Το μυστικό του win rate στα ranked παιχνίδια.

Περιπλανώμενος στο internet για ιδέες  “έπεσα” πάνω σε ένα πολύ καλό άρθρο το οποίο πιστεύω πως πρέπει να διαβαστεί απ’ όλους μας. Ο συγγραφέας κάνει μια προσπάθεια να εξηγήσει τον λόγω για τον οποίο οι περισσότεροι κολλάνε στο Bronze και στην αρχή του Silver. — Τελευταία κοιτώντας τα στατιστικά του LoLDB, διαπιστώσαμε κάποια με αρκετό ενδιαφέρον. Ανάμεσα στους summoners που είχαν παίξει πάνω από 200 παιχνίδια σε Bronze I και Silver V το 92% από αυτούς είχαν win ratio ανάμεσα σε 49 και 51%. Η αντιστοιχία για παίχτες Diamond I και Challenger είναι 60%. Αναλύουμε κάποιες καταστάσεις που εμφανίζονται σε […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Περιπλανώμενος στο internet για ιδέες  “έπεσα” πάνω σε ένα πολύ καλό άρθρο το οποίο πιστεύω πως πρέπει να διαβαστεί απ’ όλους μας.

Ο συγγραφέας κάνει μια προσπάθεια να εξηγήσει τον λόγω για τον οποίο οι περισσότεροι κολλάνε στο Bronze και στην αρχή του Silver.

— Τελευταία κοιτώντας τα στατιστικά του LoLDB, διαπιστώσαμε κάποια με αρκετό ενδιαφέρον. Ανάμεσα στους summoners που είχαν παίξει πάνω από 200 παιχνίδια σε Bronze I και Silver V το 92% από αυτούς είχαν win ratio ανάμεσα σε 49 και 51%. Η αντιστοιχία για παίχτες Diamond I και Challenger είναι 60%.

Αναλύουμε κάποιες καταστάσεις που εμφανίζονται σε ranked παιχνίδια με χαμηλό win rate.

1. Κατά μέσο όρο σε κάθε 4 παιχνίδια υπάρχει ένας AFK. Μπορεί να κερδίθεί ένα παιχνίδι 4vs5 δύσκολα, συνήθως όμως θα χαθεί.

2. Αν η ομάδα βρίσκεται σε δυσμενή θέση συνέχεια, τα μέλη θα τσακώνονται μεταξύ τους. Το ADC θα ρίχνει το φταίξιμο στο Support και ο παίχτης στο top lane θα κατηγορεί τον jungler ότι δεν τον βοηθάει.

3. Τα surrender γίνονται ποιό συχνά αμέσως μετά από τα 20 λεπτά χωρίς προσπάθεια να γυρίσει το παιχνίδι.

4. Λάθος τρόπος να παρθούν οι πύργοι. Στο mid lane γίνεται ένα team fight. Η μία ομάδα κάνει ace και συνεχίζει παίρνει τους 2 εξωτερικούς πύργους και ενώ μερικοί έχουν χαμηλή ζωή συνεχίζουν να πάρουν και τον πρώτο εσωτερικό χωρίς να προσέχουν το respawn timer των αντιπάλων. ι αντίπαλοι τους προλαβαίνουν τους σκοτώνουν και παίρνουν baron και το game.

5. Σε παιχνίδια με χαμηλό win rate, οι junglers και τα support δεν προστατεύουν τον Baron από την αντίπαλη ομάδα.

 6.  Φαύλος κύκλος. Όταν παίχτες με χαμηλό win rate χάσουν, θα συναντήσουν άλλους παίχτες με χαμηλό win rate.  Αν δεν καταφέρουν να κερδίσουν το win rate τους θα πέσει ακόμα περισσότερο. 

7. Η επιλογή των ηρώων δεν γίνεται ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας. Επιλέγεται ήρωας ακόμα και επίτηδες για να ξεκινήσει καυγάς.

 

Ωστόσο, σε παιχνίδια με παίχτες με win rate άνω του 53%:

1. Ο jungler βοηθάει την ομάδα να βρει ρυθμό

2. Το support ξέρει πως να ελέγχει την ορατότητα στο χάρτη.

3. Δεν υπάρχει ο φόβος να παίξεις μια θέση που δεν είσαι καλός. Πάντα κάποιος συμπαίχτης σου θα σε καλύψει σε αυτό.

 

Στα ranked games το win rate είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Όσο ποιο ψηλό είναι, τόσο ποιο ευχάριστα θα είναι τα παιχνίδια γιατί θα συναντάει ποιο σωστούς παίχτες στην ομάδα του. Επιπλέον με τους σωστούς συμπαίχτες βελτιώνεται καλύτερα  ο τρόπος παιχνιδιού του καθενός.

 

Αρχικό άρθρο εδώ.

Περισσότερα νέα για το League of Legends

Gamer since: 1983