PES 2014: Νέα χαρακτηριστικά και υποστήριξη FOX Engine

Heart: Ο ορισμός του πως το ποδόσφαιρο είναι μια τόσο έντονη εμπειρία είναι δύσκολος. Πολλά καταλήγουν στο πάθος και το συναίσθημα. Το πώς ένα ματς μπορεί να φανεί «βουνό» σε μία φιλοξενούμενη ομάδα λόγω της τρομερής εντύπωσης που της κάνει η παρουσία των φιλάθλων της αντιπάλου της, της συμπεριφοράς τους και του θορύβου του «δωδέκατου παίκτη» είναι κάτι που το σύστημα Heart μεταφέρει στην καρδιά κάθε παίκτη και της ομάδας στο σύνολο. Κάθε παίκτης πλέον έχει και στατιστικά ψυχολογίας μαζί με τα υπόλοιπα στατιστικά, στυλ και ικανότητές του. Φυσικά μπορούν να επηρεαστούν αν κάνει κακά παιχνίδια. Επίσης η ομάδα αν […]

Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Heart: Ο ορισμός του πως το ποδόσφαιρο είναι μια τόσο έντονη εμπειρία είναι δύσκολος. Πολλά καταλήγουν στο πάθος και το συναίσθημα. Το πώς ένα ματς μπορεί να φανεί «βουνό» σε μία φιλοξενούμενη ομάδα λόγω της τρομερής εντύπωσης που της κάνει η παρουσία των φιλάθλων της αντιπάλου της, της συμπεριφοράς τους και του θορύβου του «δωδέκατου παίκτη» είναι κάτι που το σύστημα Heart μεταφέρει στην καρδιά κάθε παίκτη και της ομάδας στο σύνολο.

Κάθε παίκτης πλέον έχει και στατιστικά ψυχολογίας μαζί με τα υπόλοιπα στατιστικά, στυλ και ικανότητές του. Φυσικά μπορούν να επηρεαστούν αν κάνει κακά παιχνίδια. Επίσης η ομάδα αν είναι πειθαρχημένη και με καλή ψυχολογία μπορεί να ανεβάσει ένα παίκτη που δυσκολεύεται, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες. Αντιστοίχως μία εξαίρετη στιγμή ενός παίκτη μπορεί πλέον να επηρεάσει την ψυχολογία της ομάδας ενώ το ίδιο το γήπεδο και οι οπαδοί προσφέρουν και αυτοί με τη σειρά τους. Φυσικά αυτά όλα γίνονται φανερά και σε εμάς που παίζουμε PES 2014 καθώς το νέο σύστημα συνοδεύεται από Τεχνητή Νοημοσύνη για το πλήθος καθώς και νέα ειδικά εφέ.

PES ID: Το PES 2013 έβαλε τον πήχη του ρεαλισμού για τους παίκτες ψηλά με το σύστημα Player ID. Για πρώτη φορά οι παίκτες μπορούν εύκολα να αναγνωριστούν μόνο από τις κινήσεις και το τρέξιμο τους. Στο PES 2013 ο αριθμός των παικτών που είχαν το ρεαλιστικό σύστημα εξομοίωσης πραγματικών κινήσεων Player ID ήταν 50.

Στο PES 2014, αυτό το σύστημα θα αφορά τουλάχιστον τους διπλάσιους αστέρες. Και φυσικά επειδή το νέο σύστημα δεν έχει πλέον προ-αποθηκευμένα animations αυτό σημαίνει ότι θα αποτυπώνει το στυλ και το τρέξιμο του κάθε παίκτη σε αμέτρητες διαφορετικές συνθήκες προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερο ρεαλισμό.

Ομαδικότητα: Μέσα από το καινοτόμο σύστημα Combination Play του παιχνιδιού, οι παίκτες μπορούν να ορίσουν σε διαφορετικά σημεία του γηπέδου διαφορετικές τακτικές. Οι συμπαίκτες σου μπορούν να κάνουν σπριντ μέσα στον κενό χώρο, πλευροκοπήσεις, ανοίγματα και να είναι διαθέσιμοι σε προωθημένες θέσεις. Αυτές και άλλες κινήσεις μπορούν να ορισθούν να εκτελούνται σε συγκεκριμένα σημεία του γηπέδου με συγκεκριμένα κουμπιά.

Ο πυρήνας: Η ομάδα PES Productions έχει δουλέψει πολλά συνεχόμενα χρόνια ώστε να μπορέσει να μεταφέρει το ποδοσφαιρικό videogame στη νέα ιδιοφυή μηχανή.

Οπτικά το παιχνίδι θα περάσει σε άλλο επίπεδο από την ακρίβεια των σωμάτων μέχρι τους κυματισμούς των ρούχων τους, τις εκφράσεις του προσώπου, τη νέα λειτουργία παραγωγής animations που προσφέρει ροή μεταξύ των κινήσεων χωρίς παύση. Τα στάδια θα είναι πλήρεις προσομοιώσεις των πραγματικών και η είσοδος π.χ. των παικτών στον αγωνιστικό χώρο όπως θα δούμε σύντομα θα είναι ένα εντυπωσιακά ρεαλιστικό θέαμα. Νέο Mapping φωτισμού προσφέρει νέα φυσικά εφέ και ο ίδιος ο ρυθμός του αγώνα έχει βελτιωθεί μια και οι τακτικές επιλογές γίνονται πλέον εύκολα μέσα στον αγώνα και τα cut-scenes έχουν αφαιρεθεί από όπου ήταν περιττά.

Τα ελεύθερα σουτ, οι εκτελέσεις φάουλ και τα πέναλτι άλλαξαν και πάλι ριζικά. Ο έλεγχος έχει αυξηθεί πολύ και έχουν προστεθεί προσποιήσεις, ψεύτικα σπριντ, κοντινές πάσες κλπ. Και ο τερματοφύλακας μπορεί πλέον να κουνηθεί πριν την εκτέλεση ενώ η μπάλα πλέον αντιδρά ρεαλιστικά μετά την επαφή με τον τερματοφύλακα. Το τείχος και αυτό ενστικτωδώς θα κλοτσήσει η θα απωθήσει τη μπάλα, και δε θα παίζει μόνο το ρόλο εμποδίου.

Συγκεκριμένα τα πέναλτι έχουν σύστημα στόχου που επηρεάζεται και από την ικανότητα του εκτελεστή και το σημείο που ο παίκτης έχει αποφασίσει να στείλει τη μπάλα. Ο τερματοφύλακας μπορεί να επιλέξει να κουνηθεί πριν το σουτ αν ο εκτελεστής είναι μέτριος και ο τρόπος που πλησιάζει τη μπάλα έχει προδώσει τις προθέσεις του.

Το PES 2014 θα δει για πρώτη φορά το Asia Champions League, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των επισήμων ομάδων ενώ το UEFA Champions League παραμένει αποκλειστικό, με άλλα πρωταθλήματα να αναμένεται να ανακοινωθούν άμεσα.

 

Το PES 2014 θα κυκλοφορήσει το 2013 στο PlayStation 3, Xbox 360, Windows PC και PSP (PlayStation Portable).

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το PES 2014