32/44/56/68 (+0,2 Ισχύος Ικανότητας)

W – Κρυστάλλινος Εξωσκελετός

  • ΧΡΌΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΌΡΤΙΣΗΣ: 16 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 δευτερόλεπτα

E – Θρυμμάτισμα

  • ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 80/120/160/200/240 (+0,7 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 40/60/80/100/120 (+0,4 Ισχύος Ικανότητας)
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 14 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 12 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες

R – Σούβλισμα

  • ΝΕΟ ΣΟΥΒΛΙΣΜΑ Το Σούβλισμα καταναλώνει όλες τις στοίβες του Κρυσταλλικού Δηλητηρίου και προκαλεί 50/75/100 Μαγική Ζημιά ανά στοίβα που καταναλώνεται
  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 130/120/110 δευτερόλεπτα ⇒ 110/100/90 δευτερόλεπτα

 

 Γκάλιο

Η προσθήκη Αντίστασης Μαγείας ανά επίπεδο για τον Γκάλιο έχει ζητηθεί πολλές φορές από τους φίλους του φτερωτού δαιμονίου ανά τον κόσμο και, δεδομένης της αποδυνάμωσης του Ανίερου Δισκοπότηρου του Αθήν (ένα αντικείμενο που θεωρείται «βασικό» για τον Γκάλιο), είπαμε να τον κάνουμε λίγο πιο σκληρόπετσο.

Γενικά

  • ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 0 ⇒ 1,25

 

 Γκράγκας

Ο Γκράγκας είναι ακόμα πιο καλός όταν μεθάει την ώρα που δέχεται πυρά. Αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι ο Γκράγκας θα κινδυνεύει να χάσει την ενίσχυση ζημιάς μόνο αν διακοπεί την ώρα του πιοτού, αλλά θα μπορεί να χρησιμοποιεί πιο συχνά το W για να αντέξει σε μια μάχη σώμα με σώμα.

 W – Μεθυσμένη Οργή

  • ΝEΟ ΖΥΜΩΜΕΝΟ: Ο Γκράγκας δεν χάνει πλέον τη μείωση ζημιάς, αν διακοπεί την ώρα του πιοτού
  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Ενημερώθηκε η επεξήγηση εργαλείου, για να προσδιορίζεται ότι η ποσοστιαία ζημιά εναντίον τεράτων έχει όριο τα 250

 

 Κάρθους

Στα πλαίσια της οπτικής αναβάθμισης του Κάρθους, συνεχίζουμε με μερικές διορθώσεις σφαλμάτων και προσθήκες της τελευταίας στιγμής. Επίσης, συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την αναγνωσιμότητα των ξορκιών του Κάρθους.

  • ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Καμένη Γη φαινόταν να παρέχει μεγαλύτερο οπτικό πεδίο από όσο έδινε πραγματικά
  • ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Η ατάκα του Τοίχου Πόνου δεν διακόπτεται πλέον από εντολές κίνησης
  • ΣΤΥΛ: Προστέθηκε η στριγγλιά κάποιου αρπακτικού πτηνού στο χορό του Κάρθους της Ελευθερίας
  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Τα οπτικά εφέ του Μνημοσύνου είναι πλέον περισσότερο εμφανή, ώστε να το πάρετε απόφαση ότι θα πεθάνετε, χωρίς περιστροφές

 

 ΛεΜπλαν
Όχι πια σιωπή. Μόνο δάκρυα.

Η ΛεΜπλαν είναι μια ηρωίδα που μεγάλο μέρος της ισχύος της σχετίζεται με το χαρακτήρα της (κίνηση προς κάθε κατεύθυνση, πολύ μεγάλη ζημιά, ακριβής επιλογή στόχου, αεράτο καπέλο) κι έτσι είναι δύσκολο να δώσουμε στους αντιπάλους της ουσιαστικές δυνατότητες αντεπίθεσης, χωρίς να παραμορφώσουμε αυτήν την ταυτότητα. Εδώ ακολουθούμε μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση, επειδή θέλουμε η ΛεΜπλαν να παραμείνει συναρπαστική ηρωίδα από κάθε άποψη, αλλά η αφαίρεση της σίγασης του Q σημαίνει ότι, τουλάχιστον, οι αντίπαλοί της θα μπορούν να αντιδράσουν, όταν μπαίνει στη μάχη με το συνδυασμό QRWE (ή WQRE ή WRQE για αυτούς που θέλουν να επιτίθενται από απόσταση). Βέβαια, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την απόδοση της ΛεΜπλαν μετά την αλλαγή.

Q – Ιερογλυφικό της Μοχθηρίας

  • ΟΝΟΜΑ: Ιερογλυφικό της Σιωπής ⇒ Ιερογλυφικό της Μοχθηρίας
  • ΑΦΑΙΡΈΘΗΚΕ ΣΙΩΠΗ: Δεν προκαλεί πλέον σίγαση στο στόχο

 

 Λουσιάν

Στα υψηλότερα επίπεδα του αγωνιστικού LoL, ο Λουσιάν τείνει να είναι εξαιρετικός σκοπευτής από κάθε άποψη με τη μεγάλη ζημιά που προκαλεί στη λωρίδα, την μεγάλη ευελιξία του, την αρκετά καλή ενίσχυση με κάθε επίπεδο και το γεγονός ότι είναι γενικά ασφαλής στις ομαδικές μάχες. Ωστόσο, με τις νέες αλλαγές στα αντικείμενα Ζημιάς Επίθεσης, δεν θέλουμε να υλοποιήσουμε περισσότερες μετατροπές, καθώς υπάρχουν ήδη πάρα πολλές. Σε αυτό το σημείο, πιστεύουμε ότι ο Λουσιάν θα χρειαστεί ευρύτερες αλλαγές, ώστε να έχει ουσιαστικές αδυναμίες, αλλά η αποδυνάμωση του W (που είχε σχεδιαστεί για υποστήριξη και όχι για μαζική ζημιά) είναι κάτι που θεωρούμε ότι συνάδει με τις δυνητικές αλλαγές που θα κάνουμε στο μέλλον.

 W – Λαμπρή Φλόγα

  • ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 0,6 ⇒ 0,3

 

 Πάνθεον

Να σημειώσουμε, επίσης, ότι αυτό ενδέχεται να επηρεάσει την ικανότητα του Πάνθεον να χρησιμοποιήσει την Ανάφλεξη σε αντιπάλους την ώρα που προσγειώνεται.

 R – Ουράνιο Άλμα

  • ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Πάνθεον μπορούσε να χρησιμοποιήσει Ξόρκια Επικαλεστή πριν την προσγείωση. Το πιο σημαντικό ήταν η Ταχυμεταφορά που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πριν από την προσγείωση για να αλλάξει θέση η περιοχή όπου ο Πάνθεον προκαλούσε ζημιά.

 

 Σίβιρ

Παρόλο που οι προηγούμενες αυξήσεις στο κόστος Μάνα πέτυχαν το στόχο, ο οποίος ήταν να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η φάση λωρίδων της Σίβιρ, περιόρισαν, επίσης, πολύ το απόθεμα Μάνα της σε ομαδικές μάχες στο τέλος του αγώνα. Αυτό ακριβώς προσπαθούμε να διορθώσουμε τώρα.

Γενικά

  • ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΝΑ: 246 ⇒ 250
  • ΜΑΝΑ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 43 ⇒ 50
  • ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 0,5 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ 0,9 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα

 

 Θρες


Φαίνεται πως όταν η βασική επίθεση του Θρες φορτιζόταν από το Μαστίγωμα, χρησιμοποιούταν λάθος εικονίδιο ενίσχυσης. Αυτή η αλλαγή έχει σκοπούς… ΣΑΦΗΝΕΙΑΣ!

 

 E – Μαστίγωμα

  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ! Πλέον εμφανίζει το σωστό εικονίδιο ενίσχυσης

 

 Τριστάνα

Το Άλμα Ρουκέτας είναι πιο φτηνό και έχει μεγαλύτερο περιθώριο λάθους, όταν εκτελείται για άλματα γύρω / πάνω από τοίχους. Η εμβέλεια της Υπερ-Βολής αυξάνεται αναλογικά με το επίπεδο του χαρακτήρα.

Δίνουμε στην Τριστάνα μερικές ενισχύσεις «εκσυγχρονισμού», για να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα δυνατά της σημεία (ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΡΙΣΤΑΝΑ!). Για να είμαστε πιο σαφείς, η αλλαγή του Άλματος Ρουκέτας δεν σημαίνει ότι θα μπορείτε να πηδήξετε πάνω από όλους τους τοίχους, αλλά ότι θα έχετε μεγαλύτερο περιθώριο, όταν το χρησιμοποιείτε γύρω από εμπόδια. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να πηδήξετε τοίχους, πλησιάστε περισσότερο πριν από το άλμα!

 W – Άλμα Ρουκέτας

  • ΚΟΣΤΟΣ: 80 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 60 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Πλέον κάνει έλεγχο με μεγαλύτερη ακρίβεια για σημεία προσγείωσης σε άλματα κοντά σε ή πάνω από τοίχους

 R – Υπερ-Βολή

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Η εμβέλεια αυξάνεται πλέον με το επίπεδο (όπως με το Προσεκτικό Σημάδι/την Εκρηκτική Βολή)

 

 Τρίνταμερ

  • ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ: Προστέθηκαν νέα εικονίδια για όλες τις ικανότητες

 

 Τουίτς

Η παθητική του Τουίτς προκαλεί λιγότερη ζημιά ανά δευτερόλεπτο. Οι αντίπαλοι του Τουίτς μπορούν πλέον να τον εμποδίσουν προσωρινά να γίνει αόρατος (προκαλώντας του ζημιά) για πολύ μεγαλύτερο διάστημα από ό,τι πριν.

Θεωρούμε ότι ο Τουίτς έχει καταπληκτική ισχύ στην τελική φάση του αγώνα, αλλά είναι, επίσης, πολύ δυνατός στην αρχή του αγώνα και μπορεί να παίζει με ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια. Για να εστιάσουμε στο θέμα της ασφάλειας, η απόκρυψη της Ενέδρας συχνά έδινε τη δυνατότητα στον Τουίτς να διαφεύγει, ακόμη κι αν οι εχθροί τον είχαν ήδη πιάσει. Πιστεύουμε ότι οι νέες αλλαγές στα αντικείμενα Ζημιάς Επίθεσης θα ωφελήσουν τον βρωμερό αρουραίο, αλλά στόχος εδώ είναι (κυρίως) να δώσουμε στους αντιπάλους του δυνατότητες να τον αντιμετωπίσουν (μην τον λυπάστε!).

Γενικά

  • ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ 52 ⇒ 49

 Παθητική – Θανατηφόρο Δηλητήριο

  • ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 2/4/6/8 (στα επίπεδα 1/6/11/16) ⇒ 1/2/3/4/5/6 (στα επίπεδα 1/4/7/10/13/16)

 Q – Ενέδρα

  • ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ: Ο χρόνος για είσοδο σε απόκρυψη χωρίς να δεχτεί ζημιά είναι πλέον 1,25 δευτερόλεπτα ⇒ 1,5 δευτερόλεπτα
  • ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΤΡΩΕΙ: Ο μέγιστος χρόνος για είσοδο σε απόκρυψη ενώ δέχεται ζημιά είναι πλέον 3 δευτερόλεπτα ⇒ 6 δευτερόλεπτα

 

 Ζεντ

 R – Σημάδι του Θανάτου

  • ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Ο Ζεντ δεν τηλεμεταφέρεται πλέον σε τυχαία θέση, αν βάλει το Σημάδι του Θανάτου σε κάποιον που εφορμά εκείνη τη στιγμή (π.χ.: Παράτολμη Εφόρμηση του Ζιν Ζάο κ.λπ.).

 

 

Επιθετικά αντικείμενα Σωματικής Ζημιάς

 

 

Σε αυτήν την ενημέρωση έχουμε ορισμένες μεγάλες αλλαγές στα αντικείμενα, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του σκοπευτή συνολικά. Όπως είπαμε και στον πρόλογο, στόχος μας είναι να διευρύνουμε τις επιλογές αντικειμένων Ζημιάς Επίθεσης και Ταχύτητας Επίθεσης. Όσον αφορά σε συγκεκριμένα ζητήματα, να πούμε ότι στη σεζόν του 2014, η Αρπαγή Ζωής είχε γίνει πολύ γρήγορα σχεδόν υποχρεωτικό στατιστικό για τους σκοπευτές, με πρώτη και καλύτερη επιλογή τον Αιμοδιψή. Με τον Αιμοδιψή να είναι βασικό αντικείμενο, αυτό που συμβαίνει στο τέλος είναι ότι ευνοεί ιδιαίτερα τους ήρωες Ζημιάς Επίθεσης που προκαλούν μαζική ζημιά. Επιπλέον, όποιος πάρει πρώτος τον Αιμοδιψή, κυριαρχεί στη λωρίδα του. Το γεγονός ότι ο Αιμοδιψής είναι η καλύτερη πρώτη αγορά έχει και μια παράπλευρη συνέπεια: μειώνει μεγάλο μέρος της ισχύος των σκοπευτών στη μεσαία και την τελική φάση του αγώνα, καθώς δεν αποκτούν τα πολλαπλασιαστικά στατιστικά ζημιάς (πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος και Ταχύτητα Επίθεσης) για να μπορέσουν να κάνουν ζημιά στους ανθεκτικότερους ήρωες. Επίσης, αδράξαμε την ευκαιρία να κάνουμε κι άλλες προσαρμογές σε αντικείμενα, όπως η Πανοπλία του Φύλακα / ο Οιωνός του Ραντουίν, ώστε να μην είναι τόσο αρνητικά για ήρωες που βασίζονται σε αυτόματες επιθέσεις.

Αυτές οι αλλαγές θα δώσουν σε όλους τους σκοπευτές παρόμοιες δυνατότητες επιλογής σετ αντικειμένων, χωρίς κάποια να είναι πολύ καλύτερη από τις άλλες. Επίσης, αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε και δύο χρήσιμα πράγματα:

1.) Με την αλλαγή στη Λεπίδα του Ντόραν, οι σκοπευτές μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους για Αρπαγή Ζωής αγοράζοντας πολλές Λεπίδες του Ντόραν, για να διατηρούνται στη φάση των λωρίδων, χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουν νωρίς έναν Αιμοδιψή ή μια Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά.

2.) Μπορούμε να ορίσουμε όλα τα αντικείμενα σκοπευτών της τελικής φάσης του αγώνα να προέρχονται από ένα Γ.Μ.Τ. Σπαθί με βάση τους 80 πόντους Ζημιάς Επίθεσης. Αυτό σημαίνει ότι, όταν επιλέγετε ένα Γ.Μ.Τ. Σπαθί, γνωρίζετε ότι θα αναβαθμιστεί σε ένα πολύ δυνατό αντικείμενο για το τέλος του αγώνα και το μόνο που απομένει είναι να αποφασίσετε τι είδους αμυντική ή επιθετική δυνατότητα υποστήριξης θέλετε να σας δίνει.

 

Αντικείμενα Αρπαγής Ζωής

 

 ΝEΟ Θεριστής Ψυχών

  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Αποκτάτε Μάνα ίσο με το 2-8% της ζημιάς που προκαλείτε με βασικές επιθέσεις. Αυτή η επίδραση αυξάνεται με βάση το Μάνα που σας λείπει.
  • ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: +50
  • ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ 10%
  • ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: +10%
  • ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Βαμπιρικό Σκήπτρο + Αξίνα + 975 χρυσός
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2650 χρυσός

 

 Λεπίδα του Ντόραν

  • ΑΦΑΙΡΈΘΗΚΕ ΖΩΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ: Οι βασικές επιθέσεις αναπληρώνουν πλέον Ζωή κατά το χτύπημα
  • ΝEΟ ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 3%
  • ΖΩΗ: 80 ⇒ 70
  • ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 8 ⇒ 7

 

 Βαμπιρικό Σκήπτρο

  • ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 10% ⇒ 8%

 

 Γιαταγάνι του Μπίλτζγουότερ

  • ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 12% ⇒ 8%

 

 Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά

  • ΕΝΕΡΓΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: Η ζημιά επί της μέγιστης Ζωής είναι πλέον 15% ⇒ 10%
  • ΕΝΕΡΓΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: Η ενεργή ικανότητα πλέον κλέβει 30% Ταχύτητα Κίνησης ⇒ 25% Ταχύτητα Κίνησης
  • ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: Η ζημιά επί της τρέχουσας Ζωής είναι πλέον 5% ⇒ 8%
  • ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 15% ⇒ 10%

 

Ο Αιμοδιψής

  • ΑΦΑΙΡΈΘΗΚΕ ΑΙΜΟΔΙΨΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Δεν δίνει πλέον Μπόνους Ζημιά Επίθεσης ή Αρπαγή Ζωής ανά εκτέλεση μονάδας
  • ΝEΟ ΠΙΟ ΑΙΜΟΔΙΨΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Η Αρπαγή Ζωής μπορεί πλέον να ξεπεράσει το όριο της μέγιστης Ζωής, δίνοντας μια ματωμένη ασπίδα που απορροφά 50-450 πόντους ζημιάς (βάσει του επιπέδου του ήρωα). Αυτή η ασπίδα εξαφανίζεται σταδιακά, όταν βρεθείτε εκτός μάχης για 15 δευτερόλεπτα.
  • ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 70 ⇒ 80
  • ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 12% ⇒ 15%
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 3250 χρυσός ⇒ 3500 χρυσός

 

Αντικείμενα Ζημιά Επίθεσης

 

 Γ.Μ.Τ. Σπαθί

  • ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 45 ⇒ 50

 

 Αιχμή του Απείρου

  • ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 70 ⇒ 80

 

 Γιαταγάνι από Υδράργυρο

  • ΝEΟ ΙΣΟΤΗΤΑ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΥ: Η ενεργή ικανότητα δίνει πλέον το Μπόνους Ταχύτητας Κίνησης και σε χαρακτήρες που πολεμούν από απόσταση
  • ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 60 ⇒ 80
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 3700 χρυσός ⇒ 3800 χρυσός

 

Αντικείμενα Ταχύτητας Επίθεσης

 

 Μαχαίρι

  • ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 12% ⇒ 15%
  • ΚΟΣΤΟΣ: 400 χρυσός ⇒ 450 χρυσός

 

 Περικνημίδες του Μπερζέρκερ

  • ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ:  20% ⇒ 25%
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ:  900 χρυσός ⇒ 1000 χρυσός

 

 Ζήλος

  • ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 18% ⇒ 20%
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 1175 χρυσός ⇒ 1100 χρυσός

 

 Παρανοϊκό ξίφος

  • ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 42% ⇒ 50%
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2400 χρυσός ⇒ 2500 χρυσός

 

 Αιθεριολεπίδα της Γιούμου

  • ΝEΟ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΙΟΥΜΟΥ: Η ενεργή διαρκεί πλέον 6 δευτερόλεπτα και σε ήρωες αποστάσεων (προηγούμενα διαρκούσε 4 δευτερόλεπτα για ήρωες αποστάσεων και 6 δευτερόλεπτα για ήρωες εκ του συστάδην)

 

Εκκαθάριση φορμουλών

  • Για τα παρακάτω αντικείμενα έχει προσαρμοστεί το κόστος της συνταγής τους, λόγω των αλλαγών στην τιμή του Μαχαιριού και του Ζήλου, αλλά η συνολική τιμή παραμένει αμετάβλητη:
    • Κεντρί
    • Χορευτής φαντασμάτων
    • Σπαθί των Θεών
    • Ξυράφι του Μάντρεντ
    • Φανάρι της Ριγκλ
    • Τυφώνας του Ρουνάαν
    • Δύναμη της Τριάδας
    • Στιλέτο Στατικού Ηλεκτρισμού
    • Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά

 

Πανοπλία του Φύλακα και Οιωνός του Ραντουίν

 Πανοπλία του Φύλακα

  • ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Η Ταχύτητα Επίθεσης της παθητικής Ψυχρό Ατσάλι είναι πλέον 15% ⇒ 10%

 Οιωνός του Ραντουίν

  • ΑΦΑΙΡΈΘΗΚΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Η παθητική Ψυχρό Ατσάλι δεν μειώνει πλέον την Ταχύτητα Κίνησης του επιτιθέμενου
  • ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Η Ταχύτητα Επίθεσης της παθητικής Ψυχρό Ατσάλι είναι πλέον 15% ⇒ 10%

 

Αντικείμενα Υποστήριξης και Ισχύος Ικανότητας

 

 

Αντικείμενα υποστήριξης

Σε αγώνες υψηλού επιπέδου, πολλοί παίκτες αγόραζαν γρήγορα Κάμινος του Μιχαήλ ως βασικό αντικείμενο στους ήρωες υποστήριξης (πέρα από την Λίθο Όρασης και ένα ολοκληρωμένο αντικείμενο χρυσού ανά 5 δευτερόλεπτα), κάτι που σήμαινε ότι οι ομάδες με μεγάλους χρόνους επαναφόρτισης και μαζική ζημιά αντιμετώπιζαν μεγάλα προβλήματα στην έναρξη μιας ομαδική μάχης, αν ο εχθρός απλώς χρησιμοποιούσε την Κάμινο του Μιχαήλ για να σώσει το σύμμαχό του. Με αυτήν την κατάσταση, δίνεται πολύ μεγαλύτερη έμφαση σε ομάδες που μπορούν να «πιάσουν στα πράσα» στόχους πολλές φορές (Ελίζ, Μοργκάνα κ.λπ.), ώστε η Κάμινος του Μιχαήλ να είναι χρήσιμη μόνο για μία από αυτές τις περιπτώσεις. Ένας παίκτης με Κάμινο του Μιχαήλ σε κάθε παιχνίδι καθιστούσε τα πράγματα πολύ πιο δύσκολα για σκοπευτές που εστιάζουν σε ικανότητες υποστήριξης, όπως η Ας και ο Βάρους, που έχουν μεγάλες ικανότητες καταστολής πλήθους. Οι αλλαγές στην Κάμινο του Μιχαήλ έχουν στόχο να την καταστήσουν αγορά πολυτελείας στη μεσαία και την τελική φάση του αγώνα εναντίον αντίπαλων ομάδων με μεγάλες δυνατότητες επίθεσης, αντί να είναι τόσο ελκυστική ως αγορά που να υπάρχει σε κάθε αγώνα.

Επιπλέον, έτσι μπορούμε να παρουσιάσουμε ένα νέο αντικείμενο υποστήριξης μεσαίου επιπέδου που ονομάζεται Λαμπρό Θυμιατό. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με το Θυμιατό, καθώς προσφέρει πλήθος επιλογών για το ρόλο υποστήριξης και, συγκεκριμένα, για τους ήρωες που εστιάζουν περισσότερο στην άμυνα με ασπίδες και θεραπείες, όπως ο Άλισταρ, η Τζάνα, η Σόνα και η Σοράκα.

 

 ΝEΟ Λαμπρό Θυμιατό

  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Οι θεραπείες και οι ασπίδες σας σε άλλη μονάδα τής παρέχουν +25% Ταχύτητα Επίθεσης για 6 δευτερόλεπτα
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: +8% Ταχύτητα Κίνησης
  • ΙΣΧΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: +30
  • ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 10 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα
  • ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: +10%
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2200 χρυσός
  • ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Απαγορευμένο Είδωλο + Αιθέρια Σφαίρα + 550 χρυσός

 

 Απαγορευμένο Είδωλο

 

  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 750 χρυσός ⇒ 700 χρυσός

 

 Κάμινος του Μιχαήλ

  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 1600 χρυσός ⇒ 2450 χρυσός
  • ΦΌΡΜΟΥΛΑ: Κύπελλο της Αρμονίας + 720 χρυσός ⇒ Κύπελλο της Αρμονίας + Απαγορευμένο Είδωλο + 870 χρυσός
  • ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 12 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ 20 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα
  • ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 0% ⇒ 10%

 

 Έμβλημα των Σιδηρών Σολάρι

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Το ποσό ασπίδας της ενεργής υπολογίζεται πλέον χρησιμοποιώντας το επίπεδο του ήρωα που τη δέχεται, αν το επίπεδό του είναι υψηλότερο από αυτό του κατόχου του αντικειμένου

 

Αντικείμενα Ισχύος Ικανότητας

 

Καθώς το κόστος της Καμίνου του Μιχαήλ αυξάνεται και παρέχεται μεγαλύτερη Αναπλήρωση Μάνα / Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να εξετάσουμε και το Ανίερο Δισκοπότηρο του Αθήν, ένα πολύ καλό αντικείμενο για το κόστος του που προσφέρει σε έναν ήρωα Ισχύος Ικανότητας στη μεσαία λωρίδα που καθαρίζει κύματα υπηρετών όλα όσα χρειάζεται για να μένει μόνιμα στη λωρίδα (ναι, για σένα λέμε, Ζιγκς). Ο λόγος που επιλέξαμε να μειώσουμε τα αμυντικά στατιστικά του Ανίερου Δισκοπότηρου του Αθήν, αντί για την επιθετική ισχύ του, είναι ότι δεν θέλουμε να είναι το «τέλειο» αντικείμενο για πίεση στη λωρίδα και οι αντίπαλοι να μπορούν να έχουν ευκαιρίες για αντεπίθεση. Η ενίσχυση στο Μορελονομικόν έχει σκοπό να το προωθήσει περισσότερο στα αντικείμενα του τέλους του αγώνα.

 

 Ανίερο Δισκοπότηρο του Αθήν

  • ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ: 40 ⇒ 25
  • ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 15 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ 10 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα
  • ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ / ΒΟΗΘΕΙΑ: 12% ⇒ 15%

 

 Μορελονομικόν

  • ΙΣΧΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 75 ⇒ 80
  • ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 12 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ 10 Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα

 

Ξόρκια Επικαλεστή

 

 

 Τηλεμεταφορά

Είμαστε γενικά ευχαριστημένοι με αυτά που προσφέρουν οι αλλαγές στη νέα Τηλεμεταφορά, αλλά είναι υπερβολικά ισχυρή ως ικανότητα ανάκτησης λωρίδας. Συγκεκριμένα, στην αγωνιστική σκηνή βλέπαμε πολλούς παίκτες πάνω λωρίδας να χρησιμοποιούν συνεχώς την Τηλεμεταφορά για να σταματούν τη δράση στη λωρίδα στην αρχή του αγώνα, αντί να προσπαθούν να ασκήσουν πίεση σε όλο το χάρτη.

 

  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: Ο χρόνος επαναφόρτισης όταν τηλεμεταφέρεστε στους πύργους είναι πλέον 200 δευτερόλεπτα ⇒ 240 δευτερόλεπτα

 

 Θεραπεία

Με την αφαίρεση της παθητικής αποδυνάμωσης Ταχύτητας Κίνησης του Οιωνού του Ραντουίν, είδαμε ότι η Θεραπεία πρόσφερε πολύ μεγαλύτερη επιπλέον ασφάλεια, όταν ένας σκοπευτής επιτίθεται σε έναν μαχητή, γι’ αυτό αποδυναμώνουμε ελαφρώς τη Θεραπεία.

 

  • ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ: Η διάρκεια ενίσχυσης της ταχύτητας είναι πλέον 2 δευτερόλεπτα ⇒ 1 δευτερόλεπτο

 

 Εξάντληση

 

  • ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Εξάντληση δεν έδινε πόντους βοήθειας, όταν χρησιμοποιούταν εναντίον στόχων με ατρωσία στην επιβράδυνση (αλλά επηρεάζονταν από τη μείωση ζημιάς)

 

Εξειδικεύσεις

 

 

 

 

 Ενισχυμένη Πανοπλία

  • ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Η επεξήγηση εργαλείου αποσαφηνίστηκε, για να αναφέρεται ότι μειώνει τη συνολική ζημιά από Καίρια Χτυπήματα

 

Φαράγγι των Επικαλεστών

 

Δράκος

Αυξάνοντας ελαφρώς τη βασική ανταμοιβή χρυσού του Δράκου, ελπίζουμε να συνεχίσουμε να δίνουμε έμφαση στην αξία του ως στρατηγικό στόχο στα χαμηλά επίπεδα. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι οι ομάδες που αλλάζουν λωρίδες συνεχώς θα πρέπει να υπολογίσουν τα στρατηγικά μειονεκτήματα έναντι μιας ασφαλούς λωρίδας.

 

  • ΒΑΣΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ: 145 ⇒ 180
  • ΧΡΥΣΟΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 15 ⇒ 10

 

Δημιουργός Ομάδας

 

  • Οι αρχηγοί στο Δημιουργό Ομάδας θα μπορούν πλέον να δουν μια λίστα των «Προτεινόμενων παικτών» τους οποίους θα μπορούν να προσκαλέσουν στα παιχνίδια τους. Θα πειραματιστούμε με αυτήν τη λειτουργία, για να συμπεριλάβουμε παίκτες που πιστεύουμε ότι θα το διασκεδάσετε μαζί τους.

 

Διορθώσεις σφαλμάτων

 

  • Οι παίκτες που χρησιμοποιούν τα πληκτρολόγιά τους για να κάνουν αγορές από το κατάστημα δεν θα βλέπουν πλέον το κατάστημα να κλείνει, όταν αποτυγχάνει μια αγορά
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι παίκτες έπρεπε περιστασιακά να ξεκλειδώσουν την κάμερα δύο φορές, ώστε να εφαρμοστεί η ρύθμιση

 

 

Επερχόμενες αμφιέσεις

 

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.10:

 

 

  • Λίμπερο Άλισταρ
  • Υπεροπαδός Γκράγκας
  • Επιθετικός Λουσιάν
  • Τερματοφύλακας Μαοκάι
  • Διαιτητής Τουίστεντ Φέιτ
  • Εκφωνητής Ντρέιβεν

 

Πηγή:http://goo.gl/QWmZ5N

Περισσότερα νέα για το League of Legends