Αποκαλύφθηκε το concept Need for Speed: Millionaire

Αποκαλύφθηκε το concept Need for Speed: Millionaire

«Μετά από τη νίκη ενός λαχείου μπορείς να αγοράσεις όλα τα Supercars για σένα και για τους φίλους σου.”, λέει ο επικεφαλής των Criterion games Alex Ward. To Criterion Games δούλεψε σε ένα concept ονομαζόμενο ως «Need for Speed Millionaire”. «Πριν βγει το Need for Speed: Hot Pursuit, παίξαμε με ένα concept που λεγόταν NFS Millionaire. Αφού κερδίσεις το λαχείο, μπορούσες να αγοράσεις όλα τα Supercars για σένα και για τους φίλους σου.” είπε ο Ward . «Υποτίθεται ότι θα ήταν Freeburn meets Top Gear Challenges,” πρόσθεσε. «Παλέψαμε σκληρά με αυτό πριν καταλήξουμε στο Hot Pursuit”. O Ward πρόσθεσε ότι η […]

Platforms
 

«Μετά από τη νίκη ενός λαχείου μπορείς να αγοράσεις όλα τα Supercars για σένα και για τους φίλους σου.”, λέει ο επικεφαλής των Criterion games Alex Ward.

Need-for-Speed-Hot-Pursuit-feature

To Criterion Games δούλεψε σε ένα concept ονομαζόμενο ως «Need for Speed Millionaire”.

«Πριν βγει το Need for Speed: Hot Pursuit, παίξαμε με ένα concept που λεγόταν NFS Millionaire. Αφού κερδίσεις το λαχείο, μπορούσες να αγοράσεις όλα τα Supercars για σένα και για τους φίλους σου.” είπε ο Ward .

«Υποτίθεται ότι θα ήταν Freeburn meets Top Gear Challenges,” πρόσθεσε. «Παλέψαμε σκληρά με αυτό πριν καταλήξουμε στο Hot Pursuit”.

O Ward πρόσθεσε ότι η Criterion δούλευε σε ένα concept για περίπου 6 μήνες και υπήρχε μια version του παιχνιδιού που μπορούσε να παίξει κανείς πριν ολοκληρωθεί το παιχνίδι.

«Μην ανησυχείτε, ποτέ δεν πετάξαμε κάτι καλό. Ήταν περισσότερο φτωχό. Ευχαρίστως να πάρω την ευθύνη. Το να ξανακάνουμε το ίδιο παιχνίδι ποτέ δε με ενδιέφερε”.

Τέλος, ο Ward ανέφερε ότι δούλεψε σε ένα semi-open-world Medal of Honor παιχνίδι που θα επέτρεπε στους παίκτες να παίξουν ως Γερμανοί.

«Μια φορά ξόδεψα ένα μήνα συγγράφοντας ένα Medal of Honor παιχνίδι όπου έπαιζες ως Γερμανός. Για το πρώτο μισό, επιτίθονταν στην Αγγλία.” είπε. «Ήμουν μεγάλος MoH fan παλιά”.

Τον Απρίλιο ο Ward ανέφερε πως η Criterion Games θα έφευγε από τα αγωνιστικά παιχνίδια, λέγοντας «ύστερα από, πάνω από μια δεκαετία φτιάχνοντας τα αγωνιστικά παιχνίδια, είναι ώρα να φτιάξουμε κάτι νέο.”