Εισαγωγή στη ροή του παιχνιδιού αυτό το preseason

Εισαγωγή στη ροή του παιχνιδιού αυτό το preseason

Ο FeralPony μας μιλά για τις αλλαγές ροής του παιχνιδιού που έρχονται στην preseason, αλλαγές σχετικά με την ανταμοιβή του δράκου, την αύρα του βαρόνου, την ανταμοιβή των πύργων και πολλά άλλα! Συγκεκριμένα ο FeralPony δηλώνει: «Καλησπέρα σε όλους, Eίμαι ο FeralPony και θα σας μιλήσω για μερικές αλλαγές που έρχονται στην ερχόμενη περίοδο σχετικά με την «Ροή του Παιχνιδιού”. Αυτό αφορά στο πώς δομικά στοιχεία του παιχνιδιού λειτουργούν ανεξάρτητα από συγκεκριμένους ρόλους, ήρωες, αντικείμενα κλπ. Είναι το πώς κινούνται οι υπηρέτες, πώς κερδίζεται ο χρυσός, πώς δημιουργούνται οι στόχοι στο χάρτη και πώς κερδίζονται οι στρατηγικές μάχες. Είναι τα […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

ps4_article_banner

Ο FeralPony μας μιλά για τις αλλαγές ροής του παιχνιδιού που έρχονται στην preseason, αλλαγές σχετικά με την ανταμοιβή του δράκου, την αύρα του βαρόνου, την ανταμοιβή των πύργων και πολλά άλλα!

Συγκεκριμένα ο FeralPony δηλώνει:

«Καλησπέρα σε όλους,

Eίμαι ο FeralPony και θα σας μιλήσω για μερικές αλλαγές που έρχονται στην ερχόμενη περίοδο σχετικά με την «Ροή του Παιχνιδιού”. Αυτό αφορά στο πώς δομικά στοιχεία του παιχνιδιού λειτουργούν ανεξάρτητα από συγκεκριμένους ρόλους, ήρωες, αντικείμενα κλπ. Είναι το πώς κινούνται οι υπηρέτες, πώς κερδίζεται ο χρυσός, πώς δημιουργούνται οι στόχοι στο χάρτη και πώς κερδίζονται οι στρατηγικές μάχες. Είναι τα συστήματα που δεν ελέγχονται άμεσα από τους παίκτες.

Οπότε τι περιλαμβάνει; Ρίχτε μια ματιά στις μερικές από τις αλλαγές που θα κάνουμε:

  • Χρυσός από εκτελέσεις/βοήθειες
  • Στόχοι στο χάρτη (πότε γεννιούνται τέρατα κλπ.)
  • Ανταμοιβές και χρυσός σε αυτούς τους στόχους (πύργοι, δράκος, βαρόνος, κλπ.)
  • Εμπειρία
  • Λειτουργίες των Ινχίμπιτορ
  • Διάρκειες θανάτου
  • Διάταξη του χάρτη και αλλαγές στους θάμνους
  • Ζούγκλα (αυτό είναι ένα μεγάλο σύστημα που θα συμπεριληφθεί σε μία άλλη δημοσίευση)

Τόνοι Αλλαγών!

Μπορεί να λέτε, «Θα τα αλλάξουν όλα! Πανικός γρήγορα!”. Έχετε δίκιο, αλλά οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές είναι μικρές, μόνο για να αλλάξουν λίγο μερικές λεπτομέρειες στο παιχνίδι. Κάθε μία από αυτές τις αλλαγές έχουν μοναδικούς σκοπούς που θα ήθελα να συζητήσω.

Στόχοι

Κάνουμε μερικές ρυθμίσεις στους στόχους στο χάρτη στο Φαράγγι των Επικαλεστών.

Δράκος: Ο χρυσός και η εμπειρία που δίνει ο δράκος θα αυξάνονται με το χρόνο.

Στην ερχόμενη περίοδο, ο δράκος θα έχει νόημα ακόμα και αργότερα στο παιχνίδι. Επιπλέον, ο δράκος θα δίνει περισσότερη εμπειρία στις ομάδες που είναι χαμηλότερες σε επίπεδο, καθιστώντας τον έναν σημαντικό στόχο για αυτούς που είναι πίσω και κάτι που θα πρέπει να φυλάξουν αυτοί που προηγούνται.

Βαρόνος Νάσορ: Η ενίσχυση του Βαρόνου θα μετατραπεί από μία απλή ενίσχυση ομάδας σε μία που να ευνοεί τις πολιορκίες (μπόνους ταχύτητα κίνησης ή ζημιά σε πύργους)

Θέλουμε να αλλάξουμε τον Βαρόνο από μία μεγάλη ενίσχυση στην ομάδα που δίνει πλεονέκτημα σε κάθε περίπτωση και να τον κάνουμε μία ευκαιρία να τελειώσει το παιχνίδι.

Πύργοι: Ο χρυσός που μοιράζεται η ομάδα όταν καταστρέφει πύργους μειώνεται, αλλά αυτός που λαμβάνουν οι παίκτες που τους καταστρέφουν, αυξάνεται.

Αυτή η αλλαγή ευνοεί τους παίκτες που δρουν αντί να μοιράζει την αμοιβή σε όλους.

Σούπερ υπηρέτες και Ιχνίμπιτορ: Τα κατεστραμμένα Ινχίμπιτορ δε θα κάνουν πλέον όλους τους υπηρέτες δυνατότερους. Αντί αυτού, οι υπηρέτες με κατεστραμμένα Ινχίμπιτορ θα πιέζουν παραπάνω, ενώ οι υπόλοιποι δεν θα επηρεάζονται.

Η σαφήνεια είναι ο σκοπός εδώ. Τώρα, ένα Ινχίμπιτορ που καταστρέφεται δυναμώνει όλους τους υπηρέτες της πλευράς που νικάει, και αυτοί πιέζουν όλες τις λωρίδες. Αυτό δημιουργεί δυσκολία για την αμυνόμενη ομάδα, αλλά, επίσης, δίνει την ευκαιρία στους παίκτες να φαρμάρουν τις λωρίδες με σχετική ασφάλεια. Ακόμα και έτσι, είναι δύσκολο να γυρίσει το παιχνίδι, καθώς η αμυνόμενη ομάδα πρέπει να απωθήσει όλες τις λωρίδες πριν επιτεθεί στην αντίπαλη βάση. Θέλουμε να δώσουμε στις ομάδες που κάνουν μεγάλες επιστροφές μία πραγματική ευκαιρία στο παιχνίδι.

Άλλα συστήματα:

Θα κάνουμε, επίσης, περαιτέρω αλλαγές σε άλλα συστήματα του παιχνιδιού:

Υπολογισμός Αμοιβών σε εκτελέσεις/βοήθειες: Αναφέραμε νωρίτερα στη δημοσίευση για τους υποστηρικτές ότι θα βάλουμε σερί βοηθειών, όπου παίκτες με περισσότερες βοήθειες από εκτελέσεις θα λαμβάνουν περισσότερο χρυσό. Επιπλέον, αλλάζουμε τον τρόπο που ανανεώνονται οι σειρές θανάτων. Προηγούμενα, ήταν βασισμένες μόνο σε εκτελέσεις και βοήθειες, αλλά ψάχνουμε νέους τρόπους συμμετοχής. Τέλος, κοιτάμε γενικά τις ανταμοιβές και πόσο επηρεάζουν το παιχνίδι νωρίς σε σχέση με τη μέση και το τέλος.

Χρόνοι γέννησης υπηρετών και τεράτων: Όλοι οι χρόνοι γέννησης θα γίνουν νωρίτεροι αρχικά στο παιχνίδι.

Πειραματιζόμαστε με τους χρόνους γέννησης, ώστε να ξεκινάει το παιχνίδι νωρίτερα. Νομίζουμε ότι υπάρχει πολύς χρόνος ανάμεσα στη φόρτωση και την πρώτη στιγμή δράσης. Οι αλλαγές μας εδώ επιτρέπουν όλες τις στρατηγικές χωρίς να είναι τόσο ανεκτικές αλλαγές λωρίδων σε όλο το χάρτη.

Αλλαγές στους θάμνους: Καθαρίζουμε τους θάμνους που είναι σε σχήμα L και C, ώστε οι παίκτες να έχουν ορατότητα με ένα μάτι.

Στη ζούγκλα, αυτό σημαίνει περισσότερη ορατότητα για αυτόν που βάζει το μάτι και αυτόν που επιχειρεί να κινηθεί εκεί μέσα.

Επιπρόσθετα, μειώσαμε μερικούς θάμνους που πιστεύουμε ότι δημιουργούν παράξενες καταστάσεις μάχης. Βλέπαμε, μερικές φορές, ότι ένα μάτι σε έναν θάμνο μπορούσε να καθορίσει τη μάχη εντελώς προς τη μία μεριά. Κουρέψαμε μερικούς θάμνους σε αυτές τις περιοχές, ώστε να επιτρέπεται η ορατότητα και οι ήρωες κοντινών αποστάσεων να έχουν ένα μέρος να κρυφτούν, χωρίς να αποκρύπτεται ολόκληρο το πεδίο της μάχης εάν δεν υπάρχει μάτι.

Αυτά για τις αλλαγές στη Ροή του Παιχνιδιού! Μερικές από αυτές τις αλλαγές είναι μικρές, αλλά, εάν τις δούμε συνολικά, θα παίξουν ένα μεγάλο ρόλο για μία πιο δυναμική και συναρπαστική preseason.

-FeralPony «

Περισσότερα νέα για το League of Legends