Jungle: Όσα πρέπει να γνωρίζετε (Μέρος Δεύτερο)

GANKING Πως ξέρω πότε πρέπει να κάνω Gank ; Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι που οι Junglers κάνουν Gank . O Πρώτος είναι ότι υπάρχει πιθανότητα κάποιος να πάρει kill .Για παράδειγμα αν πας να gankareis μια λωρίδα που έχει flash και full health θα ήταν απλώς χάσιμο χρόνου και εμπειρίας . Παρόλα αυτά αν gankareis μια λωρίδα που έχει μισή ζωή και έχει ήδη χαλάσει τα spells του είναι πολύ πιθανό να τον σκοτώσεις . Ο δεύτερος λόγος που ένας Jungler gankarei είναι για να αλλάξουν την κυριαρχία στην λωρίδα . Παρόλο που η κυριαρχία στην λωρίδα είναι αρκετά περίπλοκη […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

GANKING

Πως ξέρω πότε πρέπει να κάνω Gank ;

Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι που οι Junglers κάνουν Gank . O Πρώτος είναι ότι υπάρχει πιθανότητα κάποιος να πάρει kill .Για παράδειγμα αν πας να gankareis μια λωρίδα που έχει flash και full health θα ήταν απλώς χάσιμο χρόνου και εμπειρίας . Παρόλα αυτά αν gankareis μια λωρίδα που έχει μισή ζωή και έχει ήδη χαλάσει τα spells του είναι πολύ πιθανό να τον σκοτώσεις . Ο δεύτερος λόγος που ένας Jungler gankarei είναι για να αλλάξουν την κυριαρχία στην λωρίδα . Παρόλο που η κυριαρχία στην λωρίδα είναι αρκετά περίπλοκη , ανήκει σε αυτόν που έχει το πλεονέκτημα στην λωρίδα. Ένας εχθρός μπορεί να έχει από φυσικού του καλύτερο harass , με αποτέλεσμα να γίνεται πιο δύσκολο για το συμπαίχτη σου να farmarei . Στον συμπαίκτη σου μπορεί επίσης να του κάνει Gank ο αντίπαλος Jungler ,αφήνοντας τον με λίγο life έτσι ώστε ο αντίπαλος να έχει το πάνω χέρι. Να έχεις το νου σου στο health bars των συμπαικτών σου , στα potions και στα regeneration αντικείμενα των συμπαικτών σου , καθώς και στα cs( creep score) όταν προσπαθείς να καταλάβεις ποιός έχει το πάνω χέρι στη λωρίδα του. Ένα τελευταίο σημαντικό tip είναι : Ποτέ μην κάνεις force το gank. Εάν το gank δε σου φαίνεται σωστό , ακολούθα το ενστικτό σου . Κάποιοι Junglers θα τρέξουν σε μια λωρίδα όταν βλέπουν ότι υπάρχουν δυνατότητες για kill . Όταν εμφανίζεται ο Jungler στη λωρίδα και δεν βλέπει καμία διαθέσιμη ευκαιρία προσπαθούν και δημιουργούν μια δικιά τους ευκαιρία . Αυτό λειτουργεί σπάνια, και συνήθως έχει άσχημο τέλος. Οι νέοι Junglers Θα πρέπει να σταματήσουν και να σκεφτούν τι κάνουν , ενώ η πιο έμπειροι θα κάνουν ένα pause της στιγμής και όταν το γνωρίζουν αυτό, θα είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο τους για το πότε πρέπει να κάνουν gank . To Ganking μπορεί να είναι πολύ δύσκολο για να το μάθει κανείς άπταιστα . Στην αρχή θα πρέπει να σταματάς συνεχώς για τσεκάρεις πως είναι οι λωρίδες.. Οταν γίνεσαι πιο έμπειρος, παρόλα αυτά θα γνωρίζεις πιο εύκολα ποιές λωρίδες θα πρέπει να gankareis σαν αντανακλαστικό ενώ θα τρέχεις μεταξύ των camps σκοτώνοντας υπηκόους.

Από τι συνιστάται ένα καλό Gank ;

Τα Ganks περιλαμβάνουν και ορατές και αόρατες διακλαδώσεις. Οι ορατές μπορεί να περιλαμβάνουν ένα kill ή κάποιος εχθρός να χαλάει τα spells του .ενώ τα αόρατα μπορεί να περιλαμβάνουν την αλλαγή κυριαρχίας σε μια λωρίδα ή την καταστροφή της αίσθησης της ασφάλειας . Το να πάρεις ένα kill είναι πάντα καλό ,αλλά οι έξυπνοι εχθροί δε θα το αφήνουν αυτό να συμβαίνει συχνά, για αυτό προσπάθησε να τους κάνεις gank για να τους ξαφνιάσεις . Εάν παίζουν επιθετικά, περίμενε τους για να αρχίσουν την μάχη , και τότε μπες και συ σε αυτήν .Μετά από αυτό , κάθε φορά που βρίσκεσαι στο fog of war, εκείνοι θα το ξανασκεφτούν για τον αν θα πρέπει να είναι επιθετικοί προς τον συμπαίχτη σου. Σαν tip , να ξέρετε πως όταν ο εχθρός έχει χαλάσει ένα spell του για να ξεφύγει ένα προηγούμενο gank τότε ξαναπήγαινε στη λωρίδα του πριν τελειώσει το cooldown , και αυτή η φορά οι πιθανότητες για να πάρεις kill είναι πολύ πιο υψηλές.

Ποιος πρέπει να ξεκινάει το fight στα Ganks ;

Από σενάριο σε σενάριο , αυτό το κομμάτι μπορεί να αλλάξει πολύ γρήγορα .Μερικές φορές ο εχθρός τρέχει μέσα στα χόρτα που είναι ο Jungler οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση initiate κάνει ο Jungler. Μερικές φορές ο εχθρός θα ξεκινήσει τη μάχη σε έναν συμπαίκτη του Jungler οπότε Jungler πρέπει απλώς να πηδήξει στον αντίπαλο. Σε γενικό επίπεδο αυτός που έχει crowd control θα ξεκινάει πρώτος. Αυτό θα δίνει χρόνο στους άλλους να πλησιάσουν και να μπουν στη μάχη. Όποιος έχει gap-closer συνήθως δεν αρχίζει τη μάχη. γιατί αν χωθούν πρώτοι και οι συμπαίκτες τους δεν έχουν κάποιο τρόπο για να τους φτάσουν, ο εχθρός απλώς θα ξεφύγει. Εάν και οι δύο παίκτες έχουν crowd control ή gap closer, συνήθως κάνει initiate αυτός που είναι πιο tank.Εάν ένας από τους χαρακτήρες έχει και crowd control και gap closer μπορεί να κάνει initiate όποιος θέλει, εξαρτώμενο από το σενάριο.

Ποιός πρέπει να παίρνει τα kills ;

Αυτό είναι ένα πολύ αμφιλεγόμενο θέμα που απαιτεί εμπειρία και επικοινωνία για να γίνει σωστά. Στο Solo Queue δε θα χρειαστείς σχεδόν ποτέ τέτοιες πληροφορίες , αλλά εάν παίξεις ποτέ σε competitive gameplay, τότε αυτό θα σε βοηθήσει πολύ. Ο πρώτος κανόνας είναι ότι ο Marksman έχει πάντα προτεραιότητα . Εάν συμπεριλαμβάνονται μέσα στη μάχη τότε όταν ο εχθρός έχει λίγη ζωή ασ παραχωρίσουν για να αφήσουν το kill στον συμπαίκτη τους. Τώρα εξαρτάται από τον Jungler. Εάν είσαι support Jungler ,όπως ο Amumu , ή o Maokai, τότε θα πρέπει πάντα να προσπαθείς να αφήσεις το kill στον συμπαίκτη σου . Όλο το νόημα του support είναι για να αφήσουμε κάποιον άλλον να κουβαλήσει, οπότε ας τους δώσουμε όσο περισσότερο gold γίνεται . Προσωπικά πιστεύω ότι εαν δεν είσαι Support Jungler, τότε θα έπρεπε να παίρνεις τα kills από τα ganks . Είσαι η ολική οντότητα της ομάδος , οπότε εάν περιτριγυρίζεσαι στο χάρτη με μερικά kills , οι εχθροί θα σε φοβούνται. Η λωρίδα έτσι κι αλλιώς παίρνει gold και assists, κερδίζει την κυριαρχία στην λωρίδα καταστρέφει την αίσθηση της ασφάλειας και κερδίζει δωρεάν farm και εμπειρία ενώ οι εχθροί πρέπει να περιμένουν μέχρι να πάνε πίσω και μετά να ξαναέρθει στη λωρίδα. Πιστεύω ότι το extra gold βοηθάει απίστευτα τον Jungler, ενώ συμφέρει τις λωρίδες πολύ λίγο, καθώς έχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να farmaroun . Αυτό είναι το θέμα όπου εάν έχετε διαφορετικά πιστεύω , ισχύουν όπως θές.

Περισσότερα νέα για το League of Legends
Tags