Christofer Sundberg : Τα περισσότερα παιχνίδια επιστρέφονται λόγο διάρκειας

Ο     ιδρυτής     της     Avalanche    Studios developer   του    Just    Cause   Christofer Sundberg πιστεύει ότι, ο κύριος λόγος που τα  περισσότερα παιχνίδια  επιστρέφονται πίσω είναι διότι είναι μικρά σε διάρκεια. “Είμαι  σίγουρος πως  το πρόβλημα είναι, ότι    τα    παιχνίδια   έχουν    πολύ   μικρή διάρκεια,” ανέφερε ο Sundberg σχετικά με τα  χρησιμοποιημένα  παιχνίδια  τα  οποία  βρίσκονται  στο  κέντρο   της   επικαιρότητας   το τελευταίο  διάστημα. “Θέλω  να πω, ότι όταν ένα παιχνίδι έχει διάρκεια 8 με 10 ώρες, ακόμα και εγώ θα ήθελα να το επιστρέψω, γιατί δεν […]

Platform
 

Ο     ιδρυτής     της     Avalanche    Studios developer   του    Just    Cause   Christofer Sundberg πιστεύει ότι, ο κύριος λόγος που τα  περισσότερα παιχνίδια  επιστρέφονται πίσω είναι διότι είναι μικρά σε διάρκεια.

“Είμαι  σίγουρος πως  το πρόβλημα είναι, ότι    τα    παιχνίδια   έχουν    πολύ   μικρή διάρκεια,” ανέφερε ο Sundberg σχετικά με τα  χρησιμοποιημένα  παιχνίδια  τα  οποία  βρίσκονται  στο  κέντρο   της   επικαιρότητας   το τελευταίο  διάστημα. “Θέλω  να πω, ότι όταν ένα παιχνίδι έχει διάρκεια 8 με 10 ώρες, ακόμα και εγώ θα ήθελα να το επιστρέψω, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να το παίξω ξανά.”

Ο Sundberg είπε ότι το Just Cause 2, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2012, εξακολουθεί να έχει “εκατοντάδες   χιλιάδες” καθημερινούς   παίκτες,  αποδεικνύοντας   τη   δυναμική   ενός εξαιρετικά replayable παιχνίδι.

“Αν προσφέρουν μικρή ποικιλία, τότε δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τον παίκτη να κρατήσει αυτό  το  παιχνίδι,  εκτός  και  αν  θέλει  να  έχει  ένα  όμορφο  ράφι.   Το  Just  Cause  είναι  η απάντηση  σε  αυτό  το πρόβλημα. Κάθε φορά που επισκέπτομαι ένα καταστήματα, πηγαίνω πάντα   στο   κομμάτι   των  χρησιμοποιημένων   τίτλων,  και  συνήθως  δεν  συναντώ   πολλά αντίτυπα του τίτλου μας”.