Σημειώσεις ενημέρωσης 3.13

Εδώ σας παραθέτουμε τις σημειώσεις ενημέρωσεις 3,13 χωρισμένες σε κατηγορίες: Γενικά Υπηρεσία / εφαρμογή του PvP.net   Έχουμε κάνει ορισμένες αλλαγές που μας επιτρέπουν να ενεργοποιούμε δυναμικά τη δυνατότητα «Λευκής ήττας» στους σέρβερ που αντιμετωπίζουν προβλήματα σύνδεσης ή υλικού. Οι παίκτες θα πρέπει να βλέπουν πιο συχνά Λευκές ήττες, αν οι σέρβερ στους οποίους παίζουν αντιμετωπίζουν προβλήματα Πλέον, μπορούμε να απενεργοποιούμε αντικείμενα και λειτουργίες του παιχνιδιού στη στιγμή και ζωντανά, επομένως, αν παρατηρηθούν νέα σφάλματα ή εκμεταλλεύσιμα λάθη του κώδικα, θα έχουμε τη δυνατότητα να απενεργοποιούμε τα προβληματικά στοιχεία με έναν κάπως πιο… πολιτισμένο τρόπο και δε θα χρειάζεται πλέον […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

image002

Εδώ σας παραθέτουμε τις σημειώσεις ενημέρωσεις 3,13 χωρισμένες σε κατηγορίες:

Γενικά


Υπηρεσία / εφαρμογή του PvP.net

 

  • Έχουμε κάνει ορισμένες αλλαγές που μας επιτρέπουν να ενεργοποιούμε δυναμικά τη δυνατότητα «Λευκής ήττας» στους σέρβερ που αντιμετωπίζουν προβλήματα σύνδεσης ή υλικού. Οι παίκτες θα πρέπει να βλέπουν πιο συχνά Λευκές ήττες, αν οι σέρβερ στους οποίους παίζουν αντιμετωπίζουν προβλήματα
  • Πλέον, μπορούμε να απενεργοποιούμε αντικείμενα και λειτουργίες του παιχνιδιού στη στιγμή και ζωντανά, επομένως, αν παρατηρηθούν νέα σφάλματα ή εκμεταλλεύσιμα λάθη του κώδικα, θα έχουμε τη δυνατότητα να απενεργοποιούμε τα προβληματικά στοιχεία με έναν κάπως πιο… πολιτισμένο τρόπο και δε θα χρειάζεται πλέον να απενεργοποιούμε εντελώς τα παιχνίδια κατάταξης
  • Βελτίωση της ακρίβειας και της αξιοπιστίας του χρονομέτρου επιλογής ηρώων (θα ενεργοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία).Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που έκανε την οθόνη να γίνεται μαύρη για λίγο κατά την επιλογή μιας αμφίεσης στην Επιλογή ηρώων
    • Η εφαρμογή θα συγχρονίζει πλέον το χρονόμετρό του με αυτό του σέρβερ σε κάθε φάση. Αν το αρχικό σας χρονόμετρο μένει πίσω, ενδέχεται να δείτε μια απότομη μεταβολή, καθώς συγχρονίζεται με το σέρβερ (π.χ. θα μεταβεί από τα 60 στα 50 δευτερόλεπτα, αν είστε 10 δευτερόλεπτα πίσω). Αυτό σημαίνει ότι δε θα παρατηρείται πλέον το φαινόμενο του κλεισίματος του παραθύρου επιλογής, παρόλο που φαίνεται ότι έχουν απομείνει κι άλλα δευτερόλεπτα στο χρονόμετρο.
    • Επίσης, έχουμε προσθέσει ξανά τους αριθμούς 89 στο χρονόμετρο έναρξης και 9 στο χρονόμετρο κλειδώματος επιλογής (το είχατε καταλάβει ότι έλειπαν;)
  • Τα προσωρινά εικονίδια επικαλεστών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της 3ης Σεζόν έχουν αφαιρεθεί από την εφαρμογή
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε την εξαφάνιση των αγορασμένων ηρώων και αμφιέσεων σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις

 

Λίστα φίλων

  • Προστέθηκε η δυνατότητα επιπλέον αντιγράφων της λίστας φίλων, τα οποία αποτρέπουν την εμφάνιση προβλημάτων που οφείλονται σε εφαρμογές συνομιλίας τρίτων κατασκευαστών
  • Αυτή η αλλαγή διορθώνει τα εξής προβλήματα: Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που έκανε τους παίκτες με προσκλήσεις φιλίας που εκκρεμούν να εμφανίζονται συνδεδεμένοι μετά την αποστολή μιας πρόσκλησης σε παιχνίδι
    • Συνδεδεμένοι φίλοι που εμφανίζονται εκτός σύνδεσης
    • Άνοιγμα του λάθος φίλου όταν γίνεται κλικ σε έναν άλλον
    • Φίλοι που εμφανίζονται στη λίστα ως άλλοι φίλοι
  • Τα παράθυρα ομαδικής συνομιλίας ανανεώθηκαν οπτικά, ώστε να ταιριάζουν με τη νέα, ενημερωμένη λίστα φίλων

Περιβάλλον παιχνιδιού

 

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που προκαλούσε τη μη αποθήκευση ορισμένων επιλογών, όπως τη μετακίνηση της κάμερας κατά την επανεμφάνιση του ήρωα
  • Οι παίκτες που λαμβάνουν μηνύματα ενώ περιηγούνται στο ιστορικό συνομιλίας, δε θα μεταφέρονται πλέον αυτομάτως στο τέλος της συνομιλίας

Μηχανισμοί παιχνιδιού

Επιβραδύνσεις που επηρεάζουν την Ταχύτητα Επίθεσης
Σύνοψη:

  • Οι επιβραδύνσεις που επηρεάζουν την Ταχύτητα Επίθεσης (π.χ. Σάπισμα του Νάσους) δεν επηρεάζονταν από τον Εξαγνισμό ή από άλλες μορφές αφαίρεσης αποδυναμώσεων, εκτός και αν συνδυάζονταν με κάποια άλλη επίδραση περιορισμού της κίνησης. Πλέον, όλες οι επιβραδύνσεις που επηρεάζουν την ταχύτητα επίθεσης μπορούν να εξαγνιστούν και αντιμετωπίζονται ακριβώς όπως και οι επιβραδύνσεις που επηρεάζουν την κίνηση.

Πιο αναλυτικά:

  • Οι επιβραδύνσεις που επηρεάζουν την ταχύτητα επίθεσης θα ενημερωθούν, προκειμένου να γίνουν πιο συνεπείς οι μέθοδοι αντιμετώπισης αυτών των επιδράσεων όσον αφορά την αφαίρεση επιδράσεων. Σε γενικές γραμμές, θέλουμε να αντιμετωπίσουμε όλες τις επιβραδύνσεις με τον ίδιο τρόπο, είτε επηρεάζουν την κίνηση ή την ταχύτητα επίθεσης.

 

  • Οι επιβραδύνσεις που επηρεάζουν την Ταχύτητα Επίθεσης μπορούν πλέον να εξαγνιστούν, ακριβώς όπως και οι επιδράσεις καταστολής που επηρεάζουν την ταχύτητα κίνησης

 

  • Ικανότητες ηρώων και αντικείμενα που επηρεάζονται:
    • Κύλιση Βαρελιού του Γκράγκας
    • Κοπάνημα Εδάφους του Μάλφαϊτ
    • Οιωνός του Ραντουίν
    • Πανοπλία του Φύλακα

 

  • Ήρωες με απόλυτες ικανότητες που συνδυάζονται με εφόρμηση


Σύνοψη:

  • Οι παρακάτω ήρωες μπορούν πλέον να επηρεαστούν από ικανότητες καταστολής παγίδευσης ή ακινητοποίησης μόλις ολοκληρώσουν την εφόρμησή τους. Οι ικανότητές τους εξακολουθούν να είναι ασταμάτητες, αλλά οι περισσότερες επιδράσεις καταστολής που χρησιμοποιήθηκαν ενάντια στον ήρωα κατά τη διάρκεια της ικανότητας θα εφαρμοστούν μόλις ολοκληρωθεί η ικανότητα. Η διάρκεια των επιδράσεων καταστολής θα εξακολουθεί να μειώνεται κατά τη διάρκεια της εφόρμησης του ήρωα.

Πιο αναλυτικά:

  • Θέλουμε να προσθέσουμε περισσότερες μεθόδους αντιμετώπισης των ηρώων με απόλυτες ικανότητες που περιλαμβάνουν εφορμήσεις σε μεγάλες αποστάσεις. Οι συγκεκριμένοι ήρωες θα είναι πλέον ευάλωτοι σε ορισμένες μορφές καταστολής, όπως παγίδες ή ακινητοποιήσεις, μετά την ολοκλήρωση της εφόρμησης. Πλέον, αν κάποιος συμπαίκτης τοποθετήσει μια παγίδα στη διαδρομή της εφόρμησης ενός ήρωα, ο ήρωας θα ολοκληρώσει την απόλυτη ικανότητα που χρησιμοποιεί, αλλά στο τέλος θα παγιδευτεί.

 

  • Οι επιδράσεις καταστολής καταγράφονται πλέον κατά τη διάρκεια των απόλυτων ικανοτήτων που είναι «ασταμάτητες» (προηγουμένως ακυρώνονταν αυτομάτως όλες οι επιδράσεις καταστολής), αλλά η κίνηση που συνοδεύει αυτές τις απόλυτες ικανότητες θα ολοκληρωθεί, χωρίς να διακοπεί (οι επιδράσεις καταστολής θα παραμείνουν μετά την ολοκλήρωση της χρήσης της ικανότητας)

 

  • Ήρωες που επηρεάζονται:
    • Κατακλυσμός του Τζάρβαν Δ’
    • Παράνοια του Νόκτουρν
    • Βιαιοπραγία της Βάι
    • Ασταμάτητη Δύναμη του Μάλφαϊτ
    • Επίθεση των Σκιών του Χίκαριμ

Αόρατοι ήρωες

  • Οι επιδράσεις απόκρυψης προκαλούν πλέον ένα οπτικό εφέ αλλαγής χρώματος που είναι ορατό μόνο στο χρήστη.

 

  • Ήρωες που επηρεάζονται:
    • Ακάλι
    • Κά’ζιξ
    • ΛεΜπλάν
    • Σάκο
    • Τάλον
    • Τίμο
    • Τουίτς
    • Βέιν
    • Γουκόνγκ

Ήρωες

  • Άατροξ


>Άατροξ

Σύνοψη:

  • Το παθητικό μπόνους ταχύτητας επίθεσης του Πηγαδιού Αίματος προσαρμόζεται πλέον ανάλογα με το επίπεδο του παίκτη (είναι χαμηλότερο στα μικρά επίπεδα και υψηλότερο στο μέγιστο επίπεδο). Η ζημιά των Λεπίδων Μαρτυρίου έχει μειωθεί (είναι ίδια στα μικρά επίπεδα και χαμηλότερη στα μεγαλύτερα επίπεδα).

Πιο αναλυτικά:

  • Είναι πολύ εκνευριστικό να παίζεις ενάντια σε ήρωες που μπορούν να ενισχύσουν πολύ την άμυνα και την αντοχή τους, ενώ, παράλληλα, εξακολουθούν να προκαλούν σημαντική ζημιά. Για αυτόν το λόγο, αποφασίσαμε να μειώσουμε λίγο τη ζημιά που προκαλεί ο Άατροξ. Με αυτήν την αλλαγή, ο Άατροξ πρέπει να βασιστεί σε αντικείμενα για να προκαλέσει μεγάλες ποσότητες ζημιάς και δε θα μπορεί να αμύνεται καλά και να είναι εξίσου φονικός τόσο εύκολα.

Πηγάδι Αίματος

  • Η παθητική αύξηση της Ταχύτητας Επίθεσης έχει αλλάξει σε 30/35/40/45/50/55% (αναβαθμίζεται κάθε 3 επίπεδα του ήρωα) (προηγουμένως ήταν σταθερή στο 50%)

Λεπίδες του Μαρτυρίου

  • Η ζημιά μειώθηκε σε 75/110/145/180/215 (από 75/120/165/210/255)

 

  • Άρι

>Άρι

Σύνοψη:

  • Το κόστος μάνα της Γοητείας είναι πλέον σταθερό για όλα τα επίπεδα, αλλά πλέον η ικανότητα αυξάνει τη μαγική ζημιά που προκαλεί η Άρι σε έναν Γοητευμένο στόχο. Ο Ψυχοφάγος τη θεραπεύει πλέον κατά μια συγκεκριμένη ποσότητα ζωής, ανάλογα με τον αριθμό των εχθρών που χτυπά με το ξόρκι της (το οποίο βελτιώνεται από την παθητική της ικανότητα). Δεν της χαρίζει πλέον απευθείας αρπαγή ζωής με μαγεία. Η Σφαίρα Φωτός προκαλεί πλέον λιγότερη ζημιά αν ο ίδιος στόχος χτυπηθεί από πολλές σφαίρες. Η βασική ζημιά της Πνευματικής Ορμής και οι αναλογίες Ισχύος Ικανότητας έχουν μειωθεί ελαφρώς.

Πιο αναλυτικά:

Η Άρι είναι μια ηρωίδα με πολλά πλεονεκτήματα και λίγα μειονεκτήματα. Είναι πολύ ευέλικτη και αξιόπιστη, με αποτέλεσμα να μπορεί να ασκεί μεγάλη πίεση από σχετικά ασφαλή απόσταση. Τα πλεονεκτήματα της Άρι πρέπει να γίνουν πιο ξεκάθαρα από όσο είναι τώρα. Αυτές οι αλλαγές δίνουν στους παίκτες της Άρι (και στους αντιπάλους της) συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στο στυλ παιχνιδιού της που θα ξεχωρίσουν τους καλούς παίκτες της Άρι από τους… καλύτερους παίκτες της Άρι. Εστιάσαμε κυρίως στα εξής σημεία:

  • Ξεκαθαρίσαμε τις βασικές τακτικές της Άρι στις λωρίδες, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν από παίκτες της Άρι και από τους αντιπάλους της
  • Συνδέσαμε ακόμα περισσότερο την πραγματική ισχύ της Άρι με τη Γοητεία, κάνοντας τη Γοητεία μια φονική απειλή που πρέπει να αποφευχθεί πάσει θυσία. Παράλληλα, αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι ο βαθμός επικινδυνότητας και η παρουσία της Άρι μειώνεται σημαντικά όταν η Γοητεία δεν είναι διαθέσιμη
  • Διατηρήσαμε ανέγγιχτο τον βασικό πυρήνα του παιχνιδιού της Άρι, ενώ μειώσαμε την αποτελεσματικότητα των τακτικών που δεν ταιριάζουν στο στυλ της

Ψυχοφάγος

  • Πλέον, θεραπεύει την Άρι για 2 (+1 ανά επίπεδο ήρωα) (+0,09 της Ισχύος Ικανότητας) κάθε φορά που τα ενισχυμένα από την παθητική ικανότητα ξόρκια της χτυπούν έναν εχθρό (προηγουμένως τα ξόρκια της έδιναν 35% Αρπαγή ζωής με Μαγεία)

Σφαίρα Φωτός

  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 50 (από 60)
  • Τα πολλαπλά χτυπήματα στον ίδιο στόχο προκαλούν πλέον 70% λιγότερη ζημιά (προηγουμένως ήταν 50%) (στην καλύτερη περίπτωση τώρα η ζημιά είναι 100% + 30% + 30%)
  • Αυτό έχει ως συνέπεια τη μείωση της ζημιάς στον ίδιο στόχο σε 64/104/144/184/224 (+0,64 της Ισχύος Ικανότητας) (από 80/130/180/230/280 (+0,8 της Ισχύος Ικανότητας)
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τη Σφαίρα Φωτός να προκαλεί λιγότερη ζημιά σε ένα στόχο που θα έπρεπε κανονικά να δεχτεί την κανονική ποσότητα ζημιάς

Γοητεία

  • Πλέον, αυξάνει τη μαγική ζημιά που προκαλεί η Άρι στο στόχο της κατά 20% για 6 δευτερόλεπτα
  • Το κόστος μάνα έγινε 85 (από 50/65/80/95/110)

Πνευματική Ορμή

  • Η βασική ζημιά μειώθηκε σε 70/110/150 (+0,3 της Ισχύος Ικανότητας) από 85/125/165 (+0,35 της Ισχύος Ικανότητας)
  • Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ζημιά ανά στόχο μειώθηκε σε 210/330/450 (+0,9 της Ισχύος Ικανότητας) από 255/375/495 (+1,05 της Ισχύος Ικανότητας)

 

  • Κόρκι

>Κόρκι

Σύνοψη:

Η βασική ταχύτητα επίθεσης του Κόρκι έχει μειωθεί. Η βασική ζημιά της Ομοβροντίας Πυραύλων μειώθηκε στις μικρότερες βαθμίδες και έχει αυξηθεί ο χρόνος επαναφόρτισης μεταξύ των βολών. Επιπλέον, ο χρόνος επαναφόρτισης μεταξύ των βολών δεν μπορεί πια να μειωθεί με επιδράσεις μείωσης χρόνου επαναφόρτισης, αλλά η μείωση χρόνου επαναφόρτισης εξακολουθεί να επηρεάζει το πόσο γρήγορα μπορείτε να αποκτάτε πυρομαχικά για την ομοβροντία.

Πιο αναλυτικά:

Σε γενικές γραμμές, μας αρέσει η νέα αίσθηση του Κόρκι με τη Δύναμη της Τριάδας, αλλά αυτήν τη στιγμή είναι υπερβολικά ισχυρός ως αντίπαλος. Για αυτόν το λόγο, θα μειώσουμε την υπερβολική ισχύ του σε ορισμένους τομείς ώστε να εναρμονιστεί περισσότερο με τους υπόλοιπους επωμιστές ζημιάς επίθεσης (ADC). Σε τελική ανάλυση, η Ομοβροντία Πυραύλων έχει σχεδιαστεί ως εργαλείο διαρκούς πρόκλησης ζημιάς και όχι υψηλών ποσοτήτων ζημιάς με ένα χτύπημα.

 

Γενικά

 

  • Η Βασική Ταχύτητα Επίθεσης μειώθηκε σε 0,625 (από 0,658)

Ομοβροντία Πυραύλων

 

  • Η βασική ζημιά μειώθηκε σε 100/180/260 (από 120/190/260)
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης μεταξύ των βολών αυξήθηκε σε 2 δευτερόλεπτα (από 1,2)
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης μεταξύ των βολών δεν μπορεί πια να μειωθεί με επιδράσεις μείωσης χρόνου επαναφόρτισης (αλλά η μείωση χρόνου επαναφόρτισης εξακολουθεί να επηρεάζει το πόσο γρήγορα μπορείτε να αποκτάτε πυρομαχικά για την ομοβροντία)


 

  • Φιζ

>Φιζ

Σύνοψη:

Η αναλογία Ισχύος Ικανότητας της Τρίαινας Θαλασσόπετρας μειώθηκε σημαντικά.

Πιο αναλυτικά: Θέλουμε να μειώσουμε τη ζημιά που προκαλεί ο Φιζ στα τελευταία στάδια του αγώνα, ώστε να τον αναγκάσουμε να βασίζεται περισσότερο στην εύστοχη χρήση της απόλυτης ικανότητάς του ή να πρέπει να κερδίζει χρόνο μέχρι να περάσει ο χρόνος επαναφόρτισης των ικανοτήτων του, αν θέλει να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο στόχο του σε αυτό το σημείο του παιχνιδιού.

Παιχνιδιάρης / Σκανδαλιάρης

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε τη στόχευση του Φιζ κατά την κάθοδο του Παιχνιδιάρη (πλέον, μπορεί να στοχευτεί μόνο μετά την προσγείωση, όπως γίνεται και με τον Σκανδαλιάρη)

Τρίαινα Θαλασσόπετρας

Η αναλογία Ισχύος Ικανότητας μειώθηκε σε 0,15 (από 0,35)

 

  • Χάιμερντινγκερ


Χάιμερντινγκερ

Σύνοψη:

Οι ικανότητες του Χάιμερντινγκερ έχουν ανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό σε αυτήν την ενημέρωση. Τα Μαγοτεχνικά Ρομπότ Επισκευών δεν λειτουργούν πλέον σε φιλικούς πύργους. Οι Εξελιγμένοι Πυργίσκοι H-28G εκτοξεύουν πλέον μια ευθύβολη ακτίνα κάθε δώδεκα δευτερόλεπτα, πέρα από τις κανονικές τους επιθέσεις. Επιπλέον, οι Εξελιγμένοι Πυργίσκοι H-28G απενεργοποιούνται πλέον μετά από ένα χρονικό διάστημα, αν ο Χάιμερντιγκερ απομακρυνθεί από την περιοχή. Οι Μαγοτεχνικές Μικρορουκέτες έχουν ανασχεδιαστεί, ώστε να εξαπολύουν ένα μπαράζ ρουκετών που συγκλίνουν στον κέρσορα πριν εξαπλωθούν. Οι εχθροί που δέχονται χτυπήματα από περισσότερες από μία ρουκέτες, δέχονται μειωμένη μαγική ζημιά από τις επιπλέον ρουκέτες. Η Χειροβομβίδα Καταιγίδας Ηλεκτρονίων CH-1 διανύει πλέον παραβολική τροχιά.

Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ!!! επιτρέπει στον Χάιμερντινγκερ να χρησιμοποιεί την επόμενη ικανότητα χωρίς κόστος, ενώ ενισχύεται με επιπλέον επιδράσεις. Η αναβάθμιση του Εξελιγμένου Πυργίσκου H-28G τον μετατρέπει σε ένα γιγάντιο Ανώτερο Πυργίσκο H-28Q που προκαλεί περισσότερη ζημιά με μια ακτίνα που έχει μικρότερο χρόνο επαναφόρτισης. Η αναβάθμιση των Μαγοτεχνικών Μικρορουκετών τις μετατρέπει σε ένα Σμήνος Μαγοτεχνικών Ρουκετών, που επιτρέπει στον Χάιμερντινγκερ να εκτοξεύει τέσσερα κύματα ρουκετών που προκαλούν ζημιά κατά την πρόσκρουση. Τέλος, η αναβάθμιση της Χειροβομβίδας Καταιγίδας Ηλεκτρονίων CH-1 τη μετατρέπει σε Χειροβομβίδα-Κεραυνό CH-3X που αναπηδά τρεις φορές (προκαλώντας ζημιά και ακινητοποιώντας το στόχο με κάθε αναπήδηση) και μετά εξαφανίζεται.

Πιο αναλυτικά:

Ο Χάιμερντινγκερ απόκτησε νέα παιχνιδάκια! Βασικός μας στόχος ήταν να δώσουμε στον Χάιμερντιγκερ τα εργαλεία που θα του επιτρέψουν να διαφοροποιηθεί, όσον αφορά τη χρήση των ικανοτήτων και τη βελτιστοποίηση των παραλλαγών του. Συγκεκριμένα, αλλάξαμε την εμπειρία παιχνιδιού του Χάιμερντινγκερ σε τέτοιο βαθμό, ώστε όλες οι ικανότητές του να έχουν τη δική τους μορφή παιχνιδιού και αλληλεπίδρασης. Οι παίκτες πρέπει πλέον να σκέφτονται προσεκτικά πώς θα αξιοποιήσουν κάθε εργαλείο με τον καλύτερο τρόπο. Μην ξεχνάτε να φτιάχνετε πυργίσκους!

Παθητική: Μαγοτεχνικά ρομπότ επισκευών

  • Ο Χάιμερντιγκερ αυξάνει την Αναπλήρωση Ζωής των κοντινών φιλικών ηρώων και των Εξελιγμένων Πυργίσκων H-28G κατά 10/15/20/25/30

Εξελιγμένος Πυργίσκος H-28G

  • Τοποθετεί έναν Πυργίσκο σε μια στοχευμένη τοποθεσία. Οι επιθέσεις του Πυργίσκου δίνουν προτεραιότητα στους στόχους του Χάιμερντιγκερ και στους εχθρούς που επιτίθενται στον Χάιμερντιγκερ
  • Ο Χάιμερντινγκερ δημιουργεί μια Μονάδα Πυργίσκου κάθε 24/23/22/21/20 δευτερόλεπτα (ο χρόνος επηρεάζεται από τη Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης) και μπορεί να κρατά έως και 1/1/2/2/3 μονάδες τη φορά
  • Κόστος: 20 Μάνα και 1 Μονάδα
  • Χρόνος επαναφόρτισης: 1 δευτ.
  • Στατιστικά Εξελιγμένου Πυργίσκου H-28G
  • Ζωή: 150 (+25 ανά επίπεδο ήρωα)
  • Επίθεση – Κανόνι: 15/22/29/36/42 (+0,125 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά
  • Επίθεση – Ακτίνα: 50/75/100/125/150 (+0,5 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά σε ευθεία γραμμή, χρόνος επαναφόρτισης 12 δευτερόλεπτα
  • Μέγιστος αριθμός Πυργίσκων: 3

Μαγοτεχνικές Μικρορουκέτες

  • Εξαπολύουν ένα μπαράζ 5 ρουκετών που συγκλίνουν προς τον κέρσορα και εξαπλώνονται μόλις τον περάσουν. Κάθε ρουκέτα προκαλεί 60/90/120/150/180 (+0,45 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά
  • Οι εχθροί που δέχονται χτυπήματα από περισσότερες από μία ρουκέτες, δέχονται το 20% της μαγικής ζημιάς για κάθε επιπλέον ρουκέτα (μέγιστη ζημιά 108/162/216/270/324). Οι υπηρέτες δέχονται το 60% της ζημιάς
  • Αν η στόχευση της ικανότητας γίνει πιο κοντά στον Χάιμερντιγκερ, η εξάπλωση των ρουκετών αυξάνεται
  • Κόστος: 70/80/90/100/110 Μάνα
  • Χρόνος επαναφόρτισης: 11 δευτ.

Χειροβομβίδα καταιγίδας ηλεκτρονίων CH-1

Εκτοξεύει μια χειροβομβίδα που προκαλεί 60/100/140/180/220 (+0,6 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά στις εχθρικές μονάδες και μειώνει την Ταχύτητα Κίνησής τους κατά 35% για 2 δευτερόλεπτα
Οι εχθροί που βρίσκονται στο επίκεντρο της έκρηξης θα ακινητοποιηθούν για 1,25 δευτερόλεπτα.
Κόστος: 85 Μάνα
Χρόνος επαναφόρτισης: 18/16/14/12/10

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ!!!

  • Η επόμενη βασική ικανότητα του Χάιμερντιγκερ δεν έχει κόστος και προκαλεί επιπλέον επιδράσεις.
  • Ανώτερος Πυργίσκος H-28Q: Τοποθετεί έναν Πυργίσκο που προκαλεί 90/110/130 (+0,33 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά με το κανόνι του και 225/300/375 (+0,8 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά με την ακτίνα του για 8 δευτερόλεπτα
  • Σμήνος Μαγοτεχνικών Ρουκετών: Εξαπολύει 4 κύματα ρουκετών που προκαλούν 135/180/225 (+0,45 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά το καθένα. Οι ήρωες και τα τέρατα που δέχονται χτυπήματα από πολλαπλές ρουκέτες δέχονται μειωμένη ζημιά (μέγιστη ζημιά 550/690/865 (+1,83 της Ισχύος Ικανότητας))
  • Χειροβομβίδα-Κεραυνός CH-3X: Εκτοξεύει μια χειροβομβίδα που εκρήγνυται τρεις φορές και προκαλεί 150/200/250 (+0,6 της Ισχύος Ικανότητας) μαγική ζημιά με κάθε έκρηξη. Οι περιοχές ακινητοποίησης και επιβράδυνσης είναι μεγαλύτερες και η επιβράδυνση έχει ενισχυθεί στο 80%
  • Χρόνος επαναφόρτισης: 100/85/70
  • Κόστος: 100 Μάνα

 

  • Τζινξ

Τζινξ


Σύνοψη:


Το μπόνους ταχύτητας επίθεσης του Πολυβόλου που προέρχεται από την Τράμπα! έχει μειωθεί στις μικρότερες βαθμίδες. Η βασική ζημιά του Ζαπ! έχει μειωθεί στις μικρότερες βαθμίδες και το κόστος μάνα έχει αυξηθεί ελαφρώς. Το Ζαπ! δεν αποκαλύπτει πλέον τις αόρατες μονάδες.

Πιο αναλυτικά:

Έχουμε την αίσθηση ότι, αν και η Τζινξ έχει πολλές αδυναμίες στα μέσα και τελευταία στάδια ενός αγώνα, η κυριαρχία της στις λωρίδες στην αρχή του αγώνα αλλοιώνει την ισχύ της σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Στόχος μας είναι να περιορίσουμε λίγο τη δύναμη της Τζινξ στην αρχή του αγώνα, χωρίς να επηρεάσουμε σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητά της στα τελικά στάδια του αγώνα.

Τράμπα! – Πολυβόλο

  • [*]Το μπόνους Ταχύτητας Επίθεσης μειώθηκε σε 30/55/80/105/130% (από 50/70/90/110/130%)

Ζαπ!

  • Η βασική ζημιά μειώθηκε σε 10/60/110/160/210 (από 30/75/120/165/210)
  • Το κόστος σε μάνα αυξήθηκε σε 50/60/70/80/90 (από 45/55/65/75/85)
  • Δεν αποκαλύπτει πλέον τις αόρατες μονάδες.

 

  • Κάσαντιν

Κάσαντιν

Σύνοψη:

Το κόστος σε μάνα και η ζημιά της Σφαίρας του Μηδενός μειώθηκε στα υψηλότερα επίπεδα. Η διάρκεια της σίγασης που προκαλεί η Σφαίρα του Μηδενός έχει αυξηθεί στα χαμηλότερα επίπεδα, αλλά έχει μειωθεί ελαφρώς στο μέγιστο επίπεδο. Η βασική ζημιά του Διαστημικού Άλματος, καθώς και η επιπλέον ζημιά ανά στοίβα έχει αυξηθεί, ενώ, παράλληλα, έχει προστεθεί μια μικρή αναλογία της Ισχύος Ικανότητας σε κάθε στοίβα. Επιπλέον, το Διαστημικό Άλμα επιστρέφει πλέον το 50% του συνολικού κόστους σε μάνα όταν προκαλεί ζημιά σε έναν αντίπαλο ήρωα. Τέλος, ο Κάσαντιν δεν αποκτά πλέον Αντίσταση Μαγείας ανά επίπεδο

Πιο αναλυτικά:

Πιστεύουμε ότι αυτήν τη στιγμή, το στυλ παιχνιδιού του Κάσαντιν είναι υπερβολικά ασφαλές εκτός της φάσης των λωρίδων, ιδιαίτερα αν αποκτήσει ένα προβάδισμα. Μπορεί να προκαλεί σταθερά υψηλές ποσότητες ζημιάς από μακριά με τη Σφαίρα του Μηδενός και τον Παλμό Ενέργειας, ενώ, παράλληλα, έχει στη διάθεσή του το Διαστημικό Άλμα για να αποφεύγει τυχόν αντεπιθέσεις. Αυτές οι αλλαγές έχουν σκοπό να αναγκάσουν τον Κάσαντιν να χρησιμοποιεί το Διαστημικό Άλμα ως σημαντικό εργαλείο παραγωγής ζημιάς και αυτό σημαίνει ότι οι αντίπαλοι θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να εκμεταλλευτούν τυχόν σφάλματα.

Γενικά

  • Η Αντίσταση μαγείας ανά επίπεδο μειώνεται σε 0 (από 1,25)

Σφαίρα του Μηδενός

  • Η βασική ζημιά μειώθηκε σε 80/115/150/185/220 (από 80/130/180/230/280)
  • Ο χρόνος σίγασης άλλαξε σε 1,5/1,75/2/2,25/2,5 δευτερόλεπτα (από 1/1,4/1,8/2,2/2,6)
  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 70/75/80/85/90 (από 70/80/90/100/110)

Διαστημικό Άλμα

  • Η βασική ζημιά αυξήθηκε σε 80/100/120 (από 60/70/80)
  • Η βασική ζημιά ανά στοίβα του Διαστημικού Άλματος μειώθηκε σε 50/55/60 (από 60/70/80)
  • Προστέθηκε αναλογία Ισχύος Ικανότητας 0,1 ανά στοίβα
  • Το Διαστημικό Άλμα επιστρέφει πλέον το 50% του συνολικού κόστους σε μάνα όταν προκαλεί ζημιά σε έναν αντίπαλο ήρωα.

 

  • Μοργκάνα

Μοργκάνα

Σύνοψη:

Η εμβέλεια επίθεσης, η βασική ταχύτητα επίθεσης και η κίνηση της βασικής επίθεσης έχουν βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Το Ανίερο Χώμα δεν μειώνει πλέον την αντίσταση μαγείας με κάθε ενεργοποίηση, αλλά προκαλεί επιπλέον ζημιά ανάλογα με τη ζωή που έχει χάσει ο αντίπαλος. Η Μοργκάνα θα προκαλεί περίπου τις ίδιες ποσότητες ζημιάς συνολικά, αλλά θα υπάρχουν κάποιες αλλαγές λόγω του νέου τρόπου λειτουργίας του Ανίερου Χώματος.

Πιο αναλυτικά:

Αυτή η αλλαγή έχει σκοπό να εναρμονίσει περισσότερο τη Μοργκάνα και το Ανίερο Χώμα της με τον σημερινό τρόπο παιχνιδιού και την ανταμείβει αν καταφέρει να χρησιμοποιεί συνεχώς και με επιθετικό τρόπο το Σκοτεινό Δέσιμο. Συγκεκριμένα, θέλαμε να ενισχύσουμε τον κλασικό συνδυασμό του Σκοτεινού Δεσίματος με το Ανίερο Χώμα και όχι τον «ιδανικό» συνδυασμό που χρησιμοποιεί τη μείωση αντίστασης μαγείας του Ανίερου Χώματος για να αυξήσει τη ζημιά που προκαλεί το Σκοτεινό Δέσιμο.

Γενικά

  • Η Εμβέλεια Επίθεσης αυξήθηκε σε 450 (από 425)
  • Η ταχύτητα βασικής επίθεσης αυξήθηκε σε 0,625 (από 0,579)
  • Βελτιώθηκε η ταχύτητα απόκρισης της βασικής επίθεσης

Ανίερο Χώμα

  • Η ζημιά ανά δευτερόλεπτο άλλαξε σε 24/38/52/66/80 (+0,22 της Ισχύος Ικανότητας) (από 25/40/55/70/85 (+0,2 της Ισχύος Ικανότητας))
  • Η ζημιά που προκαλεί το Ανίερο Χώμα αυξάνεται πλέον έως και κατά 50%, ανάλογα με τη Ζωή που έχει χάσει ο εχθρός
  • Ο ρυθμός εφαρμογής της ζημιάς αυξήθηκε από κάθε 1 δευτερόλεπτο σε κάθε μισό δευτερόλεπτο
  • Δεν μειώνει πλέον την Αντίσταση Μαγείας του στόχου

 

  • Όλαφ

Όλαφ

Σύνοψη:

Η διάρκεια της επιβράδυνσης του Τσεκουρώματος έχει αυξηθεί και το κόστος σε μάνα έχει γίνει σταθερό. Τα Άγρια Χτυπήματα αυξάνουν περισσότερο την ταχύτητα επίθεσης στα χαμηλότερα επίπεδα. Το Παράτολμο Χτύπημα προκαλεί ελαφρώς λιγότερη ζημιά στον Όλαφ όταν το χρησιμοποιεί.

Πιο αναλυτικά:

Οι αρχικές αλλαγές για τον επανασχεδιασμό του Όλαφ ήταν μάλλον υπερβολικά συντηρητικές, με αποτέλεσμα να γίνει ελαφρώς αδύναμος, αλλά όχι άχρηστος. Ωστόσο, τώρα που λύσαμε μερικά από τα παλιά, σημαντικά του προβλήματα, μπορούμε να κάνουμε πιο τολμηρές αλλαγές στην ισορροπία των ικανοτήτων του. Αυτές οι αλλαγές έχουν σκοπό να επιτρέψουν στον Όλαφ να μειώνει την απόσταση από τους εχθρούς του όταν χρησιμοποιεί σωστά τις βολές επιδεξιότητας. Αυτό, με τη σειρά του, του επιτρέπει να προκαλεί περισσότερη ζημιά όταν επιτίθεται με επιτυχία.

Τσεκούρωμα

  • Η διάρκεια επιβράδυνσης αυξάνεται σε 1,5 – 2,5 δευτερόλεπτα (από 1,0 έως 2,0)
  • Το κόστος σε μάνα μειώνεται σε 60 (από 55/60/65/70/75)

Άγρια Χτυπήματα

  • Η Ταχύτητα Επίθεσης αυξάνεται σε 40/50/60/70/80% (από 20/35/50/65/80%)

Παράτολμο Χτύπημα

  • Η ζημιά στον εαυτό του μειώνεται στο 30% της ζημιάς που προκαλείται (από 40% ζημιά)[/toggle]

 

  • Ράμους

Ράμους

Γενικά

Έχει γίνει μια αναβάθμιση στην υφή του Ράμους

 

  • Σίβιρ

Σίβιρ

Σύνοψη:

Έχει γίνει μια οπτική αναβάθμιση στη Σίβιρ! Πλέον, ο Αποστρακισμός της Σίβιρ θα είναι ενεργός για τις επόμενες τρεις επιθέσεις μετά τη χρήση του και κάθε επίθεση θα αναπηδά απεριόριστα, υπό την προϋπόθεση ότι μπορεί να βρει νέους στόχους για να αναπηδήσει (δεν μπορεί να χτυπήσει τον ίδιο στόχο δύο φορές). Επιπλέον, οι στόχοι που χτυπά μια αναπήδηση θα δέχονται ένα σταθερό ποσοστό ζημιάς. Η χρήση της Ασπίδας Ξορκιών δεν κοστίζει πλέον μάνα. Η ικανότητα Στο Κυνήγι δεν έχει πλέον χρόνο εκτέλεσης, αλλά δεν παρέχει αύρα σταθερής επιπλέον ταχύτητας επίθεσης. Η ικανότητα Στο Κυνήγι παρέχει πλέον μια μεγάλη ενίσχυση ταχύτητας κίνησης που μειώνεται σταδιακά σε μια μικρότερη ενίσχυση ταχύτητας κίνησης μεγαλύτερης διάρκειας. Η ικανότητα Στο Κυνήγι παρέχει, επίσης, μια παθητική επιπλέον ταχύτητα κίνησης, όταν η Σίβιρ ενεργοποιεί τον Αποστρακισμό. Τέλος, η Σίβιρ δεν τρέχει πλέον σε αργή κίνηση (η ταχύτητα κίνησής της δεν επηρεάζεται).

Πιο αναλυτικά:

Όταν ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με τον επανασχεδιασμό της Σίβιρ, δε θέλαμε να την ομογενοποιήσουμε και να την κάνουμε άλλη μια τυπική Σκοπευτή. Αντίθετα, αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε μια άλλη οδό, τονίζοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Σίβιρ, όπως την ικανότητά της να προκαλεί μεγάλη ζημιά πεδίου επιρροής με τον Αποστρακισμό, καθώς και τη μεγάλη ενίσχυση ταχύτητας σε όλη την ομάδα της ικανότητας Στο Κυνήγι. Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι οι αποκλειστικοί παίκτες της Σίβιρ θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τους βασικούς μηχανισμούς παιχνιδιού που γνωρίζουν, αναβαθμίζοντας παράλληλα τη Σίβιρ, ώστε να πληροί τα μοντέρνα πρότυπα τρόπου παιχνιδιού και αισθητικής.

Γενικά

  • Έχει γίνει μια οπτική αναβάθμιση στη Σίβιρ!
  • Η Ζημιά Επίθεσης ανά επίπεδο μειώνεται σε 1,6 (από 3,28)

Αποστρακισμός

  • Πλέον, όταν ενεργοποιηθεί, οι επόμενες 3 βασικές επιθέσεις της Σίβιρ αποστρακίζονται
  • Δεν υπάρχει πλέον μέγιστο όριο αναπηδήσεων (κάθε Αποστρακισμός μπορεί να χτυπήσει έναν στόχο μόνο μία φορά)
  • Πλέον αναπηδά στον πιο κοντινό στόχο (αντί για έναν τυχαίο στόχο εντός της εμβέλειας αναπήδησης)
  • Προκαλεί 50/55/60/65/70% ζημιά σε όλους τους δευτερεύοντες στόχους
  • Δεν έχει πλέον βασική ζημιά
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης αυξάνεται σε 9/8/7/6/5 δευτερόλεπτα (από 7/6/5/4/3)

Ασπίδα ξορκιών

  • Το κόστος σε Μάνα μειώνεται σε 0 (από 75)
  • Το μάνα που επιστρέφεται μειώνεται σε 60/75/90/105/120 (από 150)

Στο Κυνήγι

  • Δεν έχει πλέον χρόνο εκτέλεσης
  • Η Ενεργή, δε δίνει πλέον Ταχύτητα Επίθεσης
  • Πλέον δίνει στη Σίβιρ μια νέα Παθητική: Η Σίβιρ αποκτά 40/60/80% επιπλέον Ταχύτητα Επίθεσης, όταν ο Αποστρακισμός είναι ενεργός
  • Η επιπλέον Ταχύτητα Επίθεσης ξεκινά πλέον στο 60% και, στη συνέχεια, μειώνεται στο 20% μετά από 4 δευτερόλεπτα
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης αλλάζει σε 120/90/60 δευτερόλεπτα (από 100/90/80)

 

  • Ζεντ

Ζεντ

Σύνοψη:

Η χρονοκαθυστέρηση εκτέλεσης της Ζωντανής Σκιάς και του Σημαδιού του Θανάτου αυξάνονται. Το Σημάδι του Θανάτου δημιουργεί τη σκιά στο σημείο εκκίνησης του Ζεντ και όχι πίσω από το στόχο. Όλες οι σκιές παραμένουν για μεγαλύτερο διάστημα και ο Ζεντ μπορεί να αλλάξει θέση με τις σκιές του σε μεγαλύτερο εύρος.

Πιο αναλυτικά:

Ο Ζεντ είναι εδώ και καιρό σημείο τριβής σε ζητήματα ισορροπίας, ειδικά στο αγωνιστικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, ο τρέχων τρόπος παιχνιδιού του Ζεντ – παρόλο που είναι ευχάριστος για τον παίκτη – μπορεί να εκτελεστεί τόσο γρήγορα που να μην αφήνει περιθώρια αντίδρασης για τους αντιπάλους του. Στην τωρινή του έκδοση, το Σημάδι του Θανάτου ορίζει τον τρόπο παιχνιδιού του Ζεντ χωρίς κόστος και χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη προετοιμασία. Επειδή ο τρόπος παιχνιδιού του Ζεντ εστιάζει τόσο πολύ στο χειρισμό των σκιών του, θέλουμε να σκέφτεται σοβαρά πώς θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία του για να δολοφονήσει τους στόχους του.

Ζωντανή Σκιά

  • Αυξάνεται σημαντικά ο χρόνος που χρειάζεται για να προσεγγίσει η Ζωντανή Σκιά τον προορισμό της (η ταχύτητα κίνησης του βλήματος μειώνεται σε 1500 από 2500)
  • Σημάδι του Θανάτου
  • Πλέον δημιουργεί τη Ζωντανή Σκιά στο σημείο εκκίνησης του Ζεντ και όχι πίσω από το στόχο
  • Αυξάνεται ο χρόνος που ο Ζεντ δεν μπορεί να στοχευθεί πριν ορμήσει προς τον στόχο του σε 0,75 δευτερόλεπτα (από 0,35)
  • Η διάρκεια του Σημαδιού του Θανάτου αυξάνεται σε 6 δευτερόλεπτα (από 4)
  • Αυξάνεται η εμβέλεια εντός της οποίας ο Ζεντ μπορεί να αλλάξει θέση με τη σκιά του Σημαδιού του Θανάτου σε 2000 (από 1100)

 

  • Ζιγκς

Ζιγκς

Σύνοψη:

Αυξήσαμε ελαφρώς τη ζημιά του Κοντού Φυτιλιού. Η Βόμβα Αναπήδησης μπορεί πλέον να χρησιμοποιείται εναντίον στόχων εκτός της μέγιστης εμβέλειας, αλλά θα δεν θα διανύσει περισσότερη από τη μέγιστη απόσταση. Η ακτίνα του Σάκου Εκρηκτικών έχει αυξηθεί. Το Μαγοτεχνικό Ναρκοπέδιο και η Εμπρηστική Βόμβα Μεγατόνων είναι και τα δύο πιο αποτελεσματικά εναντίον υπηρετών. Οι υπηρέτες, δε δέχονται πλέον μειωμένη ζημιά από πολλά χτυπήματα του Ναρκοπεδίου και η Εμπρηστική Βόμβα Μεγατόνων προκαλεί διπλή ζημιά στους υπηρέτες.

Πιο αναλυτικά:

Βελτιώσαμε τον Ζιγκς από άποψη γενικής χρηστικότητας και προσπαθήσαμε παράλληλα να τον οριοθετήσουμε καλύτερα ως ήρωα που ασκεί πίεση στις λωρίδες και ήρωα που αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τέτοιους ήρωες. Πέφτουν οι βόμβες!

Κοντό Φυτίλι

  • Η μέγιστη ζημιά αυξάνεται σε 150 (από 139) (πλέον η αύξηση δεν είναι γραμμική)
  • Βόμβα Αναπήδησης
  • Η Βόμβα Αναπήδησης θα χρησιμοποιείται πλέον ακόμα και αν στοχευτεί εκτός της μέγιστης εμβέλειάς της (θα διανύσει μόνο τη μέγιστη απόσταση στη στοχευμένη κατεύθυνση)

Σάκος Εκρηκτικών

  • Η εμβέλεια αυξάνεται σε 325 (από 275)

Μαγοτεχνικό Ναρκοπέδιο

  • Πλέον δεν προκαλεί μειωμένη ζημιά σε υπηρέτες αν τους χτυπήσει πολλές φορές
  • Η εμβέλεια ζημιάς ανά νάρκη αυξάνεται σε 150 (από 135)
  • Εμπρηστική Βόμβα Μεγατόνων
  • Πλέον προκαλεί διπλή ζημιά σε υπηρέτες

 

  • Ζάιρα

Ζάιρα

Σύνοψη:

Η ζημιά του Φονικού Ανθού έχει μειωθεί γενικά, αλλά η αναλογία Ισχύος Ικανότητάς της έχει αυξηθεί. Η παθητική μείωση χρόνου επαναφόρτισης της Ανεξέλεγκτης Βλάστησης έχει μειωθεί. Τα φυτά της Ανεξέλεγκτης Βλάστησης έχουν μειωμένη βασική ζημιά στα μικρότερα επίπεδα, αλλά αυξημένη στα επόμενα. Επίσης, έχουμε βελτιώσει τη συνολική αίσθηση της Ζάιρα, καθιστώντας τη μεταμόρφωση των σπόρων και το αφήνιασμα των φυτών πιο κατανοητά.

Πιο αναλυτικά:

Η γενική μας στρατηγική εδώ είναι να μετριάσουμε τη ζημιά που προκαλεί η Ζάιρα όταν παρενοχλεί αντιπάλους στα πρώτα επίπεδα και, παρόλο που μειώνουμε κάπως την ισχύ της γενικά, θέλουμε επίσης να βελτιώσουμε την ικανότητά της να εκτελεί συνδυασμούς με τους σπόρους της με μεγαλύτερη ευχέρεια. Επιπλέον, η μείωση της βασικής ζημιάς των ξορκιών της και η παράλληλη αύξηση των αναλογιών Ισχύος Ικανότητας στοχεύουν στη μείωση της ισχύος της ως χαρακτήρα υποστήριξης, χωρίς να επηρεάζουν τις δυνατότητές της ως μάγισσας.

Φονικός Ανθός

  • Η εμβέλεια μειώνεται σε 800 (από 825)
  • Η ζημιά αλλάζει σε 70/105/140/175/210 (Ισχύς Ικανότητας +0,65) (από 75/115/155/195/235 (Ισχύς Ικανότητας +0,6))

Ανεξέλεγκτη Βλάστηση

  • Η παθητική Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης μειώνεται σε 2/4/6/8/10% (από 4/8/12/16/20%)
  • Η βασική ζημιά των φυτών αλλάζει σε 23 (+6,5 ανά επίπεδο ήρωα (από 26 (+6 ανά επίπεδο ήρωα))
  • Μειώθηκε ο χρόνος κατά τον οποίο οι εχθροί δεν μπορούν να πατήσουν πάνω στους σπόρους σε 1,5 δευτερόλεπτα (από 3)
  • Η εμβέλεια αυξάνεται σε 825 (από 800)
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου, σπάνια, τα ξόρκια δεν μετέτρεπαν τους σπόρους σε φυτά

Αγκαθωτός Θάνατος

  • Η εξουδετέρωση, δε διατηρείται, πλέον, μετά το τέλος της εκτόξευσης στον αέρα
  • Πλέον αφηνιάζει όπως προβλέπεται τα φυτά που δημιουργούνται εντός της ζώνης των αγκαθιών, μετά την εκτέλεση του Αγκαθωτού Θανάτου

Μικρές αλλαγές και διορθώσεις σφαλμάτων

Τζάρβαν ο Δ’

Πιο αναλυτικά:

Αυτή η αλλαγή υποχρεώνει τον Τζάρβαν να είναι πιο ακριβής με το συνδυασμό Ντεμασιανού Λαβάρου / Χτυπήματος Δράκου, ενώ δίνει στους εχθρούς περισσότερη ελευθερία, όταν προσπαθούν να το αποφύγουν.

Χτύπημα Δράκου / Ντεμασιανό Λάβαρο

  • Η εμβέλεια σύγκρουσης και εκτόξευσης στον αέρα μειώνεται σε 180 από 260

Κά’ζιξ

Καρφί του Κενού – Εξελιγμένες Θήκες Καρφιών

  • Η επιβράδυνση μειώνεται σε 30% από 20%

Μάστερ Γι

Πιο αναλυτικά:

Οι αρχικοί λόγοι που είχαμε για την τόσο μεγάλη κλιμακωτή αύξηση του κόστους μάνα της Περισυλλογής δεν υφίστανται πλέον, καθώς μας ενδιέφερε περισσότερο η πιθανότητα του Γι Ισχύος Ικανότητας να κυριαρχεί στις λωρίδες ή να χρησιμοποιεί την Περισυλλογή μετά από ανανέωση πολλές φορές σε μια μάχη.

Χτύπημα Άλφα

  • Ο Μάστερ Γι, δε θα μπορεί, πλέον, να χτυπηθεί από στοχευμένα ξόρκια κατά τη διάρκεια του Χτυπήματος Άλφα

Περισυλλογή

  • Το κόστος σε μάνα μειώνεται σε 50 (από 50/65/80/95/110)

Νάσους

Χτύπημα Απορρόφησης

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το Χτύπημα Απορρόφησης αγνοούσε τις Ασπίδες Ξορκιών

Ρένγκαρ

Πιο αναλυτικά:

Το άλμα του Ρένγκαρ από απόκρυψη δεν έχει επαρκή μηχανισμό προειδοποίησης του στόχου του, γι’ αυτό το αλλάξαμε και πλέον βγαίνει από την απόκρυψη στην αρχή του άλματός του και όχι στο μέσο, ώστε ο στόχος να έχει δυνατότητα να αντιδράσει.

Συγκίνηση του Κυνηγιού

  • Πλέον, ο Ρένγκαρ αποκαλύπτεται στην αρχή του άλματός του όταν επιτίθεται σε έναν στόχο από απόκρυψη

Σεν

Πιο αναλυτικά:

Το Τρέξιμο Σκιάς είχε μια σχετικά μεγάλη ακτίνα εκκίνησης και τερματισμού, ώστε η ικανότητα να είναι πιο εύκολο να χτυπήσει το στόχο. Δεν πιστεύουμε πλέον ότι αυτό είναι απαραίτητο.

Τρέξιμο Σκιάς

  • Η ακτίνα σύγκρουσης έχει μειωθεί στο αρχικό και στο τελικό σημείο της κίνησης

Σουέιν

Πιο αναλυτικά:

Θεωρήσαμε ότι η Αναγέννηση Αρπακτικού πρέπει να ενισχυθεί, χωρίς να επηρεαστούν σημαντικά οι φάσεις του παιχνιδιού όπου ο Σουέιν είναι ήδη πολύ καλός.

Αναγέννηση Αρπακτικού

  • Τώρα αναπληρώνει επιπλέον 9% του μέγιστου Μάνα κατά την εκτέλεση ήρωα ή τη βοήθεια εκτέλεσης

Σίντρα

Σύνοψη:

Κάναμε ορισμένες βελτιώσεις στη χρηστικότητα των ικανοτήτων της Σίντρα. Η Καταδίωξη των Αδυνάτων υποδεικνύει πλέον προς τα πού θα κινηθεί μια Σκοτεινή Σφαίρα και η Αχαλίνωτη Δύναμη υποδεικνύει πόσες Σκοτεινές Σφαίρες θα εκτοξευτούν.

Καταδίωξη των Αδυνάτων

  • Η εμβέλεια αυξάνεται σε 700 (από 650)
  • Οι Σκοτεινές Σφαίρες έχουν πλέον ενδείξεις βελών που δείχνουν την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθούν, αν χτυπηθούν από την Καταδίωξη των Αδυνάτων.

Αχαλίνωτη Δύναμη

  • Πλέον εμφανίζει έναν μετρητή πάνω από το εικονίδιο του ξορκιού που καταγράφει τον αριθμό των Σκοτεινών Σφαιρών που θα εκτοξευτούν.

Τίμο

Δηλητηριώδης Παγίδα

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου τα μανιτάρια έδιναν εμπειρία

Θρες

Γενικά

  • Η Ταχύτητα Επίθεσης ανά επίπεδο αυξήθηκε σε 3% από 1%
  • Η αύξηση ζημιάς της βασικής επίθεσης του Θρες μειώνεται κατά 0,25% ανά 1% ταχύτητας επίθεσης, αντί για το τυπικό 1%

Τρίνταμερ

Πιο αναλυτικά:

Προσπαθούμε να μειώσουμε τη συνολική ευκινησία του Τρίνταμερ στο χάρτη, γι’ αυτό είναι πιο δύσκολο να ακολουθεί την τακτική split push, αλλά χωρίς να επηρεάζεται η ευκινησία του σε ομαδικές μάχες.

Περιστρεφόμενο Κόψιμο

  • Η μείωση χρόνου επαναφόρτισης κατά το καίριο χτύπημα σε υπηρέτες/τέρατα μειώνεται σε 1 δευτερόλεπτο από 2 (η μείωση κατά το χτύπημα ηρώων δεν έχει αλλάξει)

Βλάντιμιρ

Μολυσματικό Αίμα

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ορισμένες φορές εμποδιζόταν η εκτέλεση της Μετάγγισης ή της Παλίρροιας Αίματος για περισσότερο από τη διάρκεια εκτέλεσης του κινούμενου γραφικού που είναι 0,5 δευτερόλεπτα.

Μειώσεις κόστους μάνα σε Υπέρτατες Ικανότητες

Πιο αναλυτικά:

Για να επαναλάβουμε τη φιλοσοφία μας πάνω στο υψηλό κόστος μάνα των υπέρτατων ικανοτήτων, θέλουμε οι υπέρτατες ικανότητες να ορίζονται περισσότερο από το χρόνο επαναφόρτισης παρά από το κόστος μάνα. Αντί να γράψουμε μια ξεχωριστή παράγραφο για κάθε υπέρτατη (κάτι που κάναμε αρχικά, μέχρι που κάποιος μας είπε πόσο χαζό ήταν αυτό), πλέον έχουν τη δική τους ενότητα.

Ας

Μαγικό Κρυστάλλινο Βέλος

  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 100 (από 150)

Λεόνα

 

Ηλιακή Έκλαμψη

  • Το κόστος μάνα μειώνεται σε 100 (από 100/150/200)

Σοράκα

Ευχή

  • Το κόστος μάνα μειώνεται σε 100 (από 100/175/250)

Βάρους

Αλυσίδα της σήψης

  • Το κόστος μάνα μειώθηκε σε 100 (από 120)

Βίκτορ

Καταιγίδα Χάους

  • Το κόστος μάνα μειώνεται σε 100 (από 125/175/225)

Εναλλακτική ισορροπία σε άλλους χάρτες

Το Δάσος της Σύγχυσης εκτός beta

Πιο αναλυτικά:

Με την αγωνιστική σεζόν να έχει σχεδόν τελειώσει, το Δάσος της Σύγχυσης είναι πλέον έτοιμο να βγει από την έκδοση beta! Αυτό δε σημαίνει ότι ο έλεγχος του σχεδιασμού θα σταματήσει – θα συνεχίσουμε την εξισορρόπηση των ηρώων, τις αλλαγές στο σύστημα και μπορεί να προσθέσουμε και ένα ή δύο καινούρια αντικείμενα!

Κρυστάλλινη Ουλή

 

Οι παρακάτω αλλαγές ισχύουν μόνο για την Κρυστάλλινη Ουλή



(Κρυστάλλινη Ουλή) Αλλαγή για το συγκεκριμένο χάρτη: Μειωμένη αυτοθεραπεία

Πιο αναλυτικά:

Η Κυριαρχία έχει εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο που ο περιορισμός της αυτοθεραπείας δεν εξυπηρετεί πλέον τον αρχικό σκοπό που ήταν να εμποδιστεί το αμυντικό παιχνίδι. Αντίθετα, απλώς ζημιώνει τους ήρωες που βασίζονται στην αναπλήρωση ή στη θεραπεία για να είναι αποτελεσματικοί και γι’ αυτό την αφαιρέσαμε.

  • Αφαιρέθηκε η καθολική αποδυνάμωση μείωσης αυτοθεραπείας

(Κρυστάλλινη Ουλή) Αλλαγή για το συγκεκριμένο χάρτη: Ενισχύσεις Ναών Ταχύτητας

Πιο αναλυτικά:

Η προηγούμενη έκδοση της ενίσχυσης των ναών ταχύτητας επέτρεπε στους παίκτες να στήνουν ενέδρες στην κάτω λωρίδα, ερχόμενοι με ταχύτητες αντίστοιχες του ξορκιού Φάντασμα και το θύμα είχε πολύ λίγο χρόνο για να αντιδράσει, σε έναν χάρτη χωρίς μάτια. Αυτή η αλλαγή έχει σκοπό να μετριάσει την πίεση στην κάτω λωρίδα και, παράλληλα, να υποχρεώσει τις ομάδες να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και πόρους, αν θέλουν να ασκούν διαρκώς πίεση στη λωρίδα.

  • Η ενίσχυση του ναού ταχύτητας μειώνεται πλέον σταδιακά στη διάρκεια του χρόνου

Τίμο

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η παθητική Ταχύτητα Κίνησης από τη Γρήγορη Κίνηση δεν αφαιρούνταν από τους πύργους της Κυριαρχίας

 

Κρυστάλλινη Ουλή, Μαινόμενη Άβυσσος και Δάσος της Σύγχυσης



Οι παρακάτω αλλαγές ισχύουν μόνο για την Κρυστάλλινη Ουλή, τη Μαινόμενη Άβυσσο και το Δάσος της Σύγχυσης



Φανάρι Ενόρασης Ψυχών του Γκρεζ

Σύνοψη: Το κόστος συνδυασμού του Φαναριού Ενόρασης Ψυχών του Γκρεζ έχει αυξηθεί και η ζημιά έχει μειωθεί ελαφρώς. Για την ενεργή ικανότητα, η διάρκεια της ορατότητας, της εμβέλειας χρήσης και του χρόνου αποκάλυψης των ηρώων μετά την απομάκρυνσή τους από το πέπλο σκόνης έχουν μειωθεί σημαντικά.

Πιο αναλυτικά: Αυτό το αντικείμενο είχε υπερβολικά μικρό κόστος για τις δυνατότητες που προσέφερε και αυτές οι αλλαγές έχουν ως σκοπό να το καταστήσουν αντίστοιχης δυναμικότητας με άλλα αντικείμενα ορατότητας, όσον αφορά στο κόστος και τη χρηστικότητα.

  • Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 350 Χρυσό (από 150)
  • Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 1450 Χρυσό (από 1250)
  • Η ζημιά μειώνεται σε 15 (από 20)
  • Η διάρκεια του πέπλου σκόνης μειώνεται σε 5 δευτερόλεπτα (από 10)
  • Ο χρόνος παραμένουσας αποκάλυψης μειώνεται σε 3 δευτερόλεπτα (από 6)
  • Η εμβέλεια χρήσης μειώνεται σε 800 (από 1200)

Τόξο του Φωτός

Σύνοψη:

Το κόστος του Τόξου του Φωτός αυξάνεται (εν μέρει λόγω της αύξησης του κόστους του Φαναριού Ενόρασης Ψυχών του Γκρεζ) και αποκτά επιπλέον αμυντικά στατιστικά (ζωή / θωράκιση / αρπαγή ζωής), με αντιστάθμισμα μια μείωση στη ζημιά. Για την ενεργή ικανότητα, η διάρκεια της ορατότητας, της εμβέλειας χρήσης και του χρόνου αποκάλυψης των ηρώων μετά την απομάκρυνσή τους από το πέπλο σκόνης έχουν μειωθεί σημαντικά.

Πιο αναλυτικά:

Το Τόξο του Φωτός είναι ένα εξειδικευμένο αντικείμενο και θα παραμείνει ως έχει, αλλά η αλλαγή στα στοιχεία του θα το καταστήσει χρήσιμο σε περισσότερους ήρωες.

  • Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 575 Χρυσό (από 300)
  • Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 2500 Χρυσό (από 2425)
  • Πλέον προέρχεται από Ρουμπινένιο Κρύσταλλο αντί για Αξίνα
  • Πλέον δίνει +200 Ζωή
  • Η ζημιά μειώνεται σε 20 (από 50)
  • Η Θωράκιση αυξάνεται σε 25 (από 20)
  • Η αρπαγή ζωής αυξάνεται σε 15% (από 12%)
  • Η διάρκεια του πέπλου σκόνης μειώνεται σε 5 δευτερόλεπτα (από 10)
  • Ο χρόνος παραμένουσας αποκάλυψης μειώνεται σε 3 δευτερόλεπτα (από 6)
  • Η εμβέλεια χρήσης μειώνεται σε 800 (από 1200)

Μαγοτεχνικός Καθαριστής
Σύνοψη:

Ο Μαγοτεχνικός Καθαριστής προέρχεται πλέον από συνδυασμό Φλεγόμενης Λίθου και Δαιμονικού Χειρογράφου. Το συνολικό κόστος έχει αυξηθεί και τα περισσότερα στατιστικά έχουν μειωθεί (ζωή / Ισχύς Ικανότητας). Το μπόνους ταχύτητας κίνησης έχει αφαιρεθεί και η μείωση χρόνου επαναφόρτισης έχει αυξηθεί. Για την ενεργή ικανότητα, η διάρκεια της ορατότητας, της εμβέλειας χρήσης και του χρόνου αποκάλυψης των ηρώων μετά την απομάκρυνσή τους από το πέπλο σκόνης έχουν μειωθεί σημαντικά.

Πιο αναλυτικά:

Ο Μαγοτεχνικός Καθαριστής είναι βασικό αντικείμενο στο Δάσος της Σύγχυσης / στην Κυριαρχία και δε θέλαμε να το αλλάξουμε, αλλά το καθιστούμε κάπως λιγότερο ελκυστικό μειώνοντας τα στατιστικά του και αφαιρώντας το μπόνους ταχύτητας κίνησης. Επίσης, του δίνουμε αυξημένη μείωση χρόνου επαναφόρτισης, για να αντιμετωπιστούν ορισμένα ζητήματα επιλογών αντικειμένων για ήρωες Ισχύος Ικανότητας.

  • Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 530 Χρυσό (από 200)
  • Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 2300 Χρυσό (από 1920)
  • Πλέον προέρχεται από το Δαιμονικό Χειρόγραφο (από δύο Τόμους Μεγέθυνσης)
  • Η Ζωή μειώνεται σε 250 (από 300)
  • Η Ισχύς Ικανότητας μειώνεται σε 40 (από 50)
  • Δεν δίνει πλέον Ταχύτητα Κίνησης
  • Η Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης αυξάνεται σε 20% (από 10%)
  • Η επίδραση Μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης δεν είναι πλέον ΜΟΝΑΔΙΚΗ
  • Η διάρκεια του πέπλου σκόνης μειώνεται σε 5 δευτερόλεπτα (από 10)
  • Ο χρόνος παραμένουσας αποκάλυψης μειώνεται σε 3 δευτερόλεπτα (από 6)
  • Η εμβέλεια χρήσης μειώνεται σε 800 (από 1200)

Αιματοβαμμένη Λεπίδα

Πιο αναλυτικά:

Με Ζημιά Επίθεσης 50, αυτό το αντικείμενο ήταν υπερβολικά φτηνό γι’ αυτά που προσέφερε. Μειώσαμε ορισμένα από τα στατιστικά του και αυξήσαμε το κόστος, ώστε να το φέρουμε σε αντίστοιχο επίπεδο με τα άλλα.

  • Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 600 Χρυσό (από 500)Η Ζημιά Επίθεσης μειώνεται σε 40 (από 50)
    • Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 2275 Χρυσό (από 2175)

Σάκο

Κουτί Γελωτοποιού

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου τα κουτιά του Σάκο δεν αποκαλύπτονταν όπως έπρεπε από την παθητική του Μαγοτεχνικού Καθαριστή και του Τόξου του Φωτός

> Δάσους της Σύγχυσης και Κρυστάλλινη Ουλή

Οι παρακάτω αλλαγές ισχύουν μόνο για τη Μαινόμενη Άβυσσο και το Δάσος της Σύγχυσης


Γενικά

  • Οι πύργοι έχουν πλέον αντικείμενα αποθέματος που περιγράφουν τους μηχανισμούς τους

Πυρσός Μαύρου Πυρός

Σύνοψη:

Ο Πυρσός Μαύρου Πυρός δίνει τώρα επιπλέον ταχύτητα κίνησης, έχει υψηλότερο συνολικό κόστος και μικρότερη διάρκεια αύξησης μαγικής ζημιάς της ενεργής του ικανότητας.

Πιο αναλυτικά:

Ο Πυρός Μαύρου Πυρός αποκτά την επιπλέον ταχύτητα κίνησης που είχε ο Μαγοτεχνικός Καθαριστής, επειδή, παρόλο που δε χρειάζεται όλοι οι ήρωες Ισχύος Ικανότητας να έχουν ένα εύκολα προσβάσιμο αντικείμενο ταχύτητας κίνησης, πιστεύουμε ότι οι ήρωες Ισχύος Ικανότητας θα πρέπει να έχουν ένα τέτοιο αντικείμενο σε μικρότερους χάρτες, όπως το Δάσος της Σύγχυσης και η Μαινόμενη Άβυσσος.

  • Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 970 Χρυσό (από 720)Πλέον δίνει +10% Ταχύτητα Κίνησης
    • Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 2650 Χρυσό (από 2400)
  • Ο χρόνος αύξησης της μαγικής ζημιάς μειώθηκε σε 4 δευτερόλεπτα (από 6)

Δίδυμες Σκιές

Σύνοψη:

Το συνολικό κόστος των Δίδυμων Σκιών έχει μειωθεί και ο χρόνος επαναφόρτισης της ενεργής του ικανότητας έχει μειωθεί σημαντικά. Ωστόσο, έχουν μειωθεί, επίσης, η επιπλέον ισχύς ικανότητας και η αντίσταση μαγείας.

Πιο αναλυτικά:

Οι Δίδυμες Σκιές είναι ένα φανταστικό αντικείμενο σε χάρτες χωρίς μάτια, αλλά ο χρόνος επαναφόρτισης ήταν υπερβολικά μεγάλος για να μπορεί να αξιοποιείται κατάλληλα. Είναι πλέον πιο φτηνό, ώστε να αυξάνεται η προσβασιμότητα, ενώ τα στατιστικά στοιχεία έχουν μειωθεί για να αντικατοπτρίζουν το νέο κόστος.

  • Το κόστος συνδυασμού μειώνεται σε 535 Χρυσό (από 735)
  • Το συνολικό κόστος μειώνεται σε 1700 Χρυσό (από 1900)
  • Η Ισχύς Ικανότητας μειώνεται σε 30 (από 40)
  • Η Αντίσταση Μαγείας μειώνεται σε 30 (από 40)
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης της ενεργής μειώνεται σε 60 δευτερόλεπτα (από 120)
  • Τα Πνεύματα επηρεάζονται πλέον από τους ναούς ταχύτητας

Εκπαίδευση, Παιχνίδια παικτών εναντίον bots, Προσαρμοσμένα παιχνίδια με bots

Οι παρακάτω αλλαγές ισχύουν μόνο για τις λειτουργίες παιχνιδιών με bots

  • Πύργοι στις λειτουργίες παιχνιδιών με bots (Εκπαίδευση, Παιχνίδια παικτών εναντίον bots και προσαρμοσμένα παιχνίδια με bots) εμφανίζουν πλέον μια ένδειξη της εμβέλειας επίθεσής τους και της τρέχουσας κατάστασης επίθεσης. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία στο μενού του Παιχνιδιού

Σύστημα Πρωταθλημάτων

  • Οι παίκτες που είχαν φτάσει στην ασημί κατηγορία στη 2η Σεζόν θα έχουν πλέον ασημένια περιγράμματα προφίλ, έως το τέλος της σεζόν

Silver

Περισσότερα νέα για το League of Legends